Pfff ik ook zal vanavond helemaal zo zijn! Bleh vis net een teek van mijn been af, nog net voor deze vast zat! Edit: lang zal mijn mooie meisje leven, lang zal ze leven, hieperderpiep hoera! Mijn baby is geen baby meer, maar een echte dreumes!! Enne jeeh ze slaapt, weltrusten, nog 1 1/2 voor de wekker gaat gaaaap
Goedemorgen allemaal, @fidel2010.. Gefeliciteerd met je kleine dreumes. Geniet van deze mooie dag, het is echt super mooi. Ons meisje is gisteren een jaar geworden. We vieren het morgen pas, dus het grote feest is morgen.
Fidel: bij deze nogmaals gefeliciteerd!! Lotte: leuk, nog een april moeder erbij! Mijn dochter is van 7 april En welkom natuurlijk, leuk dat er nog iemand voor een tweede gaat Ik heb weer een pendel gekregen. Geen idee of het uit gaat komen maar weer juni en een meisje. Krijg daar toch wel hele blije kriebels van. Heb nu 2 pendels juni meisje en 1 pendel augustus jongen.
@mnr.. Nog proficiat met je dochtertje.. Ik stond niet op de bevallinglijst van April, ik was 10 mei pas uitgeteld.. Ik ben met 37 weken ingeleid ivm veel te hoge bloeddruk. Uiteindelijk een spoedkeizersnede. Dus best een hefige ervaring, was gisteren ook wel even het gesprek van de dag. En weer even een traantje weggepinkt bij de foto's. Zo blij met ons meisje.. @pendels: ik heb ook 2 pendels voor juni, maar had er ook 2 voor april, die zijn niet uitgekomen Hopen dat die van juni uitkomen dan
@lotte ik ben ingeleid met 40 weken, uiteindelijk ook een ks. Heb je bij de vorige zs ook een pendel gehad (ik niet) hoop ook voor jou dat ze uitkomen
Lotte ook van harte met je kindje! Fidel, nog wat kunnen slapen? Hier ging de dag tergend langzaam, bah hang nu gebroken op de bank hihi Hebben jullie een leuke dag gehad? MNR en Lotte juni is het al bijna, dus kan me voorstellen dat je daar heul blij van wordt! Ik heb een voor juli; een meiske. Ow wat zou ik dat fijn vinden zeg. Helemaal als het ook nog een meiske zal zijn. Op de een of andere manier zou ik dat heeeel graag willen.... Uiteraard staat gezondheid voorop, maar toch Was het bij jullie ook zulk lekker weer? Hier lekker veel buiten geweest en even in de tuin bezig. Manlief is weer thuis, dus hopelijk zijn we niet te laat voor ei. Maar ik denk hem gisteren gehad te hebben, helaas
@hier was het weer wel lekker maar het waaide best fris vondt ik. En thuis al een hoop voorbereid voor de verjaardag van ons meisje, vieren we morgen. Vanavond gan ik met vriendinnen op stap, naar een 90 party, erg veel zin in, even lekker feestje bouwen Iedereen een fijne zaterdag..
Frummelk jah even geslapen maar niet veel was kapot dat de wekker ging.. Het was een geslaagd dagje, enorm verwend,gezellig geweest, veel te veel hapjes over..
Vandaag familiedagje Efteling gehad. Vlak voor de entree van The Flying Dutchman zat n zwangere te wachten en te klagen dat ze bijna nergens in mocht. Voor t eerst dat ik n keer niet jaloers was en even blij was dat ik niet zwanger ben! Ook weer is n aparte ervaring
Fidel, fijn dat het een mooie dag was! Ben ik hier de enige die nog een officiele baby heeft? Lotte, haha owww nou in omgeving Zwolle was er ook een zag ik Was het leuk? Miep, ik kan me goed voorstellen dat je eventjes blij was dat je niet zwanger bent. Heb je lekker genoten van alle atracties? Hier een heerlijk dagje tuin gehad. We moesten nog vanalles doen en daar hebben we het erg druk mee gehad. We zijn lekker opgeschoten. Vanochtend nog met de kleine man naar mijn oma (zijn overgrootoma) gefietst. Het was ook zulk lekker weer. Hij viel op de fiets in slaap, de schat. Hij lag vanavond om 18 uur al op bed. Hij was zooo moe van het buiten spelen hihi.
Dag dames! Is er nog ruimte vrij voor deze kip? deze maand de 1e ronde voor een 2e kindje in gegaan. Op de zwangerschap van onze zoon hebben we bijna 2 jaar moeten wachten. Hadden besloten 3maanden pauze te nemen en daarna de medische molen in te gaan en in de 1e maand van die pauze spontaan zwanger....wat kan een lichaam toch raar werken! Nu toch weer erg spannend of het weer gaat lukken. Gelukkig een drukke periode in aantocht dus kan lekker mijn aandacht verleggen!
Dank je Frummelk. Lotte zag dat je vandaag feest had van de kleine, nog gefeliciteerd! Heeft de kleine een leuke dag gehad?