Wie start er nog meer rond oktober?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Juut86, 21 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Normaal voel ik mijn eitjes al groeien dus dat zal dan nog wel meer zijn. Nou ja als ze maar groeien!
    Vl realiseert zich nog niet hoe slecht de waardes zijn...Misschien maar goed, iemand die heel positief is.
    Fijn dat het jullie enigszins meevalt! En de punctie? Mijn nichtje heeft de 2e punctie een narcose gekocht (in DD) omdat de eerste zo pijnlijk was. Maar een vriendin vond het wel meevallen.

2. Ipp32

Ipp32 Lid

5 okt 2015
    79
    17
    8
    NULL
    NULL
    omdat ik van mezelf een hele lage bloeddruk heb werd me afgeraden een roesje te nemen. Tijdens de punctie viel me de pijn wel mee. Na de punctie en ook de dagen erna had ik veel last. Nog ruim een week pijn gehad.

3. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    De punctie is mij meegevallen, ik dacht maar bij één follikel 'au'... ook weinig napijn gehad (wel een hele gevoelige / beurse eierstok). Maar er is bij mij maar aan één kant aangeprikt (links groeide niks), mijn eierstok lag er goed voor en de inwendige echo is aan die kant ook nooit pijnlijk (is ook een graadmeter volgens de verpleegkundige).

4. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Dat klinkt wel te behappen dan....maar ook erna rekening houden met pijn dus...
    Jolanda spannend voor jou nu zeg!

5. Ni1986

Ni1986 Actief lid

11 okt 2015
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar weinig mensen met bijwerken bij de hormooninjecties.. Heeft iemand misschien ervaring met de neusspray? In welke situaties wordt dit gegevens?

Wat hebben jullie voor pijnstilling gehad tijdens de punctie? Is de pijn misschien te vergelijken met de HSG?

6. Ipp32

Ipp32 Lid

5 okt 2015
    79
    17
    8
    NULL
    NULL
    Mag na mijn tp op de 23e testen. Vannacht droomde ik dat ik ongesteld was en nu wordt ik wakker met lichte buikpijn . dus slecht wakker worden zo.

7. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Die droom had ik een paar dagen geleden ook al, is zo naar, je wordt er dan ook echt verdrietig van... maar we zijn ongeveer op de helft (nu week na TP). Nog een weekje wachten...

8. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Heel erg spannend dames, mijn duimen draaien voor jullie!!
    Weet je dan ook of het een "goede" embryo was? Zie vaak iets over toppers in handtekeningen staan, en zoveel celligen...

9. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal
    @ Jolanda mijn intakegesprek is de 19e. Ik weet nog niet wanneer ik mag starten. Ik ben nu bezig voor mijn 2 e kindje. 1e is via icsi gelukt, al was het toen een hele slechte score ivm. Bevruchting. Ik had 7 eicellen en maar 1 bevrucht en die is geplaatst en zwanger van geworden. Mensen zouden zeggen wees blij dat je al eentje hebt, ja ik ben natuurlijk blij maar het verlangen naar de 2e kan nog heftiger zijn dan bij de 1e.
    Nu vrees ik wel dat dit keertje weer slechte score is of helemaal geen bevruchting!!!!
    Ik was bij de 1e in friesland bezig en nu in flevoziekenhuis wegens verhuizing. Dus erg spannend en hopen natuurlijk dat ze niet weer veel vooronderzoeken gaan doen en dat ze toch de vorige gegevens meenemen in mijn dossier.

Het is voor je erg spannend zie ik Jolanda. Het is bijna testen he.

10. Ipp32

Ipp32 Lid

5 okt 2015
    79
    17
    8
    NULL
    NULL
    Net een brief gekregen dat er 7 embryo's ingevroren zijn. Na die nare droom vanochtend is dit een mooie opsteker!

11. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Wat een mooie score Ipp32! Ik heb ook vandaag een brief gekregen, bij ons zijn er twee ingevroren (van de drie), dus daar zijn wij ook heel blij mee :)

12. Ipp32

Ipp32 Lid

5 okt 2015
    79
    17
    8
    NULL
    NULL
    Dat kan ik me voorstellen Jolanda! Lukt het wachten nog een beetje of heb je stiekem al een test gekocht?

13. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Ik heb nog twee kv5 in huis liggen van eerder, maar ben niet van plan eerder te testen... jij? Het wachten duurt lang, maar we zijn over de helft

14. Sweet1986

Sweet1986 Lid

19 jul 2014
    48
    0
    6
    Hoi
    Vandaag bij de gynaecoloog geweest en mag gaan starten met IUI.
    A.s week gaat het al gebeuren. Ben erg benieuwd. Het schijnt niks voor te stellen, maar zal het zien. Iemand nog tips of iets wat ik moet weten? Ben zo bang dat ik geen positieve ovoluatietest heb, terwijl ik dat wel gehad heb.

Groetjes

15. Ipp32

Ipp32 Lid

5 okt 2015
    79
    17
    8
    NULL
    NULL
    Welkom Sweet,
    Fijn dat je mag starten. Is er bij jullie een oorzaak gevonden?

@jolanda idd over de helft, wachten duurt lang maar hou het wel vol. Heb er zelf niet zo'n goed gevoel over. Heb veel last van buikpijn. Maar ja, ik krijg door spanning ook last van buikpijn. Ik ga 1 dag eerder testen omdat mijn partner vrijdag op vakantie gaat. Dan hebben we nog wel een avond samen met een uitslag.

16. Sweet1986

Sweet1986 Lid

19 jul 2014
    48
    0
    6
    @ipp32. Geen bijzondere oorzaak. Het zaad van m'n man is iets trager dan normaal maar niets om ons zorgen over te maken zei de gynaecoloog.
    Blij dat we nu eindelijk mogen starten. Starten nu eerst in de gewone cyclus. Mocht het na 3x niet lukken dan starten we met hormonen.
    Vanaf morgen aan de slag met de ovulatietesten en dan van de week naar het zkhuis.

17. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

Leuk dat er meer dames bij zijn gekomen.
    Wat een verhalen zeg sjonge!

@punto, ik ben een beetje laat maar sterkte en duim voor je bij de volgende ronden!!

@Jolandadjk & Ipp32 spannend
    Ik duim ook voor jullie!!

Na praktisch een week in en uit het ziekenhuis te zijn geweest, heb ik gister de punctie gehad.
    De pijn viel me mee vind mijn menstruatie veel erger aanvoelen.
    Vandaag ook geen pijn meer.
    Ik heb 9 eicellen en morgen hoor ik hoe ze het gedaan hebben en wanneer de terugplaatsing is.

sterkte aan alle damens

18. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Wat fijn dat jullie zoveel bevruchtingen hadden!
    En suikerspin, spannend zeg, fijn dat het niet zo pijnlijk was. Nu hopen op veel bevruchtingen!

19. Ipp32

Ipp32 Lid

5 okt 2015
    79
    17
    8
    NULL
    NULL
    9 eitjes, suikerspin dat is mooi! Ik hoop dat je morgen ook goed nieuws hebt over de bevruchting!

20. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Buikkramp kan ook positief zijn :)

Deel Deze Pagina