Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Catootje: ja soms is gelijk hebben niet leuk ;). Maar over uitgangsecho's: dat doen ze bij ons niet hoor, tenzij je er zelf om vraagt. Dus je kan zo beginnen met medicatie bij ons. Pas bij de eerste FM blijkt of je een cyste hebt b.v.

Klaproos: hopelijk komt ze onverwachts een keertje niet langs ;).

Mysterious: nou gelukkig, die zijn in elk geval weg! Nou maar hopen dat het werkbezoek van je man niet ongelukkig uitkomt... d'r is ook altijd wel wat he...

Beschuitje: kan me best voorstellen dat je af en toe nog flink moet huilen hoor. Tis nog heel vers. En je hebt lichamelijk ook wel een knauw gehad, en dan die hormonen nog die misschien nog wat in je lichaam rondhangen... succes vanavond nog ff, denk wel om jezelf he!

All: nou tis nog niet doorgezet, maar ik weet dat het komt. Heb ook al met ziekenhuis gebeld. Ook gevraagd of ik dit keer en uitgangsecho kan krijgen, omdat ik vorige keer een cyste had. Gelukkig kon dat wel. Ik wil niet weer door met een cyste namelijk. Hoeft misschien niet erg te zijn, maar ik heb het liever gewoon niet, dan sla ik wel een ronde over.
    Uit eerdere berekeningen dacht ik dat ik vlak voor mijn verjaardag wel ongesteld zou worden, maar nu, als ik het zo doorreken wordt het vlak na mijn verjaardag. Da's wel balen, want dan kan ik geen wijntjes drinken op m'n verjaardag ;). Maar goed, wie weet heb ik weer een snelle eisprong en dan zou het nog kunnen ;).

O ja, maar ik was wel erg ongelukkig vandaag. Had moeite om gezellig te zijn op het werk... Net wel even lekker hard gelopen. Da's dan toch wel weer goed.

2. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    beschuitje, lieverd denk je wel een beetje om jezelf?

pien. aaah NEE!! grr...

liefde, sorry meid, maar ik zou het ook niet doen... om dezelfde redenen die de andere meiden allemaal al hebben gezegd.

hier nog geen nieuws :)

3. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    pien k*t..........................
    ik wil een keer goed nieuws weer hier :(

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Balen pien! Is het al doorgezet inmiddels? Dikke Knuf en duim weer voor de volgende ronde.
    Ik denk goed aan mezelf lieve meiden bedankt. De ouderavond ging gelukkig goed. Ik voel me vandaag ook wel redelijk goed. Naar fysio geweest voor mijn knie. Het schijnt met wat oefeningen te doen wel volgende week al verbetert te zijn... Gelukkig maar na drie weken wordt het tijd.

5. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Dankjulliewel meiden :).

Citroentje: jij zit een week na je ei ongeveer? Ook al is de kans misschien klein, ik duim toch voor je!!

Miracle: heb jij vrijdag ook uitgangsecho? Of een follikelmeting?

Beschuitje: fijn dat je je weer wat beter voelt. En met al die ellende zou je je knie nog vergeten he ;). Hopelijk knapt dat ook snel op. Moet je binnenkort ook weer langs de gyn? Hoe staan jullie tegenover een volgende poging? Gauw weer beginnen of misschien ff een break en volgend jaar weer?

All: Ja het is vandaag flink doorgezet, inclusief de krampen :(. Maar goed, de ergste teleurstelling is wel weer voorbij denk ik...
    Heb vrijdag een uitgangsecho. Daar heb ik dus speciaal om gevraagd. Wil graag weten of de cyste weg is, zo ja, dan plak ik er een ronde achteraan, zo nee, dan ff een ronde rust. Maar dat worden er dan waarschijnlijk 2. Het feit dat ik dan vlak voor kerst weer ongesteld moet worden zie ik niet zo zitten, maar goed, in mijn eigen cyclus weet ik nog zekerder dat het mislukt en dan waarschijnlijk vlak na kerst ongesteld wordt. Ik ga me langzaamaan maar op IVF voorbereiden. Dan kan het alleen nog maar meevallen als het met IUI wel lukt...

Voor iedereen een dikke knuffel!

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Mysterious,bah dat komt effe heel slecht uit! Hopelijk heb je toch nog geluk.

beschuitje,heb je nog wel wat kunnen bijslapen? Huilen is goed ook al is het niet leuk natuurlijk :(

Pien,ik hoop voor geen cysten en een snelle eisprong! Bah klote je NOD net voor of na je verjaardag,ik had het ook,echt niet leuk. Heb ook geen feest gegeven;)

Citroen,ik duim ook nog gezellig mee.

hier weinig te beleven eigenlijk. Beetje wachten op ongi,al aardig wat pukkels en krampen zoals gewoonlijk als het weer eens zo ver is pff.

7. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    pien wat rot meid!! pff.. ik hoop voor je dat er geen cyste zit!! bij ons zkh doen ze geen standaard uitgangsecho he!! weet jij ook waarom... Dr. W. zei dat als ik ongi wordt dan mag ik gewoon zelf op cd3 gaan spuiten en een afspraak maken voor dag 10...

@all... hier geen nieuws, ik zit nog lekker op het ellendige bankje :)

8. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Citroen: ik weet het niet, ik denk dat ze het niet nodig vinden. Een cyste staat voor hun een IUI ook niet in de weg. Maar zelf heb ik er geen goed gevoel bij als er wel een cyste zit, dus gelukkig kon ik wel een afspraak maken voor morgen.
    Niks aan dat bankje he ;). Succes nog even!

All: pff voel me de hele dag al niet lekker, buikpijn, maagpijn... en flink ongesteld natuurlijk... Hopelijk is het morgen beter...

9. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    pien bahbah rot he... al die last die je ervan hebt pffff
    ik heb morgen een follikel meting inderdaad....is kijken wat er deze keer aan het groeien is.

10. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Miracle: en... groeit er al wat moois?

All: net echo gehad. Cyste zit er nog... Maar het was volgens de arts geen probleem om door te gaan. De cyste zit niet in de weg en maakt de kans niet kleiner volgens haar. Cyste is namelijk niet zo groot. Nou vooruit dan maar.
    Maar vervolgens wilde ze het wel even in het team bespreken. Begreep het niet dus vroeg waarom dan. Ze dacht dat ze endometriose zag op mijn linker eierstok en dat het een endometriose-cyste is, maar dat is in tegenstrijd met wat er uit de kijkoperatie van eerder dit jaar is gekomen. Bij de kijkoperatie leek alles ok namelijk. Dus beetje raar dit...
    Maar goed ik ga gewoon voor ronde 5, want of ik dat nu doe of volgend jaar, ik heb er eigenlijk toch al geen vertrouwen meer... Dan hebben we het maar gehad ;). Stel me er maar op in dat het volgend jaar IVF wordt...

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Pien wat vervelende dat de cyste er nog zit zeg ! Maar wel wat vreemd inderdaad ivm de kijkoperatie. Goed dat ze het nog even bespreken, dat wel. Altijd moed blijven houden, je gaat niet je koppie laten hangen hoor! Het kan zo maar wel lukken...

Miracle hoe was jouw meting? Hoop dat het goed nieuws was en je door kan.
    Citroen nog steeds aan het wachten, dat is wel heftig he...duurt altijd zooooo lang.
    Klaproos, hoe is het met de moeder van je nichtje? Gaat het een beetje en met jou? Ongi ook al doorgezet inmiddels?

Hier alweer een week werken erop zitten. Het viel me in het begin erg zwaar, maar vandaag ging het wel weer goed. De rommelpieten waren op school geweest ;) Pfff lekker druk, maar ook wel gezellig.
    Nu lekker vrij en weekeind, heerlijk even niets.
    Allemaal vast een fijn weekeind !! :)

12. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Thanks beschuitje! Je hebt wel gelijk. Maar het is soms wel moeilijk om positief te blijven. Jij klinkt al wel weer behoorlijk positief. Respect hoor! Nu lekker rustig van je weekend genieten :).

13. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    pien aaah meid wat rot! zo zie je maar weer dat het goed is dat je je gevoel hebt gevolgt dat je toch graag een echo wilde.
    ik hoop dat het toch allemaal nog wat mee valt meis. hoe groot is de cyste? ik duim voor een positieve 5e IUI!!!

@all.. vrijdag... de eerste wachtweek is bijna om... dat ging nog redelijk. nu de tweede week nog haha

14. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Citroen: 2,2 cm. Boven de 3-4 cm is het te groot om b.v. IUI of IVF door te laten gaan. Ik was bang dat ie verder zou groeien met de hormooninjecties, maar dat is volgens de arts niet het geval.
    Voor jou nog de lastigste week. De eerste week gaat altijd wel he, maar die tweede ;). Ik hoop op een wonder meid!

Goed weekend allemaal!!

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Pien ik probeer zelf ook positief te zijn en mezelf op te peppen. Het valt niet mee, maar er zijn om mij heen meer mensen die het heel moeilijk hebben, dus dan is het soms wel weer een beetje te relativeren. Daarmee wil ik niet zeggen dat mijn verdriet er niet mag zijn, maar ik zie ook heel veel ander leed dat in mijn ogen nog wel wat erger is..We houden vol !!

16. miracle87

miracle87 Actief lid

Sep 3, 2012
    174
    0
    16
    Fm vandaag 2 eitjes van 12&13 mm dus nog ff door spuiten en maandag terugkomen. Gynaecoloog zei waarschijnlijk woensdag iui dus dat vind ik wel een leuke datum hihi

Pien ik snap dat je even geen vertrouwen meer hebt in iui hoor dat heb ik nu ook al...... Maar we gaan toch door he je hoopt toch altijd nog dat het zo gaat lukken. En je hebt nog twee pogingen een van die twee moet gewoon lukken!!

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Pfff zo positief als ik gister wel klonk zo rot voel ik me nu..Er spelen nogal wat verdrietige dingen in mijn familie en ook mijn beste vriendin heeft net iets heel naars te horen gekregen. Ik zit gewoon echt niet lekker in mijn vel. Mijn vriend vind dat ik kattig naar hem reageer terwijl ik dat niet vind. Hij denkt door het terug te doen mij bewust te maken van mijn gedrag. Ik denk alleen maar, we hebben het beide moeilijk, laten we elkaar nou even laten...Ik zie als een berg op tegen de sinterklaas. Heb er totaal geen zin in :(
    Meiden ik heb even een oppepper nodig..sorry.

18. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Beschuitje zou je graag een oppepper willen geven maar heb die zelf ook hard nodig. Voel me emotioneel ook uitgeput ivm mmm en heb daarnaast ook steeds vervelende tegenslagen. Dus als er andere zijn die even een positieve draai eraan kunnen geven? GRaag!

OWja, onze ivf gaat in januari van start. Pfff, dat duurt nog lang. BEn nu de pil aan het slikken,dus gebeurd hier ook weinig spannends. Als ik niet zo vaak reageer... heb niet zo veel te melden maar lees en leef wel mee met jllie hoor. Plus heb nu een oude stomme laptop in gebruik na het water incident en je ziet al wel aan mijn type-werk dat ie niet zo best is :)

19. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Beschuitje: bedankt voor de bemoedigende woorden! Relativeren is soms wel het toverwoord. ik hoorde gisteren ook verschrikkelijk nieuws van mensen bij ons uit de buurt....
    Maar nu heb jij een oppepper nodig. Ik zal m'n best doen...
    Het is niet gek dat je af en toe in een dip schiet. Zeker in jouw geval. Dat hoort er helaas bij... Probeer er met je man wel over te praten. Weet hij waarom je zo reageert als je doet? Mannen kunnen soms wat simpel zijn, of dingen niet goed aanvoelen. Dan moet je het gewoon letterlijk uitleggen. Dan begrijpt hij je vast wel en zeg iets in de trant van 'ik heb je nodig schatje, begrijp dat dan'. Dat wil bij ons nog wel eens helpen ;).
    En dat van Sinterklaas begrijp ik wel. Hoe vieren jullie dat? Ook met kleine kinderen erbij? Wij wel, ik heb 2 kleine neefjes die nog geloven. Kan confronterend zijn zoiets. Maar meid tegen die tijd ben je wel weer uit je dip je dip hoor, dan kun je er vast van genieten!
    Om uit mijn dip te komen, heb ik gisteravond zomaar spontaan een IPad gekocht ;). Die had Sinterklaas natuurlijk nooit voor me over gehad, dus dan koop ik 'm zelf wel ;).

20. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Miracle: da's een mooie score! En op 5 december de IUI dat zou wel erg grappig zijn ja :).

Zuuske: begrijpelijk dat je het nu even moeilijk hebt meid. Ik zou ook niet graag in je schoenen staan, maar ben wel bang dat dat niet lang meer gaat duren... Maar toch denk ik dat het IVF wel eens snel kan gaan lukken, dat moet gewoon zo zijn! De kans is groter van wel dan van niet na 3 pogingen. Stel je eens voor: volgend jaar ben je gewoon zwanger en wij doen allemaal vrolijk met je mee!!!

Share This Page