PCOS en Injecties

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pluto2008, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluto2008

Pluto2008 Lid

3 nov 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Pluto2008, 27 aug 2013
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013
    Beste dames,

Vroeger
    Mijn naam is Pluto2008. In april 2005 is bij mij PCOS geconstateerd. Wij wilden op dat moment niet direct kinderen maar hebben toch alles in gang gezet. Het ziekenhuis zei, ivm mijn overgewicht, dat ik moest gaan afvallen en dan terug mocht komen...
    Zware maanden en jaren volgden en ik kreeg er maar weinig af. Tot in December 2007 de arts zei toch te willen proberen om 1 ronde clomid te doen. We zouden 50 mg proberen om te kijken of dat zou aanslaan. Begonnen met primolut om menstruatie op te wekken en op de 3e dag begonnen met clomid. Ik werd op dag 23 na het bloedprikken gebeld dat ik een eisprong had gehad en dat we een 2e ronde in mochten gaan. Tot ik eind jan niet ongesteld werd.... ik bleek zwanger.. Wij waren helemaal blij want een lage dosering had aangeslagen... Een zwangerschap met veel angst volgde en in oktober beviel ik van een zoon.

in 2010
    Omdat wij toch graag een 2e wilde gingen wij terug naar het ziekenhuis van eerder...Helaas kwamen we daar bedrogen uit.. ondanks het feit dat ik lichter weeg dan toen ik in 2007 clomid kreeg wilde ze me niet helpen.. nieuwe procedure en afvallen..
    Na een 2e, 3e en 4e opinion is alle ziekenhuizen in de regio leek het uitzichtloos. tot............. Geertgen... toch maar afspraak gemaakt en heen gegaan.. ondanks 2 uur enkele reis wilden we toch deze kans aanpakken.. Afspraak gehad met dr en voor hem was de diagnose zo gemaakt.. Een inwendige echo en het hoge woord was eruit..
    Ik mocht dezelfde dag nog beginnen met provera...een middel om mijn menstruatie op te wekken... en dan direct starten met clomid op dag 3 van cyclus..
    Helaas hebben die cyclussen niets opgeleverd

NU, aug 2013
    Hebben we toch nog steeds heel veel hoop en willen we heel graag.
    Daarom vandaag bij Geertgen geweest en hebben we nu Gonal F gekregen om te spuiten.. Eerst provera en daarna Gonal F..
    ik duim en hoop en bid dat ik ook nog 1 keer een zwangerschap mag meemaken en uitdragen en dat er voor mijn oogappel ook een broertje of zusje is...

Zijn er meiden die met mij samen willen kletsen over hun huidige traject zodat wij elkaar samen kunnen steunen de komende tijd?

2. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Hoi Pluto,

Wat vervelend dat je in de ziekenhuizen niet verder kwam, terwijl je al een wonder heb. Gelukkig heb je Geertgen gevonden. Ik loop daar ook voor behandeling voor een 1e wonder. Ook omdat ik in de ziekenhuizen niet behandeld werd vanwege overgewicht.

Ik ben nu bezig met duphaston en de 3e cyclusdag moet ik Gonal F spuiten voor het eerst. De clomid 50 slaat niet aan bij mij, dus nu een stap verder.

Er is ook een topic Geertgen deel 2. Daar praten veel vrouwen die bij geertgen in behandeling zijn of zijn geweest.
    Misschien wil je daar ook wel mee praten.

Heel veel succes met je behandeling!

liefs leintje

Deel Deze Pagina