Wie start er ook met ivf, IUI of icsi in Sept/ Okt/Nov 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hier ook zeggen vaak dat hij sprekend mijn man is ;)

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja alleen maar om me bang te maken.
    Hij weet dat S het aller aller allerbelangrijkste voor me is.
    En dat ik zonder hem gek zou worden.

Laatst probeerde hij me weer psychologisch te pakken.
    Door te zeggen dat ik niks om S gaf.
    En dat hij wel niet zijn echte papa was maar alles zou doen om het me moeilijk te maken.

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Pfff wonen jullie bij elkaar in de buurt? Wat eng zeg, ben he bang voor hem? En wat idioot hij is toch degene waardoor t mis ging bij jullue?

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hij woont niet heel ver van ons vandaan.
    Wel over de grens gelukkig.

Ja de grootste reden was om hoe hij met de kleine omging.
    Ikzelf heb een schedelbasisfractuur van een harde kopstoot van hem overgehouden.

De kleine is nu al een paar weken niet geweest en gelukkig reageert hij nu niet meer.
    Hij vraagt naar de kleine niks.
    Dus het was enkel voor dwars te liggen omdat het voor de staat zijn recht was.

5. pippeke

pippeke Niet meer actief

goede keus geweest in jou geval one!
    Swimming zeker je niet laten beinvloeden door ons hoor! Als het wel zo kan is het een geweldig mooi iets!

Dat van mn bio is wel iets wat ook in mn emmer zit die de emmer wat vol maakt ja...
    Maar dat ligt ver achter me. Meer bagage. Het liefst zou ik willen dat hij er niet meer was dan zou ik zeker weten dat ik hem nooit meer tegen zou komen. Wel erg om te zeggen maar kan het zeggen zonder verdriet

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Jeetje one of à kind een schedelbasisfractuur ik schrik er erg van!

Denk je dat hij het zo kunnen doen, waarmee hij je bedreigd?

Weet de politie ervan?

Je hoort tegenwoordig zulke enge verhalen over ontvoeringen enzo.

Weet hij dat je voor een brusje gaat?

Pippeke ms ook een onderwerp voor bij de psycholoog ? Dat heeft je ook gemaakt tot de persoon die je nu bent! Ms speelt t onbewust nog flink mee in je leven?

Swimming nee niet schrikken hoor, iedereen doet het op z'n eigen manier en dat is de weg die het beste aanvoelt voor jullie

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja de politie weet ervanaf.
    Zijn ook al eens moeten komen en waren snel hier toen ze hoorden dat het om hem ging.

Nee hij weet niks van poging voor brusje.

En ja hij was daarvoor zeker instaat.
    Maar vooral om hem daar dan achter te laten.
    Niet om voor hem te gaan zorgen.

8. pippeke

pippeke Niet meer actief

ooooh ik had bij mn vorige post wat berichten gemist!
    Jee wat een gedoe one of a kind! Vreselijk zeg!
    Fijn dat je de politie achter je hebt. Hopelijk laat hij jullie nu met rust. Erg zeg!

Twoboys, nee ik heb er totale vrede mee. Ik wil geen vader die niet wil weten hoe het met zijn kinderen is.

9. pippeke

pippeke Niet meer actief

net weet te douchen bij de buren, geizerding kapot! Gelukkig wonen we in een fijn hofje met lieve buren. We zijn met 5 huizen goed bevriend met elkaar. Wij de enige kinderloze natuurlijk. Maar ze hebben wel leuke kindjes. Ze weten het ook van ons. Genoeg grapjes gehad over dat wij nu aan de beurt zijn. Maar sinds we het nieuws van mn mavallen die opmerkingen heel erg verkeerd! Ze reageerden heel lief en helpen waar kan. 2 willen me wel spuiten zetten als het moet.

Nu ga ik naar het grasveld midden op ons hofje, badmintonnen met een aantal!
    Doei doei

10. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Swimming, wat mooi dat je zwager donor wilt worden!!! En spannende tijden komen er nu aan....bijna zwanger :D.

Ook, pfffff meis wat heb jij het zwaar gehad met die galbak zeg!!! En wat is S. blij met jou als mama :D.

Hier hebben we ook het boekje Wereldwondertje in huis. Zo'n leuk boekje!! Wij gaan B.eau zijn oorsprong vanaf jongs af aan vertellen.
    We willen geen geheimen. Kinderen voelen dat heel goed aan en dat willen we niet. Mijn man heeft het zelfs al aan B.eau vertelt ;).
    We zijn een tijd terug naar zo'n freya bijeenkomst geweest.
    Daar was een arts/psychiater die vertelde dat als je het vroeg vertelt dat ze niet beter weten. En ze had ook onderzocht dat 'geheimen' een kind goed aanvoelt.
    Op de vraag wanneer we het moeten gaan vertellen zij ze: zo vroeg mogelijk....En dat boekje kan heel goed helpen, tis zo leuk in kindertaal omschreven!! Echt een aanrader!
    Die arts heeft KID-kindjes vanaf baby tot puberteit gevolgd.

Maar mama's en papa's die het niet vertellen, ieders eigen keuze hoor!! Heb daar geen oordeel over.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Pippeke heh nee wat balen van die geizer pfff.

Zonnestraal wat lief van je man:D

Meiden hele lieve reacties hoor dank jullie wel.
    We zijn er alleen maar beter uitgekomen:D

12. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Jeeeemig, wat gaan jullie hard meiden haha, even niet gekeken en 2 pagina's verder!

One of kind wat een heftige dingen heb jij meegemaakt zeg. En wat eng lijkt me dat ook al die bedreigingen. Gelukkig ben je mooi van die vent af! Waar halen die mensen uberhaupt het fatsoen vandaan om hun eigen vriendin/vrouw een pak rammel te geven. Gaat er echt niet in bij mij..

Pippeke, kan me jou situatie helemaal voorstellen! Ik heb ook geen contact meer met mijn vader. Die man heeft op mijn 17e glashard tegen me gezegd dat hij voor mijn stiefmoeder zou kiezen want ik ging toch ooit het huis uit! Mijn stiefmoeder maakte mij het leven zuur en ben daar uiteindelijk zonder pardon het huis uit gezet. Walgelijke vent..

Even een vraagje.. Is het waar dat je heel veel aan komt van het spuiten (hormonen)? Ik moet nu al zo letten op mijn gewicht en ben echt bang dat ik kilo's aan ga komen:(

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bloem je kunt wat aankomen maar ik was niet extreem aangekomen hoor.

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Meiden,

Lief dat jullie zeggen dat ik me niet moet laten beïnvloeden door jullie. Dat gaat niet gebeuren hoor. Wij hebben onderling in de familie zulke goede banden dat dat wel goed gaat komen. Bij ons is er zelf een 2de donor die zich gemeld heeft. Ook binnen de familie. Zo bijzonder.

De gynocoloog zei al dat we een hele hechte familie hebben. En dit nadat we de gyn pas 15min gesproken hadden. Wij beschouwen het zaad ook als ons eigen zaad.

Hoe lang moesten jullie wachten op het gesprek van de psycholoog? De gyn zei dat we wrs binnen 2mnd kunnen starten met de behandeling:)

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    In Brussel ben ik snel bij de psychologe mogen komen omdat ik al patiënte was.
    Met ex samen nooit gesprek gehad.

16. pippeke

pippeke Niet meer actief

succes morgen twoboys!

17. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    One of a kind, poeh poeh poeh....jij hebt al meer dan genoeg voor je kiezen gekregen zeg...En wat ben je er goed uitgekomen!! Toppertje!!! S. mag superdepuper trots op zijn mama zijn!!

Pippeke en Bloem, kom zelf uit een hele hechte fam en ik kan me dat gewoon niet indenken hoe erg het moet zijn als je zo door je vader, in de steek gelaten wordt, die je gewoon laat vallen als een baksteen!! Bah!

Lastig een kapotte geiser, en duur grapje zeker.. Wel super dat jullie in zijn fijne buurt wonen met lieve buren. En helemaal geweldig dat ze je willen helpen met het zetten van de spuiten, meis!!! Dat zou toch perfect zijn!! En wie weet verbaas jejezelf nog en durf je het na een week ook zelf.

Swimming, dat is echt een hele close familie ja, ongelooflijk !! SUper!! Dat zie je maar zelden! Daar mogen jullie mee in je handjes knijpen.

Valt ook vast niet mee voor ze, worden zij ook getest zeg maar eigenlijk?

Bedoel bij de donorbanken worden de donors aan een hele lijst voorwaarden gescreend. Ze moeten geen erfelijke afwijkingen, geen dragers van erfelijke ziekten, geen soa s enz enz enz...

Ik stel wel zo open vragen, maar je hoeft dat niet te beantwoorden he, ben er gewoon heel nieuwsgierig naar hoe het werkt *schaam*

Mijn man zou het niet kunnen, een bekende donor, vandaar dat wij dus naar Gent uitgeweken zijn om een anonieme donor te vragen.

Vraag me zelf, nu hebben we onze 2 kinderen en we willen nu een derde, zouden we dan ook weer naar de psycholoog moeten?

Maakt niet uit verder, maar dat is weer een ritje naar Gent van enkele reis 1,5 uur en een vrije dag voor mijn man..

We zijn al denk ik 3 a 4 jaar patient in GEnt ben benieuwd of er een wachtlijst is. Denk voor iui d niet, als we gewoon nog de rietjes hebben.

Denk dat je voor icsi wel weer meer nodig hebt, dus weer wat meer tijd kan 'verspillen'.

Prikinstructies weer, t was 2006 toen wij voor het eerst icsi deden, moet weer opgefrist worden.

Ben er eigenlijk wel klaar voor, laten we maar van start gaan ;)

Pippeke: dank je wel. Ziekenhuis tas voor oudste is gepakt, voor derest van ons alles ingepakt en geregeld, denk ik.....en dan morgen de operatie, duurt 145 min. We moeten blijven slapen.

Heb wel wifi maar zal denk ik als hij uit de narcose weer wakker is, weinig tijd hebben om hier te zijn.

Denk aan jullie!!

Liefs

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Zonnestraal: klinkt ook heel logisch wat die man vertelde!!

Sta ik ook helemaal achter.

Alleen mijn man voelt het als een soort falen als het naar buiten komt zeg maar.

Hij voelt zich geen man.

Als wij het aan T vertellen, en kinderen zijn kinderen, die vertellen dat overal..

Laatst keek mijn man dus naar een programma over DNA .... en daar zei een volwassen man dat hij dus als kind zijnde op school vertelde dat hij van de zaadbank was, waarop het meest mooie en hilarische antwoord kwam van zijn klasgenootje:

Oh Daar zie je niets van :D :D :D :D

Echt ik lag in een deuk en mijn man ook, dus ik hoop dat ik tot m door kan dringen dat we het echt moeten vertellen.

En het is juist hier al zo eenvoudig, want we moeten J ook al heel veel vertellen, wij zijn nou eenmaal een bijzonder gezinnetje :b

19. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Oh enne dames, even een oppeppertje op de zondagavond:

De zwangerschappen komen nu echt heel dichtbij he, zo dicht zijn sommigen nog niet geweest...

Hou moed meisjes!!

20. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Veel succes twoboys! Zal aan je denken en voor jullie duimen:)

Deel Deze Pagina