Spannend... zwanger worden van de eerste - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Luannie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    heej meiden!
    Wij doen ook weer mee hoor! hahah!!

Hoe is het met iedereen?

2. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Heeej!!

Hier gaat t. Weet niet wat ik gedaan hebzn maar mn heupen/bekken willen voor geen meter.
    Elke stap die ik zet doet me vreselijk pijn :s! Maar ja, komen we ook wel overheen!

Vraag me af wat status van Kwebbel is...
    Hoop er snel wat over te horen!

Liefs!

3. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    oh meisje! dat is niet fijn nee! Hoop dat het snel over is!!
    Jeetje en al weer 33 weken!!! Ze zijn er bijna!!! je zoontje en dochtertje ;)

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben er weer!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Gevonden! Goed gedaan Luannie :)

Hoop op goed nieuws van Kwebbel!

@MeisjeV, auw..

@all, hier neemt de spanning toe, temp is stabiel, maar niet extreem hoog. Al dagen rommelige buik, pijnlijke borsten, raar humeur (ben mezelf niet).. ik weet het niet.. duimduimduim!

6. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Tja, het is niet anders.
    Morgenavond naar Petticaot en lekker eten in Carré :) hopen dat het dan over is. Vandaag kost me vreselijk veel energie...

@Jessie; spannend!! Hou ons op de hoogte he!!
    @Luannie; wanneer spam je foto van je meisje???
    @Sugarblossem; hooi :)!!

7. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Dames zal ff t verhaal van kwebbel copieren, ze is de 6de bevallen van zoon jelmer!!!
    -------------------------------------------------------------

Hallo dames,wilde even komen melden dat chantal was bevallen maar zie dat jullie al op de hoogte zijn. Wij liggen nog in het ziekenhuis,dus kan niet zo makkelijk online. Mijn hele verhaal komt nog wel een keer. In het kort, ben bijna 36 uur bezig geweest,kwam van de ene weeenstorm in de andere en ook nog eens rugweeen. Toch schoot de ontsluiting niet op, toen zowel ik als jelmer uitvalsverschijnselen kregen, is overgegaan tot een spoedkeizersnee.in de o.k. bleek zijn hoofd muurvast te zitten, hij paste gewoon niet door mijn bekken. Ik herstel goed van de operatie.jelmer heeft het wat zwaarder, hij ziet erg geel doordat hij slecht drinkt.hij kreeg eerst standaard bijvoeding ivm de zw.diabetes maar daar kreeg hij erge krampen van.nu krijgt hij na elke borstvoeding een cupje hypo allergene bijvoeding, hier doet hij het beter op.
    we hopen snel naar huis te mogen.
    -------------------------------------------------------
    chantal s dus meisje uit ander topic;)

8. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Kwebbel, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jelmer!!

Pfff meis, wat een avontuur. Wel super blij dat het nu beter gaat. Hopelijk snel een foto :)! Geniet ervan :)!!

@Miekje, dank je voor het melden, was wel nieuwsgierig.
    Ben benieuwd wie er de volgende is :)! Want jij en ik schelen niet veel :)!

9. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    zo nu ff de rest;)

@meisjeV balen dat je zo'n last hebt van je bekken!hopelijk is het snel over!Veel plezier bij petticoat en smakelijk!!

@jessie spannend!!!!blijf voor je duimen!!!

@luannie fijn dat je ff pb stuurde!
    zal in t oude topic deze link wel zetten, kan de rest ook snel meekletsen hier!

@all hier alles prima, huis s weer aan kant, paarden hebben enting,wormenkuur en nieuwe ijzers, dus die kunnen er ook weer ff tegen,
    morgen high tea met m'n vriendinnen, heerlijk!verder hebben we een raam decoratie binnen, 3d baby met naamsticker, erg leuk!!
    nog eens wat ballonnen en slingers in huis halen, staat wel zo gezellig;)

iedereen fijn weekend!!

x miek

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    zo staat link van dit topic onderaan oude gecrashte!
    mocht iemand daar zoeken weten ze gelijk dat we hier verder kletsen

11. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @meisjeV denk dat jij volgende bent, want 2ling laten ze niet tot 42 doorlopen..en denk dat mijn ukkie het nog zolang gaat uithouden,maar goed we zullen zien, you never know!

@all is het een idee om buddy van elkaar te worden zodat we via sms elkaar op de hoogte houden van bevalling/geboorte etc,
    zodoende hoeft de rest niet heel lang in spanning te zitten...
    zo hebben we t op andere topic ook geregeld, en werkt wel makkelijk;)
    of heeft iedereen hyves? (da's wel minder anoniem natuurlijk)

Hoor wel wat jullie er van vinden, ga ff lijstje opzoeken...

12. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    NOD
    : Miss C (ronde 1)
    : LaikaBasko (ronde 11)

NOD datum onbekend
    Jessie80 (ronde 6, maand 9)

Zwanger
    Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter Robin Lois
    Chikai (positief getest in januari)
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari) bevallen 6 oktober van zoon jelmer
    Miekje28 (positief getest in maart)
    meisjeV(positief getest in maart)
    JuJu (positief getest in april)

Vlindertjes
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen"

Zo ff kwebbel erbij gezet, voor chikai is het ook wel erg spannend nu!!
    de rest van de dames mag nod ff opnieuw invullen want stond nu op augustus....

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hee meiden!
    Hehe, ik heb het topic weer gevonden...! Jullie wisten toch al wel dat ik al ben bevallen??? Ik dacht dat ik het hele verhaal al had gepost.... Maar door de crash is het natuurlijk weer verdwenen...

Vorige week vrijdag is * even update * onze zoon Thijs geboren, hij woog toen 3260 gram en doet het supergoed. Hij is dus vandaag een week oud!
    De bevalling ging erg snel en erg heftig. 's Ochtends dacht ik voorweeën te hebben, totdat om 12.00u 's middags de weeën ineens om de 3/4 minuten kwamen en 1 à 1,5 min. aanhielden. VK gebeld, bleek ik al 7 cm ontsluiting te hebben. In bad, na 5 min er alweer uit, 9 cm ontsluiting. Toen hebben ze m'n vliezen gebroken en na 45 min persen was onze zoon er. Ik vond het erg pijnlijk en erg heftig, omdat de persweeën bleven komen, tot 5x toe kon ik opnieuw ademhalen en lang persen, dus rust er tussen heb ik eigenlijk niet gehad. De bevalling duurde dus 'officieel' van kwart voor één tot kwart voor vier. Daarna moest ik nog naar het ziekenhuis wegens een sub-ruptuur.... maar gelukkig mochten we 's avonds naar huis!
    Thijs doet het super en we zijn erg verliefd op ons kleine mannetje!

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    NOD

NOD datum onbekend
    Jessie80 (ronde 6, maand 9)

Zwanger
    Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter Robin Lois
    Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari) bevallen 6 oktober van zoon jelmer

Vlindertjes
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Even een korte update van vandaag; vandaag afscheid genomen van onze superlieve kraamverzorgster, toch wel moeilijk. M'n kraamtranen kwamen gisterenavond (of ik ben gewoon emotioneel door alles, ik weet het niet). M'n man zat gitaar te spelen, Thijs draaide zijn hoofdje echt naar het muziek toe en heeft het hele liedje heel serieus liggen kijken. Zo mooi!!! En ook als ik foto's van Thijs kijk, schiet ik alweer vol...
    Ook hebben we de kolf binnen gekregen en de luiertas die we besteld hadden binnen gekregen, leuk leuk....
    We zijn vandaag voor het eerst even een blokje om gelopen, 10 min was meer dan genoeg. Dus verder nog heel rustig aan!
    Weltrusten alvast allemaal!

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    NOD
    12 Oktober: Jessie80 (ronde 6, maand 9,10 en 11)

Zwanger
    Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari) bevallen 6 oktober van zoon Jelmer

Vlindertjes
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

3. Pas je NOD aan

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Kwebbel van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jelmer!! Wat een heftige bevalling zeg. Hopelijk gaat het snel beter met de kleine man. Sterkte ook met je eigen herstel van de keizersnede.

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hoi dames,

We zijn eindelijk thuis!!! Waren we wel aan toe na 5 dagen ziekenhuis!

Even fotospam van onze bink!!!

Bekijk bijlage 99716

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ah, wat een knapperd zeg!

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hoe is het nu met je Kwebbel? Hoe herstellen jullie beiden van de zware bevalling?

Hier helaas temp omlaag (maar een beetje maar toch) en bruinverlies, dus ik denk dat deze ronde weer voorbij is/gaat :(

Deel Deze Pagina