Flo ja het duurt inderdaad lang! Konden we maar even binnenin kijken hihi. JJ ik heb geen bloedtest, ik mag gewoon thuis testen. Denk dat we op zijn vroegst woensdag een testje wagen, dat is 2 dagen voor nod. ga jij testen voor je bloed laat prikken?
Spannend he, die laatste dagen.... Ze kruipen voorbij... Ik moet zeggen dat ik ook niets voelde hoor! Ja, de laatste dagen iets grotere boobs en wat steekjes, maar dat konden net zo goed hormonen zijn, en ik zat toen al op 13 dpo, en pas op 17dpo getest (testdatum vh ziekenhuis was 18dpo, oftewel twee week na tp). Ik duim wederom!
Ik ben wel errug opvliegerig, merk ik. Pfffff, de kids zullen me ondertussen ook wel een beetje zat zijn Vanavond lekker wie is de mol kijken, hele goede afleiding
JJ, Dank je! Ik ga maar in de been proberen. Ik heb nu 2 flinke blauwe plekken en telkens als ik prik, maakt niet uit wat, drupje bloed en een mooi stipje op mijn buik dus die kan niet zo veel meer hebben ben ik bang. En idd ik moet nog even door.. Bijwerkingen valt nog mee maar dat dacht ik voorgaande keer ook dus ik verwacht weer ellende. Nu blijft het bij hoofdpijn, vermoeidheid en wat spierpijn, kan van de deca zijn maar ook gewoon de drukte en de vele uren sporten dus ik weet het niet verder eigenlijk prima! Jij al wat gevonden om de tijd door te komen?
Flo, Dank! ook voor de tip! Gent ziet kansen waar anderen dat niet zien dus je bent denk ik daar in goede handen!! Fijn dat je strijdlust weer terug komt zodra je het nodig hebt!
Hallo dames! Hier weer even een berichtje van mij! Hoop dat jullie allemaal fijne feestdagen hebben gehad? Mieksel zwanger!! Gefeliciteerd! En een paar meiden een TP gehad... oohh spannende tijden! Butter, had al op je pb gereageerd! Hier gaat het goed... afstand nemen van Zwngerschapspagina en het hele zwanger worden doet me goed! Heb het alleen de laatste dagen van dec wel ff zwaar gehad omdat ik toen eigenlijk moets bevallen van bbz nr 2... Maargoed.. Ben me nu weer druk aan het richten op de voorbereidingen voor de bruiloft. Over 2 weken als ik ongesteld word ga ik me aanmelden voor de cryo... dan is het dus vroeg genoeg om me weer met het zwanger worden bezig te houden Hoop dat er tegen die tijd al meer dames goed nieuws hebben! Ik hou jullie in de gaten! Liefs Anne
Ben heeeeeel stout geweest vanmorgen......en dat heeft een negatieve test op geleverd Dom dom. Nu wacht ik gewoon op de bloedtest van dinsdag. We hebben een leuk en druk weekend voor de boeg, dus dat komt goed uit.
Foei foei JJ ) Hopelijk heb je wel dinsdag een knaller !! Fijn dat je een druk weekend hebt, even je gedachten verzetten !
Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee, met dat wachten en hopen Gisteren uit eten geweest en alles gegeten waar ik trek in had....gewoon omdat ik dat fijn vindt Drink weer lekker 1 bakje latte machiato met esspresso.....gewoon omdat ik dat fijn vind. Ben weer fijn aan af en toe wat lekkers (Bossche bol/chocola)......gewoon omdat ik dat fijn vind. Misschien ga ik morgen wel in bad (niet te heet )..... Gewoon omdat ik dat fijn vind. Dat het maar snel dinsdag is, blechhhhhh Voel me vandaag echt ellendig, alsof ik goed verkouden ga worden, moe, last van mijn keel. Lag vanmiddag lekker even anderhalf uur op bed.... Hoe bevalt het wachten jullie???
Oh JJ, Ik eet ook alles hoor.. Eens je pos test is het tijd genoeg om echt op te gaan letten. Als je jezelf nu al alles ontzegt is die wachttijd helemaal killing. En 1 kopje koffie per dag kan zeker geen kwaad ! Hier is het nog maar 3 dagen na tp dus nog even te gaan.. Het valt tot nu nog goed mee. Voor jou kort het af.. Ik duim voor je !!!!!!!!
En ik denk JJ dat dat ook goed is! Bij een "gewone" zwangerschap kan dat ook gebeuren. We moeten geen zwangerschapskluizenaars worden...dus zo nu en dan dingen eten/drinken die je fijn vindt, lijkt mij ok. (behalve drank en sigaretten) Ik heb het boek van Zita West gekocht, 2e hands via BOL. Toen ik dicht deed moest ik ook ff zuchten, zoveel dingen om het goed te doen... En weet je ik ben zwanger geraakt in de moeilijkste, verdrietigste tijd van mijn leven. Ik at niet goed, veel stress dussss laat het ook wat los! Succes met wachten!! En ik duim voor jullie allemaal.
Ik wilde gewoon super goed mijn best doen om deze poging te laten slagen. Hier doe je toch veel meer moeite voor dan 'gewoon' zwanger worden. Maar merk dat al die extra moeite ook extra de nadruk legt op die 2 al zo moeilijke wachtweken. Dus volgende keer minder druk maken
JJ en ik herken zo wat je zegt! Je wil zo graag daarom zit je ook in de MMM en dan wil geen enkel ding onbenut laten om het te laten slagen. En de wachtweek emoties zijn daarbij ook erg zwaar....want als het misgaat heb je een kans minder. Dus goed om je hart te luchten....we begrijpen je zoooooo goed!
Bedankt allemaal, ik ben ook van plan om tijdens de volgende poging iets minder krampachtig te doen bij wat ik allemaal doe en laat, ik denk dat ik dan ook wat minder op deze site ga komen omdat ik merk dat ik ga nadenken over allerlei dingen die ik lees, denk dat dat niet meehelpt. Nu weer even moed en positiviteit verzamelen voor de volgende poging!
Thanxxx flo, zit er echt even doorheen Voel me een beetje depri, want wat als het dinsdag negatief is, dan gaan we weer voor een cryo maar wat als die dan weer niet ontdooit. Ohhhhh, zo ben ik helemaal niet. Baal daar echt van, van die negatieve gevoelens. Net een potje zitten huilen en dat terwijl ik nog niet eens weet of het wel of niet gelukt is Straks lekker naar een verjaardag en dan nog even de maandag door zien te komen Ik wil gewoon positief blijven, maar vind dat nu ineens heel moeilijk! Suus, ik begrijp dat je wat afstand wil nemen, hopelijk heeft dat een positief effect voor je!