Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussion in 'MMM clubs' started by reallove, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Meiden mijn weekeind is begonnen. Man is lekker naar een sporttournooi dus ik heb het rijk alleen vanavond. Lekker vrouwentv kijken. Weet nog niet wat maar dat zien we wel ;)

Zuuske JIPPIE ongesteld haha klinkt inderdaad heel raar hoor, maar ik ben blij voor je !!!

Klaproos, je bent niet de enige die zichzelf al bijna te oud begint te vinden hoor. Er zijn er gelukkig voor jou meer.. alhoewel je daar natuurlijk weinig boodschap aan hebt. Misschien steunt het je ietsje...

Fijn he Citroen dat heen en weer naar het ziekenhuis. Je hebt dat zo het gevoel dat je voor niks gaat steeds...Zit jij in de buurt of moet je er ver voor rijden?

2. liefde overwint

liefde overwint Actief lid

May 18, 2012
    200
    0
    16
    Even een ego berichtje..

13 dec. Voor het laatst in het zh geweest. Gister pas bericht gehad van het andere zh. Weer een maand verder dus. In het zh waar we de iui behandelingen hebben gehad hebben ze ons verteld dat we in januari onze eerste afspraak zouden hebben en maart of april de eerste ivf zouden hebben.
    Gister dus bericht gehad vanuit Nijmegen... 14 maart de eerste afspraak.. Dat duurt dus nog 2 maanden! Grrr. Voordat we daadwerkelijk met ivf gaan beginnen is dus op zijn vroegst juni. Of terwijl dit jaar gaan we dus sowieso ouders worden. Met geluk dat ik dit jaar nog zwanger ben... Blegh! Vind het echt een beetje frustrerend. Maar niks aan te doen. De komende 2 maanden maar afwachten tot dat we het allemaal zeker weten..

3. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Ow liefde wat onwijs frustrerend, wat is dat toch met al die lange wachttijden!? Belachelijk.

4. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Liefde: o jee das een flinke tegenvaller :(... Kan me voorstellen dat je er erg van baalt. Zeker als je je ingesteld had op veel eerder. Maar misschien dat je het steaks van de positieve kant kunt zien en dat je nu de tijd hebt om weer op krachten te komen, je fysiek en mentaal goed voorbereiden op het hele traject. Misschien voor die tijd nog ff lekker op vakantie ofzo... Ik weet het, het is een schrale troost als je gewoon moeder wilt worden en al zoooo lang wacht...

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Liefde wat een rot nieuws meid !

6. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Dag dames,
    Hier ben ik weer.
    Heb even teruggelezen.

@pien succes met de kruiden.
    Ik denk dat we allemaal die baalmomenten hebben wanneer we horen dat iemand zwanger is in onze omgeving. We gunnen t anderen ook wel, maar onszelf natuurlijk meer ;)
    Het is idd moeilijk, maar het komt goed meid. Door alles wat we meemaken zijn we stuk voor stuk sterke dames geworden. We laten ons niet zomaar uit t veld slaan.

@citroen is idd allemaal oneerlijk, maar onze tijd komt ook. En wat zullen wij goede mama's worden!!
    Balen dat er tijdens de eerste fm nog niet veel te zien was. Hopelijk de volgende fm wel een mooi eitje(s) te zien.

@zuuske wat fijn dat je ongesteld bent meid. Klinkt onnatuurlijk om dat te schrijven, maar goed ben blij voor je.
    Succes met t spuiten e.d.

@liefde wat klote zeg. 2 maanden is wel erg lang. Het enige positieve hieraan is misschien wel dat je even 2 maanden geen spuitjes ed hoeft te zetten. Even pauze van de MMM. En wie weet brengen die stressloze maanden wel een spontane zwangerschap met zich mee. Sterkte meid!

Morgen heb ik m'n eerste fm op cd 10.
    Voelde gisteren al allerlei steekjes, dus hoop niet dat ik te laat ben.
    Achja, geduld is een schone zaak.

7. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Succes morgen Mysterious! Hopelijk nog op tijd, maar dat zal vast wel.

8. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @pien dankjewel!

@all
    Die steekjes voelde ik dus niet zomaar. Fm was ok. 1 eitje van 14 mm. Woensdag dus weer terug voor een fm. Deze week waarschijnlijk nog de IUI :)

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Fijn dat het goed is gegaan Myst girl. Lekker snel de iui weer ! :D

10. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Mooi Mysterious! Voelde je het dus goed aankomen.

Verder nog wat nieuws hier? Ik zit nu al een paar dagen aan de Chinese kruiden. Moet zeggen dat ik er nog maar weinig van merk. Maar wat deze keer wel anders is dat ik na de eisprong helemaal geen gevoelige borsten heb gehad, meestal heb ik dat toch wel wel een beetje. Kan ook toeval zijn. Ik heb soms van die fases dat ik het wel heb of niet heb, dus misschien kom ik weer in een andere fase ;). Vrijdag ga ik weer heen en krijg ik dus weer acupunctuur. Maar ik verwacht er verder niets van hoor.
    Ik mag morgen ook bellen/ mailen naar de fertiliteitsartsen of ze nog van plan zijn om mij voor de IVF in de overgang te zetten. Ik ben benieuwd. Ik hoop toch eigenlijk wel dat ze zeggen dat het niet nodig is. Gevoelsmatig denk ik dat wel even goed is om geen hormonen te gebruiken. Maar ja, misschien is het ook wel niet verstandig....

11. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    Bedankt beschuitje

@pien wie weet is dat een goed teken dat je weinig hebt gevoeld na je eisprong. Hopelijk doen de kruiden hun werk.
    Spannend het telefoontje van morgen.
    Hopelijk verloopt alles zoals gewenst.
    Veel succes!

Hoe gaat t met de rest?

12. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    myst. girl top!! die gaat vast mooit doorgroeien :)

liefde, he bah wat een teleurstelling :(

pien ik ben benieuwd naar dat overgang verhaal!

@all, woensdag weer de 3e fm (heb em een dagje verzet, kwam me echt heel slecht uit) ik ben benieuwd.
    verde druk druk druk dus was even niet zoveel aanwezig, maar ik blijf er bij hoor meiden ;)

13. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#1793 Klaproos, Jan 15, 2013
    Last edited by a moderator: Jan 15, 2013
    Liefde wat een rot situatie! Het lijkt soms alsof je alleen maar moet wachten in die stomme MMM. Ik heb ook ooit gehad dat ik 2 maanden moest wachten op een afspraak,zo frustrerend!

Mysterious,hopelijk een mooie IUI deze week,spannend!

Pien ik heb niet zoveel met kruiden maar wie weet helpt het wel. Ik hoop het heel erg voor je.

citroen succes met de 3e fm!

Beschuitje,hoe gaat het met je?

zuuske,hoe ver ben je met spuiten in je IVF?

hiero: als het goed is krijg ik donderdag de uitslagen van mijn schildklier. En ben ik zaterdag ongesteld en dan gaat mijn laatste IUI van start,nummertje 7 alweer. 28 januari heb ik een gesprek over de IVF,ben benieuwd. Ik ga dan ook naar een ziekenhuis in Eindhoven omdat ze in ons kleine ziekenhuis niets kunnen qua IVF.

14. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Citroen: hopelijk morgen dan goed nieuws over je eitjes :).

Klaproos: ik heb ook geen idee hoor van die kruiden. Het is niet dat ik daar nou normaal gesproken als eerste aan denk. Helemaal niet zelfs. Maar goed, in deze situatie wil ik toch eens wat proberen. En op advies van een goede vriendin van me, heb ik mezelf gewoon maar aangemeld. Het is overigens erg vies die kruiden ;). Maar het is dus een 'baadt het niet, schaadt het niet' verhaal. En is het is ook niet zo dat het erg is als ik er niet in geloof, want het is geen psychisch verhaal, maar een medisch verhaal, maar dan chinees medisch :).

All: heb een mail gehad van het ziekenhuis. Ze hebben mijn geval nog eens besproken en het nieuwe advies is dat ik niet aan de Lucrin hoef! Dus niet in de overgang :). Aangezien er niets uit de kijkoperatie is gekomen en ik alleen een ( ik dacht 2) kleine cyste heb, worden mijn zwangerschapskansen met Lucrin waarschijnlijk niet groter. Dus zo zie je maar weer, ff kritisch doorvragen en het plan is weer anders! Ben wel opgelucht! Nu kan ik na deze IUI echt ff rust nemen voor mijn gevoel en bovendien de acupunctuur enige kans te geven.
    Maar goed, misschien is het zoviezo niet nodig he, moet deze laatste ronde IUI ook wel een kans geven :).

15. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    jeeeej pien !!! :D

16. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Pien,ik snap het. Chinees is weer iets anders dan ortomoleculair of zoiets. Ik heb een ortomoleculair arts gehad die niet goed wist wat ze deed vandaar dat ik zo ziek ben en altijd bang zal blijven voor alles wat niet gaat zoals in het ziekenhuis of een dokter. Zonde misschien maar ja. Fijn dat je niet in de overgang hoeft! Scheelt weer een hoop ellende denk ik. Vriendin van me lag de hele nacht in bed te zweten,vreselijk en dan ook nog al die hormonen die je gelukkig niet hoeft te nemen ;)

Zo,ik heb mijn menstruatie,net ziekenhuis gebeld en overmorgen weer beginnen met spuiten. Laatste IUI en dan op naar IVF.

17. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @all. vandaag op cd 20 niks nada noppes!!!!
    geen ei, bleeeeh snap er niks van. afgelopen vrijdag was er wel iets, niet veel maar toch, maar dat is gewoon weer gekrompen.
    stom he! nu ophogen naar 150 eh en maandag terug.

18. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Klaproos: als je nare ervaringen hebt met alternatieve geneeswijzen snap ik dat best hoor. Heb Trouwens nog nooit van een orthomoleculair arts gehoord ;). Balen van je menstruatie, althans neem aan dat je toch baalt, ook al verwacht je misschien niet meer dat het gaat lukken met IUI.
    Ben zeker blij dat ik niet in de overgang hoef! Zag mezelf ook al zwetend en puffend de dag en nacht doorkomen... Kan nooit een lekkere voorbereiding op de IVF zijn lijkt me...

Citroen: he wat stom nou! Da's balen! Hoop dat de ophoging nog effect gaat hebben.

19. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Hè Citroen, hoe kan dat nou? Hopen dat 150 het gaat doen voor je dan.

Hier alles zn gangetje... blauwe buik aan het krijgen van de spuiten. Voel me al bijna een heel handige verpleegkundige met 2 injecties per dag, ;)

20. Mysteriousgirl

Nov 1, 2011
    659
    0
    0
    @pien goed om te horen dat je niet in de overgang hoeft.
    Wie weet is je laatste IUI de lucky one!!
    Succes!

@klaproos zet 'm op meid! Ook voor jou hoop ik op een succesvolle laatste IUI.

@citroen wat balen dat er geen eitje te zien is.
    Bij mij duurde het vorige keer ook erg lang.
    Pas op cd 25 m'n IUI gehad.
    Het is geduld hebben, maar hopelijk mag t resultaat er straks wezen.
    Succes!

@zuuske niet fijn die spuitjes, maarja t is voor t goede doel.
    Succes!

@all hier vandaag een mooi doorgegroeid eitje.
    Vanavond Pregnyl spuiten en vrijdag IUI :)
    Spannend, spannend!!

Share This Page