Wie start er ook met het krijgen van een 2e kindje en moest op de 1e lang wachten?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door frummelk, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep84

miep84 Niet meer actief

Mijn NOD zal hopelijk ergens rond 9mei zijn, maar bij mij blijft t altijd gokken...2e ronde in ieder geval.

Gisteren vanaf 2u veel zon gehad. (Omg. Eindhoven) In de achtertuin was t 25 graden! Lekker gefietst en verder heerlijk buiten gezeten! Dat er maar snel meer mooie dagen mogen komen :)

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Vandaag was t int begint van de dag lekker zonnig hier, maar werd bewolkt en mieser regen bah.

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hallo iedereen,

eindelijk de tijd gevonden om hier mijn verhaal te komen doen .
    vandaag was dus de eerste afspraak bij de gyn.
    eerst hebben we nog eens besproken wat die pcos eigenlijk echt inhoud (niets dat ik niet wist). daarna vorige cyclussen overlopen en daarna inwendig onderzoek.
    daar zat er echt wel een ei te wachten!!! als hij goed doorgroeid heb ik binnen 3 dagen een eisprong.
    dus hier staat ons nog wat kluswerk te wachten.
    dan moest ik bloed laten prikken en volgende week krijg ik de resultaten via telefoon doorgebeld en kunnen we verder afspreken welke behandeling opgestart zal worden.
    dat is het zowat ... ik kan het niet laten om te zeggen dat ik niet echt blij ben met het bezoek. het duurt me nu even al veel te lang. IK WIL STARTEN !!!

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Logisch toch, als het een mmm wordt lijkt het hetzelfde gevoel als bepraten wanneer je de ac laat staan... Dan denk je op de duur ik wik er niet over praten ik wil het doen!! Hopelijk heb je geen behandeling nodig en wordt het een home mede frummeltje !!

5. miep84

miep84 Niet meer actief

Vandaag op t werk weer n collega zwanger! Lieve meid en vind t echt geweldig voor haar, maar inmiddels zijn er 3 zwangeren en allemaal in de 1e ronde raak! Waarom heb ik dat nou niet?!

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Thja Miep oneerlijk hè, hier mijn voormalige beste vriendin door de pil heen (zegen ze), de 2e was ronde 2 raak en haar zus ook door de pil heen ( zegt ze) . Aan de andere kant broertje van goede vriend gaan nu voor IVF ( hij heeft verminderd zaadkwaliteit) zo ver zijn wij gelukkig niet hoeven gaan, het duurde lang maar gelukkig wel spontaan ! Maar het blijft oneerlijk

7. miep84

miep84 Niet meer actief

Nou ik heb bericht, 6 mei gyn. NOD is hopelijk rond 9mei. Spannend!

8. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Huh ik had toch iets getypt, nu is het weg...
    Nja, dan nog maar eens :D

Miep, spannend meid. Hopelijk blijft de mmm je bespaard! Lastig dat iedereen zo maar zwanger wordt en dat wij er zoveel moeite voor moeten doen.

Fidel, raar he, mijn vriendinnen waren ook állemaal in de eerste ronde zwanger, yeah right! Geloof er niks van haha. Geloof best dat het snel kan gaan, maar zó snel én bij allemaal, hmmm;)

Grace, wat fijn dat je een ei kon zien. Had je het toch goed! Hebben jullie lekker euh....;):p

MNR wat lastig dat je emoties zo schommelen. Misschien wordt het tijd om de knoop door te hakken en samen met ons te gaan voor een brusje ;) Ik herken de angst wel hoor, niet perse voor de mmm want daar willen we voorlopig niet weer in. Al ben ik me bewust van ons geluk dat wij spontaan zwanger kúnnen worden.

Mamavanmenno, hoe is het nu met jou?

Hier alles ok. Ik zit ook rond/vlak voor ei, dus vanavond maar eens kijken of we er iets mee kunnen doen. Ook hier is de twijfel weer toegeslagen, willen we dit echt? Financieel hebben we het even krap omdat ik geen werk meer heb. We missen dus nu ruim 1000 euro per maand aan inkomsten. We kunnen rondkomen van het salaris van mijn man, maar dat is even wennen :cool: (helemaal voor iemand met een gat in haar hand) Maar goed we zien het allemaal wel. Afgelopen week een discussie gehad met manlief, maar gelukkig is het nu eindelijk uitgepraat. We hebben nog nooit zo lang ruzie gehad ;)

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    €1000,- :$, dat is wel een overgang, dat zijn onze vaste lasten p.m ;) logische dat je dan even goed er over moet hebben

Thja gat in de hand of het gemak van het geld is er. Vl. Had eerder ander werk toen deed ik boodschappen p.w. €100, nu moeten we het doen met €60,- ( binnenkort weer iets meer Vl. Is net uit de ww, maarjah hij weet niet voor hoe lang hij nu werk heft) wals ik nu terug denk AN de 100 pw week dan denk ik goh war ging het aan op??? Maar om te zeggen een gat in me hand.. Nuh hij werkte hard dus namen het er ook van ;)

Hier mijn meisje gister ziek, 39,8, zetpil gegeven, vannacht nogmaals en vanmorgen 37,3 ook weer vrolijk vandaag, geen idee waar ze last van had.. Vrijdag ffe zwemmen afgezet aangezien ze zaterdag jarig is en t wel typisch zou zijn als ze net even kou vat vrijdag en zaterdag ziek zou zijn!

10. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Fidel, ja dat is wel even lastig hoor, maar ik had dan ook een goed salaris voor 20 uurtjes per week en mijn man is ingenieur dus die verdiend gelukkig ook goed. Binnenkort zal ik met mijn ex baas om tafel. Hopelijk kan hij me iets bieden, zou wel prettig zijn op financieel gebied hihi. Onze vaste lasten zitten ook ruim boven de 1000 euro, pfff...

Ach en je meiske ziek. Hopelijk blijft ze beter voor haar verjaardag. In elk geval een hele fijne dag gewenst!

11. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    Hallo ,

Ik krijg er ook iets van dat iedereen ineens spontaan zwanger is in de eerste ronde.

@ frummelk: 1000 euro minder is niet nix neen. En die discusie met je manlief ... Breek mijn mond niet open.
    Sinds we terug aan een 2 e denken is het hier ook zo.

@ fidel2010 : hopelijk is je meisje niet ziek op haar verjaardag !!!

hier vandaag de bloeduitslag in de bus gekregen: diepe zucht
    Een flink verhoogd en verstoord mannelijk hormoon.
    Een afspraak met de endocrinoloog is noodzakelijk.
    meer staat er dus niet in die brief. Vragen komen bij me op ...
    gebeld naar die dokter ... Wachtlijst van 6 maanden en meer. Morgen krijg ik telefoon van de dokter zelf . Meer weet ik ook niet .
    Belt mijn man naar de gyn ... Die is op congres tot dinsdag !!!
    Ik begrijp er niets van.

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Grace dat klinkt niet best. En dan moeten wachten tot duidelijkheid, een tips schrijf alle vragen die je nu bedenkt op, want dinsdag ben je echt weer vergeten wat je allemaal wilde vragen !

Hmm 9 months de film is op tv daar krijg je wel weer kriebels van...

13. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    Goed idee fidel2010 zal ik zeker doen.

Leuke film 9 months . De laatste tijd krijg ik van alles alweer kriebels . Een leuk boxpakje enzo ...

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Dat heb ik zowieso met new Born kleding kriebels !! Maar dan denk ahhh dat had willemijn ook wel leuk gestaan...

15. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    Alle volgende week woensdag mag ik naar de endocrinologe. Ben eens benieuwd wat die zal kunnen doen ...vandaag heb ik nog altijd een ei voelen zitten links en rechts voel ik ook wel al iets .
    De vraag is nu als er 1 zal springen ???

16. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Chips.... Volgens mij heb ik vandaag mijn ei, maar we hebben pech! Manlief is het weekend weg. Zucht, zul je altijd zien ;) dus nu al op naar ronde twee. Of kan ik beter zeggen ronde één aangezien we nu sowieso geen kans hebben hihi

17. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Mag ik me bij jullie clubje voegen?? Voor ons eerste wondertje zijn we bijna een jaar bezig geweest. Inmiddels een gezonde dochter van april 2012.
    We zitten nu in de 7e ronde voor een brusje voor ons meisje..

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Leuk Lotte ook een april moeder!! En nog gefeliciteerd !!

19. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Goedemorgen fidel! ;)

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Gaaaaaaap morguh! ( wacht weer tot mijn jarige monster slaapt en uitgekletst is) wat is jouw rede van vroeg opstaan ?

Deel Deze Pagina