beschuitje: tsja dat zal wel ff raar zijn om weer ongesteld te zijn... kan me best indenken dat je dan toch even terugdenkt aan de mk. Hopelijk is het snel achter de rug en kun je lekker van de feestdagen genieten en dan volgend jaar weer met frisse moed een nieuwe poging wagen . Ik heb vandaag ook lekker aangerommeld in huis. Heerlijk idee, dat ik nu 2 weken vakantie gehad en dan gun ik me ook meer tijd om te lummelen . Klaproos: ik test ook nooit hoor, want zodra bruinverlies optreed, 2 dagen voor ongi, weet ik het al... Ach ja, dat scheelt weer een paar euro's moet je maar denken .
Beschuitje,nog sterkte meid. Hopelijk kun je het goed verwerken en toch een beetje genieten van de feestdagen. Al kan ik me voorstellen dat je die heel anders in gedachten had Pien,bruinverlies heb ik niet,het is bij mij meteen rood maar dat is meestal al na 10 dagen. Scheelt ook weer centen Ik weet zo even alleen niet hoe het na een IUI is,zal ook wel 10 dagen zijn. Liefde gadverdegadver,wat een rotnieuws! Sterkte meis en knuffel.
Bekijk bijlage 294477 ik wens iedereen hele gezellige kerstdagen toe, en natuurlijk een mooi 2013! laat het ons jaar worden
Bedankt Citroen en Beschuitje! Toch ff een vraagje tussendoor hoor: Mysterious en Klaproos hoe voelen jullie je? We lopen alle 3 richting NOD... Hier voel ik me weer niet anders dan anders, dus in dat opzicht verwacht ik niet veel... Maar hopen nog wel natuurlijk . Ik hoop toch wel zo dat op zijn minst 1 van ons drieën zwanger het nieuwe jaar in gaat! Meiden geniet van de kerstdagen!
Hoi Pien! Ik zal het niet zijn vrees ik Gezicht onder de pukkels,ik heb alweer krampen van het ongsteld worden. Die komen altijd een paar dagen voordat het eerste rood komt. Ik verwacht morgen mijn menstruatie,dan zit ik op 10 DPO. Ik zit trouwens de héle dag al te huilen. Ruzie gehad met vriend door mijn domme opmerkingen (niet met opzet trouwens) maar gelukkig wel weer goed gemaakt. En een tante maakte een rotopmerking dat ik er maar op los leef terwijl ik potverdrie 6 IUI's heb gehad en ook nog zo ziek ben geweest. Ik heb haar eens flink de waarheid gezegd. Ik wens toch iedereen hele fijne feestdagen en hopelijk zijn we snel allemaal zwanger.
Klaproos: he meid, dat klinkt niet als een leuke eerste kerstdag... wat een nare opmerking van je tante. Kent ze je situatie? Hoop dat je nog wel een leuke avond hebt gehad. En morgen herkansing bij tweede kerstdag! En tante rosette weer naar huis sturen hoor, mocht ze voor de deur staan! Ik vrees ook dat mijn tante rosette niet lang meer op zich laat wachten. Ja misschien nog wel tot vrijdag, maar ben bang dat ze hoe dan ok wel komt . Maar wil echt proberen het niet mijn vakantie te laten verknallen. Ben tot nu toe nog aardig goed gestemd . Kan ik met oud en nieuw wel lekker een glaasje drinken op het nieuwe jaar, want die moet zeker weten beter worden !
Hoe ist nu Klaproos? Beschuitje: hoe is het met jou nu? Ongesteldheid weer over? Mysterious: en? Jouw nod is toch ook bijna? Ik kan voor mezelf niet voorstellen dat het raak is... voel zo helemaal niets speciaals... Maar goed, gewoon nog even stug doorhopen! Vrijdag is NOD. En iedereen een fijne eerste kerstdag gehad? Ik wel, was gezellig, bij mijn ouders, en broertje en vriendin. Moet heel eerlijk bekennen dat ik het wel fijn vond dat mijn zus en haar kroost er niet bij waren... Hoe lief en aardig ik mijn neefjes ook vind, ze zijn zo super hyperdepieper (lees: vaak ook vervelend, maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen in het bijzijn van supertrotse opa en oma ), en eisen dan echt alle aandacht op. Dan is een gezellig praatje er haast niet meer bij. Nu was het lekker rustig . Nu zo naar mijn schoonouders. Daar zijn ook geen kinderen in het spel, dus weer lekker rustig .
Dank jullie wel,ik heb momenteel een hekel aan beide tantes Tante M hoef ik even niet te zien maar vanochtend stond tante Rosette ook al aan de deur. Had het al verwacht; vanacht echt veel krampen Dan heb ik verder nog een kat die in huis poept/plast ,kortom de eerste kerstdag was k*t! Nu gaat het wel weer. Pien ik kan me best voorstellen dat het lekker rustig zo was. Gisteren hadden we visite en er was een klein meisje bij,ik was moe en blij toen ze weer gingen. Hopelijk heb je nog een leuke kerst,jij ook beschuitje en iedereen die nog meeleest.
Dag dames, Hier ook een leuke eerste kerst gehad. Vandaag naar schoonfamilie en dan zit kerst er weer op voor dit jaar. @klaproos balen meid! Het zit je niet mee. Sterkte! @pien ik moet nog een week wachten, dus dat duurt nog wel even. Het scheelt dat de feestdagen er zijn, dan gaat de tijd wat sneller. Succes met de laatste paar dagen. Duim voor je. Fijne dag allemaal!
Hoi meiden, onze 'verplichtingen' met kerst zitten er weer op. Kerstavond met schoonfamilie en gister met mijn familie. Het was echt heel gezellig moet ik zeggen. Vandaag heerlijk een dagje samen, vanavond ook gewoon een soepje eten op de bank haha even niet opzitten en netjes aan tafel. We gaan zo denk ik wel even een kerstfilmpje kijken of zo. Mijn vriend is gek van de top 200 dus die staat hier ook al heel de dag aan. De ongesteldheid is over. Het voelde heel raar en vreemd allemaal. Voel me ook licht schuldig dat we er niets meegedaan hebben dit keer. Maar ja aan de andere kant wilde ik ook echt geen extra hormonen in mijn lijf. Ben blij dat het weer voorbij is allemaal en alles weer 'normaal' loopt. In januari weer op naar IUI 3. Gek nu loop ik achter op jullie, terwijl we eerst gelijk liepen. Klaproos, het zat er al aan te komen he? Balen hoor, nou met oud en nieuw ben je er wel weer van af hoop ik, dan moet je er maar een extra drankje op drinken. We gaan er weer voor in het nieuwe jaar allemaal !! Dit MOET gewoon ons jaar worden toch? Wat is er aan de hand met je kat trouwens, ziek? Of het is nog een jonkie? Lijkt me heeeel vervelend, dat is ook een reden waarom wij echt geen huisdieren willen haha.. Pien voor jou is het dus heel spannend. Wow ! Ik voelde in eerste instantie ook niets hoor, dus het kan makkelijk. Je hoeft echt nog niets te voelen. Ik hoop het zo voor je. Wij hadden twee kerstdagen met nichtjes en neefjes... zijn er nu ook wel even klaar mee hoor. Het is heel gezellig,maar ook wel erg druk. We zijn heel verdrietig dat wij nog geen kleine hebben, maar op deze momenten proberen we er ook maar heel erg van te genieten dat wij lekker thuis in alle rust kunnen zitten nu. Ook al klinkt het nu wat raar dat weet ik. We willen echt HEEL graag een kleine, maar ja na die drukke dagen is de rust in huis ook wel heerlijk. Geen huilende kids haha nou ja je begrijpt me vast wel... Heel veel plezier vandaag nog allen. xx
klaproos, wat een vervelende tantes zeg! dikke knuffel voor jou meid.!!! pien en mys girl, ik duim heeeel hard verder voor jullie!! @all... vandaag 8 dagen na de pregnyl, dus 6 of 7 dagen na de eisprong, ik ben nog niet ongi maar voel af en toe wel wat van binnen,,, dus het zal wel weer in aantocht zijn. de vorige ronde werd op dag 8 of dag 9 na de pregnyl ongi (ligt eraan hoeveel uur na de pregnyl het eitje is gesprongen) ik hoop dat mijn lf fase deze keer wat langer is maar ik ga er maar niet vanuit...