Beschuitje: sterkte morgen! Fijn dat je collega's het weten, althans dan is het geen nieuws meer voor hun. Maar het zal wel ff moeilijk zijn... Citroen: goedzo . Blijft toch spannend he. Je weet maar nooit . En ja eigenlijk komt komende ronde hoe dan ook niet uit: of ik wordt ongi rond mijn verjaardag of rond kerst . All: hier weer heel sterk het gevoel dat deze ronde snel voorbij zal zijn... . Nog geen kleurtjes gezien, maar aan mijn buik en afscheiding merk ik dat het nooit lang meer kan duren . En ik was me net toch chagerijnig en boos (was met een K*t klusje bezig voor de sportclub...) heb bijna ordinair alles bij elkaar geschreeuwd . Heb m'n hele middag vergald aan dat klusje en het is nog niet eens gelukt ook :x. Nou en dan de gedachte dat ik bijna weer ongi ben, frustreerd mij enorm, bah! Zo da's eruit........ adem in, adem uit......
pien, goed dat je je even laat gaan meid... dat mag ook best! dikke knuffel voor jou meis, en ondertussen blijf ik toch nog voor je duimen!
Lucht wel op he . Ben al wat rustiger. Hopelijk jij ook Beschuitje. Dankje Citroentje, duim ook voor jou! Welterusten en succes allemaal met de nieuwe werkweek!
Geen geheimtaal,maar een glas water over mn laptop. Hij is ook helemaal kaduuk.:xNou dat heb ik er ook even uitgeschreeuwd. En Pien en beschuitje dat moet je ook gewoon lekker laten gaan. Die frustratie overkomt je en een paar scheldwoorden en oerkreten luchten dan wel eventjes op. Beschuitje, niet leuk natuurlijk als je al weet dat het huilen wordt, maar misschien ook wel fijn. Anders ga je eerst een keer op bezoek voordat je gaat werken.Om die reden juist. Daar zal toch wel begrip voor zijn? Pien wat ingewikkeld he? Dat getel en geplan. Ik krijg steeds te horen met mn gepuzzel dat het toch altijd anders loopt dan je denkt. Naja, dat zien we dan wel weer. Citroen, hoop dat het de moeite waard wordt, aldie pogingen Succes
Hallo daar ben ik ook weer even,... Pien, oh wat klinkt me dat bekend in de oren, ik herken het gevoel precies. Ik heb het ook iedere maand weer... Troost je, ik weet nog dat ik het zelfde gevoel had, bijna 5 jaar geleden. Ik was druk tegen mijn vriendin aan het mopperen dat ik het al weer aan voelde komen en dat het weer niet gelukt was en toen bleek het toch zo te zijn. Juist van de 2 miskramen voelde ik me zogenaamd zwanger en had ik al een voorgevoel dat ik in verwachting zou zijn... Het zegt dus niks meid! Succes met de laatste rampzalige-wacht-dagen, zet em op! Zuuske, oei dat is enorm balen zeg! Ik hoop dat er nog wat aan te redden valt! Citroen, nou, aan jullie inspanningen kan het niet meer liggen dus, nu maar hopen en duimen, en veel leuke dingen doen om de tijd zo snel mogelijk te laten gaan... Kom net van het zh, heb rechts 2 van ruim 16 mm. Vandaag nog even menopur, morgen de pregnyl en woensdagmiddag de IUI. En dan beginnen die ellendige wachtweken weer....
Pien,goed dat je even flink geschreeuwd hebt! Lucht altijd op. Ik hoop dat je ongelijk hebt maar meestal ken je je eigen lichaam wel het beste. Overigens heb ik dat dus ook zo elke maand. Pff. Beschuitje,heel veel sterkte vandaag. Het is niet erg als je moet huilen en je collega's zullen het best begrijpen. Het is ook heel erg moeilijk wat je meegemaakt hebt. Ik zal aan je denken vandaag. Zuuske,mooi k*t! Ik hoop dat ie nog te redden is. Catootje,in elk geval mooie eitjes! Succes met de IUI. Citroen succes met wachten. Hier begint alles weer zijn normale gangetje te gaan in hoeverre je van normaal kunt praten. Ik word in ieder geval niet meer wakker van vette nachtmerries en dat ik er meteen elke ochtend aan denk. (mijn nichtje dus) Maar ik ben nog wel heel verdrietig natuurlijk. Als tante Rosetta langskomt ga ik toch weer een IUI doen trouwens. Kan ik zsm verder met IVF.
Beschuitje hoe ging het vandaag op je werk? Pien oh weer geen goed gevoel deze keer? Op welke dag zit je nou ook alweer? Hoop ook toch nog even door hoor!! Catootje mooi 2 eitjes hoor! Dubbele kansen 😁 Citroen heel veel succes met wachten! Klaproos hoop dat jullie je er met z'n allen doorheen kunnen slepen. Moeilijk moeilijk. Hier: alles z'n gangetje vrijdag fm1. Probeer er deze keer niet al te veel overna te denken maar ja of dat gaat lukken? Heb waarschijnlijk de iui op 5 dec.
Lieve meiden, ik ben weer thuis. Het was hartverwarmend op school De collega's kwamen 's morgens bijna allemaal even langs mijn lokaal. Ik meteen huilen, maar goed toen was het er wel uit. Dat was al te verwachten. Toen de kinderen in de rij stonden en ik ze buiten op ging halen wilden ze ALLEMAAL regelijk met me praten, kroelen, dingen vertellen enz. Het was zo overweldigend dat de ouders die erbij stonden echt moesten lachen. Ik wist niet naar wie ik het eerst moest luisteren. De kinderen hadden me echt gemist. Dat deed me goed. Heb een lekkere werkdag gehad , ben nu wel heel erg moe. Ik ga zo lekker douchen en in bed voor de buis. Even lekker niks. Lief dat jullie zo naar me vroegen trouwens. Meiden zet 'm op allemaal he, Met wachtweken, controles enz. We gaan er voor. xx
Dag lieve dames, Ik heb nog niet alles teruggelezen, dus sorry als ik iemand vergeet. @pien meid ik hoop dat je gevoel het mis heeft. We hebben wat roze/blauw nodig in ons clubje. Succes met de laatste dagen! Schreeuw t maar lekker uit die frustraties! @zuuske ach meid! T is ook wat. Hoe gaat t verder met je? @catootje wat goed 2 eitjes! Succes met de laatste spuitjes. Alvast heel veel succes gewenst met de IUI. @citroen succes met wachten. @klaproos gelukkig gaat t wat beter met je. Wie weet brengt die IUI je wel een mooi wondertje. Take care meid! @miracle veel succes met de fm! @beschuitje lief van je collega's! Take care meid! @all hier sinds gisteren 'echt' tante Rosette op visite geweest. Morgen voor een uitgangsecho. Ben erg benieuwd. Hoop dat die cysten weg zijn, maar tegenwoordig weet ik niet wat ik kan verwachten. Succes aan iedereen! Hopelijk snel weer wat goed nieuws.
Dames, Ik heb nog een doosje clomid liggen. Nu dus de twijfel om ze toch te nemen zonder ziekenhuis. Dus geen FM geen pregnyl. Ik denk zelf doen! Heb eigenlijk elke maand 2-3 of zelfs 4 follicels gehad en na 6x niet gelukt. Dus had ik me zo bedacht.. gewoon met clomid beginnen en ovulatie testen doen om te kijken wanneer mijn ei sprong is. Jullie advies graag.
Zuuske: och jee da's balen! Ook een goede reden om even flink te schreeuwen! Was 't nog een erg nieuwe mooie laptop? Catootje: nou da's dan op zich wel hoopgevend. Ik denk iedere keer wel heel zeker te weten dat het over is. Ook nu kan ik me niet voorstellen dat het toch raak zou zijn. Het voelt gewoon niet anders dan anders, maar dus wel alsof ik ongi ga worden binnenkort... Maar ook dat hoeft niets te zeggen, dus blijft er altijd nog een beetje hoop... . Kan niet anders doen dan wachten. Jij 2 eitjes, mooie score! Hopelijk over een week of 2 goed resultaat! Klaproos: gek he dat het 'gewone' leven dan weer verder gaat... Dus toch weer door met IUI? Je hebt nog 2 te goed toch? Wanneer denk je te kunnen beginnen? Miracle: nee geen goed gevoel, maar het hoeft niets te zeggen he. Zeg nooit nooit . Zo heb ik net van Catootje geleerd . Hopelijk heb jij vrijdag al mooie eitjes in wording . Ik reken ook zo door... 5 december is wel maf, hopelijk wordt het dan een mooi kadootje dat je 2 weken later mag uitpakken . Beschuitje: zo meid, goed hoor dat je weer naar het werk bent gegaan! Dat heb je dan maar gehad. Het zal nog wel even zwaar zijn. Fijn dat je zulke lieve meelevende collega's hebt en van die lieve kinderen . Mysterious: nou eindelijk zeg, of niet! Hopelijk inderdaad dat je cystes zo weg zijn en je weer door kunt met de volgende ronde. Duim voor je dat het zo is! Liefde: wil je dat doen, omdat jullie nog ff wachten moeten op de IVF? Had je al die rondes ook clomid? Tsja dan kun je het er op wagen... De kans met 2 eitjes is groter dan met 1 eitje... Maar ik weet niet hoe het zit met pregnyl, dat heb je niet en wanneer denk je dan te kunnen stoppen met de clomid? Was het erg voorspelbaar de vorige rondes? Ik denk niet dat ik het had gedaan... Maar goed, snap je wel op zich. Ik zou het ook niet zo makkelijk kunnen doen, omdat ik spuiten heb... All: pffff ik zit mezelf hier wel een beetje gek te maken. Ik hou m'n cyclus altijd nog een beetje bij in fertilityfriend. Niet meer temperaturen, maar wel wanneer ik ongi word, bruinverlies begint enzo. En ik heb ff gecheckt, maar tot nu toe heb ik het nu het langst volgehouden zonder bruinverlies... O, o, o, en dat geeft weer hoop he, maar ook weer niet, want het voelt niet zo, dus dan wil ik dat het maar zo snel mogelijk voorbij is. Dit is echt killing!
Clomid is maar 5 dagen. Vanaf dag 3 t/m 7 heb 3 van de 6 behandelingen met clomid gedaan de andere 3 met gonal f. Tijden het zh gebeuren word er na 10 dagen een echo gemaakt. Wat er dan zat zat er het werden er nooit meer.. om de eisprong te timen gebruik je dan pregnyl oid. Maar springen doen ze toch. Dus zat te denken gewoon aan de slag met ovulatie testen. We willen dit idd doen omdat we deze maand zo wie zo stil staan qua behandelingen. Mocht het lukken spring ik een gat in de lucht, gaat de vlag uit en neem ik een vrije dag om het te vieren. Lukt het niet dan is het net zo als de 30 pogingingen ervoor helaas en op naar de volgende.
Liefde als je mijn mening wilt weten... Ik zou het zeker niet doen. Er is geen controle... Het gaat wel om je lijf! Wacht deze maand en probeer het zonder. Die ene maand zou mij niet dat risico waard zijn eigenlijk.
Liefde: ik snap je wel, maar ik weet het niet... ik denk niet dat er snel hele erge dingen kunnen gebeuren, en ineens een 4-ling op de natuurlijke manier zou ook wel heeeeel erg toevallig zijn , maar zo helemaal zonder controle had ik het denk ik niet gedurfd. Maar goed, doe dat wat jezelf goed lijkt. Ik duim hoe dan ook voor je! All: het ziet er niet goed uit . Zo net de eerste veeg licht bruine afscheiding aangetroffen . Nou da's het begin van het einde. Het kan niet meer missen. Ik baal er van dat het steeds langer duurt voor ik ongi wordt (ok, tis nog steeds binnen 14 dagen) maar ben gewend al op dag 10-11 de eerste tekenen te hebben, en dan weet je het maar weer he. Nu nam de hoop gisteren (dag 12) toch weer een loopje met me...
Oh Pien, shit zeg! Dan had je toch weer gelijk, balen is dat hè om weer gelijk te krijgen... Liefde, ik zou het niet doen. Op zich kan er niet zoveel mis gaan als je geen cystes ed in je eierstokken hebt. Maar gezien je geen controle echo hebt gehad voor je begint weet je nooit wat je precies stimuleert in je eierstokken. Ze gaan bv bij mij in het zh nooit starten zonder een eerste controle echo en dat doen ze niet voor niks natuurlijk...
Mysterious,ik duim voor je dat alle cystes weg zijn! *duim duim* liefde,ik weet niet goed hoe chlomid werkt maar ik zou het denk ik zelf niet doen. Je weet niet hoeveel eitjes je krijgt en dadelijk zijn het er te veel. beschuitje,fijn dat alles zo fijn was geweest je eerste dag en dat je zulke lieve collega's hebt. Pien,bah balen zeg pfff. Ik wacht op de tante Rosetta maar heb geen idee meer wanneer ze de vorige keer op bezoek is geweest. Echt dom van me. Ach ja,ik zie het wel weer aan de pukkels. Ze beginnen weer aardig te komen
Dag dames, Net terug van het ziekenhuis en er zitten gelukkig alleen nog maar restjes. Ik mag dus vanavond weer starten met de Menopur. Vanaf nu om de ene dag. Nu het ene obstakel is verdwenen zit ik weer in m'n maag met de volgende. Mannetje gaat volgende week een paar dagen weg en zul je net zien dat de IUI dan wordt ingepland. Grrrr...is ook altijd wat, maarja als het zo is niks aan te doen. We wachten al zo lang, dus 1 maand langer wachten maakt dan ook niet uit. @pien da's balen. Alhoewel bruinverlies ook wat anders kan zijn, maarja uit mijn ervaring is dat altijd een voorbode van tante Rosette die eraan komt. Toch heb ik nog een beetje hoop. @liefde ik zou het ook niet doen. Je lichaam kan zomaar anders reageren. Kijk maar naar mij. Alle keren 1 of 2 eitjes en de laatste keer gewoon 4!!! Zonder controle kan dit heel gevaarlijk zijn. Ik zou het risico niet nemen. Probeer het gewoon met ovulatietesten en dan zelf klussen. Wie weet is dat DE rake poging. @klaproos hopelijk komt tante Rosette gauw op bezoek bij je en kun je weer verder. Take care!
Pffff kom net uit mijn werk. Potje gehuild. Weet niet waarom. Vermoeidheid en emoties gaan bij mij niet zo samen. Straks weer terug naar het werk, voor spreekavond met ouders. Zal wel kapot zijn vanavond.