Zondag tuurstreepje...gister omo wit vandag ongi..balen Maar weer door naar volgende ronde . Gelukkg kortere cyclus dan de vorige... Mamavmenno gefeliciteerd!! Wat super
Haha wat leuk! Gezellig dat jullie hier nu samen mee komen kletsen, MNR en Fidel. Ik had anders ook een april mama geweest, was uitgerekend 30 april 2012, maar dat werd een mk. Yara hoe is het nu, ben je al over de teleurstelling heen? Op zich wel typisch dat we allemaal 'zware' bevallingen hebben gehad en moeilijk zwanger raken. Zou het met elkaar in verband staan? Vandaag een relax dagje gehad met zoonlief. Hij was erg moe (en ik ook) dus we hebben lekker samen dutjes gedaan op het grote bed. Lekker knuffelen en wakker worden met een vinger in je neus (ik dan)
Hier eindelijk een fijne dag, ik vermoed dat dametje een aantal dagen buikpijn heeft gehad, ze had iedere dag echt een drolletje in der luier.. At slechter, sliep heel slecht, kwam snachts 2x voor voeding/feestvieren . Vanmiddag gepoept en eindelijk smeuïg was daarna stuk vrolijker, at beter en sliep beter, hopelijk zet dat vannacht door, mama is toe aan een nacht doorslapen !!
Fidel, Och arm meisje! Hopelijk is de buikpijn nu over en kan ze lekker slapen (en mama ook! ) of is het de elf maanden sprong?
Nee de 11 maanden hebben we gehad, was ook pittig ze zal eerder richting de 13 maanden sprong gaan, de hangperiode kan beginnen vanaf 51 wkn, zal ze net afg. Vrijdag 51 wkn zijn ( uitgerekende datum ) tot nu toe slaapt ze lekker, klinkt ook veel rustiger.. Ik hoop zo, 2 nachten pas zelf om 02.30 op bed pfff en aangezien papa lange dagen heeft, heeft hij alleen dienst int weekend... Gaaaap
Maar snel op bed dan! Ik ga ook zo liggen. Onze smurf heeft voor het eerst een paar nachten gehad waarin hij niét wakker werd dus even bijtanken. Pas dan voel je eigenlijk hoe moe je bent he!
Ja gaat wel goed hoor...even er door heen en op naar volgende ronde...helaas. Hier ook bevalling from hell 38 uur pfff met een trombose been en alleen maar rugweeen. Kon niks beginnen met dat been wat een hel
Allemaal zware bevallingen.. Maar ja, wat is een normale bevalling? Volgens mij gaan er maar weinig bevallingen volgens het boekje. Gisteren bij de gyn geweest. Deze was gelukkig wel aardig. Hij heeft gelijk een echo gemaakt en die was goed. Ook moest ik gelijk bloed laten prikken. Over 2 weken moet ik terug komen en afhankelijk van de bloeduitslag krijg ik tabletten of spuiten. Vind het wel heel spannend allemaal! Volgende keer wel een andere arts waar ik op dit forum helaas ook minder leuke dingen heb gelezen. Ik hoop dus wel dat die ook aardig is. Gisteren was ik al heel erg bezig met zwanger zijn en alles daar omheen. Ik wil dat wel een beetje los laten want het kan natuurlijk ook nog heel lang gaan duren..
Mnr fijn een aardige gyn! Ik neem me ook voor om rustig te blijven. Ben benieuwd hihi. Merk wel dat ik er anders in sta. Ik weet nu dat het kán én ben blij met mijn kleine mannetje. Blijft het daarbij dan is dat ook prima. Balen dat je de volgende keer een vervelende gyn hebt. Spannend hoor!!! Yara moet jij dan ook fraxiparine oid spuiten?
Mnr gelukkig nu wel een fijne gyn!! Loslaten is volgens mij ook moeilijker met een 2e, je bent er veel bewuster mee bezig, kent de klappen van de zweep... Met de 1e ga je er redelijk onbezorgd in, vooral alshet in jullie geval al meteen mmm wordt thja logisch dat je er dan veel meer mee bezig bent.. Ik weet niet of het komt of willemijn over 10 dgn 1 wordt, er een kennis vandaag bevallen is.. Maar heb weer goed last van kriebels zucht... ( mede door een goede nacht eindelijk )
Ik heb juist het tegenovergestelde. Je weet wat je te wachten staat op de een of andere manier. Ik was bij de eerste banf dat het nóóit zou lukken. Nu mijn lijf zich 'bewezen' heeft heb ik bij de tweede meer rust. Het komt wanneer het komt ofzo. Mja ik ben dan ook twee maal (minimaal) spontaan zwanger geraakt. Misschien dat dat het verschil is ?
Ik kom me hier ook melden. Voor de eerste ruim n jaar bezig geweest, 2dagen voor de eerste onderzoeken bleek ik zwanger. Inmiddels een gezonde zoon van aug. 2012. Nu in de 2e ronde voor n brusje. Gemiddeld duurt mn cyclus 60 dagen. ALS ik n eisprong heb, dan is die vaak ergens tussen dag 35 en 50. Maar soms dus helemaal geen eisprong. Vorige ronde wel, op dag 35. Hopelijk deze ronde weer n kans. Ik temp en begin vanaf dag 30 ook altijd met ovulatietesten.. nu op dag 18 dus nog ff geduld...
Ja bij volgende zwangerschap gelijk fraxi spuiten. Is niet anders helaas...maar alles voor de kleine en ook v mezelf dat wil ik nooit weer zo n been
Welkom miep! Lange cyclus heb je zeg! Nóg langer wachten, pff ik vind mijn dertig tot drieëndertig dagen al lanf Yara ik heb ooit een dubbele longembolie gehad. Ik moet dus in het kraambed spuiten. Verschrikkelijk!
Hallo allemaal, Mag ik ook mee komen kletsen? We gaan nog niet voor een 2e maar zal denk ik niet lang meer duren. Mijn man wil erg graag, ik twijfel nog erg. Maar gaat al beter Hier even een positiever beval verhaal! Bij mijn dochter heeft het 1,5 jaar geduurd voor ik zwanger was met een gemiddelde cyclus van 21 dagen, dus heb heel veel NOD's voorbij zien gaan. Ben 3 cyclussen na hsg zwanger geraakt. Ik zou een kijkoperatie krijgen maar die is gelukkig niet door gegaan. En na operatie zou het ivf worden, volgens gyn. Mijn bevalling was perfect! Ivm oud huis al van te voren besloten in het ziekenhuis te bevallen (zag het niet zo zitten dat als ik toch naar ziekenhuis moest ik door brandweer uit huis getakeld moest worden) 'S nachts om 2uur begonnen de weeen, om 6uur verloskundige gebeld en 2 cm ontsluiting om 9uur kwam ze weer en 4 cm. Ik mocht naar ziekenhuis en daar zou ze vliezen breken. Vliezen gebroken en toen werden weeen wat heftiger. Ontsluiting ging heel langzaam. Ik kon weeen heel goed opvangen alleen kon ik mij niet bewegen, dus lopen of makkelijker gaan zitten lukte niet. Weeen moesten opgewekt worden en ze hadden al besloten dat ik ruggeprik zou krijgen. Na ruggeprik niks meer gevoeld, ze vertelden mij dat ik een wee had. daarna ging ontsluiting snel en na iets meer dan half uur om 20.36 was mijn mooie meisje geboren... De gyn had mij verteld dat ze nog nooit zo'n bevalling had mee gemaakt. Heb daar grapjes liggen maken en gezellig liggen kletsen. Zelfs tussen persen door. Het enige wat minder was dat ik koorts had tijdens bevallling, dat kwam waarschijnlijk door de ruggeprik. Zo'n bevalling krijg ik nooit meer denk ik, hihi hoop het wel
Birgit welkom! Ik wil nog even vermelden dat ik overdag wat korter reageer dan avonds. Io zit dan op mijn telefoon hihi
Zo kindlief ligt op bed en ik heb tijd om achter te laptop te kruipen én uitgebreider te reageren. Zoals ik hiervoor al zei typ ik overdag op de telefoon en reageer ik korter en met veel spelfouten Brigit; mag ik vragen waarom je nog twijfelt? Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren Wat klinkt jou bevalling prettig zeg. Kan me voorstellen dat je dit nog wel een keer zo zou willen. Ik las laatst iets over een natuurlijke keizersnede. Mocht ik weer een ks krijgen (die kans is erg groot) dan wil ik meekijken en de baby op mijn buik.
Mijn bevalling was een fijne ervaring, maar mijn zwangerschap wat minder. Ben extreem misselijk geweest, net niet opgenomen. Echt de eerste 16 weken heel erg daarna wat minder. Erge last van mijn handen carpaal tunnel syndroom. Verder mocht ik niet klagen, met het kindje ging het perfect. Na de bevalling heeft mijn dochter 4 dagen op couveus afdeling gelegen. Door fout van verpleging langer daar moeten blijven dan noodzakelijk was. En verder eerste half jaar misschien 3 uur per nacht geslapen ivm extreme reflux bij dl. Daarna sliep ze iets beter maar nog 6 x per nacht wakker. En eigenlijk nu sinds een paar maanden gaat het beter. Nog maar 1 keer per nacht, dat is echt een verademing. Verder zijn we er achter gekomen dat ze hoog sensitief is. Erg prikkelgevoelig en een echt mamakindje. Mama had dus geen seconde rust. Zelfs naar bed brengen moest ik doen, papa lukte het niet. Gelukkig gaat dit de laatste maanden ook beter. Hopelijk gaat het de 2e keer beter en niet erger, dat is mijn angst en dat houd het gevoel en wil voor een 2e tegen...