Hier een 13 maandensprong heftig, driftbuien, borst weigeren en kiesje 4, gebroken nachten ( ondertusse. Denk ik ik wacht nog even met nr 2)
Goedemorgen dames.. Hier is ons meisje weer beter.. Ze slaapt nog wel veel maar ze is aan de beterende hand. Maar ik moet nog iets vertellen.. Wij zijn zwanger!!!!!!!!!!! Het is sneller gegaan dan we verwacht hadden maar zo ontzettend blij..
Wow Lotte, gefeliciteerd!!!!! Ook al zo snel, laat dit voor alle andere meiden even een flinke opsteker zijn!
Hier ook weer eens een berichtje van mij Nog steeds volop in de mmm voor een tweede wonder, maar helaas is het nog steeds niet gelukt. Ondertussen wel volop aan het genieten van ons meisje maar juist voor haar zou ik het zo leuk vinden om nog een kindje bij te hebben (en het liefst nog meer ) Gisteren de laatste tablet provera genomen en vanaf vrijdag weer een clomid kuur. Ik hoop zo dat deze kuur wel iets doet!
Oooowja hihi Hoe is het met jou fidel? Hier alles goed. Weer wachten op de ongi omdat we ons beiden, nja ik vooral, tijdens ei niet kon zetten tot klussen. Ons kleine mannetje was steeds snachts wakker en ik was moehoe. We hebben het één keer gedaan, dus er is wel een kans. Maar ik voel niks.
Hier zijn gangetje over 2 wkn worden we oom en tante, schoonzusje wordt ingeleid, zorgt wel voor kriebels, maar momenteel er andere prioriteiiten ( afleiding), besloten is dat het jonge paard van me moeder blijft, ingereden wordt en ik deze daarna ga rijden, zwanger worden en op een jong paard is niet een idiale combi, geeft zo een mooie afleiding, aangezien we eerst moeten sparen
Nee dan is het niet handig om zwanger te raken. Wij gaan misschien een huis kopen, dus ook niet echt praktisch om dan zwanger te raken. We zien het wel.
Idd stil hier! Hier middenin de hormoonbehandelingen. Valt niet allemaal mee maar ik weet waar ik het voor doe.. Veel zwangeren in m'n omgeving. Vind het het ene moment moeilijker dan het andere. Geniet gelukkig wel volop van m'n dochter, en dat geeft ook wat afleiding.