@Suikerspin, heb je een positieve uitslag? @op hoop van zegen, hoe lang nog totdat je mag testen. Lukt het wachten nog een beetje?
Ik mag zaterdag testen. Maar heb sinds vanmorgen veel minder pijnlijke borsten. Ook krijg ik de pijn in m'n onderbuik die ik heb als ik ongesteld moet worden. Begin me nu echt wel zorgen te maken
Ik was gister zo door het dolle heen. Dat ik het hier ben vergeten te posten. 20 November mag ik voor de echo, ik ben natuurlijk super blij maar ben nog wel bang.
Suikerspin, wat fijn gefeliciteerd! Snap je angst goed, heb ik ook, al wordt die nu ik meer zwangerschapskwaaltjes krijg al wel iets minder. Dat zal jou vast ook gebeuren. Op hoop van zegen, ik had ook last van buikmrampen, dat zegt niets. Het is gewoon afwachten en dat is zo moeilijk. Zeker die laatste dagen zijn heel zwaar. Succes.
@ ophoopvanzegen: trek je het wachten nog een beetje? @ suikerspin en ipp: hoe voelen jullie je? Al last van kwaaltjes? Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor uitleg over de cryo terugplaatsing. Als mijn menstruatie mooi op tijd komt, kan het waarschijnlijk nog voor de kerstsluiting. Ik moet dan op CD 12 komen voor een echo en bloedonderzoek om te kijken of mijn eisprong eraan komt. Als dit het geval is, dan hoef ik geen Pregnyl en anders wel. Dan 5 tot 8 dagen later de terugplaatsing (afhankelijk van wat voor een dag embryo dit is). Ze geven aan dat we zo'n 20% kans hebben... dus we gaan er straks weer vol goede moed voor. Mochten beide cryo's niet lukken, krijgen we de tweede poging hetzelfde behandelprotocol aangezien ze erg tevreden waren met de opbrengst! Maar daar gaan we nog maar even niet van uit!
Ik vind het wachten echt erg moeilijk. Ik mag zaterdag ochtend testen, vanwege de pregnyl die ik zondag nog heb gespoten. Maar ik ben bang dat ik het morgen niet kan laten. Jolanda, ik vind het zo knap dat jullie er weer met volle moed voor gaan! Ik ben zo bang voor het resultaat zaterdag. Ik denk dat ik echt niet weet wat ik moet doen als het een negatieve test is. Zou niet weten hoe ik mezelf dan weer bij elkaar moet rapen....
@ipp32 dankje! Ik hoop dat als de kwaaltjes beginnen ik me wat rustiger voel. @jolandadjk eigenlijk niet zo veel last. soms wat pijn scheuten onder in mijn buik en steken in mijn lies en iets dat op maagzuur lijkt. Soort van knoop in m'n maag iedere keer. Ik hoop dat je menstruatie goed op gang komt ! Blij dat je weer goede moed hebt super. En precies wat je zegt positief blijven hoewel dit soms moeilijk isik duim voor je. @hoopvanzegen, ja die wachtweken zijn killing en ontspannen is vaak moeilijk. Probeer het wel je bent er bijna. Want als het raak is blijft de spanning hangen omdat je hoopt dat alles goed komt. Ik duim ook voor jouw nog 2 dagen en dan mag je spannend.