Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zuuske: gelukkig dat het hormonenprikken je meeviel. Ik moet nog beginnen, maar ben ook erg benieuwd. Ik moet Menopur en Bevacid spuiten (vervanger van Pregnyl). Ben ook benieuwd naar de geestelijke reactie. Het is natuurlijk al zonder hormonen super spannend en dan krijg je die hormonen er ook nog bij die je stemming behoorlijk kunnen beinvloeden... Tis zeker niet verwonderlijk dat je je dan wat labiel kunt voelen.
    Miranda: ik denk dat zo'n uitslag wel binnen een paar dagen er kan zijn. Tenmiste bloeduitslag voor de schidklier krijg ik al na 1 dag, maar dit is misschien wat anders. Maar volgens mij niet ingewikkeld. Hopelijk heb je snel de uitslag, weet je in elk geval weer even waar je aan toe bent.
    Liefdeoverwint: goh dat lijkt wel veel ja! Hopelijk blijven de kleinsten mooi klein en groeien alleen de grootsten door... Zou niet leuk zijn als de IUI daarom wordt afgebroken. Voel je er verder nog wat van? Ik zou niet zo goed weten wat ik zou doen. Hoe groot is de kans dat ze allemaal springen? Kunnen ze zeker niet zeggen. Denk dat ik toch maar een maandje over zou slaan dan... je weet het uiteindelijk maar nooit. Een tweeling is tot daar aan toe en misschien wel leuk, maar meer zou ik zelf echt niet willen... Maar snap je twijfel wel hoor... Eerst nog maar ff afwachten. Ben het even kwijt: was dit je eerste IUI? En wat voor medicijnen gebruik je?

All: nou nog een paar daagjes en dan zal de ongi wel weer aanbreken. Heb er op een vreemde manier toch wel zin in om aan te beginnen. Komt misschien ook wel een beetje door hier wat mee te kletsen en te weten dat ik niet de enige ben ;).
    Heel heel stiekem hoop ik natuurlijk ook dat het ineens toch nog spontaan raak is deze ronde, maar dat zou wel heeeeel toevallig zijn... heb verder ook weinig aanwijzingen dat het wel zo zou zijn ;). Toch die laatste dagen maar weer even afwachten :cool:.

2. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Ik hoop het voor je Pien, dat het deze maand spontaan lukt! Ookal klaag ik, ik heb er ook zin in want nu gaat het echt gebeuren! Gelukkig hebben we steun aan elkaar!

Beschuitje ik zie net dat je 3 dagen overtijd bent, heeft dat iets te betekenen? of....? hihi ben wel nieuwsgierig!

3. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Oh wat veel follikels! Van de ene kant fijn, van de andere kant vast spannend wat het gaat doen en of de iui door kan gaan. Ik denk dat ik me niet zozeer aan het "vrijverbod" zou houden. Tenminste, dat zeg ik nu, nu ik makkelijk praten heb. Een meerling is risicovol maar na zo'n lange mmm zou ik op de ene of andere manier niet verwachten dat het dan ineens bij allemaal wel lukt. Maarrrr....

Progestron weten ze bij ons in het zkh zelfde dag.

Owja, bedankt voor het warm welkom, heel lief! Fijn om medeschuitgenoten te spreken!

4. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Dit is onze 3e iui. De vorige keren had ik ook al 1x2 en 1x 3 grote follikels. Zijn beide keren ook allemaal gesprongen zonder resultaat.
    Ik gebruik 5 dagen 100 mg. Clomid. Dan 40 uur voor de iui pregnyl. Volgende maand gaan we waarschijnlijk 50 mg. Clomid gebruiken omdat er steeds aardig wat follikels zijn.

Nou wachten tot morgen. Ik laat het jullie weten!

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Liefdeoverwint: als het je 3e IUI wordt is het misschien toch wat anders... bij een eerste keer zou ik het zeker niet doen als ik te veel follikels had, maar kan me ook wel weer voorstellen dat het anders is als je voor de 3e keer gaat... dan heb je toch sneller het idee van 'zo'n vaart zal het wel niet lopen...' ;). Ben benieuwd wat ze morgen zien! Succes morgen!

6. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    #126 Mysteriousgirl, 22 aug 2012
    Laatst bewerkt: 22 aug 2012
    Hoi dames,

Sorry dat ik nu pas reageer.
    Ik had visite en heb daardoor niet eerder kunnen reageren.

Vanochtend bij de huisarts geweest en waarschijnlijk heb ik bij het spuiten van de hormonen een spier/zenuw geraakt of gewoon een spier verrekt. Dit moet binnen een week over zijn en anders weer terug voor een bloedonderzoek. Ik heb gelukkig minder last dan eerst.

Het breken van de ampul gaat sinds gisteren prima.
    Zonder sneetjes, met dank aan @lovely79 doe ik het nu mbv tissues.

Morgen een spannende dag voor mij. De eerste echo (om half 4) na het spuiten van de hormonen. Vind het zo spannend!!!

Zal zo even bijlezen en reageren op jullie verhalen.

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    lovely helaasssss vandaag ongesteld geworden. Morgen bellen voor de eerste iui afspraken...

8. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @all bedankt dames voor jullie steun!! Dat waardeer ik enorm!

@Zuuske welkom! Hopelijk komt jouw wens ook gauw in vervulling mbv hormonen.

@Liefdeoverwint Wow! Dat zijn veel follikels.
    Moeilijk! Je wilt natuurlijk geen kans laten voorbij gaan, maar als het ziekenhuis straks adviseert om deze poging af te breken zou ik daar met pijn in m'n hart toch gehoor aan geven.
    Ben benieuwd wat ik morgen te horen krijg.

@Pien15 hopen dat de IUI je bespaart blijft en je spontaan zwanger wordt. Ik hoop het zo!

@lovely79 Wat vervelend al die klachten. Hou vol meid!!

@all hopelijk zullen we allemaal snel zwanger zijn

9. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @Beschuitje Jammer dat je ongie is doorgebroken :(
    Ga je op CD 3 ook beginnen met hormonen spuiten?
    Heel veel succes meid!
    Dat ook jij snel zwanger mag zijn.

10. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Mysgirl; Heel veel succes vandaag. Hoop straks iets leuks te lezen ;)

Beschuitje; altijd balen!

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mysteriousgirl: succes vandaag meid! Hopelijk mooie follikels in de groei :). En fijn dat de pijn weer wat minder is, hopelijk gaat het dus snel en vanzelf weer over.
    Beschuitje: balen :(. Nu met goede moed aan de IUI, duim voor je dat het snel raak mag zijn!!

12. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Thnx ladies for the support!

13. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Inmiddels weer terug uit het zh.
    Jeetje wat groeien die follikels hard. Zat er 1 van 20 2 van 17 a 18. De vrouw die ik vandaag had vermoed dat wat gister voor nog 2 folliekels werden aangezien waarschijnlijk cystes zijn. Er zat nog wel een follikel van 15 maar die groeit waarschijnlijk niet snel genoeg om ook te gaan springen. Mag vanavond dan ook pregnyl spuiten. Zaterdag iui! Als alles goed gaat. De kans is er nog steeds dat het hele verhaal niet door gaat als er toch 4 of meer follikels zitten. Heb dut maar niet tegen Eric gezecht. Die gaat namelijk vanacht met een groep mannen naar de rally in duitdland. Zouden maandag pas terug komen. Nu gaat hij zaterdag even op en neer rijden. 4 uur heen en 4 uur terug. Misschien wel voor niks! We acht en het af.

Gelukkig heb ik wel hele lieve collega's. Moet zaterdag werken van 9.00 tot 18.00 en om 11.30 in het ziekenhuis zijn. 1 belletje en het was al geregeld. Er komt iemand voor mij werken als ik naar het ziekenhuis moet. Ga na de iui wel zelf weer werken maar toch..

14. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @liefde overwint
    Jammer dat je lichaam niet helemaal reageert zoals verwacht.
    Wel lief dat je man dat hele stuk op en neer wilt rijden.
    Elke poging is er namelijk 1.
    Dan hebben jullie er in ieder geval alles aan gedaan.

Hoe zit het met die cysten? Wat gebeurt daar mee?
    Hopelijk gaat dat ene eitje nog groeien en uiteindelijk springen.
    Met hopelijk een heel mooi resultaat.

@all
    Bij mij begint de spanning nu wel te komen voor mijn follikelecho vanmiddag. Wat als mijn lichaam niet reageert zoals zou moeten...:(

15. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Liefde overwint; Woehoew, dat ziet er toch goed uit??? Laat de goede eitjes maar springen en als die andere dan achterblijft heb je er 3! Dat is precies goed toch. Hopelijk blijft het zo zodat de iui niet afgebroken wordt. inderdaad superlief dat ie op en neer moet. Zijn zn vrienden op de hoogte? En wat lief van je collega's. Gelukkig heb ik ook hele lieve collega's, ik heb afgelopen maand iedereen pas op de hoogte gesteld omdat je op een gegeven moment er niet meer onderuit komt en soms 1 of 2 dagen van te voren vrij moet regelen en dat dan zo'n 4 5 keer per maand. Tsja, dat gaat anders toch scheve gezichten en vragende blikken opleveren.
    Heel veel succes, dat het maar een prachtige bevruchting op mag leveren na heel jullie inspanningen!

Mys girl heel veel succes vanmiddag!

Ik kan niet wachten tot dinsdag, dan mag ik eindelijk bloed prikken voor zwangerschapshormonen. Tot nu toe was ik iedere keer al ongesteld toen ik moest prikken. Bereid me mentaal al weer voor op een teleurstelling maar dan is er in ieder geval weer duidelijkheid deze maand en is heel eventjes de spaning weg. Of zal ik maandag al een testje doen? Of zondag hihi?

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @Liefdeoverwint
    wat spannend zeg!! ik hoop dat die anderen niet gaan mee groeien. mag je met 3 follikels wel iui? dat is dan zeker ook de grens? ik duim voor je meid, op een goede iui.
    lief dat je man op en neer gaat rijden, deze kans kun je natuurlijk niet laten schieten ;)

@Pien het zou mooi zijn als de iui toch niet hoeft, ik duim voor je meid. maar het komt hoe dan ook goed ;)

@lovely79 Wat vervelend dat je waarschijnlijk een spier hebt geraakt! ik hoop dat het snel over is

@beschuitje, wat jammer dat je ongi bent geworden! maar nu krijg je straks een echte goede kans meid! :)

@mys girl. ik duim voor je voor vanmiddag! ik hoop dat je al een mooi resultaat te zien krijgt! op welke cyclusdag zit je nu, 10?

@zuuske, wat spannend!! je zou natuurlijk 2 dagen voor je NOD een testje kunnen wagen, volg je gevoel meid!

@all... hier geen nieuws,,, ik ben nog steeds aan het wachten tot de bloedtest ;) der zit niks anders op helaas.

17. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Hey meiden,

Beschuitje, wat jammer nou! wel spannend dat je nu ook mag starten met spuiten. Succes meid en dat je een goede tijd tegemoet gaat met spuiten en dat je eerste IUI raak mag zijn, dat zou te gek zijn!

Mysteriousgirl, gelukkig is de pijn minder geworden dat is goed nieuws! en wat spannend voor je vanmiddag, ik duim voor je dat je een paar prachtige follikels mag hebben. Ik ben wel benieuwd, succes straks!

Liefde overwint, dat is toch best wel goed! Ze groeien ook behoorlijk snel. 3 zou heel mooi zijn dan. Ik hoop voor je dat het door gaat! Lief dat je vriendje ook komt en fijn voor je dat het op het werk goed geregeld is.

Zuuske hihi sla maar een paar testjes in je weet maar nooit wanneer je de kriebels krijgt om te willen testen! heel veel succes ik duim voor je!

Miss Miranda, ik heb geen spiertje geraakt, dat was mys.girl, maar dank je voor je medeleven, buikklachten heb ik helaas wel.

Morgen weet ik ook meer, want dan heb ik mijn eerste echo (3 dagen eerder). Ik wens iedereen een fijne dag, succes allemaal met wat er komen gaat!

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    oh sorry lovely, :p we zijn ook al best wel met aardig wat meiden hier aan het kletsen.

@all... ging net naar de wc, en ik zag bruinverlies in het inlegkruisje (sorry voor de detials ;) )
    ik snap niet waar dat opeens weg komt.... misschien wordt ik wel uit mezelf ongi dit keer?!

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Liefdeoverwint: dat klinkt toch al weer beter dan eerst he, fijn dat er toch nog goede kans is dat het door kan gaan :). Ik duim voor je dat er niet meer dan 3 mooie follikels klaarliggen straks!!
    Mysteriousgirl: en? Hoe was de follikelmeting?
    Zuuske: Voel je al iets dat misschien in positieve richting wijst ;)? Kan me voorstellen dat de hoop in deze gestimuleerde cyclus misschien wel weer een beetje groter is... Ik duim voor je!
    MissMiranda: wie weet ;) misschien dus toch je ei gehad vorige week en nu een naderende ongi?
    All: ik denk dat mijn ongi ook voor de deur staat. Had net na hardlopen al beetje lichtbruine afscheiding ;). Da's altijd het begin van de ellende ;). Duurt bij mij ook altijd best eventjes voor dat het doorzet, dus dat zal nog wel paar dagen duren. Maar als het komen moet, hoop ik toch dat het zo snel mogelijk komt! Dan gaan we echt beginnen aan de IUI.

20. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    @ Miss Miranda, geeft niet hoor ik raak ook welleens in de war, zoveel verschillende mensen en verhalen indd :). Bruine afscheiding he, tja dat zou kunnen dat je een ongie krijgt. Het is even afwachten of het doorzet! Vervelend he dat wachten.

@ mysteriousgirl ik ben benieuwd naar jouw dag, hoe is het gegaan?

Ik kan gelukkig morgenvroeg terecht in het ziekenhuis en ben blij dat ik geen weekend af hoef te wachten. Misschien krijg ik andere hormonen en ik ben ook wel benieuwd hoeveel er groeit. Meestal heb ik op dag 17 of 18 een eisprong maar nu met die hormonen gaat het vast sneller.

Deel Deze Pagina