hoi meiden heb alles weer even bij gelezen en nog geen goed nieuws aangetroffen helaas........ hier ook niet hoor. de rustperiode bevalt me heel goed. heb ook gesolliciteerd op een andere baan en ga in januari me inschrijven op de sportschool wilde ik al eerder maar altijd bleef ik rekening houden met neee dat kan niet straks is het raak... ik lees nog steeds af en toe mee hoor en als ik goed nieuws krijg zijn jullie een van de eerste die het horen haha
Zooo ben ik weer even,ik sliep om 5 uur ochtend en was om 10 voor half 9 alweer wakker,echt balen dus. Gelukkig heb ik vanmiddag nog even 2 uurtjes kunnen slapen. Ben nu wel weer zooo bang dat het vanacht weer zo is Oooh Citroentje nee toch meis,verdorie!! Ik kan me goed voorstellen dat je heel erg baalt van die korte lf. Ik heb dat ook wel eens gehad met een IUI ahoewel mijn progesteronwaardes goed waren. Hoop dat dat met jou ook zo is,als je je lf niet vertrouwd,gewoon vragen of ze het testen! pien,ik ben ook een piekeraar en denk ook vaak over de IVF na. Ik zie dat best positief in omdat ik denk dat dat voor mij succesvoller is dan IUI. Heb daar nooit vertrouwen in gehad. leuk trouwens een nieuwe stoel,wil ik ook wel! Ik heb schrik hoor voor het snowboarden,dadelijk val ik keihard enzo Beschuitje,jij bent denk ik ook iemand die graag in huis dingetjes doet enzo he? Ik vind dat ook leuk,wat verven,dingetjes opknappen en die speelgoedkist lijkt me ook leuk. Hoop dat je oud en nieuw gezellig word ondanks wijziging van plannen. miracle,jammer dat er bij jou ook nog geen goed nieuws is. Bah,gaan we allemaal niet zwanger 2013 in
Dag dames, Ons enig vleugje hoop op een zwangere voor het eind van het jaar is helaas ook vervlogen. Het bruinverlies is begonnen
Getsiederrie Mysterious . Knuffel voor jou meid! Hoe ist toch mogelijk he! Statistisch gezien zijn we volgens mij een wonder met zulke slechte resultaten.... Maar dat betekent dat statistisch gezien 2013 waarschijnlijk stukken beter gaat worden ! (Sprak zij hoopvol )
2013 is dan misschien een ongeluksgetal maar voor ons gaat het een geluksjaar worden !!! Daar ben ik van overtuigd
Citroen, kan je niet met je gyn overleggen of je utrogestan kunt gaan gebruiken om je periode na iui te verlengen? Of heeft dat geen zin? Wat ontzettend balen dat het bij niemand gelukt is deze maand. Over Vooruitdenken gesproken, met de kerst naar mijn zus geweest. Ze heeft een dochter van 10 maanden z'n schatje! Mijn zus heeft aangeboden mocht het zo zijn dat bij ivf zou blijken dat mijn eicellen niet goed zijn, dat zij dan het hormoon proces in gaat om een eicel aan mij te kunnen geven. En mocht het helemaal niet lukken. Dus over een jaar of 2 dan wilt zij zelfs draagmoeder zijn. Nou de tranen rolde over mijn wangen! Zo ontzettend lief! Ze zei, nu dat ik zelf moeder ben vind ik het nog moeilijker dat het jullie niet lukt. Ik gun het jullie zo dat ik het kindje wat bij jullie in je hart zal groeien in mijn buik zal laten groeien.
liefde, wauw wat ontzettend lief. ik heb ook een vriendin die al heeft aangeboden haar eicellen te willen doneren mocht het nodig zijn... zo bijzonder, kan er nog steeds wel van huilen zo dankbaar ben ik, alleen al het aanbod! enne dames, 2012 is ook helemaal geen mooi jaar!! neem nou 2013.... veeeeeel mooier
That's the spirit ladies! 2013 wordt ons jaar. Ons geduld zal vast en zeker beloond worden. Alvast een fijne jaarwisseling. Van binnen zal ik vast een aantal tranen laten. @liefde wat lief van je zus!
Liefde: wat een top zus! Het is waarschijnlijk niet nodig, maar wel super dat die mogelijkheid er is en dat ze zo meeleeft! Mijn zus heeft het ook al eens aangeboden. Alleen kan ik daar nog niet zoveel mee. Vond het wel heel lief natuurlijk. Maar als ik aan haar eicellen denk, denk ik ook aan haar 2 zoontjes, en dan denk ik van hmmm...., lief, maar ze zijn echt super druk! Dus dan stel ik me al van die hieperdepieper jongetjes voor me die daar uit zullen komen . Het slaat natuurlijk nergens op, maar ik kan me niet voorstellen dat mijn man en ik zulke drukke kinderen zouden kunnen krijgen . En dan nog verder vooruit denkend: ik denk ergens niet dat het aan mijn eicellen ligt, maar meer aan mijn lijf in het geheel. Ik denk dat ik eerder een draagmoeder nodig zal hebben dan een eicel van een ander... En mijn zus heeft 2 horror bevallingen achter de rug, dus dat zou ik haar niet willen aan doen, mocht ze dat überhaupt willen doen. Maar genoeg vooruit gedacht! Eerst nog maar eens IUI nummer 6 gaan doen, die valt in 2013, dus dat moet helemaal goed komen !
Ooh, wat fijn dat er weer zo'n positiviteit is op het topic, was even bang dat de sfeer verpest had. Maar het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben ook al vind ik het ontzettend naar dat jullie je door de mmm ook zo rot kunnen voelen. Maar ik doe gewoon even met jullie mee!! 2013, het moet gewoon een goed jaar worden!! Wij hebben een dikke party met oud en nieuw, ben dol op feestjes! Ben alleen wel bang met mijn labiele buien dat het een tranendal gaat worden, haha. Ik ga gewoon mn best doen en voordeel is; nu ik in geen behandeling zit en nog steeds de pil slik kan er echt wel een glaasje champagne vanaf Lieve meiden, morgen nog een lange dag werken dus alvast; fijne jaarwisseling!
Lieve meiden, ik ben ook blij dat we weet iets positiever zijn, al is het maar hier op zp. Morgen zouden we samen vieren, maar nu komt de hele familie hier over de vloer. Zei ik dat al? We hebben er wel zin in, dan hebben we ook wel lekker afleiding. Alhoewel ik het ook wel heel fijn had gevonden als we samen waren. Maar dat kan misschien nog vaak genoeg als we een kleine hebben. ( volgend jaar whahahaha....zou het?) Morgen gaan we oliebollen bakken, bakt er iemand van jullie ook nog?
Zuuske: goed zo meid, lekker genieten van dat feestje! En als de waterlanders op bezoek komen, gewoon lekker laten gaan. En inderdaad een voordeel dat dat glaasje champagne gewoon gedronken kan worden, ik drink er een op de meiden van dit topic!! Beschuitje: gezellig toch. Ik ga geen oliebollen bakken hoor, dan ruikt het hele huis er een week naar . En we krijgen vrijdag kijkers voor ons huis, dus dan moet het weer lekker ruiken . Ik ga morgenavond maar even naar mijn oma die in het ziekenhuis ligt en naar een goede vriendin, die haar zoontje plotseling ook opgenomen is. Het lijkt allemaal niet ernstig, maar ti's wel erg sneu dat ze daar met de jaarwisseling zijn... Ga ik daarna alleen met manlief het oude jaar uitzitten, samen op de bank .
Dag dames, Vandaag is zo'n dag dat ik 't liefst de hele dag in bed zou willen blijven liggen, maar helaas. Vandaag allerlei familiebezoeken gepland. Het is altijd wel gezellig, maar toch het voelt zo dubbel. Ben toch best wel verdrietig als ik terugkijk op het jaar 2012. Hopelijk zal 2013 dan toch ons jaar zijn. Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling toe en dat 2013 een vruchtbaar jaar mag zijn voor ons allemaal. Dat we volgend jaar rond deze tijd allemaal een babytje hebben of met een bolle buik rondlopen Zal aan jullie denken om middernacht en van binnen wel wat tranen laten.
Mysterious: ik hoop dat je toch nog genieten kunt vandaag van de gezelligheid! En ja het is zeker erg dubbel... Maar probeer niet te veel meer achterom te kijken, maar vooruit, er is nog steeds hoop!
@Pien je hebt helemaal gelijk. 2012 kan bijna afgesloten worden en 2013 wordt een jaar met nieuwe kansen.
Myst girl een extra dikke knuffel voor jou !! Wat Pien zegt, probeer vooruit te kijken, volgend jaar moet het gewoon beter zijn dan nu... Ik denk aan jullie, aan ons om 12 uur . We gaan d'r voor. Hier zijn de oliebollen inmiddels klaar en staan in bakken in de bijkeuken. Ze zijn in de schuur gebakken dus het valt echt mee met de stank in huis. Lekker binnen blijven verder. Ik kan niet zo tegen al die bommen en dat vuurwerk. Moet er niet veel van hebben...