Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @all zal later even bijlezen.
    Eitje is doorgegroeid naar 18 mm en ik heb dus woensdag rond 9.30 uur de IUI :). Denken jullie dat de timing dan juist is?
    Ik moet morgen tussen 20.00 uur en 21.00 uur de Pregnyl zetten.
    Hoe laat zouden jullie de Pregnyl zetten?

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    All: ben nu 2 dagen na IUI. Heb dus wel vaker wat bloedverlies rondom de eisprong, maar veel minder. Behalve dan na de eerste IUI, toen verloor ik ook wel aardig wat bloed. Had nu vlak voor de IUI ook al wat bloedverlies, dat komt vast van de eisprong. Was maar heel klein beetje, dat stopte diezelfde dag nog. Maar de dag erop is het dus opnieuw begonnen, en vandaag nog steeds... En ik geloof niet dat het van de IUI zelf komt. Eerder iets hormonaals, of misschien is een van de cysten gesprongen? Weet wel dat het ziekenhuis er niets mee gaat doen hoor citroen. Ze hebben me al zo vaak onderzocht voor tussentijds bloedverlies, ze hebben nog nooit iets gevonden. En van de vorige keer weet ik dat ze zeggen dat het mijn kansen niet beïnvloed. Dus dat moet ik dan maar proberen aan te nemen...

Mysterious: fijn meid dat het eitje goed door gegroeid is. De timing lijkt me prima, net als de pregnyl. Bij jou zit er 36 uur tussen volgens mij. Bij ons doen ze 40 uur, maar dat vind ik zelf altijd wat spannend, 36 uur lijkt me mooi! Succes meid, eindelijk weer een goede kans!

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Vreemd hoor Pien, kan me voorstellen dat je er wel mee bezig bent.
    Nou ja afwachten maar.
    Ik heb net voor het eerst heel decadent al mijn kerstboodschappen online besteld. Kratjes worden vrijdag bezorgd, hoe lekker is dat ! niet de drukke supermarkt in. Ok het is wel wat duurder maar ik vind dat ik mezelf best een keer mag verwennen.:)

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: wat leuk en handig zeg! Goed idee, misschien ook wat voor ons :). Niet dat ik een groot kerstmaal hoef te bereiden, maar ik moet 2e kerstdag wel voor een toetje zorgen voor 6 man... en ik heb ook een hekel aan drukke supermarkten...

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Pien, ik hoef ook geen groot kerstmaal te bereiden, maar het is altijd zo ontzettend druk in die supermarkten. Je wil toch wat lekkere dingetjes in huishalen, ook voor samen. Heb meteen flessen water en frisdrank erbij gekocht, dan maak ik er ook maar meteen goed gebruik van. We krijgen vrienden voor het ontbijt, dan heb je toch ook best wel wat nodig. Wij hebben beiden een drukke baan en hadden al bedacht dat we dan vrijdag maar moesten boodschappen doen, moe na het werk toch maar gaan. Toen kwam ik opeens op dit idee. Nu komen we moe uit het werk, ploffen op de bank en wachten maar hahahahah :D:D
    We zullen misschien uiteindelijk nog wel een paar kleine dingetjes moeten halen of iets vergeten zijn, maar dan kunnen we met een klein tasje en zijn we zo weer terug. Ik kan me er nu al op verheugen, echt waar. Het voelt wel een beetje TE hoor maar ja jammer dan wat anderen ervan vinden. Je moet gewoon even goed kijken wat je koopt en op de kleintjes en aanbiedingen letten, dan valt het echt wel mee met de prijs. ok nu genoeg, het lijkt wel of ik het moet promoten haha..isniezohoorrrrrrr

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Haha, nou ze zouden anders wel een goede aan jou hebben als promotor :D!

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik had vanmorgen in de lounch een topic geopend hierover, maar er zijn tot zat mensen die het doen. Ik dacht dat mensen dit snel te duur vonden ;)

8. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Oke, laatste keer dat ik hier probeer te reageren,krijg telkens een foutmelding van zw pagina en heb al 3x gereageerd
    citroen ik hoop dat je een mooie echo hebt dinsdag en dat er iets zit!

Mysterious. Hopelijk gaat alles goed met de IUI.

Pien,vreemd dat bloed. Heb het ook gehad maar niet zoveel.

Beschuitje fijn dat je je toch iets beter gaan voelen.

Ik heb dus maandag IUI en vriend heeft een belanrijke vergadering. Hopelijk kan ie die afzeggen,dan hoef ik hierna nog maar 1x IUI en word het tenminste IVF!

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klaproos: succes morgen meid, ik duim voor je dat er nog een eitje zit en dat je vriend er bij kan zijn! En dan duim ik daarna nog even heel hard hoor voor je dat helemaal geen IVF nodig hebt!
    Heb je nog genoten van het festival?

10. Klaproos

Dank je Pien,lief van je! Festival was heerlijk en ik heb zeker genoten :D

De IUI is gelukt alleen waren het maar 1 miljoen zaadjes na opwerking :( Echt balen dus. Eisprong was ook al geweest maar ze zag nog wel waar de eitjes gezeten hadden dus hij was net geweest. Het zag eruit als eitjes alleen dan met hele rare kartelige randen,ik had het nog nooit gezien. Nu maar weer afwachten.

Hoe gaat het met jou verder? Had je nog gebeld of is het bloeden over?

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Klaproos: Hmmm niet heel positief, maar klinkt ook niet als onmogelijk ;). Maar kan me voorstellen dat je er misschien wat minder vertrouwen in hebt op deze manier... Mijn man had vorige ronde ineens ook een stuk minder zaadjes ( 6 milj). Er kan zomaar een mindere ronde tussen zitten wat dat betreft... Maar goed dan duim ik toch nog wat harder?!

All: bloedverlies is gestopt, alleen nog beetje bruin, maar kon het al weer af met 1 inlegkruisje vandaag, dus dat gaat weer de goede kant op. Nog een paar drukke dagen en dan ist vakantie! Heerlijk hoor, ben er echt aan toe! Hebben jullie ook allemaal vrij met de feestdagen? Ik heb 2 weken vrij :).

12. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Hoi dames,

Ik moet vanavond de Pregnyl zetten voor de IUI van woensdag om 9.30 uur.
    Hoe laat zouden jullie de Pregnyl zetten?

@klaproos mooi die zitten er weer in!!
    Van die 1 miljoen is er maar 1 nodig meid, dus alles kan!!
    Succes in de wachtweken.

Hoe is t met de rest?

13. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    @pien gelukkig is het bloedverlies gestopt meid.
    Nu lekker onbezorgd (voor zover dat kan ;)) verder wachten.

@All Volgens de arts tussen 20.00 uur en 21.00 uur Pregnyl zetten.
    Normaal gesproken was dit altijd 36 uur voor de IUI.
    Ik twijfel dus of ik 'm eerder zet, rond 20.00 uur of liever later, rond 21.00 uur
    Wat zouden jullie doen?

14. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    pien, nog gebeld over het bloedverlies? is het al wat minder? ik hoop het meis..

klaproos ik snap dat je er niet zoveel vertrouwen in hebt maar iui met 1 miljoen zaadjes is echt niet onmogelijk hoor meid!
    ik duim voor je!

mys girl fijn dat je je pregnyl mag zetten,.. ik denk niet dat het veel uit maakt wanneer je hem zet.... anders doe je half 9 zit je er mooi tussenin

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mysterious: ik zal m niet later zetten in elk geval. Wat ik hier op het forum lees varieert het meestal tussen de 36 en 40 uur. Ik zou me aan die 36 houden.

Citroen: bloedverlies is dus gelukkig gestopt en heb ook niet meer gebeld met ziekenhuis.

16. Klaproos

Mysterious,ik zou me ook aan de 36 houden. Ik krijg zelf altijd een standaardtijd van 22:00 ook al is de IUI om half 9 ochtend of half 11.

Pien,fijn dat het bloeden gestopt is! Wij hebben ook 2 weken vakantie,heerlijk. (Vriend dan,ik werk niet)

Citroen,dank je wel!

Ik hou niet als te veel hoop maar wie weet... Manlief heeft veels te veel stress op het werk,ik wil de volgende IUI na half januari,dan heeft ie 2 weken vakantie gehad :D

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Myst girl ik kan je niet helpen wanneer je de pregnyl moet zetten. Ik ben zo braaf dat ik altijd netjes doe wat de arts me zegt. Ik verdiep me er niet in haha...( is dat slecht?) Mijn arts zegt trouwens nooit tussen zo laat en zo laat. Hij noemt stipt de tijd.

pien fijn dat het bloeden gestopt is. Ik ben eigenlijk vanaf nu aan het wachten op mijn menstruatie ( na de miskraam) Ik vind het maar niks dat ik niet weet wanneer, voelt lichamelijk wel of het eraan zit te komen...ben behoorlijk kribbig pffff;)

18. Mysteriousgirl

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Thnx dames. Ik zet 'm gewoon rond 21.15/21.30 uur, want ik heb altijd 36 uur van te voren moeten spuiten.
    Ik had van het weekend een andere arts die dus zei dat ik tussen 9.00 uur en 9.30 uur in t zh moest zijn voor de iui. Dit is dus 9.30 uur. Noem dan gewoon t tijdstip!! Vandaar dat hij denk ik ook zei dat ik tussen 20.00 uur en 21.00 uur moet spuiten. Ik vroeg toen nog maakt t nog uit wanneer precies, maar volgens hem dus niet. Zennnnnn! ;)

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: o lekker lijkt me dat dat je gewoon helemaal op de arts kunt vertrouwen :). Bedoel ik niet verkeerd hoor. Ik vind mezelf soms zo lastig dat ik altijd alles maar beredeneren wil en 10 x googelen wil... Daar schiet je ook weinig mee op namelijk... ;)

All: net een afspraak gemaakt met een andere acupuncturiste. Op advies van een vriendin van me die zelf hele positieve ervaringen heeft met deze vrouw (wel om andere redenen) probeer ik het nog 1 x. Deze vrouw doet ook aan chineze kruiden nog wat ingewikkelde dingen. Ik weet in elk geval dat er positieve verhalen zijn over acupunctuur en IVF. Nou dan ben ik maar vast goed voorbereid ;). En wie weet lukt het nog met IUI. Kan er begin volgend jaar terecht. Maar mocht het deze 5e poging toch gelukt zijn, zeg ik gelijk die afspraak weer af ;).

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Gewoon een kwestie van doen Pien ;)

Deel Deze Pagina