Suus, dat spijt me voor je om te horen. Sterkte om dit te verwerken weer moed te verzamelen... JJ, die ww zijn echt KILLING!! Ik heb ook redelijk veel gedaan, want je wilt er idd alles uithalen. Toch waren het de twee stressvolste weken van m'n leven denk ik, en toch zwanger! Wederom, het wordt je gegeven, of je nou op je kop gaat staan, of niet... Ik blijf nog voor je duimen, meid wat een spanning!! Ik heb gister mn eerste echo gehad, met een kloppend hartje. Zó dankbaar!! Al blijf ik het nog steeds spannend en onwerkelijk vinden. Maar goed, missch vinden jullie het wel pijnlijk als ik hier over m'n zwangerschap schrijf, maar wilde dit toch even met jullie delen, want ik wens dat jullie dit hoop biedt!!
@JJ , dikke knuffel meid. Ik weet wat de wachtweken met een mens doen. Ik heb ook emotionele dagen, minder en betere.. Eens de tp gebeurd is kunnen we wel gezond leven, maar verder hebben we er jammer genoeg niet veel vat op. Kop op.. Nog even doorbijten meid.
Mieksel ik kan alleen voor mezelf spreken, fijn om te horen dat het hartje klopt! Wens je een mooi zwangerschap en vind het juist goed om zo nu en dan wat te horen. Dikke hug voor jullie allemaal!
@Mieksel, ik ben ook blij hier positieve berichten te lezen. Wat een geruststelling dat het hartje klopt ! Geniet ervan @Flo. Veel succes deze week in Gent.
Dames, alles ok bij iedereen ? Vond dit op het net en wilde dit wel even delen, is fijn te weten wat er eventueel gaande is van binnen. 3-Day Transfer Days Past Transfer (DPT) Embryo Development One The embryo continues to grow and develop, turning from a 6-8 cell embryo into a morula Two The cells of the morula continue to divide, developing into a blastocyst Three The blastocyst begins to hatch out of its shell Four The blastocyst continues to hatch out of its shell and begins to attach itself to the uterus Five The blastocyst attaches deeper into the uterine lining, beginning implantation Six Implantation continues Seven Implantation is complete, cells that will eventually become the placenta and fetus have begun to develop Eight Human chorionic gonadotropin (hCG) starts to enter the blood stream Nine Fetal development continues and hCG continues to be secreted Ten Fetal development continues and hCG continues to be secreted Eleven Levels of hCG are now high enough to detect a pregnancy 5-Day Transfer Days Past Transfer (DPT) Embryo Development One The blastocyst begins to hatch out of its shell Two The blastocyst continues to hatch out of its shell and begins to attach itself to the uterus Three The blastocyst attaches deeper into the uterine lining, beginning implantation Four Implantation continues Five Implantation is complete, cells that will eventually become the placenta and fetus have begun to develop Six Human chorionic gonadotropin (hCG) starts to enter the blood stream Seven Fetal development continues and hCG continues to be secreted Eight Fetal development continues and hCG continues to be secreted Nine Levels of hCG are now high enough to detect a pregnancy Of hier de link: What Happens After an Embryo Transfer? | Fertility Center
Dank jullie wel meiden! Jullie zijn lief. JJ, hoe gaat het met de spanning?? Morgen weet je het, spannend!! Butterfly, wanneer mag jij ook alweer testen?
Het gaat nu nog goed Heb me vanmorgen flink druk gemaakt in huis, nu even op de bank. Zo weer vol aan de bak met was nr 4 Voel echt nog steeds niets, noppes, nada. Heb ook echt geen zin meer om te testen, dus ik laat me morgen verrassen. Ik neig naar negatief, dus het kan alleen maar meevallen. Ik wordt normaal gesproken ook pas woensdag ongesteld, dus zelfs daaraan kan ik het niet weten, haha. Ik krijg morgenmiddag tussen half 3 en 5 telefoon van het ziekenhuis, dus tegen dan is mijn huis blinkend schoon (of ik doe een bakkie bij een vriendin, gewoon ter afleiding)
Hoi Anne, Leuk weer eens wat van je te horen!! Fijn te horen dat wat afstand je goed heeft gedaan!! En ook heel begrijpelijk dat je op de oorspronkelijke bevaldatum het even moeilijk had! Leuke vooruitzichten!! Hoe gaat het met de voorbereidingen voor de bruiloft? Liefs
JJ, Hoe is het vandaag met je? Heeft het huilen je enigszins opgelucht? Ben je niet gewoon te emo omdat je gewoon zwanger bent Misschien was je te vroeg met testen en heb je idd morgen een leuke verrassing! Ik hoop het voor je! Oh en mocht je na het uitleven op je huis nog een huis willen laten blinken...weet ik nog wel een adresje voor je @suus, Bij jou klonk het al zeker en definitief dus zeg ik balen!! En dat is een understatement.. Hoop dat je gauw verder kunt @flo, Nog even en je zit in Gent, heb je er al zin in? Hoe is het nu met je? @butterfly, Hoe gaat het in de wachtweken? Zeer interessant overzicht! Dank daarvoor! @mieksel, Fijn dat je een kloppend hartje op de echo had! Hopelijk blijft het goed gaan! Geniet ervan! @rest Hoe is het met jullie? @hier Vanochtend 2e fm gehad, was teleurgesteld. Omdat mijn eigen arts "opa dag" heeft had ik de andere arts, zij telde de kleintje niet mee en kwam dus op maar 4 follikels.. Ik weet niet eens hoe klein de kleintjes waren maar omdat ze op het blote oog kleiner leken dan 10 keek ze er niet eens naar.. Bms was mooi 3-laags en inmiddels 9mm, 2 follies waren 11,5 (eigenlijk 13 x 10) 1 van 9 en aan de andere kant 1 van 8. Ik moet doorgaan met prikken en as donderdag weer terug voor nog een echo.. Dan heb ik weer mijn eigen arts en hopelijk een andere lees betere score.. Het enige wat ik nu wel zeker kan stellen is dat de follikels nu erg langzaam groeien bij mij. Ik had zo gehoopt op zaterdag punctie van 6/7 follies en niet meer hoeven te prikken na donderdag maar zoals het nu gaat..is het niet best Zal dus ook van de echo donderdag afhangen hoe verder te gaan..
Ja, dat heeft zeker even opgelucht. Maar hopen op een zwangerschap doe ik nu even niet meer. Wat jammer dat het niet zo snel gaat, zoetjes. Je weet het niet, hoor, wellicht gaan die kleintjes ook hun best doen! Vanaf 10 mm groeien ze zo'n 2mm per dag en bij 18 gaat de pregnyl er in. Dan kun je een beetje uitrekenen. Maar zaterdag punctie gaat niet meer lukken, denk ik helaas ook. Dat wordt wat langer prikken dan verwacht
@zoetjes, ik hoop dat ze nog een groeispurtje doen.. Ik heb er gehad die 4 mm per dag groeiden, dus alles kan nog voor zaterdag !! Anderen bleven dan al eens een dagje bijna staan.. Dus nog niet teveel in paniek zijn. Hier is het nog een hele week wachten.. Dus het gaat nog goed momenteel. Ik denk zondag een thuistest te doen. Ook ik ga er niet vanuit dat het raak is Ook al kunnen we dat nu nog niet zeggen he.
Langer prikken is niet fijn maar als ze daarmee wel gaan doorgroeien heb ik het er wel voor over!! Maar ik houd wel alvast rekening met verschillende scenario's en optie's. Ik hoop uiteraard dat ze alsnog gaan meegroeien en de punctie op een latere datum alsnog door kan gaan. De wereld vergaat vast niet en er is vast nog wel een plekje op mijn buik die tegen die tijd nog niet blauw of beurs is..en anders heb ik nog 2 benen Als het 4 grote follikels blijven is IVF met Assisted Hatching misschien een betere optie omdat de eitjes aan minder hoge eisen moeten voldoen en we door de AH een evt, probleem met harde schil kunnen omzeilen. Als het blijft zoals het nu is (eigenlijk dus 2 misschien 3 follies als je enkel vanaf de 10mm meerekent!) zou een escape IUI kunnen plaatsvinden zodat ik niet voor niets heb gespoten en de arts zeker weet welke dosering menopur hij moet gebruiken bij mij.. En zo heeft hij hopelijk alle info om de volgende (al dan niet echte) IVF/ICSI poging te doen slagen Verder ben ik dus afhankelijk van wat we donderdag zullen zien en dan moeten we weer verder kijken en beslissen hoe of wat etc. @JJ Ik begrijp je, hoop toch dat je aangenaam verrast zult worden @butterfly, Hier was do de grootste 9 dus ook die groeit traag ergo kan ik stellig zeggen dat alles traag groeit maar dat was do maar 1 follikel, rest was kleiner en daarvan zijn er nu een paar toch gaan groeien waarom de rest niet..en misschien gaan die ook nog komen of zijn ze echt afgehaakt, ik weet het gewoon niet. Helaas even afwachten tot de volgende echo en hopen dat dat een beter beeld gaat geven! Bij jou is het echt nog veel te vroeg om er iets van te zeggen! je moet nog -zoeken-naar-innestelingsbloeding-fase-zitten
@jj, oh wat jammer Gelukkig heb je nog cryo's. Hoeveel heb je er ? Dikke knuffel meid !! Tot nu hadden wij nooit cryo's , dus dan gaan de pogingen snel.
Ja, op naar de volgende ronde! Hoewel ik het heel fijn vind om hier lekker te kletsen met jullie, denk ik toch dat het beter is om hier niet meer te schrijven. Dan kan ik me waarschijnlijk beter op andere bezigheden richten Ik wens jullie allemaal snel zwanger te zijn! Dikke knuf, van mij!