Wie start er ook met ivf, IUI of icsi in Sept/ Okt/Nov 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Twoboys, ja tis vreselijk. Collega, zijn mama dus, kon niet eens haar stukje voorlezen....pfffff, heb alleen maar gejankt geloof ik.

En das weer wat anders, ben sinds de MMM zo'n janken balk geworden. Is dit herkenbaar bij jullie dames? Voorheen kon ik heel makkelijk m'n emoties voor mezelf houden.
    Sinds B.eau er is raak ik al ontroerd als ik m'n man zie spelen/knuffelen met B.eau :). M'n man moet er erg om lachen, ik inmiddels niet meer ;).

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ach arme moeder, arme ouders ..ergste wat je als ouder kan overkomen :'(

Mijn opa , vader van m'n vader, verloor z'n drie kindjes met de ramp in 53. Hij hing aan een schoorsteen maar het water was te sterk ze zijn voor z'n ogen verdronken... Toch wel iets dat nu altijd nog in ons leven meespeelt, broertjes en zusje van mijn vader dan he.

Je komt dit verlies nooit meer te boven .

Ik ben sinds m'n bevalling zo emotioneel en jank om niks en alles. Ben ook hypochonder geworden 😟dat was ik echt nooit en das echt heel vervelend!

3. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Oooooooh wat afschuwelijk zeg voor vader van je vader!!! Vreselijk!!! Nee dat kom je nooit meer te boven :(.

Hypochonder check, had ik al wel door m'n werk ook.
    Maar jij dus ook dat jankerige, gelukkig :D....herkenbaar :D.

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Is afschuwelijk ja...

Hypochonder zijn is soms best zwaar raak soms vet in paniek :( terwijl ik voor de bevalling heel nuchter was,.. Stom he?

5. pippeke

pippeke Niet meer actief

nee vind het leuk voor dr. En ze leeft ook lief mee. Ze mag alleen niet overdreven zuchten steunen en kreunen van me. Ze gaat soms naar het aanstellerige en dan denk ik wees blij. Maar eigenlijk was dat maar 1 x en toen heb ik dat gezegd.

Twas gezellig vandaag!

6. pippeke

pippeke Niet meer actief

oh echt waar?! Wat erg!
    Dat zal eem heftige begrafenis geweest zijn. Sterkte!

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Oh kan ik ook niet tegen hoor ...in elk geval zeker niet als ze nog biet hoogzwanger zijn..tegen t einde is t gewoon zwaar fysiek dan snap ik t wel..ik zat op de plee te janken dat ik m'n eigen kont niet meer schoon kon maken kon er niet meer bij *schaaaaaam* en door de BI.

Een kennis van me had net n positieve test en die liep al met 2 handen tegen d'r rug te duwen kreunen en steunen hihihi...

Wel super dat je gewoon alles kan zeggen tegen haar dat zijn echte vriendinnen !!!!!

8. pippeke

pippeke Niet meer actief

hey dames!

ik vind het eigenlijk wel handig als jullie wat meer in jullie onderschrift zetten. over wanneer je nou je volgende afspraak hebt ofzo, of wanneer je echt gaat beginnen en wanneer de punctie ongeveer zal worden. ik probeer het een beetje bij te houden maar vergeet het weleens en haal dingen door de war.
    maar misschien is dit vette onzin en willen jullie dat helemaal niet. mag ook hoor.

vermaakt iedereen zich in het weekend??
    vanmorgen bijna zeiknat geregend! ik en vriendin (niet zwangere) gaan altijd zaterdagochtend wandelen met de honden, en nu waren we net op tijd terug bij het restaurantje voordat de hel losbrak. ten minste, zo zag het eruit op buienradar. het heeft flink gewaaid en geregend en wat gebliksemd maar volgens mij was de echte onweer iets noordelijker.
    ik was wel tikkie bang... ik heb het niet zo op onweer....
    vanavond naar de kermis met diezelfde vriendin en die zwangere vriendin met de mannen! gezellig!

xxx

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Pippeke, ik ben het eens hoor! Ik zal m'n onderschrift ff aanpassen ;).

Twoboys, och nee heb het niet zo erg als jij twoboys (hypochonder). Wat irritant zeg voor jou!

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @pippeke ik ben het met je eens. Maar ik had het al staan :):):)

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Goed idee Pippeke, ik onthoudt het ook nooit allemaal.

Bij mij staat er alleen dat we het startgesprek 3 sept hebben zal er bijzetten iui d of icsi?

Hier was het vanmorgen ook heftig, leek wel nacht! Had net op tijd de paarden op stal en toen begon het...en ik schijt echt zeven kleuren van onweer.

Moet straks weer werken, hoop dat de onweer wegblijft, zit in mijn eentje in een appartementencomplex waarin 47 clienten wonen, waarvan en de roepbellen afgaan bij klappen en degene die kunnen bellen echt gaan bellen......en ik dan maar dapper doen en net alsof ik het niet eng vind :( Moet er niet aan denken dat het in slaat dan.

Zonnestraaltje, kijk haha, ik denken dat jullie opnieuw aan de icsi moesten, maar er zijn nog eskimootjes, mooi!!

Hypochondrie, sja.......gaat met vlagen. Dan maanden niet en dan dnek ik bij alles dat ik doodga..stom he!

Nu zit ik in een rustige fase en nergens last van, houden zo!

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @two boys jij ook gesprek op 3sept? Wij ook om 10.30! Heb er zin in:):):)

13. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Yep!

WIj om 1600! Kan niet meer wachten :)

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik kan ook niet meer wachten. Maar eerst het gesprek bij de psycholoog:)

15. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik heb geen idee of wij nog een gesprek met een psyg moeten.

Dat moesten we wel toen we begonnen aan IUI D omdat ze willen zien of je in staat bent om een kind van een donor te krijgen. Of je de impact ervan inziet.

We zijn er inmiddels bekend. Heb nog geen mail terug gehad over de vraag of mijn rietjes er nog zijn ;)

Man wil eigenlijk wel heel graag nu icsi eigen zaad proberen.

Gewoon omdat we nu weer 3 pogingen en nieuwe rietjes kost weer een flinke berg geld. Plus dat ik al eerder zwanger ben geweest van hem van een tweeling via ICSI..we kunnen het dus wel samen ;)

Om de tijd te overbruggen tot aan 3 sept heb ik het druk zat, moet heel veel werken, veel meer dan normaal, vergadering, 21 augustus terug met oudste om zijn gips van zijn armpje te halen en dan een spalkje aan te meten, dan moet hij de 30 aug onder narcose in Gent bij het schisisteam om zijn tanden te saneren, krijgt kronen op meeste kiezen en paar tanden...onder narcose en dagopname.

ZIJn turbulente weken moet ik zeggen. Maar wij doen altijd zo raar, het is hier altijd alles of niets.

Nou het heeft hier in Goes van 22.15 tot aan 5 min geleden flink gespookt. Onweerde gewoon aan 1 stuk door, alsof je vuurwerk hoort.

Hoop dat het derest van de nacht stil blijft, heb me rot gerend naar clienten die er op reageren en bang zijn.

16. pippeke

pippeke Niet meer actief

kijk tnx ladies! Lekker duidelijk zo! Valt meteen op dat er 2 op dezelfde dag een afspraak hebben, leuk!
    Ik heb 6 aug mn afspraak bij mn psych maar vind dat wel vervelend om in mn onderschrift te vermelden. Niet dat ik me ervoor schaam maar toch.
    Hier is aug ook een drukke maand met extra werken en de afspraken. Nu terug van de kermis, het blijft hier nu maar regenen en onweren terwijl we eigenlijk de honden willen uitlaten.
    Ik zelf ben ook bang voor de onweer! Vroeger op vakantie in oostenrijk flinke storm meegemaakt.
    En de hondjes liggen ook wel een beetje te hijgen nu.

Manlief heeft een knorretje voor me gewonnen! Nu is de verzameling compleet, alleen nog een baby...

17. pippeke

pippeke Niet meer actief

rustige dienst 2b ! Hopelijk vallen ze lekker rustig in slaap...

Wat voor bewoners waren het nou? Bejaarden??

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hihi wat leuk dat je nu de poeh collectie compleet hebt ;) dan ben je nu eindelijk klaar voor de beeb ;)

Rotweer he, ik krijg onze hondjes niet naar buiten met zulk weer. Eigewijze mopseflopsen..de beagle wil wel hoor.

Meervoudig verstandelijk gehandicapten.

Het gebouw bestaat uit 3 verdiepingen. Beneden de meervoudig gehandicapten jongeren. De 2 bovenverdiepingen zijn ouderen/dementen van hoger niveau maar wel verstandelijk flink beperkt.

Gaaaaaaap de slaap overvalt me nu erg...gatsie..zal er nooit echt aan wennen.

Jij bent wel een avondmens he? ZO laat nog op, of is dat alleen in het weekend?

19. pippeke

pippeke Niet meer actief

nee we waren naar de kermis he!!?
    Maar ben wel meer avondmens dan ochtend mens ja. Maar door de week gaat manliefs wekkertje om half 6 dus eigenlijk horen we dan wel om 10 uur in ons bed te liggen, lukt helaas niet vaak...
    Ben gewoon vergeten een emmer suikerspin mee te nemen!

Maar jij moet wel echt opblijven denk ik he? Geen slaapdienst. En een hoop mensen heb je in je eentje onder je hoede!

20. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Haha morgne terug om de emmer suikerspin ;)

Ja ik moet wakker blijven, heb wakkere dienst..pff..ik kan ook nooit voorslapen dus ben de eerste nacht altijd 24 uur op..bah!

Mijn man staat ook 5.15 op die moet om 6.00 de deur uit, maar hem lukt het ook nooit om op tijd naar bed te gaan. ZElf lig ik vroeg..heel vroeg..rond 900 soms vroeger en soms wat later. Ben ochtendmens :)

VAn die psyg hoef je toch niet in je onderschrift te zetten..echt heel normaal trouwens in de mmm dus niet raar, maar kan me voorstellen dat je dat niet prettig vind.

Wat gaan jullie morgen doen meiden?

Hier ga ik eerst slapen en smiddags hebben we een verjaardag. Wel heel bijzonder:

Meid van mij op het dorp, heb ik vanaf de peuters tot en met de mavo bij in de klas gezeten, en vanaf de mavo ook bij haar man....zij zijn een maand later dan ons met hun chinese zoontje uit china naar huis gekomen.

Dus bij ons op het kleine vissersdorpje zijn binnen 8 weken tijd 2 chineesjes aangekomen.

Maar goed, dat ventje wordt dus 5 en gaan we morgenmiddag even uurtje heen...

Deel Deze Pagina