En het mooie waar je het voor doet, de terugplaatsing van een mooie emmy, doet totaal geen pijn!!! Pijnloos!!!!! Alleen een volle blaas, maar dat moet je ook niet te letterlijk nemen Mijn man bleef me vol gieten dat ze na de tp mijn blaas weer konden legen met een catheter en ik meer dan een maatbeker plaste!!!!!!! Deze liep over ze moesten snel een andere erbij halen hahaha... Ik heb een vervelende jeugd en ws hierdoor kan ik na puncties niet meer plassen, psygische probleempje dus wat er altijd bij komt kijken, duurt een weekje en dan kan ik weer zonder catheters.
lief lief die reacties van jou altijd! Mooi dat je die spuitjes niet voelt. Ik geloof je ook wel. En het is nieteens de pijn. Bedoel een heup breken, das pas pijn... Het is gewoon meer het idee. Wat ik dus al zei: een fobie. Maar ze moeten mij daar maar eens lekker op mij in gaan praten bij de psych. Enne... Lekker zo stoned van de morfine joehoe! Ik wil ut! Manlief kwam net ff klagen over zn spierpijn in zn been van toenstraks...hihi... Nu ga ik echt tuintje sproeien en slapen. Vuur is uit en heb het koud. Xxxxxx
Hihi pippeke, ga je nu nog je tuintje sproeien meis.... Wel slim ze geven morgen heel warm heet weer op, dan zijn je plantjes weer een dagje gered van de zon ik heb zo geen groene vingers, krijg een cactus nog uitgedroogd Het is echt je angst, en daar voor krijg je strakjes begeleiding! Top toch! En wij hier zullen je er ook doorheen praten hoor!! Je kan het echt!! Ook al lijkt dat nu nog zo onmogelijk, echt jij kan het ook!!
Nee, maar dat was bij mij een psygisch dingetje.....dat komt niet zo heel vaak voor.....volgens mij vragen ze er ook naar hoor, of je een verleden hebt waardoor je bv niet goed kan ontspannen. Vragen ze trouwens ook bij de verloskundige oif je nare ervaringen gehad hebt, want nadat je deze berg beklommen hebt, mag je daar naar toe he!! Daar doe je het voor, hou dat in gedachten!! Lieve Pippeke, op naar dat mooie kindje van jullie!! Nou hup hup je tuintje sproeien en lekker slapen, kan je morgen uitgerust de zon in
Ms kan je wel wat extras krijgen tijdens de punctie als je je angsten heel duidelijk verteld, zou zomaar kunnen Haha dat je het stoned ondergaat :b Nou ik pak me nog een kopje koffie... eer het 730 is..................duurt nog effies eer ik mijn bed kan opzoeken..waar ik dan niet lang ik kan omdat het bloedje heet is bij ons boven
wij hebben een keer bij de hornbach een ventilator/airco gekocht. Het is geen arco maar een waaier en als je water in het bakje doet dan is de lucht kouder. Is ook op wieltjs en niet zo heel erg groot. Niets voor jullie? Oh ja je was natuurlijk aan het werk gistteravond. Ik dacht even die blijft ook mooi lang op met kleine kids. De meeste buren zijn om 12 uur al moe hier. Tja ik sproei mn tuintje elke dag. Mn tuintje is mn dingetje. Hij is ook echt geworden hoe ik het in mn hoofd had. Ook qua sfeer. Het is een japanse tuin! En goed doorgevoerd! Jammer dat ik geen mega tuin heb. De breedte van ons rijtjeshuis en dan 10 mtr diep ofzo? Op mn fb staan fotos.... Voor wie wil...
bij de eerste heftige operatie (van 6 uur) kreeg ik een catheter in. Ikke maar roepen dat ik niet durfde te plassen want wist dat het ding niet goed zat. Maar nee de vpl bleef maar volhouden dat dat maar leek en dat ik echt kon plassen. Nou okay dn dacht ik.....en zeek heel mn bed nat!niet zo handig net na een zware operatie op de ic..! Maar dan nog. Een catheter in en uit krijgen vind ik ook helemaal niets! Wilde ze me ook aansmeren na mn heupoperatie. Ik eiste dat ik het niet wilde en kreeg mn zin! Vandaag bbqen bij mn beste vriendin die zo dr verjaardag viert! Fijne warme dag allemaal!
Ik heb helaas niet alleen maar kant en klare spuitjes. De decapeptyl zijn inderdaad wel gewoon kant en klaar. Ik spuit daarna menopur en dan moet ik water met een vloeistof oplossen, en daarna die vloeistof in nog een ander potje oplossen. Te ingewikkeld om even in de auto te moeten doen. Ik werk in de thuiszorg dus zit de hele avond alleen maar in de auto. En spuiten bij een cliënt op het toilet vind ik niet kunnen hihi. Ik denk dat ik toch maar gewoon 22.30 aan houdt, gewoon lekker vertrouwd thuis. Mijn man is ook verpleegkundige dus als ik al op bed ligt wilt hij het wel klaar maken. Wat een luxe he Sorry pippeke, kan er niks aan doen! Wil je inderdaad niet bang maken. De stress slaat bij mij gewoon toe.. morgen gaat het gewoon echt beginnen En de punctie.. pff praat er maar niet over. Daar zie ik dus ECHT als een berg tegenop! Bij ons krijgen we ook inderdaad morfine.. blij toe want lees ook dat ze soms alleen maar een paracetamolletje krijgen Dames wat een nare verhalen met katheters en niet kunnen plassen etc. Ik heb er nooit een gehad en hoop hem ook nooit te krijgen bahbah Een fijne dag vandaag! Ik ga vandaag naar Sister act de musical toe. Dus lekker swingend morgen het ICSI traject in. Je kan het slechter treffen toch, hihi?!
Twoboys wat erg van je jeugd. Mijn moeder heeft dat ook gehad helaas. Ik heb een gelukkige jeugd gehad godzijdank! Punctie uhm ik ga onder narcose. En dat is niet voor jullie bang te maken ik haalde het niet met alleen paracetamol. Eerste punctie 25 follikels en 15 eicellen. Twoboys in Gent zul je 3 keer per dag 1 utro van 200 mg moeten gebruiken althans zo doen ze het in elk Belgisch zh. Heerlijk weertje heh Bloem ammuseer je bij Sister act
welnee! jij moet ook ff je verhaal/angsten/frustratie kwijt! nu snap ik wel dat het 22.30 word. niet te doen anders nee! en als je al slaapt en je man komt rond die tijd thuis, dan tjopt hij hem dr ff in terwijl jij slaapt?? veel plezier vandaag! jeetje zeg, jij gaat gewoon echt beginnen! superdikke succes! tja narcose, is ook nog een leuke optie. we zien wel hoe het met me gaat als ik wat gesprekken heb gehad met de psych.
Ff snel ben wakker aan het worden 😉vannacht weer alle tijd.. Pippeke jij kan als je de prikinstructies krijgt en de arts ziet vertellen dat je zoveel angsten hebt dat je ervoor bij de psyg loopt. Meld het e het echt zo vaak je kan hoor, ms hebben ze wel protocollen voor mensen met zoveel angsten. Bloemetje: oh nee dan heb je tafel en stoel nodig hoor en rust om je te concentreren. Plus dat ik denk dat t te heet is om je spullen in auto te bewaren. Snap dat je even door moet bijten. One: ja s best lastig soms die behandelingen als je niet kan ontspannen. Ik had ook rond 23 grote follikels en een berg kleintjes. Doen ze trouwens in Gent narcose bij punctie bij curettage niet, was ik gewoon bij met een morfine achting infuus
Ik heb het in Brussel extra aangevraagd. Ik heb de 1e keer ernstige overstimulatie gehad en een spoedpunctie gehad. Daar was geen tijd voor medicatie voor dus brrrrrr. Sindsdien had ik sowiezo zoiets het moet maar onder narcose
Oh ja dat snap ik ja! Brrr..... Overstimulatie ook gehad das niet zo heel gezellig en als er dan spoed achter zit, dan kan je maar beter van te voren narcose plannen.. Pippeke, ik lig als ik vrij ben, savonds om 900 echt wel in mijn bedje ben vaak druk snachts, en elk uur dat je pakken kan moet je pakken, de dag begint hier door de jongens ook tussen 500/630 ongeveer.
Go Bloempje Go Bloempje Go Bloempje Go Bloempje..... Je kan t je kan t je kan t.... Je bent gewoon bijnaaaa eitjes aan het broeden haha.. Hoe stoer is dat!!!! Zet m op, je kan t hoor!!
Twoboys, is het bij jou wel 's normaal gegaan??? Ik heb wel 's zo van zucht...gaat het nou nooit 's in 1x goed (m'n icsi wel en besef ik maar al te goed)??? Maar als ik jouw verhalen lees mag ik echt niet klagen!! Respect voor jou hoor!!! Punctie onder narcose was voor mij ook een reden om naar DD te gaan. Bloempje is begonnen!!!! Woeiiiiiii!!!! Ja tis ff improviseren dat prikken-gedoe....ik heb dus gewoon op m'n werk moeten prikken, kon niet anders helaas. Tis wel een gedoe, dat wel!! Pippeke, ik ben wel heel benieuwd naar jouw Japanse tuin, dus pb me je FB-account please . Hier alles goed, B.eau vannacht een aanval van verlatingsangst...om 1.30u. Was dus heel gezellig .
Japanse tuin, prachtig!! Ik vind dat zo mooi he!! Ook met van die rotsformaties toevallig? Watertjes? Daar gaan vast heel veel uurtjes inzitten. Ach arme B.eau, lekker mamam opgezocht. OOk al eenkennig? T. is hier op het moment willekeurig eenkennig, schaam me af en toe gewoon haha.. hij kan zo hartverscheurend hard gaan huilen in de wagen als er iemand tegen m praat waar hij het niet van hebben wil.. Doen ze standaard narcose in DD met punctie Zonnestraaltje? Maarre jij bent gewoon de volgende die van start gaat he....woeeeeiiiiii Hahahaha nou Zonnestraaltje, nou je het zegt, wij doen, of ikke, doen de mmm en de zwangerschap wel altijd heel heftig zeg maar maar daar raak je ook weer aan gewend Zwangerschap: ernstige BI waar ik nog altijd mee kamp (niet zo heftig meer hoor, godzijdank), zwangerschapssuiker met insuline 4 maal daags, opgenomen met 30 weken met hoge vliesscheur en vroegtijdige weeen tot week 38 meer in het zhuis gelegen dan thuis, 35 kilo aangekomen (en nu 38 kwijt dus ben eindelijk weer fatsoenlijk maar wel huid over ).enne de bevalling was ook een spannende gebeurtenis..
Dames, houden jullie het koel?? Ik denk dat ik vastplak...en heb ik vandaag een trouwerij ook nog... Zou hele dag mee mogen gaan, maar het is van het zusje van mijn vriendin waar ik eigenlijk geen contact mee heb. En ik kom uit de nacht dus heb geslapen. Nu dacht ik even snel te gaan feliciteren ben ik gewoon die kaart kwijt...
Whoehoe, dames wat wordt ik blij van jullie support! Toppers!! Jemig wat is het warm vandaag he? Ik weet dat ik niet mag klagen maar ik doe het als Nederlander natuurlijk toch.. In het zonnetje stond er 48 graden op te temperatuurmeter. Dit vind ik iets TE overdreven! Succes met de trouwerij twoboys! Hoop dat je inmiddels het kaartje hebt gevonden Die bruid zou overigens haar trouwjurk wel uitzweten, ook sneu zeg!