Wat erg bloem dat je geen steun krijgt van vriendinnen etc. Maar helaas weten mensen idd niet wat voor een impact dit hele traject op je heeft Heb je veel last van de deca? Twoboys heb je nog niet gebeld over de rietjes? Pippeke wat goed van de afspraak bij de psych. Zonnestraal nog ff is het september En jullie kneusjes nouuuuuuuuuuu zeg!!!!!! Wel super kneusjes dan hoor!!! Hier erg druk met werke, moet al om 3 uur jawel 3 uur opstaan om te gaan werken dus ben bek af. Het is hier afwachten wat het werk zegt heh straks wanneer
Hey Tis geregeld met het werk hoor. De deed helemaal niet moeilijk! Tis ook rustig op het werk dat scheelt ook. Toen ik het net wist zei ik ook dat mn emmer aan het overlopen is. En dat ik veel angsten heb. Iedereen die ik het vertel dat ik naar de psyc wil zegt dat ze dat een super zet vinden! En ik vind het van mezelf ook best goed hihi. Ik denk dat ik deze uren maar opneem. Ik wil dit zelf en het is niet zo dat ik naar de psych moet voor de behandelingen. De rest krijg ik allemaal. Staat zo in het cao. Pas samen met leidingevende uitgezocht. Ze mogen me in geen enkele manier belemmeren staat er letterlijk. Maar vind het wel zo schappelijk als ik deze uren opneem. Vervelend van je vriendinnen bloem. Hebben zij al kids? Dat scheelt misschien ook als ze dat niet hebben is het ver van mn bed show. Geen excuus natuurlijk . Weten ze genoeg over wat je nu doormaakt? Misschien even letterlijk uitleggen, ook hoe het zit met je gevoel. Niet aannemen dat ze hetzelfde voelen als jou en dat de precies weten wat je doormaakt. Waarschijnlijk hebben ze nu een totaal ander leven? Maar ik snap je wel hoor. Ik pro beer Verder te denken. Xxx!
Lieve Bloem, dit is zo niet fijn he..juist nu kan je alle support goed gebruiken. Het is een heel heftig traject, je gaat als een rollercoaster door alle emoties heen..Dan heel blij want je bent bezig, dan heel angstig want stel dat het niet lukt, bozig en verdrietig want waarom moet het niou zo...en dan ook nog de hormonen die je emoties gewoon extra versterken. Mensen onderschatten sowieso de kinderwens, en dan komen de dooddoenners: Je bent nog jong, je moet er niet zoveel aan denken, je moet het loslaten..dan heb je de grappemakers: ' kom maar een avondje bij mij langs', ' gebruik je wel het juiste gaatje'... Maar juist je vriendinnen he, die heb je zo nodig.. Hier maar van 1 vriendin begrip gehad, derest liet het afweten. Maar Bloempje, wij willen wel heel graag weten hoe het gaat met jou en je behandeling hoor!!!!! Knoop dat in je oren!!!! Poeh, volgens mij heb ik op 21 -6 gemaild, toen kreeg ik een mail terug dat ik moest bellen, dat heb ik anderhalve week later gedaan. Dus ik wacht zeg begin juli. Valt wel mee dus Maar goed, als je dan sept hoort, klinkt wel lichtjaren hier vandaaan En als we dan dus voor icsi moeten gaan, dan zal het zaad wel weer bekeken gaan worden, want die ICSI eerder hebben we in Maastricht gedaan. Daar gaat ook zo 6 weken overheen want dat moet een keer of 3 met tussenpozen .. Kwa tijd hoop ik dat de rietjes er nog zijn, dat gaat sneller en eenvoudiger...
Hoe doe je dat met je manneke? Komt er een go bij jou? Dat lijkt me wel super pittig, want je moet toch ook ergens slapen? Zwaar meis!!! Nee hihi moet nog bellen maar ik heb geen idee welk nummer en ik ben weer bang dat ik voor l*l sta als ik een verkeerd nummer draai. Hoop een mailadres te vinden
SUper fijn van die lieve reacties, en dat je het gewoon mag regelen!! Top!! Kan je dat al van je lijstje met zorgen afstrepen
Hahahaha ik wilde net vragen, Pippeke, bbq vanavond Lekker, hoop dat we hier morgen ook weer aan de bbq gaan, ligt even of het weer mee werkt.
het ging gewoon regenen tijdens ons avondmaal! zonnescherm uit, parasol erboven. we werden net niet nat hihi! intussen is het wel weer opgedroogd geloof ik en heeft manlief het scherm weer ingedraaid. grappig is dat dat je hoofd verteld dat je als de wiedeweer naar binnen moet als het regent. terwijl er eigenlijk alleen maar regen naar beneden viel..! en het is eigenlijk maar water...
Ja hihi als of er iets vreselijks gebeurt als er spetters water op je hoofd vallen Onweer vind ik dan wel doodeng hoor...brrr..
Overigens heb ik Gent gemaild, gewoon het enige mailadres van de vrouwenkliniek wat ik vinden kon en gevraagd of onze rietjes er nog zijn. Als ik verkeerd ben, sturen ze vast wel het goede mailadres of nummer We hebben gisteren afgesproken dat als de rietjes er nog zijn we daar mee doorgaan en we evt de onderzoeken naar het zaad willen laten starten, zodat dat op papier staat mochten de rietjes niet lukken. En dan als de rietjes op zouden zijn en geen zw ontstaan is, overgaan op icsi. Weet alleen niet of het ziekenhuis daar in mee gaat haha.. In elk geval is het belangrijk voor mij om te weten waar ik me psygisch op voor moet bereiden. Mijn man wil eigenlijk ook wel eens heel graag zijn eigen zaad gebruiken..
Maandag 12 augustus afspraak psycholoog Dinsdag 3 september afspraak gynocoloog starten behandeling!!!!! (Ik wordt als het goed is ongi tussen 28-31aug) Assistente zei als dat we dan gelijk door konden Ik ben zo blij
Bloem, jij bent nu al bijna ervaring spuiter zet m op straks weer! Pippeke aan de bbq? wij helaas niet liep wat anders dan gepland . Andere meiden, t is weer weekend, weer n weekje om. Ik mag morgen weer werken.
fijn swimming! Hier geen bbq vanavond, geen zin. Wel mac! Ik ben benieuwd naar het antwoord 2b! Ga zo naar vriendin! Spontane actie. We gaan kletsen en naar de italiaans ijsboer. We zouden samen zwanger worden. Hadden het al helemaal bedacht... Ze bevalt eind november. Zou leuk zijn als we nog even samen zwanger zouden zijn..!
Pippeke en daar gaan we voor!! Jij gaat nig even samen zwanger zijn met je vriendin!!! Lekker Italiaans ijs en gezellig kletse . Vind je het niet confronterend of ben je dat stadium bij haar al voorbij?
Swimming, wat super!! En spannend!!!! Twoboys, weer werken bah!! Pippeke, lekker ijsje eten mjam mjam. Vroeg ik me ook af, confronterend voor je? Bloempje, prik ze weer! Ook, ja bijna september . En 3u gaan werken, pffff wat zwaar zeg! Hier zware dag, naar begrafenis geweest van collega. Haar zoontje van 3jr is afgelopen zondag verdronken op een camping in Mierlo. (Was op het nieuws). Afschuwelijk was het! Wat een verdriet. Ben er ontdaan van. Oneerlijke kutzooi!
Jeetje zonnestraaltje dat nieuws houdt ons hier in Zeeland zo bezig ..(wonen aan t water ) Wat vreselijk!!!!!!! Geen woorden voor te vinden!! Heb gezegd dat oudste zsm op zwemles moet!! Heel veel sterkte omg dit kom je nooit te boven als ouders..