Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Dames het kindje van mijn schoonzusje is overleden en ik ben even helemaal hysterisch en er helemaal kapot van!! Het was een meisje en ze was nu 30 weken zwanger met IVF. Ik weet me even geen raad,gelukkig komt mijn moeder langs. Ik vraag me af of dit een nachtmerrie is???

2. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @klaproos wat verschrikkelijk!
    Jeetje wat een slecht nieuws allemaal hierzo.
    Sterkte meid!

3. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @liefde succes met de laatste wachtdagen.
    Ik duim voor je.
    We hebben goed nieuws nodig in ons clubje.

@beschuitje hopelijk gaat het nu weer wat beter met je.
    Sterkte met 't verwerkingsproces.
    We staan altijd klaar voor je mocht je iemand nodig hebben om te praten.

@miracle hoe is ie met jou?

@pien hou je het nog vol meid?

@lovely alles goed met je?

Nou dames we hebben goed nieuws nodig hier in ons clubje.
    Who's next?
    Hopelijk zullen we in 2013 allemaal een gezonde baby op de wereld zetten.

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klaproos: jeetje meid wat vreselijk zeg :(:(. Weet niet goed wat te zeggen, gewoon vreselijk... Heel veel sterkte!

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mysterious: helemaal eens, volgend jaar hopelijk een goed jaar voor ons allen!
    En ja ik hou het nog wel even vol hoor. Komende week nog voldoende activiteiten op de planning die voor afleiding zorgen. Maar als ik dan aan beschuitje en klaproos denk, kan m'n eigen situatie me haast niet eens meer schelen op dit moment... Wat zij doormaken is zoveel moeilijker dan een beetje wachten op NOD....
    Maar goed. Uiteindelijk hopen we natuurlijk allemaal wel op positief nieuws. En ik hoop dat er snel iemand met goed nieuws komt, ook om de hoop hier weer wat nieuw leven in te blazen.

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb mijn account verwijderd ivm privacy vanwege mijn schoonzusje. Dit is dus mijn nieuwe. Als het goed is gaat ie wel weer Klaproos heten maar dat ging nu even niet ;)

pien,het is niet erg als je niet weet wat je moet zeggen,ik weet het zelfs namelijk ook helemaal niet.

mysterious,dank je wel.

Pien,ik hoop toch op goed nieuws voor je. Ik weet dat het idioot klinkt maar ik zei net in mijn wanhoop tegen mijn moeder dat ik nooit meer kinderen wilde als ze ook konden doodgaan ineens. Ongelooflijk. Natuurlijk wil ik nog wel kindjes maar nu eerst even pauze.

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klaproos het kan dus altijd nog erger dan dat ik meemaak.....pfffff weet niet wat te zeggen. Heftig! Sterkte xx

8. Klaproos

Dank je wel beschuitje. Ik vind het naar om te zeggen maar ik ben opgelucht dat ik dit zelf niet hoef mee te maken. Ik ben er helemaal kapot van en heb 2 uur hysterisch zitten huilen en een kalmeringspil genomen,kun je nagaan waar zij doorheen moet :(:( Hoe gaat het met jou? Redt je het nog? Sterkte nog meis,wat jij meemaakt is ook afschuwelijk.

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klaprozen: ik kan je gedachten me goed indenken hoor... het meest verschrikkelijke wat je kan overkomen is volgens mij een kindje verliezen... Dat is zo wreed en oneerlijk :(.
    Het relativeert ook weer enorm je eigen situatie...
    Maar het neemt je eigen wens, die zij ook had, niet weg. En dat is goed ook. Nogmaals sterkte meid.

Beschuitje: hoe gaat het nu met jou? Zijn de krampen weer wat gezakt na gistermiddag?

10. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @pien je hebt precies verwoord wat ik wou schrijven.

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Het lijkt erop dat de krampen nu weer wat rustig zijn, maar uit ervaring van de laatste dagen weet ik dat het ook zomaar straks weer terug kan komen. Vanmiddag mijn directeur eens bellen, ben niet van plan deze week weer te gaan werken eigenlijk.
    Best een beetje nerveus voor morgen, om te horen of alles schoon is. Ik merk wel dat het bloedverlies wat afneemt, gelukkig maar. Gisteravond nog wel flink wat stolsels verloren. Dat lijkt me een goed teken. Vandaag een dagje lekker niks. Schoonmoeder is blijven slapen ( ze woont ver weg) en gaat in de loop van de ochtend weg. Daarna lekker tijd voor mezelf.
    Klaproos heb je een beetje geslapen?

12. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

26 feb 2008
    140
    0
    0
    Hallo meiden,

Een poosje geleden had ik me al eens gemeld bij jullie maar door omstandigheden een poos niet veel achter de computer gezeten en nu zijn we alweer 2 maanden verder. Ik dacht ik kom eens even weer kijken maar ik zie dat jullie in zwaar weer zitten momenteel.
    Jeetje wat veel slecht nieuws lees ik zeg! Klaproos, wat verschrikkelijk dat jouw nichtje is overleden zeg! ik wens jullie alle sterkte toe die je nodig hebt en ik hoop dat jullie samen de kracht kunnen vinden om elkaar er doorheen te slepen.
    Beschuitje, wat ontzetten naar voor je meid! Ik weet hoe het voelt en dat is echt niet leuk. Jij en jouw vriend ook heel veel sterkte toegewenst en ik hoop dat bij de echo blijkt dat je schoon bent, dan heb je dat rot stuk maar weer achter de rug. Ik hoop ook dat 2013 jullie jaar wordt.

Hier gaat alles zijn gangetje, ben net weer ongi geworden na IUI 2 en woensdag moet ik weer naar het zh om te kijken of alles schoon is voor ik weer kan gaan starten met spuiten... Wel jammer, ik had deze keer goede hoop, had ook erg veel rare kwaaltjes en ik was overtijd. Dus zondag getest maar er kwam geen 2e streep en maandag werd ik dan ongesteld... Even lekker gejammerd en gemopperd en vandaag zet ik mijn neus weer in de lucht en gaan we er weer voor.

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    klaproos... owh meis wat een ontzettend verdrietig bericht! :( zo oneerlijk dat dit wondertje nu al een engeltje moest zijn...
    waardoor is het gebeurd, of is dat niet bekent?
    lieve schat dit is een hele klap. en het kost veel tijd om zoiets te verwerken,... ik wens jou en je schoonzusje en familie veel sterkte toe... dikke dikke knuffel!!!

beschuitje, gelukkig zijn de krampen nu een beetje rustig. morgen spannende dag, en ook moeilijk!
    het lijkt me meer dan logisch dat je even tijd voor jezelf nodig hebt meis, dat werk blijft er wel.. goed aan jezelf denken hoor meis!!!

14. Klaproos

Meiden,sorry dit word even een ego berichtje,heb even de puf niet om te reageren. Ik heb een ontzettend verdrietige dag achter de rug en ben kapot. Kindje was puntgaaf (heb haar gezien,een meisje dus) alleen dus wel in de buik overleden en mijn schoonzusje is op de gewone manier bevallen. Zij ligt nog in het ziekenhuis en is dus ook kapot van verdriet. Ik wacht op mijn lief,hopelijk is hij snel thuis van zijn werk want ik heb mega paniekaanvallen en jank de ogen uit mn hoofd. Sorry!

15. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    KLaproos wat een vreselijk nieuws zeg. Ik snap dat jullie helemaal ondersteboven zijn. Veel sterkte.

Knap, catootje, dat je meteen weer zo positief verder gaat! Hopelijk ook snel een positieve uitslag!

Beschuitje, wat vervelend dat je nog zo vaak die krampen hebt. Neem inderdaad maar genoeg tijd voor jezelf, het is niet niks wat je overkomt. Heo is je man/vriend eronder?

16. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    klaproos wat erg! weet even ook niks te zeggen... waarom gebeurem zulke dingen nou?? echt zoo oneerlijk. heel veel sterkte voor jou en familie

catootje wat jammer dat de 2de iui mislukt is :( hoop dat je snel ook weer verder kunt met spuiten!

hier: niks te melden vrijdag uitgangsecho. moet deze week heel veel werken dus ben er niet zo vaak. probeer alles zo snel mogelijk bij te lezen ;)

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klaproos: o wat een nare periode zeg, dat is het echt heel zwaar voor jullie allemaal. Wel goed dat je het meisje gezien hebt. En hoe wrang dan dat alles er dan gewoon zo mooi uitziet :(. Ik heb het een aantal jaren terug meegemaakt met een neefje (van m'n oom en tante) van me. Ook zo'n mooi jongetje om te zien, mankeerde niets aan... Ik hoop dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden om hier mee om te kunnen gaan.

Beschuitje: succes morgen, hopelijk is het schoon en hoef je geen ingrepen o.i.d. te ondergaan. Je moet echt de rust nemen hoor, zeker deze week niet werken. Kijk per dag hoe je je voelt, maar vergeet ook vooral je geest niet he!

Catootje: welkom terug! Ja je komt ff raar binnen dan he met al dat nare nieuws hier... Hopelijk kunnen we hier snel met beter nieuws komen. Succes met je nieuwe ronde :)!

18. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Pdf is het al zondag?
    Wil deze x zooo graag weten of het gelukt is. Niet alleen omdat het onze laatste x is maar heb nog geen ongi symptomen. Normaal gesproken echt een week voor se tijd al pijnlijke borsten pukkels en een kort lontje. Nu niks! Zal mijn lichaam mevoor de gek houden of...

19. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Liefde, ik help je het hopen. Stuur tante Rosette maar een berichtje dat ze niet hoeft langs te komen ;P

Ik moet morgen ongesteld worden en begin dan alsnog met de pil. Na vorige keer telefonisch spreekuur gebeld te hebben was de conclusie dat als ik nu begin mijn volgede (ivf)cyclus in de winterstop viel, dus dat ik beter een maand kon wachten.
    Volgende week pas afsrpaak met fa, dus die kan dan pas uitleggen hoe of wat.
    Maarrrr...twijfeldetwijfel...toch nog een keer gebeld, want misschien is het wel de bedoeling dat ik de pil doorslik om beter te plannen? Inderdaad! Pil doorslikken en menstruatie een week verschuiven betekend dat cyclus net ná winterstop gaat vallen, dus toch met de pil beginnen nu. Dat scheelt toch weer 2/3 weken! Nu nog even ongesteld worden :)

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    waaauuww op cyclusdag 10 een eitje van 16 mm!!!! en het baarmoederslijm vlies was erg mooi, 10 mm!

:D ben echt blij..!!

moet vanavond en morgen avond nog puregon spuiten, 125 eh...
    en vrijdag pregnyl!!!! jeeeej!

wanneer kan ik nu het best klussen?
    21-11 nog puregon
    22-11 nog puregon
    23-11 pregnyl rond 18.00 uur...

ik heb gisteravond nog geklust...
    de gyn gaf het advies om 22-11 en 24-11 te gaan klussen...

wat vinden jullie?

Deel Deze Pagina