Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Pien,sterkte meid! En wat rot dat die cyste er nog zit. Kunnen ze dan niet beter een IUI in eigen cyclus doen? Ik heb het ook gehad maar misschien was de mijne groter,weet ik niet meer. Dat je het vertrouwen kwijt bent kan ik me helemaal voorstellen. Zelfde verhaal hier eigenlijk.

Beschuitje ik kan je helaas ook niet helpen,voel mezelf ook echt k*t en kan alleen maar blij zijn als sinterklaas voorbij is. Tsja, nog 3 daagjes,dan is ie weg. ;)

miracle,woensdag IUI,ok dat is dan wel weer leuk :D

zuuske,spannend IVF in januari!

hiero: natuurlijk is tante Rosette toch op bezoek gekomen en wel gisteren;) Ik voel me ziek en kan niet slapen,al vanaf de donderdag slaap ik slecht en ben ik op gare tijden wakker zoals 5 uur of 6 uur ochtend. Zooo irritant. Dan heb ik dus ook maar 6 uurtjes geslapen meestal. Hopelijk ben ik hier snel vanaf. Ik denk dat ik de IUI toch maar oversla,zoals pien zei 'dan ben ik er maar vanaf' maar ik twijfel. Als ik hormonen gebruik ben ik in ieder geval niet ongesteld tijdens de wintersport dat zou ook wel prettig zijn :)

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    zuuske en beschuitje,.. voor jullie beide een heeeeeeeele dikke knuffel!! het valt allemaal niet mee lieverds, maar vergeet niet hoe sterk wij zijn! ooit komt het goed... we vechten al voor ons kindje voor zijn/haar geboorte, welk kindje wil ons nou niet als mama!

@all. hier voel ik me echt min,,, volgens mij word ik ziek, ik ben snotterverkouden en alles doet me zeer BAH!
    ....

toen ik vanmorgen naar de wc ging en ik veegde (sorry klinkt heel vies) toen schrok ik. Aan het wc papier zat smurrie. het was niet echt bloed... meer een soort afscheiding, beetje bruin-rood met wat oud bloed leek het!
    ik snap er niks van, dit is toch veel te vroeg om ongi te worden,,,, ik zit vandaag ongeveer 7 dagen na de eisprong...
    ga er maar vanuit dat het niet gelukt is :(

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    We kunnen er wel het 'kommer en kwel' topic van maken ;). Het zit ons niet echt mee. Ik hoop dat er snel beter nieuws komt!

Klaproos: dus toch nog in dubio? Ja lastig he... Ik voel me verder op zich prima dus dan maar doorgaan. Hoop dat je in elk geval snel weer lekker kan slapen, want da's wel belangrijk om je goed te kunnen voelen. Knuffel voor jou meid! Succes met het nemen van de beslissing.

Citroen: niet ziek worden he... Maar eh misschien is het stiekum goed nieuws? Verminderde weerstand i.v.m. innesteling en misschien een innestelingsbloeding? Ik vind dat dat het moet zijn! Mijn duimen draaien op volle toeren!

Zit nog wel een beetje in dubio of ik mijn eerste FM niet wat naar voren moet halen. Heb er niet goed over nagedacht en nu staat ie weer standaard op dag 10. Maar goed, het is nog maar 1 keer voorgekomen dat ik IUI op dag 10 had, de overige op dag 12 en een keer op 13. Dus dan maar een risicootje nemen. Heb eigenlijk ook geen zin om eerder nog te komen. Dag 10 valt op m'n vrije dag dus lekker praktisch ;).

4. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    Allemaal positief blijven meiden het komt bij ons allemaal goed. Wij moeten er alleen wat langer op wachten. Iets te lang naar mijn idee, maar het komt er echt wel. 2013 zitten we allemaal in een ander topic :)
    Citroen wat raar joh die afscheiding. Kan wel iets Goeds betekenen 7 dagen na eisprong!! Hopen maar!!

Pien om zou nog even bellen dan voor de zekerheid en geen risico nemen.

Hier mogen fm 2 ik heb elke dag op een ander tijdstip gespoten met een half uur verschil soms ik vergat het gewoon steeds.... Hopelijk zijn ze morgen doorgegroeid

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Miracacle: je hebt ook gelijk. We moeten proberen positief te blijven. En volgens mij doen we het best nog aardig, met af en toe een dipje. Ik zal morgen idd toch maar ff bellen of ik woensdag nog langs kan. Heb alleen volgens mij woensdag wel allerlei afspraken staan voor mijn werk... Morgen maar even kijken. Hoop niet dat ze me overdreven vinden in het ziekenhuis, maar dat zal wel wat meevallen.
    Half uur verschil tussen spuiten mag wel hoor. En ietsje meer zal ook wel geen probleem zijn. hopelijk morgen mooie eitjes en kun je over op de pregnyl!

Welterusten allemaal en werk ze komende week!

6. Klaproos

Pien,als ik jou was zou ik ook gewoon doorgaan als ik verder geen last had. En zeker niet overdreven dat je eerder een afspraak wilt. Ik heb ook wel eens een groot ei gehad op dag 10 en was er net op tijd bij. (mocht meteen pregnyl zetten die avond)

miracle,hihi erg he dat vergeten,heb het ook wel eens gehad hoor. Had toen een dik ei ipv 2 of 3 maar ik heb toen echt maar 5 dagen gespoten,zo vaak was ik het vergeten.

citroen,ik hoop dat die afscheiding positief nieuws betekend. Beterschap trouwens.

Vandaag even zkh bellen en ze hebben me een maand geleden al gezegd dat ik gewoon mocht beginnen met spuiten op dag 3. (vandaag) en op dag 10 eerste fm. Alleen er is weer weinig pregnyl en ze willen mij geen recept geven voordat ze de eerste fm hebben gedaan,echt heel erg irritant! Ik kan dan denk ik weer 40 euro dokken voor ovitrelle of hoe heet dat. Vanacht heerlijk geslapen,maar liefst 11 uur,ik ben blij.

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    nou dames ik weet het niet hoor...
    hoe kan een innestelingsbloeding zijn?

ik bloed nog steeds wat, vanmorgen ook wat in het maandverbandje maar niet veel...
    wel is het ook wat helder rood bloed...

dus ik denk dat ik echt ongi ben/wordt, al lijkt het niet zoals ik een ongi gewend ben.
    een week na eisprong al ongi, dat klopt toch niet?

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    nou, het wordt nu wel heel rood ;) 99% dat ik ongi ben, bah!
    ookal was de kans piepklein en had ik me hier op voorbereid, ik baal er enorm van!!!

woensdag weer beginnen met spuiten...

mijn lf fase is trouwens 8 dagen, dat is toch harstikke kort? moet ik me daar zorgen om maken?

9. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Dag lieve dames,
    Hier vanmiddag naar het zh geweest voor een gelecho om te kijken naar evt poliepen en andere afwijkingen die het tussentijds bloedverlies mogelijk konden verklaren. Gelukkig zag alles er goed uit en ook dit staat een eventuele zwangerschap niet in de weg. Misschien zit t dan toch tussen m'n oren?

Ik heb as woensdag de eerste fm en ik hoop dat deze IUI door kan gaan. Mijn mannetje is namelijk in t buitenland deze dagen. Hopelijk is hij op tijd terug.

@pien jammer meid dat je toch weer ongie bent geworden. En wat balen van die cyste. Ik snap dat je liever had dat ie verdwenen was. Snap dat je onzeker wordt door die uitspraak van die arts. Hopelijk hebben ze t mis. En wat betreft je fm zou ik toch wel vragen om een dag eerder te kunnen komen. Succes meid!

@beschuitje je hebt alle reden om verdrietig te zijn meid. Het is al niet makkelijk en dan nog de feestdagen. Van mij mogen ze ook snel voorbij zijn. Doe het rustig aan. Het komt goed meid en blijf praten met je mannetje. Je weet dat je zwanger kan worden, dus het komt vast goed. Knuff!

@citroen wat vervelend meid dat je ongie is doorgebroken. 8 dagen na IUI is wel kort ja. Volgens mij is 9/10 dagen de grens. Misschien dat ze de volgende keer Utrogestan voorschrijven. Dit helpt om je LF te verlengen. Heb ik ook gehad.

@miracle hopelijk zijn je eitjes mooi door gegroeid en heb je binnenkort je IUI.

@zuuske hou je het nog vol meid? Ik hoop dat IVF voor jullie de oplossing is en dat je over een tijdje lekker zwanger mag zijn. Succes met de laatste weken. Blijf hoop houden!

@klaproos jammer dat je ongie weer is doorgebroken. Moeilijke beslissing. Ik zou doorzetten, maar doe gewoon wat je gevoel zegt. En wat heb je besloten?

@catootje hoe gaat het met jou meid?

@lovely meid, gaat alles goed? Hoor niks meer van je.

Mocht ik iemand zijn vergeten...sorry!

Ik heb er alle vertrouwen in dat 2013 ons jaar wordt.

10. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    Vandaag 1 ei van 20mm en 1 van 15.5 dus eigenlijk 1 1/2 ei haha woensdag iui3 om 9:45

11. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Heel even inbreken, ik heb nog ovitrelle liggen omdat mijn eerste IUI gelukt was (en ik al spullen voor de 2e ronde in huis had). Ik woon in Den Bosch, mocht je interesse hebben dan kan je de Ovitrelle zo op komen halen. Zonde als jij er ook nog voor gaat betalen. Ik ben ondertussen 18 weken zwanger dus ik moet het maar eens aandurven om afscheid van dat doosje in de koelkast te nemen.

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mysterious: fijn dat het goed leek daar van binnen :). Heb je ook last van tussentijdse bloedingen dan? Wanneer in de cyclus heb je dat, of is het willekeurig? Nu ik aan de hormonen zit heb ik er bijna geen last meer van, maar ik had het ook altijd. Ben er ook uitvoerig voor onderzocht, tot een kijkoperatie aan toe, maar er is ook nooit iets gevonden. Maar ook bij mij zeiden ze dat het een zwangerschap niet in de weg zou staan. Dus ja dan maar accepteren dat het zo is ;). Ik hoop dat je mannetje weer op tijd terug is, wanneer komt hij terug?

Citroen: hè wat jammer nou... Tis inderdaad wel wat vroeg. Heb je al ff gebeld met het ziekenhuis voor de volgende ronde? Kun je dit ook even voorleggen. Heb je nog een afspraak binnenkort? Anders misschien ook ff een mail sturen, dan krijg je antwoord van een van de fertiliteitsartsen. Erg handig.

Miracle: mooi resultaat! Misschien zijn het er uiteindelijk toch nog 2.

All: ik heb een extra FM gevraagd en kan woensdag terecht. Dag 8 dus in elk geval niet te laat ;). Vrijdag heb ik laten staan. Ben ook benieuwd of ze me al in het team besproken hebben.

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    mys girl, wat fijn dat alles er goed uit zag! een hele geruststelling, wat spannend dat je man in het buitenland zit, ik hoop dat de timing helemaal goed komt meis!

miracle, ahh wat fijn 2 mooie eitjes, maar is woensdag niet te laat voor de iui??

14. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    Ik moet vanavond 22:00 ovitrelle spuiten en dan krijg je na 36 uur je eisprong dus dat is op tijd volgens mij, vorige twee keren was het precies op dezelfde tijdstippen. Wat zullen jullie dan doen? De ovitrelle later nemen? Zal dat beter zijn?

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    pien, ik heb al gebeld. de assistente heeft overlegt met dr. w. en dat het zo vroeg is kan komen door invloed van de hormonen.
    ik ga woensdag weer starten met puregon en dan maak ik een afspraak voor 12-12-12 ;) eerste fm... dan vraag ik haar dan wel even beter over de korte lf fase...

ga dus woensdag weer starten met puregon, ik wil deze week nog wel even een testje doen om het helemaal uit sluiten...
    mocht eigenlijk zondag pas, maar vrijdag moet ook wel kunnen toch? dat is dan 2 dagen voor nod
    (die test doe ik dan puur voor mijn eigen geruststelling, zodat ik weet dat ik niet aan het spuiten ben terwijl ik heeeel misschien zwanger ben)

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    oh nee hoor meid, dit klinkt goed volgens mij, voor zover ik er verstand van heb ;)

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Miracle: nee hoor, helemaal prima gepland zo. Succes woensdag!
    Citroen: nou je het zo zegt, ik was de eerste keer na IUI en hormonen ook snel ongesteld na de eisprong. Daarna steeds netjes 12-13 dagen. Dus misschien moet je er ook wel even aan wennen.

Sienablaze: bedankt dat je dat hier even plaatst :)

18. Klaproos

sienablaze,ik vind het ontzettend lief van je maar heb liever dat je het aan Pien of iemand anders geeft hier :) Ik verwacht niet met IUI zwanger te raken en moet zeer waarschijnlijk verder voor de IVF. De andere meiden hier hebben er meer aan,ik zit mijn IUI's effe uit.

citroen,he verdorie dat het niet gelukt is!

mysterious,fijn dat alles er goed uitzag! Heb je al zo een operatie gehad waarbij ze in de eierstokken kijken of hoeft dat niet?

miracle,mooi resultaat heb je!

Zo,de eerste spuit zit er weer in:p

19. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

18 mei 2012
    200
    0
    16
    Miracle. Ik zou me aam het advies van je arts houden. Het schijnt dat artsen niet helemaal op 1 lijn zitten qua tijd voor de iui. Bij ons in het zh zeggen ze dat je 40uur voor iui moet spuiten. Zou dus gewoon 36 uur aanhouden. Zaad leeft nou eenmaal langer dan je eicel. Beter iets te vroeg iui dan een te vroege eisprong.

20. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    @Pien en @Klaproos:

Nou, als ik iemand blij kan maken met Ovitrelle en 10 pilletjes Clomid 50mg, laat maar weten in ieder geval. Op te halen in Den Bosch of eventueel in Tilburg. Sorry voor het inbreken, maar ik heb op 13 augustus mijn IUI gehad en pas toen dat (zeer onverwachts) geslaagd was, had ik de moed om op zwangerschapsfora te kijken. :) En ik kan het gewoon niet laten om heel erg mee te leven met mensen die in hetzelfde schuitje zitten, zeker mensen die op hetzelfde moment zijn begonnen als ik. Veel succes iedereen.

Deel Deze Pagina