Wie start er ook met het krijgen van een 2e kindje en moest op de 1e lang wachten?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door frummelk, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tis wel maar een gokje hoor. Vorige ronde was 34 dagen dus heb een gemiddelde genomen. Die was 32 dagen. Mijn gevoel zegt dat 3 of 4 april eisprong is geweest. Is een gokje ben nog niet met ovulatie testen bezig. Ik wacht rustig af 21 April zou ook niet verkeerd zijn dan is mijn moeder jarig.

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @all ik heb ook een zware bevalling gehad, uiteindelijk ook spoedkeizersnede... wat ik wel raar vond is dat ik vanaf ik zwanger was, het gevoel heb gehad dat ik met ks ging bevallen en dat is dus ook gebleken...
    ik vond het zeer jammer dat ik mijne Menno niet even in mijn armen heb mogen houden en dat ik 2u (leek veel langer!!!) op de recovery heb moeten liggen... al die tijd heeft mijn man wel lekker kunnen knuffelen met onze zoon... (wat hij voor zichzelf wel bijzonder vond)

@fidel welkom hoor, jeetje zo lang moeten wachten en dan nog een mk erbovenop!

@mamsie M, bedankt voor je hoopvol bericht... ik denk dat we allemaal in ons achterhoofd houden dat het weer zolang kan duren, maar dat we toch allemaal graag snel een plakker hebben :)

@1e kruimeltje: spannend jij op de wachtbank... ik kom je bijna vervoegen... mijn ovulatie test was gisteren nog positief (clearblue smiley) dus denk dat mijn ei morgen springt... en dan kom ik mee op dat wachtbankje zitten

fijne dag allemaal!

3. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gezellig mammavanmenno is altijd beter dan alleen.....

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @ bevallingen hier geen zware maar wel intens... Onstuimig ging sneller als de vk verwachte, 02.30 2 cm 07.45 10 cm, de bedoeling was rustig naar t zh, maar dat werd hem niet, bijna thuis geboren, maar ze had int vruchtwater gepoept en de hartslag daalde tever met de persweeen dus per ambu naar t zh, weeën waren te kort dus met druk op de buik is ze geboren om 08.17 uur

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    1ekruimeltje, leuk dat je er bij komt! Hopelijk de 20e een positest!

Het wordt al een echt clubje zo, gezellig!!!

Mamavanmenno; dat had ik ook, het gevoel hebben dat het een ks zou worden. Ook dat er iets 'mis' was met mijn kindje, wat achteraf ook zo bleek te zijn. Gelukkig is nu alles goed, we zijn nét ontslagen uit het ziekenhuis; hij doet het zó goed dat controles niet meer nodig zijn. Naar he dat je de eerste o zo belangrijke uren van je kleintje hebt gemist. Blegh...
    Ben je ook bang dat het weer zo zal gaan? HIer is de kans behoorlijk groot op weer een ks...

Fidel ik teken voor zo'n bevalling ;)

Hier vandaag bij de kno-arts geweest met de kleine man. Als 'laatste' controle van de kinderarts. Ons kleintje heeft namelijk hersenvliesontsteking gehad direct na de geboorte en daarmee heb je een grote kans op gehoorschade. Gelukkig leek alles erg goed. Vanochtend nog bij de huisarts geweest; hij heeft exceem. Zó sneu! Maar verder gaat het hier zijn gangetje. De einde van de ongi nadert, dus dat is altijd fijn :D

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Frummelt qua snelheid en pijngrens wel, maar de hectiek eromheen, persweeen wegzuchten in een rijdende ambu is geen pretje

Daarna zelfde dag naar huis, maar de volgende dag terug naar t zh, vk vond kleine te geel, gebelt met KA, die wilde haar zien, bloedprikken, infuus, blauwe lampen, en bloedtransfusie, 4 dgn int zh gelegen. Oorzaak domme pech ab-0 antagonisme, kans 1 op 1000, nu helemaal gezond, geen effect achteraf, wel 2e hielprik 2 x gehoortest, 1x bloedprikken controle bloedarmoede maar zogezegd helemaal goedgekeurd !!

7. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Pfff ook erg pittig dus qua start met je kleintje. Gelukkig is nu alles goed. Dat van die bevalling was een grapje, lijkt me erg naar om in een ambulance weg te moeten puffen.

8. mnr

mnr Niet meer actief

Zou ik ook mee mogen kletsen?

Na 4 jaar eindelijk (spontaan) zwanger :) gisteren is ons mooie meisje 1 jaar geworden.
    Morgen afspraak bij de gyn omdat we voor een 2e gaan! Vind het wel heel spannend. We gaan naar een ander ziekenhuis dan ons eigen zh omdat we hier de vorige keer heel naar zijn behandeld. Vind het daarom ook wel extra spannend allemaal, hoop dat ze hier wat aardiger zijn.

De bevalling: ingeleid met 40w, na 12 uur weeën geen goede ontsluiting. Dochter was een sterrenkijker en zat vast in m'n bekken. Met een ks bevallen, vond het herstel wel pittig, en had ook nog eens eenmaal thuis een slechte kraamhulp.

Heb ook een pendel en die zegt in juni een meisje. Ik hoop het zo! :)

9. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Mnr, welkom. Tuurlijk mag je meekletsen!
    Nog van harte met je dochtertje. Heeft ze een leuke dag gehad?
    Verstandig dat jullie naar een ander ziekenhuis gaan. Hopelijk worden jullie daar prettig behandeld. Is er een reden dat jullie direct naar het ziekenhuis gaan (omdat je dochterje uiteindelijk spontaan is gekomen). Wij willen niet weer naar het ziekenhuis. Mocht het spontaan niet lukken dan zijn we ook gelukkig met zijn drietjes *zeg ik nu heel stoer, maar vraag me over twee jaar nog eens*

10. mnr

mnr Niet meer actief

Ik heb nu een jaar na de bevalling nog steeds geen cyclus. Was die wel gekomen dan hadden we het afgewacht maar nu gaan we gelijk omdat ik bang ben dat ik anders weer 4 jaar moet wachten. (En ik word er niet jonger op ;))

11. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi meiden
    ik kom hier ook mijn verhaal doen : ik ben zwanger!!!
    ik had altijd maar positieve ovulatie testen (al sinds vrijdag en vandaag ook nog steeds)... maar wat bleek ik ben dus zwanger en mijn ongi was dus niet echt ongi... raar maar waar!

denk dat ik nu 5 weken ben, morgen mag ik naar ha om bloed te laten prikken en dan weet ik woe of donderdag hoeveel HCG er in mijn bloed zit !!!

dus meiden hier heeft de tweede niet lang op zich laten wachten, hoop uit de grond van mijn hart voor jullie allemaal hetzelfde!!!!

12. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ah, ja dan begrijp ik het ;) Is lastig eieren zoeken zonder ei :p
    Hopelijk kunnen jullie snel los!

13. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Huh echt? Wauw!!! Wat fijn!!!! Gefeliciteerd. Ik dacht er nog aan omdat je steeds een smiley had hihi

14. mnr

mnr Niet meer actief

Frummelk: dat is inderdaad lastig :) ik hoop ook snel dat het voor alle meiden hier snel raak is.

Mamavanmenno: gefeliciteerd!

15. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    We gaan gewoon snel mammavanmenno achterna! Als ze onw nou even haar geheim vertelt hihi

16. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    drie dagen na elkaar klussen vlak voor eisprong deed het hem bij ons blijkbaar :D ;)

17. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mammavanmenno!!!!!!

Hier ook een KS ivm sterrenkijker. Dinsdags het ziekenhuis ingegaan voor de inleiding. Woensdagavond weeen en daarna een weeenstorm. Dus uiteindelijk een ruggenprik gevraagt. Toen de eenmaal goed zijn werk deed gingen de weeen opwekkers flink omhoog alleen kon de kleine man daar niet tegen. De ontsluiting bleef hangen op 4 centimeter en kreeg dus na 11 uur weeen een KS. Volgens mij zagen ze toen ook pas dat het een sterrenkijkertje was.

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mamavanmenno gefeliciteerd !!
    Mnr hooooooi zwaait vrolijk !!!

19. mnr

mnr Niet meer actief

1ekruimeltje: bij mij kwamen ze daar ook pas tijdens de ks achter, toen bleek ze in m'n bekken vast te zitten en hebben ze haar met een vacuüm er uit gehaald. Haar hele voorhoofd was ook blij van de vacuüm.

Fidel: hooooi leuk jij ook hier! :)

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik klets alleen nog mee hoor, alleen dromen voorlopig pffff

Deel Deze Pagina