Oh wat Jammer, ik had het zo gehoopt voor je.....vaak ken je je lichaam maar al te goed, op naar de volgende ronde...Dat je dan maar snel ongesteld wordt, toch?
Ha meiden, ik heb ook een tijdje niet gereageerd hier, maar ben lekker op vakantie geweest! ik ga starten met primolut, en clomid. alleen is het zo dat is sinds 4 maanden opeens een regelmatige cyclus heb! dus morgen maar even het ziekenhuis bellen of ik wel primolut moet nemen, en wanneer?? want ik ben 2 weken geleden ongi geworden.. liefs
Jep, laten we dat maar hopen ja! @ fantasie: dat klinkt wel positief! wie weet heb je heel die primolut niet nodig! Ben benieuwd, heb je zkh al gebeld?
@ ientje ik heb net het zkh gebeld, de primolut hoef ik niet meer! ik moet maandag naar het zkh om bloed te laten prikken, ben benieuwd. ben je al ongsteld geworden?
@ fantasie: fijn dat je ieg de primolut niet hoeft! Dacht ik al wel, die gaven ze mij ieg om menstruatie op te wekken. Enne, nope nog niet ongesteld...
Ik had dinsdag ongesteld moeten worden. Ja door de primolut was ik eindelijk eens regelmatig! Als je van regelmatig kunt spreken na 2 keer Maar heb gisteren test gedaan en was overduidelijk niet zwanger, dus nu is het maar afwachten wanneer ik dan wel ongesteld word.. Ik had voor de primolut trouwens helemaal geen cyclus, ik stopte in sep vorig jr met de pil en was daarna na 6 weken 1x ongesteld geworden en daarna helemaal niet meer! Dus vandaar de primolut...
@ ientje wat vervelend, pffff. Ik heb vandaag uitslag gehad, van bloed prikken! Ik heb toch?? gewoon een eisprong, hoef geen med. meer te nemen. en als ik over een half jaar nog niet zwanger ben, moet ik weer terug komen..
@ fantasie: nee, nog steeds niet! word er gek van! Was vroeger ook altijd onregelmatig maar ik dacht dat dat verleden tijd was na de primolut! niet dus :x
Hm. Dacht toch echt vandaag de rooie duivels te zien verschijnen, maar het zet nog niet echt door. Morgen maar even afwachten, en anders maar weer testen...
Het mocht dus niet zo zijn (zie handtekening), ik ben dus weer ongesteld. Maar goed, op naar de volgende ronde!
Ha ientje, nouja je bent iiig weer ongesteld geworden! volgens mij zijn we op dezelfde dag ongi geworden hihih als alles goed gaat met de cyclussen lopen we gelijk!!
ja indd, bij mij is het ook altijd een raadsel. nu toevallig 4 maanden ong. regelmatig, maar kan zo weer omslaan
-zucht- irritant he! Maar op zich is het wel positief dat je de laatste tijd redelijk regelmatig bent! Misschien heeft je lijf nu eindelijk door hoe ie moet werken laten we 't hopen!