Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Dag dames,

Hier vanmiddag weer een fm gehad, maar ook vandaag waren de eitjes nog te klein. Er is ook altijd wat. Het kan zijn omdat ik nu om de dag Menopur spuit in plaats van dagelijks.
    Donderdag dus weer terug voor fm nummer 4 alweer.
    Hier sinds zaterdag ook weer de kerstboom staan.
    Erg gezellig vind ik dat altijd.
    Hier merk ik dat ik iets meer afstand kan nemen van het hele traject.
    Ik laat t allemaal op me afkomen.
    Het komt vast goed denk ik dan.
    Weet niet voor hoe lang ik zo kan blijven denken, maar voor nu voelt t goed :)

@miracle moedige beslissing. Als het goed voelt gewoon doen. En wie weet helpt het idd. Hoop het zo voor je.
    We horen tussentijds graag van je hoe het gaat.

@beschuitje leuk dat je ook een kerstboom hebt staan.
    Kan me voorstellen dat je telkens denkt van nu zou ik dit of nu zou er dat zijn. Is ook erg moeilijk meid.
    2013 wordt ons jaar!
    Sterkte met je knie. Hopelijk is t snel weer beter.

@klaproos wat goed 3 eitjes. Wie weet wordt dit m dan toch :)
    Succes!

@pien hoe ging de fm bij jou? Al wat meer te zien?

Succes dames!

2. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    mysterious das een goede instelling van je :) laat het idd allemaal maar op je afkomen.

hier: wachtweek 1 is bijna voorbij. niks bijzonders nog...

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klaproos: mooie score meid. Welke dag zit je nu?
    Mysterious: geduld is het toverwoord hè. Hoop voor je dat het donderdag dan eindelijk wel goed is. En fijn trouwens dat je het wat 'los kan laten'. Hoop dat je dat gevoel vast kan houden.
    All: het is echt een rare ronde... De eitjes waren wel gegroeid, maar nog niet groot genoeg. Gezien de groei tot nu toe, mag ik vandaag en morgen nog menopur doorspuiten, woensdag pregnyl en dan vrijdag IUI. Ik dacht woensdag wel de IUI te hebben, maar mooi niet dus. Ben wel erg blij dat het niet op donderdag is! Hoef ik dus geen smoes te verzinnen voor mijn nieuwe collega's :). Vrijdag is m'n vrije dag dus eigenlijk helemaal goed :). Maar goed, twijfelkont als ik ben, ben ik wel weer bang dat dat nou net weer te laat is. Had 2 eitjes rond 15 mm. Wat denken jullie? 2 mm per dag rekenen ze dacht ik, dus dan krijg ik pregnyl bij 19 mm. Dat is ok toch?

Vandaag voor t eerst met nieuwe baan bezig geweest. Spannend, moeilijk, maar denk dat het ook wel leuk kan worden. We zullen wel zien.

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    pien,
    ik denk dat je wel goed zit met de iui hoor meid,
    fijn dat je eerste nieuwe.baan.dag goed voelde!

mys girl,
    dat merk ik ook, naarmate we langer in de mmm zitten, maak ik me minder druk. in het begin is alles nieuw en spannend en nu ben ik er wat relaxter onder... ik ben er nog wel veel mee bezig, maar op een rustigere manier.
    ik denk dat dat straks met ivf/icsi wel weer anders wordt bij mij ;)

miracle ik duim verder voor je :)

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dank jullie wel! Wel weer een dozige actie..Mijn puregon is op dus gisteren niet kunnen spuiten. Ik snap niet dat ik zo dom kon zijn want de gyn heeft nog gevraagd of ik genoeg had voor 2 dagen en ik dacht het wel te halen;) Ach ik spuit als ik nieuwe heb vanavond wel 75 ipv 50,al eerder gedaan. Ik zit vandaag op dag 11.

Pien,komt wel mooi uit je IUI. Ik zal aan je denken als ik zelf vrijdag ook mn IUI heb :D En ik denk niet dat je te laat bent want mijn grootste was ook 15 mm.

Miracle,succes met wachtweek 2.

Mysterious,goede instelling,hou vol zo! Ahoewel dat niet makkelijk is.

Zo,dadelijk even ziekenhuis bellen om 8 uur.

6. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

26 feb 2008
    140
    0
    0
    Miracle, ik geef je groot gelijk. Het is heel goed om soms even afstand te nemen. Wij hebben ook heel bewust nog een half jaar gewacht voor we gingen starten met IUI. Als het deze ronde niet raak is plakken we ook nog een maandje pauze aan de kerstsluiting vast. Ik hoop dat het jullie brengt wat je graag wilt en anders kan je zo weer verder gaan als jullie het weer zover hebben. Goede en vooral knappe keuze!

Mysterious, ach balen zeg! Nou ja, je moet maar zo denken, als je eitjes er wat langer over doen heeft je bm ook goed de tijd om een mooi dik slijmvlies aan te maken, dan nesteld het eitje beter in ;).

Pien, voor jou ook nog wat kleinere eitjes dus, nou ja, dan geld voor jou ook bovenstaande natuurlijk...
    Leuk dat je al bezig bent met je nieuwe baan, ik hoop dat het een afleiding wordt ;). Wat betreft vooruitkijken, ik begrijp dat heeeel goed hoor, je wilt iets graag en je hoopt er op dus kan je het natuurlijk niet helpen dat je er al stiekem een beetje rekeneing mee aan het houden bent dat het strtaks zover is...
    Ik moet wel zeggen dat ik er momenteel minder last van heb, ik laat me nog wel eens meeslepen als ik tegen mijn nod aan zit maar andere dagen probeer ik mijn leven zo te plannen dat ik het naar mijn zin heb als de situatie onveranderd blijft en dan zie ik wel weer als ik toch zwanger raak. Maar goed, zoals ik al schreef, de eerste jaren hield ik ook steeds rekekening met het feit dat ik binnenkort wel eens zwanger kon zijn en stemde alls daar op af...

Klaproos, warhoofdje! En wat zei het zh?

Ik zit nog steeds op het wachtbankje, morgen NOD. Ik heb wel steeds wat krampjes dus het zal ieder moment wel beginnen. Zo niet, dan morgenochtend even testen en dan zien we wel weer verder. Ik doe heel erg mijn best er niet aan te denken....;)

7. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

26 feb 2008
    140
    0
    0
    Ja, en de eerste druppel heeft zich gemeld, over een paar dagen zal het feest beginnen, geen ontkomen meer aan vrees ik...:x
    Ik ga maar eens op zoek naar een leuke wintersport locatie, nog iemand suggesties? ;)

8. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    pien klinkt goed hoor de planning van de iui!

Catootje nee hè.... Klote....
    Zal verder geen wintersport kunnen verzinnen ik ga veel liever naar de zomer zon!

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    thanks meiden voor jullie geruststellende woorden :). Ga met vertrouwen de 5e poging doen. Laat vrijdag maar komen! En dan ben ik ook van die drukke week af ;), pff die nieuwe functie brengt nogal wat met zich mee en m'n oude taken ben ik nog niet kwijt, dus moet even een nieuwe balans zien te vinden ;). Vandaag en gisteren 10 uur gewerkt... Maar het wordt vast leuk en interessant allemaal. Voldoende afleiding in elk geval.

Catootje: ach nee he... maar je voelt het zelf het beste aan. Bij begint het net zo... Ik ben nog nooit op wintersport geweest dus ik kan je daarbij niet helpen... Maar lijkt me goed om je daarop te gaan richten :). Trouwens over dat vooruitdenken: ik denk niet dat ik straks zwanger ben hoor, ik zit over een mogelijk IVF behandeling in... en dat ik die moet combineren met m'n nieuwe functie. Daar zie ik nu al tegenop. Ben het type doemdenker dus rekening houden met dingen omdat ik ooit zwanger ben, doe ik al lang niet meer. Dat deed ik misschien eerste paar maanden ;).

Klaproos: nou gezellig meid, beide IUI op vrijdag :). Je bent lekker bezig he met die hormoontjes ;). Waarvoor ga je nog bellen?

Miracle: ik duim natuurlijk wel nog even heel hard voor jou laatste ronde voor de pauze! Misschien krijg je wel verplicht 9 maanden pauze :).

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    catoo, aaah nee! dikke knuf voor jou meis!!!!

klaproos, och mutsje!! haha

@all morgen eerste fm weer, ben benieuwd!!
    zal weer even prikken nu!

11. Klaproos

Kirchberg in Tirol the place to be :D Ben er elk jaar. Succes met die $%%^ongi.

Pien,ik moest bellen voor een receptje puregon,gelukkig waren ze niet kwaad in het zkh :) Ben benieuwd morgen,nu heb ik dus gisteren niet gespoten,hopelijk heb ik dan wel vrijdag IUI want in het weekeind doen ze hier niets en als ik maandag kom ben ik weer te laat;)

12. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @pien lijkt me goed getimed de IUI met de grootte van de eitjes.
    Moet je morgen nog voor een fm?
    Mooi dat je nieuwe functie voor afleiding zorgt.
    Veel succes morgen met de Pregnyl.

@miracle begint op te schieten voor je.
    We hebben meer roze/blauw nodig in ons clubje, dus zet m op!!

@klaproos nou meid t is me wat met de spuitjes bij jou he ;)
    Gelukkig heb je nog die van 75.
    Leuk dat Pien en jij op dezelfde dag de IUI hebben.
    Ik duim voor jullie!

@catootje ah meid wat is dat weer balen.
    Ga je meteen verder met de volgende poging of een maandje pauze?
    Dikke knuffel meid!

@citroen ja, ik denk dat t is. Misschien maar goed ook dat we nu zo denken. Wie weet helpt het :) Succes met de fm!

@all we need pink/blue!! Who is next?

Het is weer tijd voor de Menopur.
    Iemand nog iets gehoord van Lovely?
    Fijne avond!

13. miracle87

miracle87 Actief lid

3 sep 2012
    174
    0
    16
    Nee niks meer van lovely gehoord inderdaad...?

Hier: De 20e(woensdag) is 2 weken na iui. Vorige keer viel mijn 2 weken wachten ook op woensdag en toen werd ik vrijdag ongi.
    Dus als ik de zaterdag haal ben ik al blij hihi en die zaterdag vieren we mn man zn verjaardag die is eigenlijk 2de kerstdag jarig dus zou een leuk kadootje zijn. Al hoop ik daar maar niet te veel op :(

14. Klaproos

Zoo weer problemen hiero;) eitjes zijn natuurlijk te weinig gegroeid omdat ik dus een keer overgeslagen had omdat de puregon op was. Nu moet ik vrijdag terugkomen voor een 3e fm :$ Nog nooit gehad,meestal had ik al IUI na de 2e FM. Nou ja,eigen schuld dikke bult. Het is alleen niet zeker of het ziekenhuis in het weekeind een IUI kan doen,hangt af van de hoeveelheid personeel. Bah,ik baal! Sorry dat was even een ego berichtje:)

miracle,ik hoop op goed nieuws voor je.

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klaproos: hè gestie, das balen. Maar of je nou wel of niet te weinig gespoten hebt: ik heb keurig gespoten deze ronde en toch was het ineens ook veel trager dan anders en had ik 3 fms nodig... Dus misschien was het anders ook wel zo gelopen. Niet dat je daar wat aan hebt... Hopelijk gaat het dan wel goed uitkomen allemaal. Het is dus onzeker of ze IUI in weekend doen? Zou het echt belachelijk vinden als ze het niet doen hoor, maar goed die ziekenhuizen bestaan wel... Duim voor je dat alles toch goed komt meid!

Miracle: zou een super mooi verjaardagscadeau voor je mannetje zijn hè, duim voor je!

Mysterious: hoop dat morgen je eitjes groot genoeg zijn en dus het weekend ook weer aan de IUI kan. Je man is dan al weer terug toch?

All: zonet de pregnyl weer gezet en daarvoor nog voor de zekerheid een ovulatietestje gedaan. Kon het weer niet laten. Gelukkig was deze nog negatief en dat geeft me meer vertrouwen in de timing ;).

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ik heb trouwens ook niets meer van lovely gehoord. Heb haar een krabbel en een berichtje gestuurd, maar nooit weer iets gehoord... Ik denk dat ze verdwenen van het forum verdwenen is...

17. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @klaproos balen dat je eitjes toch niet genoeg zijn doorgegroeid.
    Hopen dat je IUI indien nodig gewoon in t weekend plaats kan vinden.
    Succes!!

@Pien nou die Pregnyl zit er weer in. Op naar een succesvolle IUI meid. Mag onderhand wel.
    Gelukkig ben je gerustgesteld door een nega ovu test.

Hier morgen idd fm nr 4.
    Ben benieuwd!!
    Het kan alle kanten op helaas.
    Dat heeft m'n lichaam vaak genoeg laten zien.
    Fijne avond!

Zou jammer zijn als lovely het forum heeft verlaten.

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    even snel een update van mij

vandaag op cd10 nog niet echt een dominante follikel,
    wel een paar iets groter, ze heeft er 1 opgemeten, die was nu
    11 mm... nog niet groot genoeg dus, maar voor cd10 niet slecht.
    nu maar hopen dat ie doorgroeit.
    de vorige keer had ik op cd10 al 1 van 16mm, dus misschien stom maar ik had een beetje een dipje na die nieuws vandaag ;) had stiekem deze ronde ook gehoopt dat het zo snel zou gaan.

vrijdag moet ik weer dus ik hoop dat er dan 1 of 2 goed zijn gegroeit!

19. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ow ja,
    baarmoederslijmvlies was al wel mooi dik, ruim 10 mm!
    dat is goed...
    en ook nog gevraagd naar de lf fase.. dit wil ze nog even aanzien, dat het 1 keer zo kort is betekent niet dat het altijd zo is... en 7 is wel wat kort, maar niet kansloos zei ze.
    (en ik heb gerekent dat ik zondag ochtend mn eisprong had, dus dan kom ik op 7 dagen. maar misschien was het ook wel zaterdag avond, dus dan was mijn lf fase bijna 8 dagen...)

20. Klaproos

citroen,ik hoop dat je eitje nog heel rap gaat groeien! En dat je lf in ieder geval langer word. Eerst was die bij mij ook maar 10 dagen ofzo,nu alweer 11 of 12 gelukkig.

Pien,succes morgen! Raar he dat die stomme eitjes niet altijd doorgroeien. Het zou best kunnen dat ze bij mij ook niet snel groeien deze ronde maar ik ben wel 2x puregon vergeten en 1x 3 uur te laat dus dat zegt vrees ik al genoeg:)

Mysterious,succes met je fm vandaag!

Ik vind het ook raar van lovely,vond/vind haar altijd zo een lieverd.

Deel Deze Pagina