@tamren, ja toch heeft een vriendin van mij dat meegemaakt, dat ze opstond en weg mocht en aan haar man vroeg snel de auto naar voren te ryden zodat ze achterin nog effe plat kon liggen en tegen dat ze beneden was liep alles eruit, ze had van toen al een rotgevoel dat t allemaal mislukt is en het was ook mislukt, vier keer!! vandaar dat ik het hier vroeg, ik vind t echt jammer dat ze je soms gewoon niet wat langer laten liggen, want dat was bij haar t probleem. nou ik hoop voor je dat dat ongigevoel niet doorzet in een effectieve ongi. zolang het is er nie is, hoop houden!! of niet, kan ook weer positief effect hebben lees ik weleens succes alleszins
@Babybelle: Ja meid hoop dat het allemaal ukken gaat nog voor je deze maand. @Tamren: Ja meid wachten, wachten en nog een swachten. We kennen het verhaal wel, maar nu extra spannend. Bijna je nod. Nog vier dagen. Ik duim hard voor je hoor! @Framboos: Klaag maar lekker van je af hoor. Dat mag hier en dan ben jij het kwijt.
Hallo meiden Ik ben nieuw hier en heb gisteren mijn eerste IUI gehad en heb clomid, puregon en pregnyl in deze cyclus gebruikt. mijn vriend had na bewerking 5 miljoen goede zaadjes. nu is het afwachten, dit is elke maand weer vreselijk en nu nog spannender. @Ingeping: wij kunnen elkaar de hand schudden, op dezelfde dag IUI, ik gisteren, dinsdag om 9.45u, mijn NOD idem 4 januari.
hoi dames, ben ik weer vandaag bloed gaan prikken weer en eindelijk!!!! heb ik duidelijkheid.. zo meteen komt er een verpleegster pregnyl prikken en vrydag om 08.45 gaat mijn iui hopelijk door. ik heb de pregnyl een halfuur geleden uit de koelkast gehaald omdat ik las dat je dan minder last hebt van jeuk en branderig gevoel ofzoiets.. hoe gaat t hier met de meiden?? god, t wordt tyd dat zich hier de eerste zwangere meldt!! heeeeeeel veeel succes allemaal!! x
@Laj: Idd we kunnen elkaar een hand schudden. Wachten we samen op onze NOD. Spannend hoor. Viel je IUI je mee? @Babybelle: Meid heerlijk dat je eindelijk wat duidelijkheid hebt. Ik heb ook de Pregnyl een half uur voordat ik hem ging zetten uit de koelkast gehaald. Dit ging prima. Beetje last van een branderig gevoel en jeuk. Dit was snel over.
ik zag meer op tegen het spuiten van puregon en pregnyl. de puregon is me meegevallen, de pregnyl tegen gevallen. De IUI, hiervan had ik een idee bij dat het zoals een uitstrijkje zou zijn. Dat had ik redelijk ingeschat, maar helaas wat pijnlijker, t wordt iets dieper 'doorgedrukt'. en bij jou, hoe heb jij het ervaren?
Ik zag helemaal op tegen die Clomid slikken en één keer Pregnyl. Ik ben niet zo gauw van de medicatie. Gelukkig viel de Clomid mee. En de Pregnyl viel me 100% mee. Drie keer durfde ik niet, maar toen hup. Geen last gehad. De IUI viel me goed. Heb een HSG onderzoek gehad en dat was niet niks, dus dit was een eitje!!
HEEL goed. Bij mij was het na een half uurtje zo goed als weg. Volgende dag nog wel last met me broek erop!!
Waarschijnlijk is het hier mis... Rozeverlies, krampen en migraine! Dus waarschijnlijk hoef ik niet eens te testen
*Breekt in* Hallo lieve dames! Ik zag jullie topic en heb m even door zitten lezen. Vorig jaar december zat ik zelf ook in het IUI topic, samen met een ander groepje. We hebben daar veel steun aan elkaar gehad. Ik hoop dat jullie hier ook een fijn groepje gaan krijgen, en dat jullie elkaar gaan steunen! Iedereen een hele dikke knuffel en heel veel succes, in dit spannende,(maar ook slopende) traject. Iedereen succes, en ik hoop jullie allemaal zwanger voorbij te zien komen binnenkort! *Breekt weer uit*
@babybelle: inderdaad, het wordt tijd dat de eerste zwangere zich aanmeldt! @tamren: aiai, da's minder. Hopelijk blijft het beperkt tot dat beetje roze.. en blijft de rest uit. Ik hoop dat we volgend jaar omstreeks de feestdagen inderdaad allemaal ons kleintje in onze armen kunnen houden! @Brabbel1988: bedankt voor de woordjes, da's lief. Veel succes gewenst aan jou ook, want volgens je banner ben je ook al een tijd bezig.
die Clomid vond ik ook wel meevallen, al moet ik zeggen dat ik er wel een paar dagen een opgeblazen buik van krijg en mijn eisprong veel heftiger te voelen was/is. Puregon viel mij reuze mee, maar ik zie dat jij dat niet hebt gehad? Is het sperma van jouw vriend/man ook bewerkt? had je goede resultaten? @iedereen, t zou toch een mooi kadootje zijn volgend jaar kerst met zo'n klein hummeltje in je armen te mogen zitten Iedereen succes en sterkte en mocht iemand iets willen weten, stel je vraag.
Nee saai he! Hier is het weer even rustig geen bloedverlies meer! Pfffff, ik weet het echt ff niet meer! Dit is echt iets om gek van te worden...
ja ik ken er alles van tamren, eerst rozig, dan weer niks, daaaaaaaaagen lang niks, dan weer bruin.. echt frustrerend kan dat zijn soms.. nou ik hoop voor jou dat t gewoon eenmalig was!!!
Helaas, vandaag toch echt mij ongi gekregen! Ben er toch wel aardig ondersteboven van! Het doet meer met me, dan ik dacht....
tamren helaas, hopelijk volgende maand beter! ik snap dat je er wel effe niet goed van bent.. is niet niks. ik heb mijn vandaag mijn eerste iui achter de rug en ik heb ook niet bepaald een goed gevoel.. eerst kregen we te horen dat t staaltje niet bepaald goed was, 2,5miljoen na opwerking en ja.. daarna voelde ik me gewoon een nummertje.. binnen, broek uit , gaan liggen, die eendebek erin(deed pijn) hij spoot dat gedoe erin en 1 minuut erna moest ik al opstaan en ik kon ni eens zeggen dat ik wou blijven liggen want ik liet een volle wachtzaal achter. ben naar buiten gegaan en effe bij de toiletten op mn jas gaan liggen een kwartiertje.. in t begin voelde ik een kleeeeeiin beetje vloeistof, gewoon 1 druppel maar tot hiertoe niets meer. ach ik weet t nie. ik ben nie blij