te zot voor woorden hoe zit dit behandelen c.q. afhandelen. Ik kan me niet voorstellen dat je een maand over moet slaan. Ze zullen vast bedoelen dat er een andere planning zou zijn, maar dat dat niet meer kan. Als je al puregon aan het spuiten bent, ben je al je eitje(s) aan het rijpen. Hadden ze jou clomid erbij willen geven? Gewoon eisen dat ze je deze maand volgen en bij een goed gegroeid eitje (follikel) toch de IUI doen! Niet geschoten is altijd altijd mis. succes met je telefoontje zo dadelijk en laat even weten hoe ze reageerden.
Situatie uitgelegd aan de mevrouw die ik aan de telefoon had. (Een andere als die van de voicemail.) Uitgelegd dat ik denk dat het op een misverstand berust, en dat de mevrouw van de voicemail denkt dat ik nog moet beginnen. Het lijkt haar inderdaad zeer aannemelijk, ze overlegt met de doc en belt me zo terug. *duimduimvingerduim*
YESSSS!!!! Het was inderdaad een miscommunicatie, en ik kan gewoon volgens plan doorgaan met de Puregon, en morgen de eerste follikelmeting hebben! Man-o-man, heb ik daarvoor zo gebruld en koppijn gehad gisteren? Hoe dan ook, ik ben superopgelucht!!! We gaan met frisse moed verder!
@Katalaya goed nieuws! fijn voor je. maar, wat een sukkels daar om het niet eerst te checken alvorens te bellen EN dan ook nog de voicemail daarover in te spreken.... ze hadden beter een verzoek tot terugbellen kunnen achterlaten, had een hoop ellende gescheelt. succes met je 1e FM morgen.
@Katalaya: GELUKKIG zeg wat een opluchting voor je. Op naar de IUI!!! @laj: Ik heb om kwart voor 11 een fm, dus dan horen of ik nog een fm moet of al een planning IUI!!
Ja hoop ik ook. Vorige keer 1 mooie grote en twee wat kleinere!! Jullie horen het straks wel! Hoe voel jij je?
Gaat IUI nog door met drie follikels, of is het risico voor een meerling dan te groot? En moesten jullie ook na de IUI nog iets van medicatie spuiten / inbrengen?
@katalaya: Bij mij in het ziekenhuis is 3 eitjes max. En sowieso heb je met IUI vergrote kans op een meerling. Ik spuit twee dagen voor de IUI Pregnyl, maar na de IUI niks!!
@Katalaya bij ons ook 3 is de max. Bij mij idem ingeping, na de IUI niets meer. @Ingeping ik voel me prima, heb slechts kleine 'kwaaltjes'. Vind het nog steeds ongelooflijk. Anderen zullen er wel om lachen, maar heb gisteren nog weer een test gedaan om het hormoongehalte te zien. Teststreep nu zelfs dikker dan controlestreep, dus hcg gehalte is gestegen. Tot nu toe alles ok, hopelijk blijft dat zo. T blijven spannende weken! Sowieso tot week 8, de echo, hartje horen kloppen en daarna tot de 12 weken. Ik las dat pas vanaf dat moment, 12 weken, de placenta de taken gaat overnemen...
@katalaya: wat een goed nieuws!!! Maar wel een stelletje prutsers daar! Dat ze je gister zo in de stress hebben laten zitten! Succes bij de FM morgen! (ik mag morgen ook weer!) En ik moet idd ook alleen de pregnyl spuiten voor de IUI, maar na de IUI niks meer. Gewoon wachten, bidden, hopen, kaarsjes aansteken etc etc.
@Ingeping: Ook hier duim ik voor je!!!!!! @Katalaya: Vanaf de 3e dag Meopur spuiten, vanaf de 10e dag kreeg ik FM en als mijn ei 18-20 mm was kreeg ik de afspraak voor IUI! En 40 uur voor die IUI moest ik Pregnyl spuiten.
@Babybelle: Het gaat goed hoor! Heb wel een beetje kriebels.... nog 9 dagen....... Pffffffffffffffffffffff Heb alleen nu een vreselijk zere teen.... Heb al naar de HAP gebeld, ze denken aan jicht... Maar ja, medicatie is lastig! Dus ik neem maar een paracetamolletje en kijk of ik de nacht kan volhouden en dan ga ik morgen wel naar mijn eigen HA....