wie start er ook in juni met onderzoek....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by jes4, May 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JBM1985

JBM1985 Actief lid

Mar 17, 2009
    362
    0
    0
    Nou das zeker weer balen dat je weer ongie ben geworden zeg, maar gelukkig gaan ze kijken en hopelijk vinden ze niets of juist wel en weet je waar het aan ligt. Maarja hoop toch liever op niets.

Vrijdag heb ik me eerste inwendige echo gehad, maar moest vandaag weer en weer was het niet goed nu moet ik maandag pas weer ben benieuwd of dan alles wel in orde is.
    Hoop dan wel dat als het weer niet goed is we wel een afspraak mogen maken voor de uitslagen van de andere onderzoeken, ben wel nieuwsgierig nu!

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    JBM: Ik moet vandaag ook voor de 3e keer voor de echo. Laatste keer was het eiblaasje wel van perfecte grootte, hadden toen ook de samenlevingstest moeten doen. Nu dus kijken of 'hij' gesprongen is. Ze dachten overigens ook nog iets te zien wat op een vleesboompje lijkt. Zit me wel en beetje dwars. Later meer.....
    Jij alvast succes maandag.
    Liefs

3. fantasie

fantasie Actief lid

Jul 16, 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Heitjekarweitje - bezig sinds jan '09 - 1e kindje - 27 jaar - NH
    Mama73-bezig sinds mei 2007- voor 4e kindje-37 jaar - NB
    Shaluta -bezig sinds Juni 2009 - 1e kindje - 24 jaar - Limburg
    JBM1985 - bezig sinds Juni 2009 - 1e kindje - 24 jaar - ZH
    Roos84 - bezig sinds Jan 2010 - 1e kindje - 26 jaar 23 jaar - ZH
    Mriekjuh - bezig sinds september 2009 - 1e kindje - 23 jaar- Utrecht
    Fantasie- bezig sinds april 2009 - 1e kindje - 23 jaar - ZH

4. fantasie

fantasie Actief lid

Jul 16, 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Hoi Meiden,

Ik ben er weer!
    Ik heb nachtdiensten gehad, dus dan ben ik nooit zoveel op de site!

Ik zit met een probleempje, ik heb een hele goede band met me moeder.
    Maar ik durf het niet tegen haar te zeggen, dat 'het' niet lukt.

Wisten ze bij jullie dat je gestopt was met de pil? en dat je naar het zkh bent geweest?

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Heitjekarweitje - bezig sinds jan '09 - 1e kindje - 27 jaar - NH
    Mama73-bezig sinds mei 2007- voor 4e kindje-37 jaar - NB
    Shaluta -bezig sinds Juni 2009 - 1e kindje - 24 jaar - Limburg
    JBM1985 - bezig sinds Juni 2009 - 1e kindje - 24 jaar - ZH
    Roos84 - bezig sinds Jan 2010 - 1e kindje - 26 jaar 23 jaar - ZH
    Mriekjuh - bezig sinds september 2009 - 1e kindje - 23 jaar- Utrecht
    Fantasie- bezig sinds april 2009 - 1e kindje - 23 jaar - ZH
    Joekie - bezig sinds sept 2006 - 1e kindje - 28 jaar - amst.

6. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

Nov 9, 2009
    114
    0
    0
    Hee fantasie,
    Wij hebben het afgelopen maandag na de uitslagen verteld aan me schoonouders, en zwager en schoonzus... Mijn ouders (mindere band) wilden we nog even mee wachten.... Gaan ook met hun op vakantie enzo, dus als ik dan lekker sjaggo ben door de hormonen, weten ze ervan!!

7. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Hallo allemaal, ik heb mensen wel verteld dat we graag willlen weten waarom we moeilijk zwanger raken, maar ik wil nu eigenlijk niets kwijt over de resultaten van het onderzoek. Dus ik begrijp fantasie wel.
    Vandaag controle ovulatie echo gehad. Eitje was gesprongen. Dinsdag progesteron prikken. Volgende maand (mits ik niet zwanger ben) worden alle onderzoeken herhaald. Een baarmoederfoto hoef ik niet omdat ik in 2009 een hysteroscopie heb gehad. Mijn eileiders waren toen gewoon open en baarmoeder normaal. Na de volgende serie krijgen we een gesprek...(?) Dus de komende 2 weken zit ik op het wachtbankje. Nog 13 dagen....
    Mriekjuh: hoe is het nu met je, alles een beetje kunnen laten bezinken?
    Fantasie: ben je verpleegkundige?
    Liefs en succes voor allemaal.

8. shaluta

shaluta Lid

Jan 31, 2010
    69
    0
    0
    @fantasie, ik heb mijn moeder verteld dat ik toen met de pil ben gestopt en ook dat het na een jaar niet lukt, als mijn vriend niet mee kan na zh gaat mijn moeder mee, wel fijn zoals vlg week moet k voor de echo en dan gaat mijn moeder dus mee.
    vandaag dag 3 dus bloed gaan prikken en de het eerste zaad gebracht, we voelden ons vanmorgen wel een beetje raar om zo een potje te vullen, mja we hadden wel zoiets het is voor een goed doel..
    ben benieuwd vlg week krijgen we de eerste bloed+ zaad uitslagen kan niet wachten tot het vlg week woensdag is..
    hoest bij de de rest van jullie???
    suc6 lieffss

9. JBM1985

JBM1985 Actief lid

Mar 17, 2009
    362
    0
    0
    @ fantasie : Wij hebben het mijn ouders gewoon allemaal verteld maar mijn schoonouders (nog) niet. Daar willen we nog even mee wachten tot we wat meer weten.

@ mama73 : Thanks! Fijn dat er een eitje gesprongen is, en hoop dat de progesteron prikken meevallen!

Nou bij mij zag ze bij 1 eileider dat er vrijwel niets gebeurde want ze kon weinig zien en bij de ander gebeurde er wel wat alleen bleef het eitje klein, was iets gegroeit, vandaar dat ik denk pas maandag weer hoef. Naja hopelijk is er dan meer te zien!!

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    @JBM: Het is gewoon bloedprikken hoor...krijg geen injecties of iets dergelijks. Ze bepalen dat om te beoordelen of je een goede eisprong hebt gehad. Moet volgens mij tussen de 12 en de 60 zijn.
    Volgens mij is er altijd maar in 1 eierstok activiteit. Vaak komt er om de beurt uit elke eierstok een eitje. Als je follikel nu nog klein is moet je waarschijnlijk nog even wachten op je eisprong. Ga er maar vanuit dat je wanneer je de eisprong hebt ook meteen een samenlevingstest krijgt (ofwel verplicht sex).
    @Fantasie: Ik denk dat je er heel veel aan hebt om het je moeder te vertellen. Toen ik mijn moeder vertelde van mijn miskraam was ze in eerste instantie vooral geschokt over het feit dat we nog een 4e kindje willen. Toen ze het een halve dag heeft laten bezinken zei ze dat het welkom was, maar dat ze zich wel zorgen maakte.
    @Shaluta: Raar he, dat potje inleveren (ik was vooral bang dat ik het niet kon opvangen...), maar het begin is gemaakt meid.
    Succes allemaal.

11. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

Nov 9, 2009
    114
    0
    0
    Hee ja, ik heb het allemaal een beetje laten bezinken, heb nog eens van allerlei info opgezocht op internet... En nu maar gewoon afwachten of ik ongi wordt, en dan met clomid beginnen!!! En dan maar weer afwachten of ik 4 weekjes later weer ongi wordt........ pfffff dat valt midden in me zomervakantie....... :S Dat was eerder wel makkelijk met de pil, in de zomer ging je gewoon een weekje langer door!!!! Maar we gaan voor het goede doel!!! Veel vrienden van ons weten het trouwens wel, omdat het wel een babyboem lijkt in de vriendengroep, en we best vaak vragen krijgen.... En nu weten ze ervan, en zullen ze niet zo snel er naar vragen!!

12. fantasie

fantasie Actief lid

Jul 16, 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Ja ik weet ook niet wat het precies is waarom ik het niet vertel, raar eigenlijk. Ze zou me aan alle kanten steunen!

Nee ik ben verzorgende IG:)

Nou ik denk dat ik dan ook maar wacht tot ik de uitslagen heb, me vriend moest vandaag ook ze spul inleveren!
    Dinsdag krijgen we de uitslag.
    van me vriend snap ik wel, wat ik kan verwachten.
    Maar wat kunnen ze mij vertellen over me bloed? of inwendig onderzoek?

@ mama73: Dat is wel goed bericht toch! ik hoop voor je dat het raak is!!
    @ mriekjuh: Je heb daar indd gelijk in, als je het verteld vragen ze het ook niet meer zo snel.
    Dat is soms wel eens vervelend als je opmerkingen krijgt van: wanneer gaan jullie nou eens beginnen, jullie zijn echt saai blablabla

13. shaluta

shaluta Lid

Jan 31, 2010
    69
    0
    0
    hallo jah is idd vreemd dat potje vullen, waren ook bang dat het er niet inging was maar zo een klein potje, want de grote hadden ze toen we daar waren niet meer!En er zat niet zo heel veel in dus hoop dat ze er wat aan gehad hebben.
    Woensdag moeten we het vlg potje inleveren, maar idd begin is gemaakt ben benieuwd ook als ik zelf woesndag moet gaan

@ fantasie bij een inwendig onderzoek wordt er gekeken naar je eierstokken, baarmoeder ect en of er al een eirijping plaats vindt.
    en bij bloedprikken kijken ze naar: bloedgroep, rhesusfactor, afweerstoffen tegen rode hond, ook gekeken zal worden naar afweerstoffen tegen chlamydia de meest voorkomende geslachtsziekte die soms ongemerkt schade kan aanrichten aan de eileiders en Tevens zal, (indien nodig) het hormonale profiel van de vrouw in kaart gebracht worden en die hormonen die met de eirijping, eisprong en eventueel innesteling te maken hebben

suc6 voor de rest
    liefss

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    @JMB: hoe was je ovulatie echo?
    @Fantasie: veel succes morgen, ben benieuwd naar je uitslagen.
    Ik laat morgen mijn bloed testen op chamydia en progesteron.
    Ben ook benieuwd.
    Hebben jullie er dubbele gevoelens bij gehad dat het vaderdag was? Als je de mmm niet nodig was hadden jullie er toch wat anders voor gestaan....
    Succes in ieder geval allemaal.

15. JBM1985

JBM1985 Actief lid

Mar 17, 2009
    362
    0
    0
    @ mama73: Mijn ovulatie echo is vanochtend goed gegaan, ik hoef niet meer terug, wel verplicht seks zoals je zei haha en volgende week maandag mag ik ook bloed prikken voor progesteron, kijken of de eisprong ook daadwerkelijk gebeurd is. En morgen word ik als gebeld door mijn gyn voor de uitslagen van de andere onderzoeken van mijn eerste gesprek en het zaadonderzoek. Dus erg spannend allemaal. Jij suc6 morgen.

Hoe is het verder met de rest van de dames?
    En iedereen suc6!

16. fantasie

fantasie Actief lid

Jul 16, 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    ooooooh spannend spannend,

Ik word straks gebeld!

mama73: bedankt voor je antwoord.:)

17. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Ik leef mee.....laat je het ons weten....(weet je moeder al wat?)

18. fantasie

fantasie Actief lid

Jul 16, 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    ik ben nog niet gebeld! tussen 2 en 5 uur,

nee ik heb het nog niet verteld.. pfff

19. shaluta

shaluta Lid

Jan 31, 2010
    69
    0
    0
    hallo dames.
    hoe waren de uitslagen van jullie onderzoeken?? hoop goed;)
    ik moet mrg vroeg het laatste potje brengen en om 9.40 heb ik de echo en krijg ik ook de eerste uitslagen dus ben benieuwd!!
    liefs
    suc6 voor allen

20. shaluta

shaluta Lid

Jan 31, 2010
    69
    0
    0
    hallo allemaal.
    vanmrg mijn echo gehad deze was goed, kreeg ook meteen de bloeduitslagen.
    ik zou eigenlijk vlg week moeten komen voor de samenlevingstest maar ik moet mrg middag al komen want mijn follikell was al 20 cm dus staat al op springen, vind wel een beetje vreemd zo vroeg al de eisprong?????
    zaaduitslag was nog niet bekent
    hoelang duurt dit normaal???/
    nou ben benieuwd mrg vraag me ook af hoelang het duurt dat we dan de uitslag krijgen van de samenlevingstest weet iemand dit??
    suc6 voor de rest
    liefss

Share This Page