@citroen balen dat je eitje(s) nog niet genoeg zijn doorgegroeid. Helaas kan ons lichaam elke keer weer anders reageren. Hopelijk zijn je eitjes morgen groot genoeg. Succes! @klaproos jij alvast veel succes voor de fm van morgen. @all vanochtend geweest voor fm nr 4 en ik heb 1 eitje dat wat groter is dan de rest, maar toch nog niet groot genoeg voor de IUI. Arts twijfelde al om de dosering Menopur weer te verhogen, maar dat durfde ze niet aan ivm de laatste keer. Nog een IUI poging afbreken zie ik ook niet zitten. Helaas dus zaterdag weer terug. Hopelijk groeit ie nog door en kan ik begin volgende week de IUI hebben. Zit nu al op dag 19. Normaal had ik tussen dag 9 en 12 vaak wel een IUI, maar nu door aangepaste dosering dus weer heel laat. Het lichaam is een bijzonder iets en kan helaas elke keer weer anders reageren. M'n geduld zal vast beloond worden
Even een ego bericht. Sorry heb niet helemaal mee gelezen en Ben weinig hier geweest. Vandaag te horen gekregen dat wij volgend jaar verder gaan met ivf. Zal hier dus voorlopig ook niet zo vaak aanwezig zijn. Succes iedereen dat we allemaal maar snel moeder mogen zijn!
Citroen: jammer meid, maar elke ronde kan anders uitpakken. Dat zie je dus ook aan de ervaringen van de andere meiden deze ronde. Ik zou haast zeggen dat het door het weer komt want al onze eitjes zijn later dit keer Klaproos: tsja dat zal vast ook wel meegespeeld hebben... Hopelijk morgen goed nieuws en kan de IUI nog op tijd plaatsvinden! Mysterious: dat schiet niet echt op zeg... dan zal ik niet klagen hoor dat het wat langer duurde dit keer. Vind het echt jammer voor je dat het nu dan weer zo lang duurt. Hoop zo voor je dat dit eitje toch nog lekker gaat groeien en je volgende week IUI mag! Duim voor je meid! Liefde: ach jeetje meid, zo'n gesprek is het vast wel confronterend... Hoop dat je ons toch een beetje op de hoogte wilt houden hoe het met je is. Kijk het is niet zo dat je hier niet meer mee mag kletsen omdat je nu aan de IVF gaat he! Ik bedoel: slechts 30 procent van degenen die IUI krijgen raken zwanger van de IUI. De rest gaat door voor IVF. Dus ja, dat zijn pijnlijke statistieken, maar wel de waarheid... en ik zou jullie allemaal voorlopig nog niet willen missen, zwanger of niet! Liefde ik wens je veel succes en sterkte toe bij het IVF traject! Ik heb a.s. maandag soort evaluatie van de 4 IUI's en dan gaan we het ook over een mogelijk vervolg van IVF hebben. Ik bedacht net wel dat ik niet zeker weet of ik dat maandag al wel wil hebben... Ik heb het druk op het werk momenteel en volgende week ook nog. Ik denk ook niet dat het goed is om daarna direct weer met je kop in het werk te moeten. Ik zou dat liever een keer op een vrije vrijdag willen doen. Dan kun je het thuis nog rustig even verwerken... Ik zal morgen na de IUI wel ff overleggen of het ook een andere keer kan en dan op een vrijdag. Hoewel ik aan de andere kant ook wel dat gesprek zo snel mogelijk weer gehad wil hebben .
@ liefde,klets gewoon gezellig mee als je wilt? Wij gaan in het nieuwe jaar waarschijnlijk ook voor IVF en dan blijf ik ook gewoon hier meekletsen Mysterious,zeker niet laten afbreken,dat is zo zonde. Pien succes met de evaluatie. Ik denk dat bij ons het gesprek ook wel zal komen als deze IUI mislukt. Ik ga slapen,welterusten vast allemaal.
't zit er weer in! Direct er na een kerstboom gekocht. Dus ff wat gezelligheid hier in huis creëren... Heb trouwens wel al hele ochtend pijn in m'n linker zij... dus dat zullen de eitjes wel zijn .
net terug uit het ziekenhuis, vandaag cyclusdag 12, het eitje wat de vorige keer 11 mm was is nu ruim 13 mm.. hij groeit dus, maar niet heel snel... dinsdag mag ik weer komen, hoop dat ie dan groot genoeg is voor pregnyl
Mooi zo Pien! nou hier nog niet,stom zkh kan geen IUI in het weekeind dus het word maandag. Weer een kans verkloot maar ach ik had er toch al niet veel vertrouwen in. mijn grootste eitje was al 2.0
pien, ik zou zo'n gesprek ook liever hebben op een dag dat je niet allerlei verplichtingen hebt... het doet al genoeg met je, dus dat je na de tijd even rust hebt is voor jezelf wel zo fijn. je iui zit er weer op, ik duim voor je!
Klaproos: ach wat k*t zeg!! Idioot ziekenhuis . Los van of je er vertrouwen in hebt, is dit gewoon heel vervelend... Zet je vanavond dan de pregnyl? Nou meid, hoop hoe dan ook dat je nog kans maakt. Ik zou vanavond dan ook maar even aan de bak, dan heb je in elk geval gedaan wat je kon doen en heb je misschien toch niet voor niets die rothormonen naar binnen gejenst... Knuffel voor jou! Citroen: o ja, vergeten te zeggen, maar dat gesprek heb ik vanochtend laten verplaatsen naar vrijdag 4 januari. In de vakantie en zoviezo al op een vrije dag. Dus dat is wel zo fijn, want het zal wel pittig zijn... Waar zit jij nu ergens in je cyclus? Ben het ff kwijt...
pien goed dat het weer gebeurd is! en gezelli een kerstboompje erbij! hier staat ie al 3 weken hihih citroen hopelijk groeit je eitje nog ff lekker door! en kun je snel ook je iui hebben! klaproos moet je dan niet morgen je pregnyl zetten? anders ben je zoiezo te laat...?
Pien,goed dat je het gesprek verplaatst hebt. Dan heb je er ook meer tijd voor natuurlijk. Ik moet vanavond pregnyl zetten om 10 uur maar volgens mij zijn mijn eitjes al gesprongen Ik weet het niet zeker maar ik heb al vreselijke krampen in m'n buik en meestal weet ik dan genoeg. Ik denk als ik maandag de echo heb,ze al weg zijn dus. Nou ja,nog maar 1x IUI en dan word het IVF in een ander ziekenhuis. Daar heb ik meer vertrouwen in. sorry dat ik niet op iedereen reageer,we hebben een metal festival van 2 dagen en ik ben nogal moe ook al drink ik niet
@pien zo die zitten er weer in Leuk dat bij jullie de kerstboom ook staat. Het zorgt voor een gezellig sfeertje. Hopelijk is dat IVF gesprek niet meer nodig en ben je op de valreep toch nog zwanger. Succes in de wachtweken. @klaproos wat balen dat je denkt dat je eitjes al gesprongen zijn en ook echt stom dat ze bij jullie geen IUI doen in het weekend. Ik hoop dat je het mis hebt en dat je eitje(s) nog moet(en) springen. Misschien zelf nog klussen vandaag? Ik hoop dat jij ook op de valreep gewoon zwanger blijkt te zijn. Succes! Veel plezier bij 't metal festival. @citroen hopelijk zijn je eitjes bij de volgende fm groot genoeg. Succes meid! @all hier vanochtend naar het zh geweest voor een meting. Eitje is nu 16 mm en ik moet morgen nog een keer terug, zodat ze de IUI beter kunnen plannen. Vanavond nog een keer Menopur spuiten, dus ben benieuwd of m'n eitje nog wat door zal groeien. Mijn geduld zal vast beloond worden Fijn weekend allemaal!!
Hallo allemaal ! Hier mezelf heerlijk verwend bij de kapper. Mijn haar werd zo donker, heb me lekker wat blonder laten maken. Voel me meteen een stuk lekkerder. Wat kan dat toch schelen he? Ik had er na de miskraam echt even behoefte aan. Het gaat hier wisselend qua buien, dat wel hoor, maar als je er goed uit ziet voel je je beter zeggen ze.Mannetje is naar een tournooi van sporten vanmiddag dus ik heb lekker het rijk alleen. Soms is dat heerlijk ! Lekker beetje tutten. Heb wat cupcakjes gemaakt en versierd, morgen krijgen we visite. Lekker dagje dus. Mèt de kerstcd van Michael Bublé. Zo heerlijk relaxed. Pien ik lees dat jij weer iui gehad hebt, fijn dat het allemaal weer gelukt is. Nu maar weer op dat ellendige wachtbankje he? Klaproos, ik vind het zoooo stom dat ze in het weekeind geen iui doen. Ik heb geen idee hoe het hier is. Heb er gelukkig zelf nog geen gebruik van hoeven maken. Ik zou zowiezo zelf een kans wagen hihi...Hoe is het trouwens met de ouders van je nichtje? En met jou, lukt het een beetje om het een plekje te geven? Moeilijk he? Myst. girl wat is geduld toch een moeilijk woord he? We blijven maar wachten wachten en wachten. Ik ben nu aan het wachten op mijn eerste menstruatie na de miskraam. Ik heb het gevoel dat het eerdaags wel komen gaat. Gek dat je niet weet wanneer precies. Zal blij zijn als ik weer een beetje in een normaal ritme kom hoor. Wel vreselijk balen dat de vierde iui is afgebroken bij je. Miracle jouw kerstboom staat al 3 weken ?? Ohhh dan heb jij sint voorbijgestreefd foei foei sint is heilig hier thuis hoor Maar wel gezellig sfeertje he. En bovendien de bomen zijn duur zat, kan je er lekker lang van genieten. wij hadden dit jaar een boom met airmails voor maar 8 euro. BETER ! Citroentje hoe is het met jou? ....en met de rest die ik nu weer vergeet? Is lovely al in zicht?
beschuitje, je klinkt alweer veel opgewekter meid! gelukkig! en soms is het heerlijk om even tijd aan jezelf te besteden inderdaad! dat verdienen wij ook zeker wel eens op zn tijd!! met mij gaat het goed, ik mag dinsdag weer voor een fm en dan hoop ik dat het eitje groot genoeg is... we zullen het zien
Dankje citroen!!! Zo ben super vroeg voor de zondag. Man is denk ik ziek, heeft net spugend boven de wc gehangen... ( waar ik vervolgens klaar wakker van werd. Hij slaapt nu weer en ik lig hier te stuiteren. Ga er zo maar uit denk ik)
Klaproos: ach jeetje dat zou wel weer erg sneu zijn... Hoop dat er maandag toch nog wat zit meid! Mysterious: dat gaat de goede kant op, dat komt vast goed! Beschuitje: je klinkt positief. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over je cyclus! Citroen: jouw eitje groeit vast ook nog wel! All: nou gister en vanochtend zeker best veel bloed verloren! Lijk wel ongesteld nu... Dat is het niet, maar dit voelt niet goed... Had het na de eerste IUI ook, maar volgens mij is het nu erger... Baal er wel van. Maar bellen naar ziekenhuis heeft geen zin, ze kunnen er toch niets mee...
Pien waar zit je nu in je cyclus dan? Wat gek dat je zoveel bloed verliest? Je hebt toch net iui gehad?
ow pien dat is wel heel raar meis, ik zou toch even bellen inderdaad. misschien kunnen ze een echo maken? hoeveel dagen na iui ben je nu?