Wie start er ook met het krijgen van een 2e kindje en moest op de 1e lang wachten?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door frummelk, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Gefeliciteerd frummelk!

Hier nog steeds geen ei dus helaas voorlopig ook nog niet zwanger :(

Medicatie is weer verhoogd en zaterdag weer terug. Af en toe zakt de moed me een beetje in de schoenen.

2. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    pff mnr, wat vervelend zeg. Blegh.
    Hopelijk helpt deze medicatie wel en heb je snel een (bevrucht) ei.

Ik ben nog helemaal flabergasted. Had het écht niet verwacht! Zoals ik in mijn post van 27 juni schreef hebben we rond ei maar één keer ge****... Blijkbaar was dat voldoende. Bizar toch? Doe je over de eerste twee jaar, bij de tweede is het in een wip (letterlijk) klaar... Ik ben nog wel erg voorzichtig met blij zijn. Ben bekend met miskramen, dus eerst de kritieke fase maar door zijn!

Lieve dames, ik hoop met heel mijn hart dat jullie ook snel zwanger zullen zijn!

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mnr balen zeg nog geen ei, kan t me voorstellen dat je er moedeloos van wordt, haal hoop dat t eerder is gelukt, geen garantie dat snap ik al te best, maar moeilijk te verwoorden, hoop dat je snapt wat ik bedoel..
    * groei eitjes groei*

Frumelk haha tis je gegund!! En je hoort t vaker na de 1e dat t sneller wil.. Lichaam is een raar iets

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mnr hoest ??
    En zwange dames nu valt de stilte ??

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Hier prima. Nog steeds onwerkelijk!

6. mnr

mnr Niet meer actief

Hier helaas weer niet gelukt :(

Vandaag weer beginnen met spuiten, en hopen dat het binnenkort raak is..

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    SpAnnend hopelijk werkt nu wel de medicijnen bah. Lijkt me erg frustrerend

8. mnr

mnr Niet meer actief

Is ook erg frustrerend. Bij het andere clubje van meiden die met clomid begonnen zijn is er weer 1 zwanger. Ik ben nu de enige van het begin die nog niet zwanger is :(

En ook hier is volgens mij iedereen inmiddels zwanger.. Ik gun het natuurlijk iedereen maar ik wil zelf ook zo graag!

En ook al is het nog niet zo lang, door de wekelijkse (en soms meerderde keren per week) zh bezoeken, en elke dag spuiten, en alle hormonen in m'n lichaam lijkt het al heel lang.

Maar we geven de moed nog niet op!

Deel Deze Pagina