Haai dames, Ik meld me ook aan! Hoi Ook , leuk zo'n nieuw forum! Ook en ik kennen elkaar van een ander forum . Mijn naam is zonnestraal en na 7 iui's en 1 ICSI ben ik zwanger geworden van een klein zonnestraaltje . Mijn wens is uitgekomen. Ben mama geworden. Na de geboorte van m'n zoontje was ik he-le-maal klaar met de mmm! Maar omdat ik toch juist voor m'n zoontje (die overigens ontstaan is met donorzaad) graag een brusje wil, ga ik wel voor een TP. In de vriezer nog 3 eskimootjes . Rond aug-sept-okt hoop ik een TP. Na deze 3 eskimootjes geen nieuwe ICSI meer. Dat staat vast. Ik kan dan het boek gaan sluiten en genieten van m'n kleine zonnestraaltje.
Zonnestraal wat leuk zeg hihih dat je je hier komt aanmelden Weer een donorkindjes mama Ik hoop dat het nu direct raak voor je mag zijn na een tp.
Lieve meiden neem de tijd om het nieuws wat jullie van de fert arts hebben gehad te verwerken. Maar ik hoop echt dat het allemaal goed komt!!!
Anja, elke maand is te lang ogeacht hoelang je bezig bent... Morgaine, welkom! Zelf geen ervaring mee maar zoals ik lees is het gelukkig niks ernstigs. Zonnestraal, wat een spannende periode komt eraan zeg. Succes! Ik kijk al heel wat jaren naar een filmpje van tears and hope. Heb er nu maar mijn eigen versie van gemaakt. Waarschuwing je kan mogelijk gaan huilen Sommige vriendinnen hebben tranen met tuiten gejankt haha oeps. https://www.dropbox.com/s/k24vetnexchd8ag/filmpjemj.wmv
Hoi allemaal, Klinkt ms raar, komt ws ook door het feit dat wij nu 2 mooie zoontjes hebben, uit China en iui met donorzaad, maar ik verheug me er zo ontzettend op om weer van start te gaan! 12 jaar bezig toen kregen we ons zoontje uit China, mochten we hem halen. En n donorrietje bleef een keer goed plakken na iui! Wij hebben 3 icsis met eigen zaad gehad, zwanger van n tweeling helaas ook die ging mus. Paar cryosb gehad, meen 3, en een gigantische weg naar China afgelegd Wij willen zo graag nog een derde dat we ons zo verheugen om weer het ziekenhuis in te mogen. Wij weten niet beter dan dat het zo moet. Ik ben nu 34 en we hebben nog rietjes in de vriezer, we willen die kansen nog benutten! Ondanks een zware zwangerschap ben ik er helemaal klaar voor heb er weer zoveel zin in! Ik snap dat als je aan t begin staat het niet leuk is, maar her zijn wek mogelijkheden die he diepste verlangen waar kan maken! Reageer straks verder ik ga. Even slapen heb nachtdienst (werk in de zorg kan vannacht vast wel ff online )
Hihi😉DEzelfde gedachten, maar Anja je gevoel is heel logisch hoor! Hier zijn we al afhankelijk van n donor das wat ingewikkelder😊😉 Meis gaat goedklmen en we kunnen elkaar er doorheen praten daar zijn deze topics super voor! Op naar een mooie zwangerschap met prachtig wonder !
Zonnestraal, wat n mooie geboortedatum heeft jouw kindje, knap getimed😁😉of ook ingeleid?
Kan ik mij voorstellen. Vond jouw tekst altijd zo mooi iets over een kind in ons hart gegroeid en 1 onder je hart gegroeid.
En zo is het ook echt he? Het groeit nu al zolang bij jullie en andere meiden in je hart, daar begint t! Of het kindje nu in je hart is gegroeid of onder je hart in je buik maakt niks uit, het is je kind !
Jullie zijn al zo'n stuk verder in de MMM dat ik bang ben dat ik in de aansluiting niet ga vinden binnen dit topic. Wens jullie het allerbeste!
We bevinden allemaal op een ander punt, maar we gaan allemaal door dezelfde fases heen .. en daarin kunnen we herkenning vinden. Wat ik persoonlijk altijd fijn vond voordat wij kinderen kregen is dat ik de positieve verhalen las van meiden die ook zo n mega lange weg hadden afgelegd en alsnog kinderen gekregen hadden. Ik ben nu ook echt aan het speuren naar meiden die zwanger werden van een tweede via de mmm, dat geeft mij weer moed
Ja vind ik ook, en we komen elkaar op veel punten weer tegen straks, tijdens de behandelingen in het ziekenhuis