wie start er ook in juni met onderzoek....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by jes4, May 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suikerboon

suikerboon Bekend lid

Dec 30, 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    hallo iedereen :)
    @heitjekarweitje, ik ben zeker niet zwanger. Heb gewoon mijn maandstonden maar een 3tal keer per jaar. Ik heb luie eierstokken en ik maak geen eitjes aan. Ik heb inderdaad al een kindje, ik was zwanger na 4 maand en heb nooit geen problemen gehad tijdens de zwangerschap enzo. En nu zitten we al aan ronde 19. Gek word ik ervan :(

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Zoals jullie kunnen zien, gaan wij de volgende ronde weer in. Helaas, maar ook wel verwacht. Mriekjuh: bij ons was 2-3 dagen onthouding genoeg, bij een regelmatige cyclus zou je het dan nog op dag 12 of 13 kunnen doen, en anders de zaadanalyse verzetten, dat vinden ze ook geen probleem. Liefs

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Kun je geen andere dag afspreken dat hij zijn zaadjes moet inleveren? Is wel jammer als het precies in je vruchtbare periode moet!
    Ben je altijd regelmatig? Als het niet anders kan, dan maar precies die 3 dagen ervoor en gelijk de volgende dag erna gaan klussen!
    Vaag dat je temp zo schommelt, je tempt echt op een vaste tijd, nog voor je uit bed gaat, zonder daarvoor te praten/drinken enz?

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    En, heb je al uitslag van het bloedonderzoek?

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ik zou pas bellen bij een echte ongi.
    Heb je al de uitslag van het progesteron?
    Hopelijk is de HSG niet nodig meid!

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ik snap het...pff echt heel vervelend...
    Hopelijk hebben ze iets tegen de luie eierstokken? Soort van pilletjes die de ei-aanmaak versnellen misschien?

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    :(
    Dikke knuffel voor jou meid

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    @hier: ik heb maar een vage cyclus...komt door de HSG..
    Mn lichaam geeft aan dat ei al is gesprongen (geen ovu-pijn meer, zere boobs) maar mn temp wil nog niet zo omhoog, normaal zit ie na ei al rond 36,8/37,10!

9. JBM1985

JBM1985 Actief lid

Mar 17, 2009
    362
    0
    0
    @ Heitjekarweitje: Vervelend!!! Lijkt me ook wel dat met zo'n onderzoek het 1 en ander in de war schop, het is toch niet niks.

Hier als vanaf vorige week vrijdag ligt bloedverlies, het zet niet door. Heb het ziekenhuis al gebeld en die zeiden dat ik moet wachten op mijn menstruatie. Ik dacht het al maar wilde het toch even zeker weten. Progesteron prikken was goed ik heb een eisprong gehad. Maandag moet dan mijn NOD zijn dus een spannend weekend. Ondanks ik het wel raar blijf vinden dat ik licht bloedverlies heb. Maar we blijven hopen!

Nou genieten van het weekend en gelukkig was de voetbal vandaag ook top!

10. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

Nov 9, 2009
    114
    0
    0
    Hee, Nee ik ben duidelijk niet regelmatig, sterker nog, ik ben uit mezelf nog nooit ongi geweest na dat ik met de pil gestopt ben, ik ben aan de clomid en daardoor moet ik maar een cyclus uit op maken!!! Daarom moet ik ook temperaturen, om te zien wanneer de eisprong is.... Maar goed, ik doe het juist echt precies, me wekker gaat om 8 uur (ook gewoon op de zondag!!) en druk hem uit, en hup thermometer erin:p hahah Dus ja..... Weet niet wat ik fout doe..... maar woe 23 juni was me eerste ongidag (cyclus dag) en donderdag 8 juli moet hij zijn zwemmers inleveren.... wanneer moeten we het nu doen dan?? :( groetjesss

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Mriekjuh: vandaag zit je dus op dag 13... heb je al geklust? Ik zou vandaag of morgen sowieso nog klussen (vandaag én morgen als het kan;) ) en dan na 8 juli gelijk weer, dan maak je nog kans denk ik als je eitje er ook aan zit te komen..
    Vervelend hoor dat je menstruatie niet uit zichzelf komt.. :(
    En van je temp....weet het ook niet? Heb zelf ook al zo'n rare temp-maand...misschien ligt het aan het weer... ;)

JBM: Nou ik moet zeggen dat het wel goed klinkt hoor, als je normaal nooit bloedverlies hebt voor NOD? Ik zeg altijd maar: anders is goed! Dus iets anders dan normaal..geeft hoop!
    Ik duim in ieder geval voor je! :)
    Jaaa voetbal was zeker top! Heb nou alweer zin in dinsdag! :D

12. JBM1985

JBM1985 Actief lid

Mar 17, 2009
    362
    0
    0
    Mriekjuh: Ik zou zeker klussen ja daarvoor en erna je weet maar nooit toch? Beter is het sowieso ;)

Nou het is bij mij zekers anders dan normaal, heb donderdag wel een testje gedaan maar die was negatief (veelste vroeg natuurlijk, eigenwijs:D). Nu word het bloedverlies wel langzaam steeds minder en heb natuurlijk het ziekenhuis gebeld en die zeiden dat ze maandag mijn menstruatie verwachten dus dinsdag maar weer even testen voor de zekerheid. Dus heb zeker wel hoop!

13. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

Nov 9, 2009
    114
    0
    0
    @ heitjekarweitje, vandaag is toch pas dag 12??? Of ik moet heel raar rekenen nu!!!! Maar goed, vandaag wel geklutst, maar meer kunnen we niet klussen, omdat je een paar dagen voor dat zaadonderzoek niet mag klussen!!! x

14. JBM1985

JBM1985 Actief lid

Mar 17, 2009
    362
    0
    0
    Goede morgen dames,
    Ik ben vandaag echt super blij! Ik had een POSITIEVE test in handen!
    2 duidelijke streepjes!
    Dan is het bij mij toch een innestelingsbloed geweest vorige week.
    Ooh ik ben zo blij! Moest het even kwijt haha

:D:D:D

15. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    JMB: SUPER!!!!!!!!! Hartelijk gefeliciteerd, geweldig, na al dat wachten......Ik gun het je zo. Geniet ervan meis, en pas goed op jezelf. Ik hoop wel dat we hier nog wat van je blijven horen.......Ik leef met je mee..

Voor ons begint donderdag de 2e cyclus monitoring. Dus woensdag weer samenlevingstest. De 19e gaat mijn man nog een keer zijn aandeel laten onderzoeken. Na deze ronde krijgen we een geprek...ik verwacht dat ons dan iets van IUI voorgelegd wordt...maar we wachten af.

Hoe is het met de rest van de dames?

Liefs

16. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

Nov 9, 2009
    114
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D Echt super!!!!!!

17. JBM1985

JBM1985 Actief lid

Mar 17, 2009
    362
    0
    0
    Thanks dames!!! En ik blijf jullie topic zeker volgen en ga hard voor jullie duimen!

@ Mama73: Doen ze dat wel vaker 2 keer je cyclus bijhouden? Spannend allemaal hoor.

18. shaluta

shaluta Lid

Jan 31, 2010
    69
    0
    0
    @ JBM1985
    van harte gefeliciteerd:):)
    geniet ervan!!!
    liefs

19. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Hallo allemaal, hier iets minder positief nieuws, vandaag 2e samenlevingstest gehad en deze was negatief. Geen enkele zaadcel terug te vinden in mijn baarmoederhals. De gynaecoloog gaf aan dat dit wel klopt bij de uitslag van het zaadonderzoek. Deze wordt de 19e nogmaals herhaald. Daarna moet ik toch nog een baarmoederfoto ondergaan (HSG) omdat bij de hysteroscopie wel een goede vorm van mijn baarmoeder is gezien, maar niet of de eileiders ook open zijn. Daarnaast geven 'doorgespoten' eileiders een hogere kans van slagen. Het is daarmee tevens een voorbereiding op IUI aldus de gynaecoloog. Hij vermoed dat dit ons zal worden aangeboden, met hormonen!? Ik heb wel even naar het risico op een meerling gevraagd: 8% (4 kindjes in totaal lijkt ons echt perfect, dus een eenling is onze wens). Nu hoop ik dat ik rond de 24e ongesteld word, dan zou ik nog net de HSG kunnen plannen (mits er plek is natuurlijk), want onze poli krijgt een zomerstop van 2 tot 23 augustus. Spannend allemaal en ook wel heel beladen....was onze zwangerschap maar niet mis gegaan....X

20. shaluta

shaluta Lid

Jan 31, 2010
    69
    0
    0
    @ mama73.
    heel veel suc6 en hopen maar dat je dan nog voor de zomerstop terecht kunt hé?
    ik kan vlg week bellen of de uitslagen van de dna en chromosomen test binnen zijn pff ben blij als het de 22ste is maar gelukkig gaat het nu al snel;) maar we blijven positief!!
    fijn weekend allemaal
    liefss

Share This Page