Wie start er ook met het krijgen van een 2e kindje en moest op de 1e lang wachten?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door frummelk, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep84

miep84 Niet meer actief

Slaapproblemen kan k niet echt over meepraten, inslapen gaat hier eigenlijk altijd goed. Wordt wel vaker 's nachts wakker omdat hij dan scheef of omgedraaid in bed ligt. Dan even goedleggen en hij slaapt weer verder. Kan soms wel 3/4x per nacht zijn.

De eerste 12weken was wel vaak n gedoe met slapen gehad. Bij ons heeft een kort vast ritueel, een knuffeltje en n speentje geholpen... maar denk dat t toch voor ieder kindje verschillend is. De een is n betere eter, de ander n betere slaper of motorisch erg snel...

Neemt niet weg dat t zwaar *** is als je kindje zoveel moeite heeft met slapen, vreet vast veel energie!! Hopelijk zet t door frummelk en blijft t steeds beter gaan! Succes vanavond en vannacht!!

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Frummelt ik weet hoe t is, eerst ingebakerd en daarna is er ingeslopen dat ze op schoot in slaap viel... Alleen dat ging steeds slechter... Toen 7 maanden besloten opnieuw in te bakeren, maar vanwege het omrollen, haar met een riem door d inbakerdoek vastgesnoerd aan het matras, zodat ze weer zelf in slaap leerde vallen, vanaf toen de 1e keer viel zelf weer in slaap, betekende wel dat ze vanaf 7 maanden op haar eigen kamertje/bedje ligt.. ( veel langer kon toch niet aangezien ze met 8 maanden stond). Nu gaat ze wel eens aan de wandel in bed en heeft dan echt geen zin om te slapen, daarvoor projector gekocht dit helpt gelukkig wel, meestal blijft ze nu wel liggen !

3. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Avonds nemen we hem op zíjn kamer bij ons zodat hij rustig wordt en al half slaapt. Dan leggen we hem in bed en tukt hij de hele nacht door! Hij kan het dus wel. Alleen overdag is moeilijk.... Ik leg hem nu in bed en dan krijst hij behoorlijk, het is de enige oplossing die we nog hebben :( De geleerden zeggen dat dit na twee weken stopt en dat hij dan gewend is. Even door de zure appel heen bijten dus!

Hoe is het met de dames op het wachtbankje? Al kwaaltjes? Hier een zeurende buikpijn bij vlagen en gevoelige borsten. ;)

4. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Bah hier ook slaaptranen op het moment. Beetje eigen schuld, want we zijn vandaag even de stad in geweest en het was er super druk waardoor meneer bijna niet geslapen heeft en waarschijnlijk nog benen voor zijn ogen ziet dansen..
    @wachtbankje. Nog steeds geen klachtjes dus ik denk dat er een nieuwe ronde gaat komen. En jij Miep? Jij zit er ook bij toch?

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier vandaag ook raar dagje drama met slaapjes vanmorgen wilde ze niet slapen uiteindelijk maar 45 min, hadden verjaardag van zwager, even langs opa en oma wat uitprinten, thuisgekomen eerst 2x tanken bij mama, de eerste keer was ze vreselijk druk... 2e keer int donker op der kamertje borst bijna leeg gedronken, uurtje geslapen eten, even spelen en weer op bed, net ast van 4e jesje dus een intensief dagje!!

6. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Oef fifel, pittig dagje inderdaad. Hoe is het vandaag gegaan?
    Lau, och die schat. Dan zijn ze té moe om nog in slaap te komen. Zo zielig he?
    Hier was smurf vandaag ook zo moe, dat hij is zonder protest in zijn eigen bedje in slaap gevallen!!! Wauw, we boeken vooruitgang!!!

7. miep84

miep84 Niet meer actief

Frummelk: wauw! Gaat de goede kant op!

Hier vndaag heel sjagrijnig ventje, niets is goed... hopelijk morgen weer vrolijk

8. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Goede avond dames! Allemaal moe van de konninginnedag of zijn er nog mensen aan het feest vieren? Hoe hebben jullie vandaag gevierd? Wij hebben vanmorgen lekker over de vrijmarkt gelopen waar zl de meeste tijd heerlijk heeft liggen slapen in de doek. Hij vond het maar niks al die poeha. Wel lekker zitten swingen op mijn rug als hij ergens muziek hoorde haha. We hebben ook even voor de tv gezeten vanmorgen. Wilde graag een foto maken voor zl die naar de tv kijkt tijdens de balkonscene (voor in het plakboek), maar meneer was veel te druk met het proberen in 1 hap een soesje naar binnen te werken. Nou daar gaat je mooie idee! Leverde wel andere leuke foto's op trouwens. En een vette televisie:D

9. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Het is een beetje stil hier!
    Frummelk hoe gaat het met de slaaptranen?

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier gebroken nachten 2 nachten tot 02.30 beneden gezeten pffff

11. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Hier ook al gebroken nachten ons meisje is ziek, waarschijnlijk de hand-mond-voet ziekte. Ze heeft de hele mond en keel vol met blaasjes. Echt heel erg zielig. Ze slaapt al 4 nachten erg slecht:(
    Zo zielig, ben maar weer met de hyuisarts aan het overleggen, zou al iets minder moeten zijn nu, maar wordt alleen maar erger en ons meisje hoest als een jonge hond, zo zielig..:(

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Wat is dat hand mond voet ziekte ?

13. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Ach Lotte, wat zal jouw meisje zich rot voelen zeg! Word al gek bij een aft laat staan eem mond vol! Heerst het op kdv of zomaar aan komen waaien?

14. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ach lotte! Beterschap voor je meisje!

15. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Héél erg goed! Soms nog een kreet maar gisteren zonder tranen in slaap gevallen! Zó trots op hem!

Oef ik zit rond nod. Tóch spannend hoor hihi

16. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Limburg
    Weten we nog niet.. Moet vanmiddag het KDV bellen om te overleggen.

17. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Wat spannend Frummelk!! Mijn nod was gisteren, nog niet ongesteld. Af en toe krampje maar verder geen tekenen dat menstruatie as is. Als ik het morgen ochtend nog steeds niet ben ga ik testen. Weet nu al dat ik niet ga kunnen slapen haha!!

Lotte zijn jullie nog geholpen met het contact bij de huisarts? Misschien dat waterijsjes of koude komkommerreepjes wat verzacht?

18. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik zal voor je duimen!
    Ik geloof niet dat ik zwanger ben, helaas. We hebben ook amper geklust. Dus van mij mag hey doorbreken! Ik heb een cyclus van dertig of drieëndertig dagen dus óf zaterdag ongi óf ergens in de dagen erna. Blegh hihi

19. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Limburg
    Volgens de huisarts is het een virus. Dus gewoon uitzieken:(.. Wel moet ik morgen nog urine van haar inleveren.. Eerst op gaan vangen;)..
    Ze heeft vanavond gelukkig haar potje gegeten:D..

20. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Balen Lotte. Het is wat het is natuurlijk maar je hebt er geen bal aan. Tip als je een plaszakje gebruikt, vraag er een urinecontainer bij, die zakjes lekken altijd!

Deel Deze Pagina