Max nog een week denk ik, meiden. Keizersnede-dag (haha ik heb het ook niet verzonnen) is hier op woensdag. Volgende week donderdag ben ik 34 weken. Dat is waarschijnlijk waar het naar toe gaat, morgen krijg ik waarschijnlijk de definitieve beslissing te horen.
Deze maand mijn eerste iui gehad met gebruik van chlomid. Zou eigenlijk vorige maand beginnen zonder chlomid maar toen was mij ei ineens weg... Dus toch maar met de pilletjes begonnen. Zit nu in de wachtweek...Spannend allemaal
Onze zoon kon niet op zijn beurt wachten en is vannacht om 12 over 12 geboren. Zijn naam is Sven, weegt 2235gr en is ongeveer 44cm. Hij heeft geen beademing nodig en doet het volgens de verpleging goed. Vannacht hebben we al even een half uurtje gebuideld, heerlijk. Met mij gaat het aardig. De ruggenprik deed zijn werk niet, echt auw, dus ben onder narcose gegaan. Blij toe. Ben maar 800ml bloed verloren, dat is boven verwachting goed. Blij, dankbaar en opgelucht zijn we!
Wat een verhalen hier allemaal. One of kind wat heerlijk je voor je een gezonde dochter! Van harte meid en heel veel geluk met jullie 3en!! Ohhhh JJ wat heftig en ben zo blij voor jullie dat het goed gaat met Sven! Hoop dat jij snel wat opknapt. Sven moet vast nog een tijd blijven in zhuis en jij? Cillatje welkom hier! En succes met je wachtweken. Mijn wachtbankje is ook weer bezet. Fingers crossed zoals de Belgische (mannelijke) gyn al zei en ook deed. Echt een hele gekke ontmoeting gehad!!
JJ gefeliciteerd met Sven. One of à kind wat een mooie meid is ze Ik duim voor de dames op het wachtbankje!
thnx all, ben zelf nog een beetje stil ervan, besef het nog niet helemaal. 10 oktober de eerste echo, tel de dagen af
Hoe is het met de meiden hier? Nog nieuws? Onze kleine man is super sterk en stoer. Hij was een week later al thuis Hij weegt nu 3 weken na zijn geboorte al 2800gram, zijn geboortegewicht was 2235gram.