Wie start er ook met ivf, IUI of icsi in Sept/ Okt/Nov 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    FF een update. Afgelopen maandag in Gent geweest, voor gesprek met arts. Ik ga voor het eert Clomid gebruiken.Iemand ervaring mee? Schildklier waarde was goed. AMH laten prikken, uitslag komt nog. Een mail die zij hadden moeten sturen was niet gestuurd ...eerst erg aan het balen, weer vertraging op gelopen en nu denk ik: het is goed zo!! In de zomervakantie mijn 1e IUI-D, mooi in alle rust. Heb zhuis hier gevraagd of ze de echo's willen maken. Wordt nog besproken in het team. Vind het spannend merk ik, weer terug bij mijn oude zhuis, willen ze dat voor me doen?? Dus er zijn nog wel wat dingen te doen/regelen. Op mijn werk is het de drukste periode van het jaar, komt eigenlijk allemaal op z'n pootjes terecht en heb veel vertrouwen in Gent!

2. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    En jaaaa mijn oude zhuis gaat de tussentijdse echo's doen, blij blij blij!! Scheelt zoveel reistijd naar Gent!!

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Wat goed Flo, er zit dus schot in de zaak. Fijn dat je oude ziekenhuis de tussentijdse echo's wil doen, dat scheelt zeker veel tijd. Wanneer begin je met de clomid? Ik heb daar trouwens geen ervaring mee.

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Hier vandaag een goede 20-weken echo gehad :D
    Uk werkte niet 100% mee, mag volgende week nog even terug voor de laatste hartcontrole. Echoscopiste voorzag hier verder geen problemen mee.
    Wel leek het of er een soort van verkleving in mijn baarmoeder zat, precies tussen de beentjes van het kindje dus daar kijken ze ook nog even naar.
    Opgelucht nu :)

5. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nws JJ en ook spannend de volgende controle.

6. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Schaam schaam, ik heb je beroofd van iets wat je zelf nodig had of hebt..en ik was er niet. Sorry! Hoop dat je inmiddels toch receptje voor utro hebt gekregen.. En alsnog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een goed nieuws! Hoe was je bruiloft? Heb je de utro nog nodig? Kan ze zo terugsturen..laat maar horen.

Ik zelf was te druk met verkoopbaar maken van ons huis ivm vele bezichtigingen en we hebben onze kat moeten laten inslapen. Daarnaast had ik opeens een hele lange cyclus na een hele korte cyclus waardoor ik uiteraard ook in paniek raakte en al helemaal geen zin had in nog meer confrontaties..zou zomaar degene kunnen zijn waarbij het niet meer gaat lukken...

Inmiddels ben ik gepland voor punctie morgenochtend in DD. De halve deca heeft beter werk opgeleverd en we verwachten minimaal 4 follies aan te kunnen prikken. Was even twijfel of het toch niet escape IUI moest worden en na de zomerstop een ander behandelschema maar gisteren besloten dat we toch voor een punctie /ICSI gaan. Hopelijk zal een ander behandelschema helemaal niet nodig zijn...ook is mijn schildklier nu goed ingesteld en heb ik een keurige TSH waarde maar belangrijker is dat ik me erg goed voel en weer beter in mijn vel zit..

Nu nog hopen op goede eitjes, mooie embryo's en plakkers :D

Duimen jullie mee ;)

7. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik duim zeker mee, Zoetjes! En niet gaan doemdenken dat je degene bent die overblijft, hoor. Ik snap je wel, maar blijf positief ;)

Fijn dat je morgen je punctie hebt, hopelijk 4 of meer eitjes en 100% bevruchting!

8. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Fijn Zoetje, vandaag de echo!!
    Spannende dagen komen eraan dus. Ik duim!

9. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48

JJ en Mieksel,

Dank!
    Blijft lastig om positief te blijven..had maar 2 eitjes, uit 3 follikels dacht de arts, ik had er meer verwacht dus best teleurgesteld...en nu wachten en hopen op goede bevruchtingen en een goede terugplaatsing..dat horen we maandag pas.
    Lekker zenuwslopend weekend!

10. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

He Zoetjes, dat was niet het resultaat waar je/wij op hoopte :(
    Kan me voorstellen dat je daar even niet blij mee bent. Hopelijk zijn ze straks wel beiden goed bevrucht en delen ze zich mooi door.
    Wil je er een of 2 terugplaatsen als het kan en mag?

11. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Met 4 "goede" en nog 2 kleinere follies achterin verstopt, (die zagen we pas donderdag op de echo en had gehoopt dat er nog meer zouden zitten) mag je toch meer verwachten, lijkt mij dus idd teleurgesteld maar 2 van de 3 is wel weer een goede score en als ze allebei goed doordelen en worden teruggeplaatst en blijven hangen ben ik happy :D

Ppff nog zoveel tussenstappen die we moeten doorstaan..al zal het schelen dat we voor ICSI hebben gekozen, geeft iets meer kansen en we begrepen dat Dr Scholtes (DD) ze graag hoe dan ook in de embryoscoop ziet. Ook met maar 2 eitjes. Maar ook dat horen we maandag pas.. Met een beetje mazzel dus terugplaatsing van 2 emmies na 5 dagen embryoscoop.

12. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik ga mega voor je duimen, meid!! Op naar een tweeling :D

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik duim super hard mee meid.

14. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hi allemaal!

Zoetje, spannend! Ik ga weer heel hard voor je duimen!
    Enne... Het is goed gekomen met de utro hoor! Ik heb weer van iemand anders gekregen! En zo helpen we elkaar allemaal een beetje toch?

Mijn bruiloft in Rome was fantastisch! Kreeg alleen een bloeding... Gelukkig niet op de dag zelf!
    Bij thuiskomst meteen een echo gehad en daarbij een mooi kloppend hartje gezien!

15. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Zoetjes, hoe is het? Heb je goed nieuws gehad?

Anne, wat fijn dat het een mooie bruiloft was. Wel schrikken van de bloeding, gelukkig is alles goed!

16. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    4 kanshebbers
    3 follikels aangeprikt of gevonden
    2 eitjes
    1 goed genoeg voor ICSI
    0 bevruchtingen :(

Dus helaas geen goed nieuws en is het toch een heuse afvalrace geworden...
    Toch allemaal bedankt voor het hard meeduimen!!

A.s. Vrijdag evaluatie gesprek en vooral hoe verder...voor nu zwaar k**

@anne

Fijn dat je een fantastische bruiloft hebt gehad en wat zal de bloeding schrikken zijn geweest! Blij te lezen dat alles goed was!

@jj hoe is het met jou?

@swimming, hoe verloopt het bij jou?

@mieksel,
    Met jou ook alles goed?

@flo,
    Hoe is het met jou? Ben je al begonnen in Gent?

17. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ach Zoetje... Wat oneerlijk.
    Ik heb er geen woorden meer voor, alleen een dikke knuffel!

18. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Zoetjes meid, wat vind ik dit vreselijk jammer, zo niet zwaar k*t voor jullie!! Wat is het toch oneerlijk, het zag er zo goed uit. Ik geef je in gedachten de allerdikste knuffel die er is.

19. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Kleine update: vandaag een goede groeiecho gehad. Kindje ziet er nog steeds gemiddeld uit, heerlijk om te horen.
    Wel ligt het nu in stuit, hopelijk draait het snel!

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Zoetje dikke knuffel meid.

Hier gaat alles zijn gangetje. Morgen de 20 weken echo. Spannend.....

Deel Deze Pagina