Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Terug van het ziekenhuis inmiddels...mijn baarmoeder is leeg en schoon. Ene kant hoera en jippie en andere kant heel verdrietig. Ik kreeg ook een enorme boze bui net, nu gaat het wel weer. Het is gewoon oneerlijk bah bah...ik zie ook op tegen die rotte hormoonpillen weer. We moeten nu wachten op menstruatie en daarna , zal ergens eind december zijn, op voor iui nummer 3.
    Ben toch wel wat huilerig vandaag merk ik.
    Ik probeer snel weer wat aandacht voor jullie te hebben hoor meiden, nu lukt het me even niet :(

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Citroen,wauw goed zo!!! Dat word spannend voor je!

Beschuitje,ik kan me je woede zo voorstellen. En we snappen allemaal best dat je even geen aandacht hebt,het is niet niets wat je meegemaakt hebt. Wel "fijn" dat de baarmoeder schoon is.

Sorry als ik niet op iedereen reageer,hier ook de puf niet voor. Er word een crematie geregeld en ik ben bloemiste en lever het bloemwerk. Voel me wel vereerd. Ben nog bij mijn schoonzusje en haar man geweest. Als ik dat lege wiegje zie sta ik te janken,laat staan hoe het voor hun voelt. Het was een hele heftige dag. Trouwens ik heb ook hele boze buien,dat ik het liefste iets een rotschop wil verkopen omdat dingen zó gemeen kunnen lopen. Weet niet zo goed wat ik met mezelf aanmoet.

3. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Liefde: jeetje, toch spannend zo op de valreep. Duim voor je meid, hopelijk speelt je lijf geen gemene spelletjes, maar ben je gewoon zwanger!
    Zuuske: dat hoop ik natuurlijk ook voor jou, maar mocht het niet zo zijn, dan maar snel de ongi laten komen he!
    Citroen: wow, dat is nog eens mooi! Zou naar het advies van gyn luisteren. Dan doe je het 3 dagen en 1 dag voor ei. En dan gewoon op dag van ei nog een keertje, je weet maar nooit ;). Succes :)!

Beschuitje: och meid, snap dat het heel dubbel is. Lichamelijk is het goed dat het schoon is, maar het is dan ook wel heel definitief he. Kan me je woede best voorstellen. Dat mag er best zijn hoor, volkomen logisch! En wij redden ons wel hoor, no hard feelings ;).

Klaproos: voor jou net zo meid, het is gewoon heel zwaar en zoooo oneerlijk wat er is gebeurd :(. Zou ook enorm kwaad van worden! Succes van het vinden met mooie bloemen.

All: vanavond een vriendin te eten. Heb zelf nog niet zoveel te melden. 8 dagen na IUI nu. Nog helemaal geen tekenen. Vorige ronde ietwat pijnlijke borsten, maar deze ronde echt helemaal niet... We wachten nog even verder...

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    knuffel voor allemaal xxx

5. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    En een hele dikke knuffel voor jou terug, beschuitje!!

Citroen, doe wat goed voelt. Wij hebben er ook mee getobt, fa zei 2 dagen onthouding voor iui, andere fa zei, dag ervoor want stel dat je ei eerder komt. Wij deden inmiddels niet avond voor iui maar avond daarvoor. Man had dan gewoon meestal beste aantal zaadcellen. En natuurlijk na iui :)Dan heb je toch nog een beetje het gevoel dat je het zelf doet, haha.

Klaproos... heb geen woorden....dikke x

Pien, frustrerend die wel of niet tekenen. Het zegt uiteindelijk zo weinig. Maar snap dat je er op let en dat het je bezighoud. Geeft ook niks, hoop dat het positief wordt.

6. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    liefde ik had vorige poging ook geen verschijnselen die jij nu ook benoemd en dacht echt dat het een goede kans had die keer ook met 3 eitjes enzo en 2 dgn later als normaal ongesteld bah bah
    dus je moet morgen ongi worden? spannendddd wie weet betekend het bij jou wel goed nieuws. hopen maar!! :)

beschuitje goed dat het helemaal schoon was van binnen :(

citroen ik doe t 2 dgn voor iui. dus een dag niks en dan die ochtend erna iui-en.

zuuske ook nog even doorduimen voor jou!

klaproos nogmaals veel sterkte met alles

hier: niks te melden hihi

7. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

May 18, 2012
    200
    0
    16
    Nee zondag pas ongi worden. Tot nu toe heb ik die 14 dagen na iui nog nooit gehaald altijd 11 of 12 dagen na iui kwam tante rosette op visite.

Weet zo even niet meer wie zei dat tante rosette een kaartje moest sturen dar ze niet langs hoefde te komen?.. we hebben het echt gedaan. Hahaha een hhel scgattig hoera zwanger kaartje met de tekst er in we hopen het zo. Geadresseerd aan tante rosette. Geen postzegel geen adres. Ze zullen bij de post wel denken... Hahaha. Soms heb je van die gekke momenten!

8. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Haha Liefde, dat is leuk :D! Die tante rosette vond ik ergens op internet. Nou als het werkt, ga ik haar ook een kaartje sturen :).

9. Klaproos

Hahaha liefde,echt grappig! Misschien heeft tante Rosette de kaart ontvangen en komt ze niet langs. Als het een meisje word kun je als 2e naam Rosette kiezen :D Grapje he.

Zuuske,ik duim ook voor je,voor jou ook pien!

We hebben zaterdag de crematie. Geen idee hoe ik die dag door moet komen :(

10. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Liefde, hahahaha, dat zei ik van dat berichtje sturen. Wat ontzettend grappig dat jullie dat gedaan hebben! Hoop dat het werkt!

11. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @beschuitje gelukkig is je baarmoeder schoon.
    Heel veel sterkte meid met de verdere verwerking.
    Dikke knuffel.

@citroen wat spannend voor je!
    Bij ons zeiden ze dag van Pregnyl vrijen (als dit 2 dagen voor iui is) en avond van IUI.
    Heel veel succes meid!

@liefde wat grappig dat jullie tante Rosette een kaartje hebben gestuurd. Hopelijk helpt het! Misschien proberen wij het dan ook :)
    Succes met de laatste dagen!

@pien succes met de laatste week.
    Heb je een gezellige avond gehad?

@klaproos hoe hou je je onder de situatie?
    Veel sterkte alvast voor de crematie op zaterdag!

Ik moet vandaag naar het ziekenhuis om te kijken of ik weer mag beginnen met een nieuwe IUI. Gisteren laatste Provera gehad, maar sinds een aantal dagen al licht bloedverlies. Wanneer tante Rosette echt langskomt weet ik niet ;)

Dikke knuffel dames!

12. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

Feb 26, 2008
    140
    0
    0
    Klaproos, heel veel sterkte zaterdag. Wat fijn dat jij ook je steentje mag bijdragen om het een gedenkwaardige dag te maken. Bloemen kunnen zoveel zeggen!

Beschuitje, gelukkig is alles schoon, het is een dubbel gevoel maar je lichaam kan nu weer gaan herstellen. Misschien een schrale troost maar je hebt een grotere kans om in verwachting te raken in de paar maanden na een miskraam. Helaas heeft het voor mij niks gedaan maar ik hoop voor jou dat alle ellende toch mag bijdragen een een nieuwe goede zwangerschap. Sterkte

Citroen, jeetje wat goed en ook spannend zeg! Heb ik goed begrepen dat jullie geen IUI meer krijgen maar het zelf mogen proberen tot je volgend jaar kan starten met IVF? Ik geloof dat ik maar iedere dag zou gaan klussen maar ze zeggen dat om de dag wel beter is he. Gezien jouw pregnyl zou ik wel vrijdagavon en zaterdagavond en de ander dagen om de dag ofzo. Succes (en veel plezier ;))

Zuuske, tja we hebben niet zoveel keus he. We zullen het hier er allemaal mee moeten doen en de teleurstellingen het hoofd moeten bieden.
    Het gaat niet altijd zo goed hoor, vorige week weer tante geworden en er raakt hier met enige regelmaat een bekende in verwachting dus dan heb ik ook momenten dat ik me de ogen wel uit mijn hoofd kan janken en redelijk gefrustreerd raak...
    Ik hoop dat je een goede start mag maken in het nieuwe jaar! Ja kan in elk geval nog even lekker aan de borrel met de feestdagen...

Pien en Liefde, succes op het wachtbankje! Liefde ik hoop dat jij zondag naar een ander wachtbanje mag, waar je kan wachten op een echo met 7 weken! Pien wanner is jouw nod?

Ben gister weer naar het zh geweest en alles zag er goed uit en gisteravond is de eerste spuit er weer in gegaan. A.s. maandag weer controle en dan zullen we zien hoe en of het groeit en bloeit daar binnen...

Meiden, gaan jullie allemaal voor de eerste?

13. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Stipt op tijd ongesteld... op naar ivf. Eerste pil zit er inmiddels in. Raar...

14. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

Feb 26, 2008
    140
    0
    0
    Ja, dat lijkt mij ook heel raar... Maar goed, het gaat om het resultaat!

15. Klaproos

Catootje,ik ga voor de eerste! Ben je 34 nu? Ik ben 36 en blij dat ik niet de enigste die iets ouder is ook al ben ik nog een stuk ouder dan jou hihi.

Mysterious,hoop dat die tante van je snel langskomt,kun je tenminste ook snel weer verder!

zuuske ben je al aan het spuiten voor IVF? Sorry als je het al gezegd hebt,ben zo vergeetachtig:)--> oh duh lees net je berichtje hierboven. Aan de pil dus,3 weken neem ik aan?

Miracle hoe is het met jou?

Ik heb vandaag een ketting aan die mijn schoonzusje voor me gemaakt heeft zodat ik iets van haar bij me heb. Wil jullie niet teveel lastig vallen met details en die ga ik ook niet hier op forum zetten ivm privacy. Als iemand het moeilijk vind dan zet me maar even op negeer :)

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik ben ook 34 hoor !

17. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

May 18, 2012
    200
    0
    16
    Voel me ineens een jong blaadje met mijn 28 ;)

18. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Klaproos, ik weet nog niet hoelang ik de pil moet slikken, we hebben volgende week donderdag pas een afsrpaak bij de fa. als het goed is moet ik 1 week doorslikken anders valt de cyclus waarin ik ivf moet doen precies in de winterstop.

19. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

Feb 26, 2008
    140
    0
    0
    Ik ben inderdaad 34 :D (had ik dat ook alweer verteld :$;)), zoveel ouder ben je nou toch ook weer niet..... Je bent nog lang niet te oud hoor!

20. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Dag dames,

Ben net terug van het ziekenhuis.
    Blijkt dat die 5 (ja 5!) eitjes er nog steeds zitten en dus waarschijnlijk cysten zijn. Nu moet ik wachten totdat deze weg zijn. Grrrr! Dit is echt deprimerend :(
    Moet over een week weer voor controle.

@Catootje jou was ik vergeten. Mooi zo dat het eerste spuitje er weer in zit. Succes met de fm! Wij gaan ook voor ons eerste kindje.

Share This Page