Twoboys, had m'n bevallingsverhaal ook ingetypt en toen alles weg :x:x:x. Komt wel! Heftige zwangerschap jij ook zeg, pfffff . Maar misschien....wie weet....het zou best 's kunnen: word jij zwanger en ik ook en gaan we fluitend de zwangerschap door . Veel plezier bij de wedding! Tis bloedheet ja, met een baby naar het zwembad zie ik ook niet zo zitten. Hij is na 2u wakker zijn kapot moe. Dussssssss, mijn man heeft een zwembadje naar ons toegehaald . Dat kreng moest iets van 3u lang gevuld worden, tis dus echt wel een zwembad! Staat dus nu een zwembad in ons tuintje . Eentje voor ons en een klein badje voor B.eau .
Hahaha wat voor zwembad hebben jullie dan wel niet zonnestraaltje 😁 wel super lekker hoor!! Kan je met z'n allen poedelen. Ben wel benieuwd naar jouw zw verloop ! Ach mocht ons weer lukken dan doen we t gewoon beter dan vorige keer 😜al maakt t niet uit ons resultaat is zo n rijkdom dat je t gewoon weer aandurft he? Bloempje meis............ Morgen eerste x spuiten of was t vanavond al? Wat ongelooflijk spannend!!!!!!!!! Zet m op, laat ze maar n poepie ruiken 😉!! Pippeke met jou alles goed? Nog niets gehoord ? Wachten duurt altijd lang he? One hoe ist met jou? Ben je er al een beetje uit? Swimming hoe gaat het bij jullie? Poeh heet zeg! J met z'n arm in t gips en z'n pijn zielig joh . Maar t is niet anders. Onze mopsjes kunnen er ook niet tegen, hijgen en liggen voor pampus. Paarden in n wei met hoge bomen en dus met schaduw gezet. Bruidje bezweek ongeveer in haar super mooie jurk! Had met r te doen . Nu lekker slapen ik lig, kids slapen, man spoort niet en gaat hardlopen . Trusten allemaal fijne avond nog
ja de hele mik mak! en dan net niet volgepropt in een normaal formaat stadstuin. dus met rotsen, vijvertje met beekloop, waterlelie. verschillende bamboes. 1 tje met stam zo dik als je een ring maakt van duim en wijsvinger. deze is wel 4-5 meter hoog! en div japanse planten. mos natuurlijk en fluweelboom. ook een amandelboompje. deze moet doorgaan voor kersenbloesemboom. de echte paste niet meer. deze geeft ook roze bloesem in het voorjaar. buddha beeld en 2 japanse huisjes. theehuis wat tevens de konijnenkooi is. zucht, ja ben wel trots op mn tuintje heb net de winterjasmijn geplant. is niet echt perse japans maar in de zomer groeit die doot mn clematissen en blauwe regen heen en in hartje winter geeft deze leuke gele bloemetjes! kei vrolijk in de winter!
bloem hoe ging het spuiten?? tja tis warm maar ik durf niet te klagen hoor! is het eindelijk mooi weer! heb je weleens hondenijsjes gemaakt? in een bakje wat in de vriezer kan een laagje water doen met een snoepje. dit laten bevriezen. daarna weer water net een snoepje erbovenop. etc. heerlijk vinden ze dat! lekker erover likken en pootjes eroverheen. geef dit wel in de schadow. afgelopen keer hadden ze natuurlijk koude pootjes ervan gekregen en de stenen deden een beetje zeer door de hitte.. oeps. nee ik heb nog geen belletje gehad... hoest met de pijn van zoonlief 2b? ik had het idee om te gaan sporten vanavond. maar dacht ben ook gek ook! morgen vrij. eerst maar een boodschappen ewn daarna op het gemakske aanrommelen. eigenlijk wel strijken en daarna een boekkie lezen denk. af en toe de honden natsproeien. doei doei
Wauw!! Fantastisch! Ik vind dat zo waanzinnig mooi he, daar word je zo rustig van van zo n mooie tuin. Ik snap heel goed dat je daar ontzettend trots op bent. Mag ook wel want het is volgens mij niet eenvoudig bij te houden? (ik krijg een cactus nog verdroogd ) Een ex van mijn had een broer met een japanse tuin inc de kooikarpers, en zijn we ergens in zuidholland geweest naar een of ander iets wat alleen maar uit Japanse tuinen bestond om inspiratie op te doen. Waanzinnig mooi!! Is je tuin groot?
Ja het is bloedje heet maar klagen doe ik ook maar niet hihi, veel te blij dat we nu zomer hebben. Al zou de wei van de paarden wel wat regen kunnen gebruiken, het gras smacht naar water, en mijn regentonnen zijn ook leeg, daaruit drinken ze. Toevallig heeft mijn man zondag een poging gedaan om een hondenijsje te maken. Alleen wij hebben 3 hondjes, 2 mopsjes en een beagle en hij had als experiment 1 ijsje gemaakt haha...sufferd... Moet zeggen met zijn drieen waren ze ook wel zoet. Ga er vandaag weer maar een paar maken Maar voor de ergste hitte even boodschappen doen. Pijn gaat nu wat beter gelukkig. Moet m wel heel erg beschermen tegen de jongste, die trekt of hamert zo op zijn gips Voor hen mag het snachts wel wat koeler zijn, kon vannacht fles geven en de oudste afsponzen..
Lief dat jullie naar me vragen. Wij zijn in afwachting voor de brief van de psycholoog. Verder wil ik alleen beginnen met de hormoon tabletten zodat we kunnen staren met de iui. We wachten rustig af.
Nou meiden, de eerste spuit is gezet. Ik dacht dat doe ik wel even, maar bij andere mensen spuiten gaat toch veel makkelijker dan bij jezelf. Ik heb 10 minuten met die spuit in me hand gezeten.. IK KAN HET, IK KAN HET!! Ik heb tussendoor zelfs de spuit nog aan me man gegeven, maar toch weer terug gepakt. Wil het gewoon zelf kunnen. Uiteindelijk doet het eigenlijk helemaal geen pijn. (Dus geen zorgen pippeke) Het is alleen op het psychische gebied gewoon rot. Het is niet natuurlijk om een spuit in je eigen buik te zetten. Maar goed.. Vanavond ga ik voor de 5 minuten twijfelen en moeilijk doen, en morgen gewoon in 1 keer hihi.
Joehoeeeeeeee bloempje !!!!!!!!! You go bloempje!!!!! Zet m op! Jij bent dicht in de buurt van een zwangerschap!!! Wiiiiiiiieeeehhhhhh
oh ja ik zie het helemaal voor me bloem! Tis hier ook niet zozeer de pijn, maar het psyc gedeelte. Knap dat je het uiteindelijk toch zelf hebt gedaan!
Jeeeeej, het spuiten is me vandaag gelukt met 10 seconden twijfelen hihi. Ik ben 22/7 gestart met decapeptyl (en dan nog 4 dagen de pil doorslikken). Op 4 augustus komt de menopur erbij, dus iedere avond 2 spuitjes zetten. En dan 13 augustus de uitgangsecho. Ja spannend!! Maar dames jullie gaan me binnenkort volgen hoor!! Gaan we met zijn alle verkassen van het sept/okt/nov topic naar het zwangerentopic van 2014. Goed idee toch? Ik wil nog even kwijt dat ik heel blij met jullie ben! Vind het heerlijk om hier met zijn allen lekker te kletsen en raak langzaam verslaafd aan het forum, iedere keer spieken of er geen nieuw berichtje is
goed gedaan wijffie! ik ben ook wel heel erg blij met ons topic! en jullie dames die me erdoorheen slepen. dat terwijl ik nog helemaal nergens aan begonnen ben (nog niet gebeld... hmm?!) spiek ook veel te vaak hier! zit te kijken of er een interessant boek is om te bestellen. lees net over open zenuw en de lab baby. iemand iets gelezen wat aan te raden is? het moet informatief maar vooral luchtig/nuchter en soms grappig zijn. niet zo'n zwaar op de maag boek zeg maar.
Super Bloem!! Trots op je. Het is idd de gedachte wat akelig is heh aan het spuiten zelf. Komt helemaal goed Pippeke let maar op straks zit je ook in een stroomversnelling. Met die boeken geen ervaring.
Joehoooooeeeh!! Knappert!! Zie je, vandaag denk je er niet eens meer bij na Vind ik een strak plan, maken we een nieuwe titel aan, zwangeren topic van 2014 hahaha!! Kan niet wachten..poeh heb er nou ook wel heel veel zin in hoor!!
Hmm...nee ik weet geen luchtige boeken zeg maar.. Las veel op internet, maar dat is niet luchtig, dat is meer hoe alles bij iedereen verlopen is, en daar las ik vaak te veel verdrietige dingen. Ik las hier op zw pagina alleen de goed afgelopen verhalen, en of dat pas na 10 jaar goed afliep maakte niet uit, als het maar een goede afloop had, dwz dat er toch een kindje kwam. Die verhalen gaven me moed om verder te gaan, door te zetten. Nu geloof ik ook in doorzettingsvermogen. Al is dat natuurlijk maar een onderdeel van het geheel, want als je leeftijd tegenzit of je ziektes hebt oid dan is het al veel lastiger. Hoop voor je dat andere meiden leuke boektitels weten. Je kan op Freya ms wel titels vinden? Die psyg hoort die bij het ziekenhuis of staat die er los van? Mijn man had wat probleempjes met zijn ouders en wilde dat op een rij krijgen mbv een psyg (uiteindelijk hebben we geen contact meer met ze, ze maakten verschil in de jongens...haha zij denkt dat de jongste een bloedband met haar heeft...en ik zou haar zoooooo graag uit die droom willen helpen!!!!) , bij de eerste moest hij 3 maanden wachten door de wachtlijst, hij is toen verder gaan zoeken en kon bij een ander 2 weken later terecht. Ms moet je es navragen of er wachtlijsten zijn ivm je probleem en dat je behandeling er toch aan zit te komen (als je zelf wil natuurlijk ) Zet m op!
Ja dat is echt zo, je stapt een treintje in, en alles wordt je duidelijk en helder. Het abstracte maakt het zo ingewikkeld nu nog voor je. Je weet niet wat de bedoeling is , wat je kan verwachten. Als je eenmaal begint, gaat die bal rollen en rol je gewoon mee...echt..