Wie start er nog meer met IVF in 2014 ? Kom gezellig meekletsen !

Discussie in 'MMM clubs' gestart door reallove, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zuuske: goh krijg je er blauwe plekken van? Komt zeker dat je nu 2 x zo vaak moet spuiten? Spuit je per keer ook meer dan bij de IUI? Hoe voel je je er verder onder? Hoop voor je dat het een beetje te doen is. Wanneer krijg je de eerste FM?

Mysteriousgirl: mooi zo meid, op naar een nieuwe kans :)!

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Citroen,he wat rot! Ik wilde eigenlijk k u t zeggen maar vloeken is eigenlijk niet netjes. Ik hoop dat je een beter resultaat hebt met 150!

Pien, Orthomoleculaire geneeskunde - Wikipedia en dan vooral de zin : "Orthomoleculaire therapeuten streven naar zogenoemde "optimale" concentraties voedingsstoffen in het lichaam, die men probeert te bereiken met doseringen die vaak ver boven de aanbevolen dagelijkse hoeveelheden uitkomen" Van sommige dingen werd ik zelfs mega agressief!

Zuuske,hoef je maar 2 spuiten per dag of komen er nog meer bij? Ik weet dat het van die joekels zijn zoals pregnyl,daar krijg je ook blauwe plekken van,ik althans wel. Ik neem aan dat je decapeptyl hebt en gonal-f en later puregon als je eitjes moet gaan aanmaken? Weet het zo even niet precies meer.

Mysterious,mooi zo,hopelijk gaat deze IUI goed,heel veel succes!

3. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Oe, myst girl, spannend!!! Zet m op!!!

Pien en klaproos, ik vind dat spuiten allemaal best meevallen, maar heb ook veel buik om in te prikken. En een blauwe plek af en toe...tsja, het is niet zo'n ramp. Ik spuit nog steeds de lucrin om mijn cyclus stil te leggen en ondertussen gonalf erbij om de follikels te stimuleren (deze spuit ik achter elkaar...eentje links...eentje rechts). 150 eh gonalf tot nu toe, en maandagochtend 1e meting. Vind 150 beetje weinig omdat ik met iui 75eh deed en er steeds maar 1 eiblaasje was. Dat is niet meer dan in mijn natuurlijke cycus. Maar we zullen zien. We doen nu mee aan een onderzoek over het resultaat bij verschillende eh gonalf, dus moet dit even uitzitten. Mocht het niet werken stappen we uit het onderzoek en past de arts de hoeveelheid aan. En uiteindelijk de pregnyl spuit. That should do the trick!

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zuuske: je buik is een soort speldenkussen geworden ;). Maar dat hebben we er allemaal uiteindelijk wel voor over! Tsja je redenatie over de hoeveelheid kan ik wel inkomen, maar ja ik weet niet of je kan zeggen dat verdubbeling van de hoeveelheid ook verdubbeling van de opbrengst betekent. Misschien gaat dat wel veel harder. Wanneer heb je de eerste meting? Kunnen ze dan daarna wel de hoeveelheid Gonal-f nog aanpassen als er te weinig blijken te zijn?

5. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Pfff...kom ik er ook gisteravond achter dat ik te weinig gonalf heb dit weekend. Dus zo maar weer op en neer naar het zkh. *Zouden ze daar ook parkeerabbonenmenten hebben?? *

6. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Balen Zuuske! Ja zo'n abonnement zou wel handig zijn ;). Kun je het niet bij je eigen apotheek krijgen dan?

7. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Nou dames, het ging deze keer moeizaam.
    Deed ook pijn :(
    Ze zitten er in ieder geval in.
    Nu nog de goede kant op zwemmen ;)

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Vervelend Mysterious... Probeer maar snel weer te vergeten. Nu weer op het wachtbankje, succes ermee!

9. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Moet je vanacht op de goede zijkant slapen,Myst girl. ;)
    Toitoitoi!!

Pien bij eigen apotheek moeten ze het bestellen en zij zkh hebben ze het op voorraad vandaar.

Begin te merken dat ik nu toch wel onwijs moe aan het worden ben. Slaap het liefste 10 uur per nacht (pre-injecties was 7 uur meer dan genoeg) en heb mn energie overdag kei hard nodig. Hopelijk maadag een goede echo!

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden, ben erg druk geweest, dus nu pas tijd om te reageren:). Hier gaat het redelijk. Maandag ga ik met de huisarts praten om even te vertellen wat me allemaal bezig houdt. Heb sinds een week ook erg last van mijn nek, ik denk spanning:(, want het komt en gaat ook weer. Of had ik dat nou al gezegd? Soms meerdere keren per dag pijn, die komt en gaat ook weer na een tijdje. Als het ook weer weg gaat is het wel vaag natuurlijk. Ik wil het even nachecken. De ongsteldheid is weer in zicht, zie het al licht komen. Heb dus vanmiddag vast maar clomid en pregnyl gehaald, maar twijfel nog steeds wel een beetje of ik wil beginnen. Ik denk dat ik het gewoon toch moet doen, want ik ben gewoon bang dat het weer mis gaat en dat blijf ik toch houden vrees ik. Wat is een miskraam krijgen STOM. Pfff....Ik vind het maar heftig allemaal. Maar goed, ik heb wel sinds de miskraam een kortere cyclus. Ik zat voorheen vaak op 32 dagen en nu 29.

Myst. girl heb jij vandaag weer behandeling gehad? Fijn dat alles er weer in zit ( haha klinkt wel grappig altijd vind ik)

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zuuske: aha vandaar. Maar kan me wel voorstellen dat je moe bent meid. Ik werd al moe bij de IUI van die stomme hormonen. Kun je nagaan hoeveel effect dat heeft als je een dubbele dosis hebt! Nou maar hopen dat er maandag een mooi aantal eitjes te zien valt. Voel je verder al wat in je eierstokken o.i.d.?

Beschuitje: van die nekpijn had je volgens mij nog niet verteld. Klinkt erg vervelend zeg! Wel apart dat het ook wel weer weggaat ja. Zou het nog van je val kunnen zijn? En dat je er tegenop ziet om weer te beginnen met IUI is volgens mij wel logisch. Die teleurstelling die je gehad hebt, wil je niet nog eens meemaken. Maar ja, misschien gaat het ook wel weer als je een keer weer begonnen bent. Je moet echt weer ff over een drempel. Doe wat goed voelt!

12. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Beschuitje, wat rot dat je daar zoveel last van hebt. Het lijkt me inderdaad een lastig moment om weer te beginnen, nu je ervaren hebt wat er ook kan gebeuren. Kan je er geen advies in geven maar bekijk het gewoon per keer, luister vooral naar jezelf en praat goed met je partner. Maar dat doe je vast allemaal. Goed ook dat je naar de huisarts gaat.

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, ik weet nu wel bijna zeker dat het stress nekpijn is. Vanmorgen was voor de derde keer in drie maanden tijd ons modum kapot dus ik heb nogal laaiend gebeld met kpn ( die mij steeds weer door sturen naar iemand anders en niemand kon mij helpen VANDAAG) Ze hadden pech dat ik bijna ongesteld ben en dus nogal flink tekeer ging haha...wel op een nette manier hoor, maar ik heb me niet laten wegjagen..afijn..toen ik me boos maakte kwam de nekpijn weer opzetten en later verdween het weer. Ik denk dat het echt met mijn gestel te maken heeft. Als ik me druk maak of pieker dan komt het opzetten. Ben blij dat ik maandag even mijn verhaal kwijt kan. Wat betreft ongesteldheid., het zet maar niet door. Met afvegen als ik naar het toilet ga zie ik bloed en verder niet. Heb me toen laten vertellen dat je pas mag rekenen vanaf de dag dat je echt meer bloedverliest. We wachten geduldig af. Heb me net lekker uitgeleefd in de badkamer en ben nu wel weer klaar met mijn poetsdrang. Ik ga zo lekker op de bank met een boekje of met een goede film op tv ( alles doet het weer, de adapter was kapot grrr...)
    Nu maar hopen dat alles het blijft doen.

Jullie nog plannen dit weekeind?
    Wij verder niet zo.
    Word je moe van de hormonen? Hmm zal er eens op letten..ik ben wel vaker moe dus valt het mij niet op haha...

14. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Aaargh dat kan zó frustrerend zijn, bedrijven die niet meewerken. Fijn dat alles het weeer doet, welkom terug in de digi-wereld! Lijkt me inderdaad wel duidelijk stress-nekpijn dan?!

Misschien dat de vermoeidheid vooral van de lucrin komt hoor. Als je de bijsluiter daarvan doorleest wordt je totaal akelig, dus bij dez de tip; niet doen!

15. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Bedrijven die niet meewerken,arg! Belastingdienst,UPC,praat me er niet over! Rustig aan doen beschuitje. Maar goed,makkelijk praten hier,kan het zelf ook niet. Succes met je ongi,hoop dat het snel doorzet.

Myst,fijn dat het weer gelukt is.

zuuske fijn dat je wat buikvet hebt,scheelt weer :D Ik heb ook wel gelezen dat je echt heel moe van die hormonen kunt worden.

Hier zet de ongi dus ook niet door pff,zit alweer 4 dagen te wachten maar wel veel helder rood dus ben al wel begonnen met spuiten. (gisteren dag 3)

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Beschuitje: leef je maar lekker uit op die mensen van de KPN ;). Gelukkig dat het wel gelukt is, anders moesten we je hier missen!
    Het lijkt er wel op dat die nekpijn stressgerelateerd is ja. Dus rustig aan meid! Hoop dat je ongi snel doorzet, weet je weer waar je aan toe bent. Is er niet een ietsepietsie kleine kans dat je misschien, eventueel, heel toevallig, zwanger bent?

Klaproos: veel helderrood is toch ongi of heb je anders nog meer? Misschien heb je ff een wat rustigere ronde ;). Hoe voel je je voor de rest? En hoe is het nu met je broer en schoonzusje?

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Pien ik ben ook blij voor de KPN mensen dat het geregeld is hahaha...anders was het minder leuk geweest aan de telefoon. Ik was echt in staat om alles af te melden en op te zeggen, maar ja dan heb je zelf nog meer geregel, want dat mag je weer opnieuw van alles regelen. Nou ja het werkt weer. Ehhh en nee ik kan echt niet zwanger zijn. We hebben het afgelopen maand niet echt veel gedaan en zeker niet gelet op mijn vruchtbare dagen. Okee het kan dan gelukt zijn, maar ik voel inmiddels de krampen op komen zetten dus denk dat het morgen zover is. Bloeden gaat ook ietsje meer worden nu.

Hoe is het met jou verder Pien?

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    beschuitje: ach ja, ik dacht ik vraag het toch ff ;). Weet je dat zou bij ons precies zo zijn. Mocht onze laatste IuI mislukt zijn en we onze eigen rondes weer hebben, vraag ik me ook af of we die kansen nog echt gaan benutten. Ik heb ook niet zoveel zin in die druk weer. Want zo ervaren we het toch vaak wel een beetje. Zeker mij man, die houdt niet van druk op dat gebied ;).
    Dan hoop ik voor je dat die ongi dan maar snel doorzet. Kun je beginnen met een nieuwe ronde. Ben je er al over uit of jullie weer met IUI gaan beginnen?
    Met mij gaat het wel redelijk. Moet zeggen dat ik sinds gisteren al weer wat minder vrolijk ben, omdat ik wel weer denk te weten dat ik vast en zeker komende week ongesteld wordt... Daar heb ik zo geen zin in :(! Er is geen enkel teken dat er op wijst dat het raak zou kunnen zijn. Dus wordt ik al chagrijnig van het idee dat ik weer ongesteld wordt ;). Ga zo maar weer flink verven in ons nieuwe huis, dat leidt wel af.
    Eigenlijk zou ik moeten gaan schaatsen nu het kan, maar moet de prioriteit nu toch maar even bij het huis leggen. Hier nog schaatsliefhebbers?

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi Pien, Vandaag ben ik echt ongesteld geworden. Ik kan vandaag niet bellen dus morgen ga ik bellen. Ik wil toch wel doorgaan. Heb ook wel zin in positief nieuws en een fijn leven met een kleintje. Voorlopig voel ik me toch nog niet helemaal jofel en dat zal wel een poos gaan duren. We gaan er gewoon weer voor. Zie er wel tegenop , maar ja als ik er voor wegloop, komt er nooit een kleintje ben ik bang. Wij vrijen eigenlijk helemaal niet meer zoveel spontaan. Het is lastig hoor, door die kinderwens is er toch wel druk op komen te liggen. Het komt wel weer, dat weet ik zeker. Bij jou ook vast Pien.
    Ik vind schaatsen wel leuk, al heb ik het nu jaren niet meer gedaan. vroeger was ik niet weg te slaan van het ijs, toen ik nog kind was. Ik denk dat we met school ook wel gaan schaatsen hier in de buurt als het zo door blijft vriezen. Leuk hoor !

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zo ben wel weer ff klaar met verfen! Plafonds en muren gesausd, zwaar hoor!

Beschuitje: dapper meid dat je er weer voor wil gaan! houd inderdaad die wens voor ogen en ga er voor, maar vergeet ondertussen jezelf niet. Zo'n soort balans moet het zijn denk ik. Maar die is soms wel lastig!
    Wij vrijen dus nog maar erg weinig, voor de IUI was het vrijwel alleen rondom de eisprong een aantal keer en dan weer ff rust, ongesteld en dan begon het 'circus' weer opnieuw. Niet dat het dan niet fijn was op zich, maar je doet het met een doel en niet puur en alleen omdat het ook leuk zou kunnen zijn... Ooit zal het wel weer komen, als dat doel eindelijk bereikt is! Hoe eerder hoe beter!

Deel Deze Pagina