Dank jullie wel lieverds!! Oh komt wel goed hoor anders nog ff voor S zijn 3e verjaardag naar disney proberen te gaan. Ik heb er op zich wel vrede mee als ik wat later moet/ zal starten. Ex heeft geen omgangsregeling aangevraagd de laatste zitting. En nu zal hij naar NL moeten komen alleen is dat veeeeeeeel duurder hier dan in BE. En hij heeft al 3 weken niks laten horen terwijl S niet kwam. Is bezig met zijn nieuwe vriendin. Zonnestraal wat spannend meid ik ben benieuwd.
ach en voor je het weet is het oktober! Als onzekerheid stress opleverd dan moet je misschien maar even wachten ja. Mooi dat je ex niets te zeggen heeft over s! Waaro ga je naar dd zonnestraal? Ik zie dat, en gent zo vaak voorbij komen! Hoest met de kleine grote knuffelbeer? Mn arts heeft vandaag gebeld. Hij snapt me helemaal en heeft gelijk een aanvraag voor de psych de deur uit gedaan omdat we binnenkort snel van start gaan! Of zoiets zei hij. Maw hij laat er straks geen gras over groeien en word dus niet maanden uitgesteld. Mooi mooi! Nu belt de psyc me terug. Weet niet wanneer. Hou mn mobiel maar bij op het werk maar zou onhandig zijn als ik netiemand aan de balie heb (apothekersassistente in zkh, voor de mensen die in zkh liggen). Gister trouwens heeeerlijk aan troostshopping gedaan! Vreselijk geslaagd hihi. Dat doet een mens goed! Xxx
Pippeke, shoppen kan dan heerlijk zijn hè . En wat goed dat je snel bij de psych terecht kunt!!! Why DD?? Nou omdat daar: A. Destijds geen wachtlijsten waren (2010) B. Ze nemen daar je AMH (eicelreserve) en op basis daarvan bepalen ze je behandelplan. Anders dan in Nederland, in Nederland houdt men zich erg vast aan protocollen. In Nederland hebben we nadat we een Tese hebben gehad in DD de IUI's met donorzaad gedaan. Wel 7x. En nooit zwanger geworden. Na de 6e keer was ik er klaar mee met die IUI's. Ik wilde een andere behandeling (IVF/ICSI) maar omdat in hun protocol stond na 9 mislukte IUI's mag je verder. Dat trok ik niet en zei ik ook. Maarrrrr, protocol is protocol zeiden ze . In DD wordt alles gewoon snel geregeld. Op 1 dag bloed afnames, echo's etc etc. Tevens zijn ze in DD veel verder qua IVF/ICSI, veel nieuwere technieken die ze in Nederland (nog) niet doen.
En wat Zonnestraal zegt over DD is in Gent hetzelfde. Ze zijn al zoveel verder, kijken meer naar de persoon an sich dan aan protocollen. De technieken zijn al veel verder gevorderd ook. In ons geval wilden we graag anonieme donor en dat kan daar nog. Pippeke, wat super zeg dat je arts het met je eens is! Dat alleen al is een opstekertje vind je niet? Je bent gewoon op de goede weg meis!! Toppertje! One: Gaat gewoon goedkomen hoor, maakt toch niets uit wanneer je start? We kletsen elkaar hier er doorheen. Haha wij zullen ms ook pas dan kunnen beginnen als we voor icsi gaan. Neem aan dat het niet zo snel gaat als met iui en er moet dan vanalles weer onderzocht worden enzo. Maakt ook niet uit he, het doel staat vast en leef ik naar toe. Wil heel erg graag maar kan best nog eventjes wachten (ahum).. Zoontje heeft heel veel pijn. Snap het ook niet zo, hij heeft in het ziekenhuis 24 uur aan de morfine pomp gelegen en we worden naar huis gestuurd met 4 maal daags pcm en 3 maal daags diclofenac. Hij had gisteren zoveel pijn dat de ha de diclofenac van 12,5 opgehoogd heeft naar 25 mg. Ze hebben in zijn botten zitten zagen, pezen omgelegd, spieren omgelegd, botjes vastgezet die hypermobiel waren en er zit vanaf de duimtop tot in de hand een pin in, die moet er uit als het gips eraf gaat. Hij was al mager maar eet niet meer en zijn heupbotten steken nu helemaal uit. Sinds zondag heeft hij alleen nog maar wat baby danoontjes op en gister paar hapjes brood. Als je dan de jongste ziet hihi...die is 80 cm met 12kg, oudste is net geen 95cm met 13 kg nu. Dus we hebben alle plekken in huis gezien vannacht, overal gelegen alle drie haha, omdat J.overal ging liggen. Alleen T heeft als een roosje geslapen, gelukkig hihi!! Zonnestraaltje hoe is het met jou knulletje? Knapt hij al wat op?
Hoe is het met de kleine man twoboys? Hopelijk begint de pijn al wat minder te worden. Als de pijnstilling niet voldoende is gewoon de huisarts weer opbellen hoor! Soms laten ze de mensen ook wel heel snel weer naar huis gaan hoor, en met die kleine kinderen snap ik het al helemaal niet. Snapt je zoontje wel wat er allemaal gebeurd is en waarom hij zoveel pijn heeft? Vervelend van je baan.. Het is natuurlijk zomervakantie en verwachten ze dat iedereen maar vrolijk extra kan werken. Als het allemaal haalbaar is prima, maar je hebt ook nog gewoon een gezin thuis! One of kind, het ziekenhuis zal het best wel begrijpen als je graag wat uitstel wilt hebben. Vaak ben je in het ziekenhuis (hoe gemeen dat ook klinkt) toch maar een nummertje. Maar wat goed van je om ook voor jezelf te kiezen! Ik denk inderdaad dat stress niet goed is om daarmee het traject in te gaan. Het vrouwen lichaam ( en die van mannen natuurlijk ook ) zit soms maar ingewikkeld in elkaar. Zonnestraal, spannend!! Heb je vandaag je schema gekregen? Ben erg benieuwd.. Verrassen is natuurlijk het allerleukste Helaas wordt dat ons zo ongelofelijk moeilijk gemaakt als je in het traject zit met al die afspraken. Kan jij het allemaal een beetje combineren met het werk? Is vast ook een stuk rijden of niet? Pippeke, ben jij al gebeld door de psycholoog? Hopelijk kan je er snel terecht! Oooooh heerlijk dat shoppen he? En al helemaal als je dat 'leuke jurkje of leuke broek' nu in de uitverkoop tegen komt hihi Hier verder geen nieuws.. wacht rustig af tot de 1e prikdag. Ik heb wel vreeeeeeselijke pijnlijke borsten nu ik de pil weer moet slikken. Wijzen ernaar doet al pijn!
oh gelukkig had ik echt nooit last van de pil. psyc heeft me nog niet gebeld. had ik op zich ook nog niet verwacht maar toch was ik vandaag zenuwachtig. gut gut wat ben ik toch een doos! wat vreselijk voor je kleine man 2b! toen ik mn schroeven in mn heup kreeg had ik geen pijn maar toen ze eruit gingen jeemig wat deed dat zeer! het stukje schroefdraad aan het einde van de 10cm lange schroef was breder, na 3 jaar was het bot daar goed tegenaan gegroeid dus moesten ze om het eruit te krijgen weer terug tappen naar buiten. nou dat heb ik achteraf geweten! ik heb 2 weken de volle dosis tramadol nodig gehad! ach gerum voor je mannetje, ik geloof dus dat ik wel weet wat voor pijn hij nu heeft. snel andere medicijnen vragen als het niets helpt hoor!
Pippeke, dat zou ik ook hebben hoor, op van de zenuwen omdat je een telefoontje KAN verwachten hihi.. Bloem wanneer ben je begonnen met de pil? Wat is ook al weer je eerste prikdag? Jeetje meis, hihi, jij zit gewoon al in het treintje hihi, wij stappen om de de beurt achter je in hoor Spannend Bloem!! One hoe gaat het met jou? En met jou Swimming? Ik ben inderdaad naar de huisarts geweest voor pijnstillers. Snap het gewoon niet, eerst ligt ie een hele poos aan de morfine pomp en dan naar huis met pcm en diclofenac. Mocht van het ziekenhuis 4 maal 240 pcm zetpil geven en dan 3 maal diclofenac van 12,5. Huisarts heeft nu diclofenac 25 gegeven, 2 maal daags, plus dan 4 keer de pcm. Als hij zich rustig houdt, dus wat op de bank hangt puzzeltjes maakt, ipad speelt, dan gaat t wel. Maar gaat hij lopen, dan krijgt hij echt pijn. Ben maar om een tweelingbuggy geweest. HIj gaat namelijk altijd mee op zijn fietsje als we weg gaan. Maar nu is de komende 6 weken de fiets een no go. HIj gaat ook nog zitten ook in de buggy. VOordeel dat het maar een kaboutertje is. Super klein, ook voor chinese begrippen loopt hij net onder de onderste lijn van de groeicurve. In vergelijking, zijn broertje loopt tegen de aller bovenste lijn haha, das een reus! Hij draagt nu broekjes maatje 80 weer nu hij zo afgevallen is en gewoon niets eet. De jongste zit in 86 hihi. Maak me wel zorgen. Gisteren een pak vlaflip gekocht want hij zei dat hij daar zin in had. Hij heeft een paar hapjes gegeten. Drinken krijg ik er op een dag 2 bekertjes vocht in Waterijsjes gaat wel, dus hij eet wat vaker op een dag waterijs, het moet maar even zo..
Ik dacht ik ga koorts opmeten ivm ontstekingen ofzo, maar dat heb ik maar niet gedaan, want hoe meet je dat als hij 4 maal pcm krijgt en 2 maal die diclofenac?
Twoboys, net voordat de volgende PCM en diclofenac erin gaat zou je kunnen meten. Hoop dat je kleine ventje snel minder pijn heeft. Arm kind . Maar hij is heeeeeeeeel blij met zo'n mama als jij, weet ik zeker!!! Pippeke, die zenuwen in je lijf komt door al het slechte nieuws bij elkaar....en vooral de onzekere toekomst! En natuurlijk ben ik in iedergeval heel positief dat jullie eg wel een beeb mogen krijgen....die onzekerheid blijft!!! Das zo klote!! Ik zei altijd: als ik maar wist dat het uiteindelijk allemaal gaat lukken, dan wil ik er alles voor doen....maar die onzekerheid is killing!! Bloem, tsja, jij bent gewoon al begonnen meis!! Hier schema binnen gekregen, gewoon via de mail. Met een recept voor progynova en utrogestan. Dag 1 beginnen met progynova en dan schema volgen. En bellen om een echo af te spreken. Zo simpel is het dus . Ik zeg: moet ik niet eerst langs ofzo???? Nee hoor, gewoon beginnen wanneer ik wil en ongesteld ben... Echo zal 12 of 13dgn later plaatsvinden. Is m'n baarmoedrslijmvlies 8mm of meer dan wordt de TP ingepland voor 5dg later. Ik vind het nu ineens best spannend worden....willen waarschijnlijk in september beginnen met progynova zodat eind september (please) de TP plaats zal vinden (DUIMDUIMDUIM).
Ja haha! Ik denk waarom niet september...hihi . Moet alleen wel uitkomen qua werk, das nog wel ff een puntje. Wil nu namelijk niks vertellen. Ook niet tegen leidinggevende.
Wauw zonnestraal wat spannend zeg super!! Twoboys hoe is het met jullie ventje nu? En maat 80 ocharme. Maar jullie 2e ventje is zwaarder als S Die weegt nu 12,5
Hier alles goed meiden. Ik hb alleen een vraagje. Hoe lang moesten jullie wachten op het gesprek van de psycholoog?
oh das kut zeg... Dromen dat je collega op het werk verteld dat ze (eigenlijk ongewenst) zwanger is, en vooral alle felicitatie reacties van iedereen. Bleh. Word al meteen wakker met een steen in mn maag. Of mn ongi zit er eindelijk aan te komen,maar ik denk het eerste. Psych heeft hier nog niet gebeld. Hoest nu met de kleine man 2b?
Hahahah ik vind het wel een hele coole actie hoor! Gewoon beginnen!! SUper...ik vind het zo leuk!! Ja hebben wij nu ook, op mijn ouders na, gaan we het niemand vertellen. Mijn ouders ivm oppas. Heb niet zoveel zin om ze mee te slepen naar een punctie
Hihi ja T is een grote knul ook haha, en tegen iedereen zeg ik, dat heeft ie van papa Mijn man is 196, maar ik denk dat de donor 2.10 is hahaha... Hij loopt tegen het allerbovenste groeilijntje op de curve bij het cb. Hij is nu de 80 cm gepasseerd, en weegt tegen de 12 kilo, 11,7 kg. Jemig J is echt mager nu, de maatjes 80 zakken zo van zijn billetjes af die hij dus niet meer heeft (had hij sowieso niet). Hij is bijna 4,5 jaar. Korte broeken he, lange broeken zouden hoog water zijn Hij is echt klein, net 95 cm. Met zijn 13kg. Gisteren heeft hij wel aardbeien en perenwaterijsjes op. Ik geef m nu zo zetpillen dat alles elkaar overlapt en hij dus geen pijn kan krijgen. Behalve vannacht en als hij loopt Zo ontzettend zielig!!!
Voor icsi nooit bij een psygoloog geweest. Wel voor het donorzaad met iui-d Maar toen zaten we in de onderzoeken, ik kreeg een hsg en weekje of wat later dat gesprek. Verliep eigenlijk vrij vlotjes. Ben heel benieuwd wat ze met ons gaan doen. Denk dat we voor icsi gaan. Omdat we dus nu zeker weten die rietjes niet betaald te hebben Baal wel, want dan krijgen we vast en zeker eerst weer zaadonderzoeken een paar keer, ben je zo 2 maanden verder....grrrr.... Wil eigenlijk nu wel beginnen Denk dat eer wij officieel aan een behandeling kunnen beginnen we echt wel in nov zitten. Tenzij als in een wonder de rietjes er nog zijn dan gaat het sneller denk ik.
Bah bah, dromen kunnen je hele dag verknallen he!! Gatsie, misschien kan je iets leuks gaan doen vandaag zodat die droom uit je gedachten verdwijnt. Droom eens dat jij een wolk van een baby in je armen hebt van jullie 2, dan begint je dag veel fijner Jullie gaan gewoon een kindje krijgen hoor, je zit op de goede weg!! Blijf vertrouwen houden, je bent nu dichterbij dan eerst!! Ik mag vannacht weer aan de bak..blehh..sinds ik kinderen heb baal ik van mijn werk. K heb er geen zin meer in..
@Twoboys, Ik ben 5 juli gestart met de pil en mag de 22e gaan spuiten. Bijna dus Zonnestraal, jij gaat ook al bijna beginnen!! LEUK!! Pippeke wat rot van die droom.. Daar kan je de hele dag altijd nog zo last van hebben Succes vandaag meid, inderdaad vandaag wat afleiding proberen te zoeken. Twoboys, Wat vervelend dat je baalt van je werk. Misschien een beetje een rare vraag, maar is dat wel de juiste werkplek om te blijven werken als je het niet zo leuk vindt?