maar toch klopt er bij mij iets niet... 18-8 was mijn ei 11 mm 20-8 was mijn ei 14 mm 22- 8 was mijn ei weg.... verdwenen of gesprongen áls hij is gesprongen moet dat 21 of 22-8 zijn geweest... dan kan ik toch nooit 24-8 ongi worden?? en zonder eisprong word ik juist helemaal niet ongi...
@ beschuit je Ook ik word echt een draak van de clomid. Boos emotioneel om niks! Jou ook vocht vast maar weet niet of dat met de clomid te maken heeft. Ow en opvliegers niet normaal meer. Maar heb het er allemaal voor over.
Lovely: dat schiet lekker op . Op naar een super ei + super inseminatie ! Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik dacht dat 79 je geboortejaar was...? En de andere ladies? Misschien ook al eens ter sprake geweest hoor, maar toch gewoon ff uit nieuwsgierigheid. Ik ben 30 . Miranda: ja da's wel apart ja... maar soms kan je toch wel ongi worden ook zonder ei? Tis misschien niet heel logisch, maar zou het toch kunnen? Maar ff afwachten of het doorzet of niet... voor een innestelling klinkt het juist weer wat vroeg. En soms bloed je gewoon zomaar uit het niets, kan ook nog . Hoop in elk geval dat het je snel duidelijk is wat het is....
ik heb even gebeld met de fertiliteitverpleegkundige ze zei dat we op dit moment nu kunnen zeggen wat er nu precies gaande is... doordat mijn lichaam dit keer wel op de hormonen heeft gereageerd kan het zijn dat mij lichaam wat in de war is en nu uit zichzelf menstrueert.. als het bloeden echt doorzet dan is dat waarschijnlijk het geval... ik moet nu dus afwachten of het doorzet... als het door zet en ik vandaag, zaterdag en zondag ongesteld ben dan meot ik maandag bellen voor een afspraak.. dan kom ik maandag nog voor een uitgangsecho en kan ik ook gelijk weer starten met puregon (dan start ik deze ronde op cd4 ipv 3, voor een keer was dat niet erg zei ze) als de ongi niet doorzet en het bij dit vage bloeden blijft, dan moet ik dinsdag gewoon bloedprikken om te kijken of er een eisprong is geweest.... dit klinkt opzich allemaal heel logisch, maar als het bloeden wel doorzet en dat ik dan begin met spuiten maandag, dan ben ik zo bang dat er misschien toch een eisprong is geweest en dat ik er niet goed aan doe om te beginnen met spuiten.... ik vroeg: als de bloeding wel doorzet, kan ik dan niet maandag voor de zekerheid nog bloedprikken? maar dat was volgens haar dan niet meer nodig...
Tsja Miss miranda, soms kunnen ze in het zkh een beetje vaag zijn vindt je niet? Ik ben inmiddels al 35. Het klokje tikt....
Pien; mooie woorden in je banner! lovely; ziet er goed uit! Wat fijn dat het zoiets moois opleverd. Hopelijk leverd het iets nóg mooiers op als eindresultaat. Je doet het iig niet voor niets!! Ik had bij mijn afgelopen spuitsessie ook netjes 1 mooi gegroeide follikel. En 1 is genoeg om een beebje te creëren toch?
Dag lieve dames, @Pien15 & @MissMiranda op naar een goeie nieuwe poging dames! Mooie tekst Pien. @Lovely79 goed om te lezen dat er een mooi eitje aan t groeien is. Hopen dat t gelijk raak zal zijn. Ik heb morgenochtend mijn eerste IUI. Vind het zo spannend!! Eendenbek zie ik zo tegenop. Nog tips voor en na de IUI? Ik ben trouwens 28. Duimen jullie voor mij @liefde overwint jij ook veel succes met je IUI
mysterious waarom zie je zo op tegen de eendebek? Dat is voor mij nou echt iets waar ik me geen centimeter druk om maak. Als je een uitstrijkje krijgt heb je toch ook een eendebek in gehad? Deed het zeer bij jou? Dan is het wel vervelend...in ieder geval veel succes morgen. Ik heb vandaag de eerste clomid ingenomen...de draak in mij is nog niet los gebarsten haha....wie weet...
Hoi hoi, bedankt voor jullie lieve berichtjes! Pien, Ja super spannend allemaal! Klopt ik ben 33. Zet de ongie bij jou nu door of kan dat nog even duren? Je staat vast te popelen om ook te beginnen Zuuske, helemaal waar! Nog even in spanning afwachten en dan kan je testen!! Heb je er al een soort van voorgevoel bij? Miranda, he wat vaag weer he? Ik zou ook onzeker zijn als mijn ei ineens weg zou zijn en omdat jij normaal geen eisprong van jezelf hebt en nu misschien wel door de hormonen is dat erg verwarrend. Ik kan me goed voorstellen dat je een extra bevestiging wil voordat je weer gaat spuiten. Ik dacht altijd dat een ongie (een echte en geen opgewekte ongie door Provera) tot stand komt doordat na een eisprong de eicel niet bevrucht is geraakt en dan afgestoot wordt waardoor je ongie wordt. Dus zonder eisprong geen ongie, wel ongie dus eisprong gehad. Maar misschien gaat dat niet altijd op, ik weet het echt niet meid. Het is erg vervelend en oneerlijk dat je weer een maand moet overslaan, ik leef met je mee! Mysteriousgirl: Mijn duimen draaien voor je hoor! Succes en die eendebek ben je snel genoeg vergeten! Ik vind ze ook zo vervelend grrr. Je kan vragen om een maagden speculum die is smaller, bij mij kregen ze de gewone er niet eens in toen (HSG onderzoek) en moesten ze ook een andere gebruiken, te nauw. Beschuitje, fijn dat je nog geen vervelende emotie/bui hebt gehad, kan nog komen, maar voor nu zit je goed hihi. Fijn weekend allemaal met veel liefs en geluk<3
Joh die eendenbek valt wel mee, maar ik kan me voorstellen als je er geen ervaring mee hebt (en als je 28 bent heb je ws nog geen uitstrijkje gehad) dat het dan akelig lijkt. Maar mijn ervaring is dat de mensen die dit bij je gaan doen onwijs respectvol en meelevend ermee omgaan en zij doen dat wel honderden keren per dag dus zijn ook nog eens heel handig. tips voor na de iui.... nope...je kan eigenlijk (nadat je een kwartiertje op doktersadvies hebt gelegen) gewoon weer verder gaan met waar je mee bezig was. Net als na een vrijpartij. En natuurlijk hopen voor jullie zelf, mijn duimen zullen spierpijn gaan krijgen want ik wens je veeeeeel geluk! FINGERS CROSSED!
@beschuitje ik krijg nog geen uitstrijkjes. Ben 28. Volgens mij is dat vanaf je 30e. Bij de HSG en een keer daarvoor alleen gehad en toen deed 't erg pijn. Dank jullie wel lieve dames! Jullie ook veel succes deze ronde.
Miranda: oh... jaloers op je leeftijd ! Mysteriousgirl: succes morgen, komt goed meid! Wat betreft de eendebek: dat valt wel wat mee hoor. Je hebt toch ook inwendige echo's gehad neem ik aan? Die apparaten zijn groter... Maar goed, fijn is anders natuurlijk. Probeer vooral een beetje je lichaam te ontspannen, gaat het helemaal goed komen! Beschuitje: als je nog geen 30 bent, bestaat de kans dat je nog nooit een eendebek gezien/gevoeld hebt . Gelukkig ben je nog niet veranderd in een draak haha .
Dag dames, Mijn IUI zit er inmiddels al 2 uur geleden op. Afgezien van de eendenbek niets van gevoeld. Nu 2 weken afwachten. Succes dames die nog moeten. Het valt reuze mee. Fijn weekend!
Viel het mee met de eendebek of was het heel erg pijnlijk voor je? Ik hoop dat het niet al te erg was.Ben je blij dat het erop zit? Of ben je er nu heel gespannen onder? Nu lekker genieten van een vrije zaterdag in ieder geval. Wij zijn hier vreselijk lui vanmorgen. Ik zit nu lekker uitzending gemist te kijken en manlief is aan het rommelen op zijn studeerkamer. Heerlijk ,echt weekeind, lekker niks hoeven...
Mys girl. Spannend en afwachten dus. We gaan echt gelijk op. Een uur gelen den de 3e iui gehad. Niks van gevoelt. Gelukkig was man lief op tijd terug van de rally en mocht het allemaal door gaan zaten nog 4 ei cellen. Mag eigenlijk niet maar er werd nwtjes ge vraagt of we dat risico duurfde te nemen. Natuurlijk durven we dat. Na 2 mislukte pogingen. De zwemmers waren dit keer ook pruma 200 miljoen. Met een bewegelijkheid van 90%! Hopen dat het gelukt is. We wachten af. Vrijdag wel naar de gyn. om te overleggen voor de misschien volgende x. Mijn lichaam reageer net iets te goed op de clomid dus waarschijnlijk een lagere dosering de volgende x. Hoop zo dat er geen volgende x komt! Nu snel weer aan hey werk! Fijn weekend allemaal!!!!
@Beschuitje ik ben blij dat het erop zit. Van tevoren nerveus, maar tijdens de behandeling rustig gebleven. De eendenbek blijft onprettig, maar het is maar heel even. Nu ben ik heel rustig en ontspannen, maar ik denk dat 't over 2 weken wel anders zal zijn. Ga jij morgen voor je IUI? Heel veel succes meid! Het viel reuze mee. Nu alleen een beetje last van lichte buikkrampen. @liefde overwint Ook bij jou gelukkig alles goed gegaan. Toe maar 4. Mooi hoor! Hopelijk ook raak voor jou. Veel succes!!
Ik heb net twee dagen mijn eerste clomid pillen genomen. Wij hebben aankomende vrijdag onze eerste meetafspraak, dus mijn iui zit nog even te wachten. Maar het gaat ook opschieten !