Wie start er ook met het krijgen van een 2e kindje en moest op de 1e lang wachten?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door frummelk, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep84

miep84 Niet meer actief

Hey iedereen
    Ik post niet veel maar lees wel mee... spannende tijden nu n aantal vn jullie op t wachtbankje zit!

Hier vndaag positieve ovulatietest en al geklust :p morgenvroeg misschien nog ff voor de zekerheid en dan kom ik bij jullie op t bankje zitten ;)

2. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Nou Miep, dat noem ik de dag goed beginnen :D

Hier echt een topdag gehad. Na weer een onwijs drukke dag op het werk werd ik thuis opgewacht door een enorm vrolijke dreumes! Hij hield niet op met knuffels geven en grapjes uithalen... Wat een heerlijke leeftijd is dit!

Zijn er nog dames die heerlijk van het zonnetje hebben kunnen genieten? Even een verwen momentje voor het weer koud wordt dit weekend :cool:

3. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Lau, ik heb weinig hoop omdat ik vrijdag mijn ei meende te voelen en we de dagen daarvoor geen s@x hebben gehad. Zaterdag pas en ik vrees dat dat te laat was. Klinkt als een lekkere dag. Hier een rotdag. Kindlief wou niet slapen! Jammeren zeuren etc.

4. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Miep, spannend hoor. Dus vanaf morgen ook op het wachtbankje!

5. miep84

miep84 Niet meer actief

Hey iedereen, gisterochtend ovulatietest voor 2e keer positief (wel iets lichter) en vndaag weer omo wit. Gisteravond ook nog geklust dus kan em haast niet gemist hebben denk ik zo.. temperatuur is nog niet echt omhoog maar verwacht ik wel vndaag... we zullen t zien ;)

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Spannend!

7. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Miep spannend meid..

@hier, vandaag ga ik beginnen met ovulatietestjes. Ben benieuwd of ik mijn ei kan vinden..:)

8. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Yeah miep!
    Spannend lau!

Hier strijd met slapen! Kindlief weigert op zijn eigen bedje! Ik ben het zó zat, dat ik nu ga volhouden!!! Wel moeilijk hoor! -! Buren kunnen wel denken dat ik hem mishandel zo schreeuwt hij...

9. mnr

mnr Niet meer actief

Spannend Miep!

Fijn dat je dreumes zo vrolijk was Lau :)

Succes met de testen Lotte!

Vandaag de tweede afspraak bij de gyn gehad.
    Heb nu een kuurtje om de menstruatie op te wekken en dan moet ik beginnen met clomid tabletten.
    Eindelijk iets doen ipv alleen afwachten.
    Vind het super spannend allemaal.. Het zal vast niet de eerste maand raak zijn, maar hopen mag altijd toch. :)

10. miep84

miep84 Niet meer actief

6 mei gyn. Hopelijk kan ik voor die tijd al testen.. misschien ff n vroege test in huis halen want mn NOD zal rond 9 mei zijn. Iemand tips voor n goede vroegtest?

11. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Hopen mag zeker mnr! Fijn dat er nu schot in het hele gebeuren zit.

Hebben jullie veel ervaring met ov.testen? Ik heb altijd een strakke cyclus van 28 dagen. Heeft het dan veel zin om te testen? Dacht altijd dat je dan redelijk zeker kon zijn dat je ei dan ergens halverwege was, of kan dat toch nog erg verschillen? Ik voel mijn ei nooit trouwens, let vaak ook extra op slijm.

Vervelend hoor frummelk die slaapstrijd. Slaapt hij wel rustig de nacht door als hij zo overstuur slapen gaat? Even niet aan de buren denken joh, is voor jou veel vervelender als voor hun! En als ze er om vragen zeg je gewoon dat hij
    oorpijn had ;)

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Frummelk weet je dan de oorzaak vant huilen, verlatingsangst tandjes sprongetje ? Knuffel !!!

13. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Hij slaapt overdag altijd bij mij, het was de eerste maanden een verschrikkelijke prikkelbare baby. Gewenning dus. Ik wil dit nu afleren, maar dat is een strijd haha.

14. miep84

miep84 Niet meer actief

Frummelk, erg lastig ja! Zet em op!

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hoe si het gegaan met slapen ??

16. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Lief dat je het vraagt! Hij was dit keer zó moe dat hij al sliep toen ik hem in zijn bedje legde. Hii heeft even gehuild en viel direct weer in slaap. Eens zien wat hij vandaag gaat doen!

Hoe is het verder met iedereen?

17. mnr

mnr Niet meer actief

Fijn dat het slapen goed is gegaan!

Je zal vast al wel alles geprobeerd hebben maar de enige tips die ik kan geven zijn een verhaaltjes cd opzetten of zo'n projector proberen.

Emma was ook erg prikkel gevoelig en had daarbij reflux. Zij heeft ook de eerste maanden bij me geslapen. En had heel erg geborgenheid nodig.

Hier gaat alles verder goed. Nu 2 dagen met de eerste kuur bezig nog 10 dagen te gaan en dan wachten op de ms.
    Ben er wel (te) veel mee bezig.

18. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Zo 'n projector hebben we al geprobeerd. Hij wil niet zonder mama.. Maar als hij met mij slaapt trapt hij in mijn buik, dus ik heb daar niet zo 'n zin meer in ;) helemamocht ik zwanger raken!

19. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Fijn dat het gisteren beter ging met slapen frummelk! Zl slaapt hier ook regelmatig tussenin. Gelukkig komt hij pas 's nachts liggen waardoor het geen strijd is rond bedtijd. Toch zal het fijn zijn (vooral als er een 2e mag komen) als hij in zijn eigen bedje blijft slapen. Over 2 maanden verhuizen we naar een grotere woning en komt hij alleen op een kamertje te liggen, ben wel erg benieuwd hoe dat zal gaan. Wachten nu ook maar met aanpakken tot de verhuizing achter de rug is omdat er anders veel grote veranderingen in korte tijd zijn en ook ons kindje is erg gevoelig....
    Als het bij jou allemaal goed mag gaan kom ik je even om tips vragen tegen die tijd!!

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Fijn dat het beter ging hopelijk zet dat door, hier ook wel knoeien met slapjes hoor, een projector gekocht omdat ze steeds aan de wandel gaat in bedje.. Gaat nu beter maa af en ie als nog aan de wandel

Deel Deze Pagina