@ Jolanda, ik blijf voor je duimen, hoop dat je morgen, ondanks je gevoel toch goed nieuws krijgt. Nog weinig last van kwaaltjes, een gevoelige buik en vaker moeten plassen (dacht dat dat van de zenuwen was).
Ipp gefeliciteerd!! Ik vanmorgen positieve ovulatietest gehad. Morgen dus naar het ziekenhuis voor de eerste IUI. Vind het best spannend!
Ik krijg zelf echter steeds meer het gevoel dat het niet gelukt is. Ik heb geen symptomen. Ik heb de hele week al geregeld buikkrampen gehad en sinds vanochtend bij het afvegen toch ook weer bruinverlies (waar dat maandag een mini beetje was vermengd met slijm, is het nu duidelijker aanwezig). Maar nog één dagje wachten en dan weten we het zeker![/QUOTE] Hi Jolanda, Alles ok hier wel constant mee bezig maar niet meer zo de super zenuwen als voorheen. Ik probeer zo min mogelijk in te loggen en mee te lezen. Want ik krijg er altijd nog meer spanning van. Vandaag kon ik het niet laten en wilde ik weten hoe het nu met een ieder gaat dus ff checken. Jolanda ik hoop dat alles toch nog ok is ik blijf duimen.
Quote 2 goede eitjes kunnen aanprikken!!!! Wat een opluchting. Oh we zijn hiermee al zo blij! Maar poeh, viel me tegen! Ik lig nu op de bank maar kom hier voorlopig niet vandaan. Pijnlijke steken in m'n buik. Hi op Hoopvanzegen, Super 2 goede eitjes gelijk dat je blij bent! Sterkte met de pijn hoop dat het nu beter gaat.
@Tatum wat fijn dat het intake gesprek wat rust heeft gebracht. Ook goed dat je het met je familie hebt kunnen bespreken. Zoals je ziet kan het opluchten, had ik ook. @sweet1986, Mooi positieve ovulatie, succes morgen. @Ipp32 Gefeliciteerd ben super blij voor je !!!
Helaas dames. Vlak voordat manlief thuis kwam om samen te testen had ik bij de toiletgang al rood bloedverlies, voor mij toch echt de bevestiging dat het niet gelukt is. Ook de zwangerschapstest was duidelijk negatief. We zijn erg verdrietig (ondanks dat ik zelf al het idee had dat het niet gelukt was de afgelopen dagen, toch hou je hoop). Ook angst: waarom zou het een volgende poging wel lukken? Maar goed, nu eerst de menstruatie verder afwachten en contact opnemen met het ziekenhuis hoe verder...
Wat vervelend Jolanda, ik hoop dat het bij een volgende ronde wel gaat lukken. Het kan echt, dus gerf de moed niet op.
Oh nee Jolanda, wat naar! Kan me het gevoel goed voorstellen hoor maar hou hoop! Sterkte...even alles laten bezinken
Terugplaatsing ging goed. Beide eitjes zijn gelukkig bevrucht dus die ene hebben ze ingevroren. Ik zit nu dus op wachtdag 4. Ik heb alleen nog helemaal geen innestelingsbloed voorbij zien komen. Ik begin me een beetje zorgen te maken. Ik voel ook echt helemaal niks
Spannend ophoopvanzegen! Wel mooi dat beide eitjes goed bevrucht zijn geraakt en er dus ook één ingevroren kon worden! Volgens mij heeft lang niet iedereen een innestelingsbloeding. Ik hoor ook vaker dat niks voelen ook niet hoeft te betekenen dat je niet zwanger bent... maar ik herken je gevoel maar al te goed. Je zult echt moeten afwachten... ik duim voor je! @ suikerspin: lukt het wachten nog een beetje? Hoe voel je je? @ tatum: jij inmiddels al gestart met de pil? Mag je al bijna starten met spuiten? @ ipp: hoe is het met jou?
@op hoop van zegen. Ik heb ook geen innestelingsbloed gehad, dus dat zegt helemaal niets. Voelde er verder ook niet zo veel van. Ik vond het wachten wel veel zwaarder dan ik had verwacht. @jolanda, hier gaat alles wel ok. Heel moe en beetje draaierig. Verder vooral heel bang dat het alsnog mis gaat, dus nog helemaal niet blij. Wel jammer want je zou er toch een beetje van moeten genieten? Weet niet of iemand daar ervaring mee heeft? Heb je al een gesprek gepland, zodat je weet wanneer je weer een terugplaatsing kunt hebben?
Hi Dames, Zondag op maandag had ik het niet meer. Ik had super slecht geslapen van alle spanning en dacht dit gaat hem niet worden. Ik heb de hele nacht zitten malen. Maandag avond was ik zo verdrietig dat ik zelf in tranen op straat ben uitgebarsten. Was me gewoon allemaal ff to much. Ik heb toen besloten me te herpakken! Nu gaat alles ok nog steeds wat zenuwen, maar niet meer als maandag dat ik zwetend wakker word. Ik heb een heel hoop gerommel meestal duidt dit dat mijn menstruatie er aan komt. Alleen is dit toch anders dus ik wacht af??? Ik heb geen last van rare kwaaltjes, dus ik wacht nog rustig af. Zondag mag ik testen en maandag belt het ziekenhuis. Ik ga zelf niet testen ik laat wel bloed prikken. Vieuw !!!! @ Ipp, Hoe is het met jou en kan je het al bevatten? Las dat je wat draaierig bent. @Jolanda, hoe gaat nu met jouw? @Hoopvanzegen, hoe gaat het wachten bij jouw Ik ben blij dat ik mijn ei kwijt kan. Ondanks dat ik niet alle dagen incheck. Er wordt hier begrepen over wat ik praat super fijn
Zo herkenbaar suikerspin: je wordt in de wachtweken echt heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. En het wachten duurt zo lang... fijn dat je je weer herpakt hebt en je dus weer beter voelt. Ik hoop dat je aan het eind van deze wachtweek een mooie positieve (bloed)test hebt! Sterkte met de laatste wachtdagen en je bent hier altijd welkom om je ei kwijt te raken... @ Ipp: draaierig is inderdaad lastig. Ik snap heel goed dat het nog steeds eng / onzeker is en daarom moeilijk om te genieten. Volgens mij hebben veel vrouwen dit de eerste weken, zeker de MMM dames... Hier gaat het nog steeds wisselend. Ik heb veel afleiding op mijn werk. Maar ben aan het eind van de dag echt super moe. Dingen lukken ook niet zo goed en dat maakt emotioneel. Daarnaast blijft mijn menstruatie wat 'namodderen'
Ik vind het wachten echt heel zwaar. Ik weet niet goed wat ik moet doen. Probeer wel ontspannen te blijven maar het kan me niet snel genoeg gaan.....
Hoe gaat het nu met je. Hoop dat je minder gespannen bent. Hier lukt het aardig nu. Ik probeer rustig te blijven en als ik echt niet meer hou haal ik ff wat frisse lucht. Sterkte en digi knuffel
Succes met wachten meisjes...lijkt me echt killling... Hier inmiddels een week aan de pil...13 nov stoppen en dag 2 vd bloeding beginnen met spuiten. As woensdag intake vpk en oefenspuiten, ben benieuwd!