Hi, Hoe is het nu met iedereen? Hier ondertussen bezig met de gonal f sinds woensdag. Moet 2 mei voor de eerste echo, spannend! X Anne
Hier alles prima! Geniet lekker vd zwangerschap, zeker nu ik haar dagelijks voel bewegen. Door de MMM kan ik pas sinds de 20-week echo echt genieten. Zo'n behandeling laat z'n sporen na... Anne, spannend!! Mijn duimen draaien, dit is jullie allemaal zó gegund!
@anne mijn duimen draaien. Hier gaat alles goed. Morgen eerste echo en daarna lekker op vakantie. Lekker genieten. Sinds vandaag zwangerschaps broek aan. Zit een stuk lekkerder en minder strak. Hoe is het met de andere dames hier?
Swimming, spannend morgen. Ik duim voor een mooie echo!! Anne, hopelijk is dit jullie laatste poging, ik hoop dat alles goed gaat en je snel ook zwanger bent. Hier gaat alles goed met onze eskimo. We noemen het nu even onze plaagbaby, want ik ben weer goed ziek de afgelopen weken Hopelijk is het nu weer weg als ik 14 weken ben, net als met de andere twee, want ik en de rest van mijn gezin is het nu wel een beetje zat
Wat goed Swimming, ik vond dat het meest spannend. Maar zodra ik het zag, zo opgelucht. Magisch is het
Hallo, Ik ben weer terug.. @Swimming, Gefeliciteerd! Op naar de volgende goede echo! @JJ Hoop dat je je snel weer beter voelt! @mieksel, Fijn dat het goed gaat. @anne Spannend! Weer begonnen, hopelijk is dit de winnende ronde! @flo, Hoe is het met jou? Waarom mocht jij niet meteen starten eigenlijk? @rest Hoe is het met jullie? @hier Vlak voor de vakantie erg druk geweest met van alles en nog wat maar belangrijkste was het bezoek aan Gent voor de TSH waarde en daarvoor heb ik dus medicatie gekregen en dat slik ik braaf al een paar weken. Direct na de 1e pil voelde ik me al vele malen beter, geen pijnlijke oprispingen of zuurbranden meer, ook het haaruitval is vele malen minder geworden. Doordat we direct erna op vakantie waren kan ik het misschien niet helemaal eerlijk vergelijken dus we moeten nu maar zien hoe het zich verder gaat ontwikkelen qua droge huid/vermoeidheid en de spierpijnen etc. Ben wel tijdens en na de vakantie beetje grieperig geworden en heb daar nu nog wat last van Volgende week gesprek bij de fa om advies van Gent te bespreken en daarna zullen we besluiten hoe en waar verder te gaan, vooralsnog gaan wij voor behandeling hier, ik zie het niet zitten om telkens naar Gent te rijden voor een fm en qua deskundigheid en aardigheid etc krijgen we dat hier ook. Sterker nog de prof nam het prikschema van mijn fa over. In België zou ik (net als de rest van nl) maar 300 i.e. krijgen maar voorstel van mijn fa was de volgende keer 450 te prikken. Dat vind de prof ook goed maar ze stelde wel voor een andere remmer te gebruiken (cetrotide) en bij gebrek daaraan halve deca dus dat gaan we dan maar doen en hopen dat dat de gouden greep is voor ons..
Zoetjes wat fijn dat die medicijnen helpen!! Waarom ik nog niet mag beginnen....donorzaad he dan moeten ze totaal doorlichten. 13 mei mag ik bellen om te horen of ze positief hebben geoordeeld. Fijn dat alle zwangerschappen goed gaan! (JJ sterkte met ziek zijn) Anne succes!
Zoetjes, fijn dat je je nu in ieder geval al beter voelt. Goed dat de medicijnen nu veranderd worden, hopelijk slaat het goed aan. Flo, dat wordt een spannende tijd. Je zal waarschijnlijk gewoon goedgekeurd worden voor donorzaad, maar de gedachte 'wat als' zal ook wel door je hoofd gaan soms. Of niet? Hier vandaag voor het eerst vrij van medicijnen. Ik heb nog een pil, maar die bewaar ik nog even voor als het vandaag later op de dag toch niet goed gaat. Gisteren voor het eerst huishoudelijke dingen kunnen doen zonder spugen, kokhalzen of ander ongemak. Wat een bevrijding Nu nog onze ekimo gaan voelen en ik ben helemaal tevreden
Gister weer controle gehad in het ziekenhuis, alles zag er prima uit. Mijn baarmoeder ligt wat hoog en erg aan de linkerkant, dat geeft in de ochtend een rare bobbel in mijn buik Het duwen op mijn buik zorgde er voor dat onze uk ineens flink van zich liet voelen, maar sindsdien weer niets Over 5 weken een uitgebreide guo en in de weken daarna volgen nog een aantal groeiecho's. Dit omdat onze andere kinderen dysmatuur waren en onze jongste, gelukkig onschuldige, gaatjes in zijn hart heeft. De bevalling moet in het ziekenhuis gebeuren, maar omdat onze jongste er zonder enige aankondiging binnen 3 kwartier was, wordt dat nog een aandachtspuntje
Hey allemaal, Even een kort ego bericht Dinsdag punctie gehad, viel erg tegen was heel veel pijnlijker dan vorige keer, maar wel 11 eitjes! Moet zo half 10 bellen of er morgen een tp is ( zal toch wel?) Spannend dus! Fijn dat het met de zwangere dames goed gaat! Flo en zoetje ook spannende tijden' X
Hey Anne, Wat een mooi aantal!! Daar zal zeker wel een tp tussen zitten! Mag je er nu 2 of wordt het 1 en de rest de vriezer in? Jammer dat het pijnlijker was! Ben je al gebeld?
Jaaahh morgen half 3! Verder weten we nog niks helaas! En nee, ze doen er maar 1.... Geloof alleen 2 als het de laatste behandeling is... Maargoed, deze moet gewoon blijven plakken!!!
Yeeahh! Top! En nu op naar een plakker (En ja, in NL doen ze dat pas na de 38e of idd bij de laatste poging, vergeet dat jij niet in het buitenland zit ). Voel je je wel al wat beter?