Wie start er ook met ivf, IUI of icsi in Sept/ Okt/Nov 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo lieverds,
    Ik probeer telkens via mijn gsm 's ochtends vroeg te reageren maar mislukt telkens:(

Pippeke het is normaal dat je soms zenuwachtig word.
    je weet ook niet wat te verwachten heh.

Swimming ik zat ook heel erg met die vraag hoor.
    Maar ze willen vooral weten ook van je partner hoe die over donorzaad denkt.
    Spannend komt korterbij:D

Twoboys wat spannend dan de icsi ben eens benieuwd wat het word.
    Ik ga zo naar je ventjes kijken!

Zonnestraal ik snap je wel.
    Vind veel mensen in ons ander topic zo denken trouwens.
    Ook een moedige en heftige keuze heh.
    Maar hopelijk gewoon raak!!

Bloem lukt het een beetje met het spuiten verder?
    Ik ben wel eindelijk gescheiden maar het huis enzo moet nog verdeeld worden en dat gaat een strijd worden zeer zeker!!!
    En ook stress opleveren.

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ook, respect voor jou met die galbak van een ex. Nog even en je bent van hem af! Maar het laatste stukje wat eraan komt is loeizwaar.

Bloemetje, nog even en de Menopur komt eraan. Dan ga je echt broeden als een kip met + 10 eieren :D.

Twoboys, je hoeft je nergens voor te schamen! Dit is jouw droom en zo heeft ieder z'n eigen dromen! Ik gun je onwijs een 3e wonder meis!
    Oh en schattig zo'n chineesje en Hollands welvaren bij elkaar, wat een rijkdom! Schattige kindjes!!

3. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Wat een scheetjes twoboys!! Leuk om er een gezicht bij te zien:)

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Swimming:

Stelde niet zoveel voor bij ons. Ze wilden ons vragen of wij van plan waren of we ons kindje later zouden vertellen dat hij ontstaan is via donorzaad. En of mijn man wel voor een kind kon zorgen en houden als het niet van hem biologisch is. Ik dacht wat een onzin, maar als je dan de ex van one hoort dan is dat helemaal niet zo n rare vraag...

Ze lieten ons boekjes zien waarin verhaaltjes stonden hoe je het aan je kind kan vertellen.

Stelde niets voor, en we vonden het jammer dat we zo n enorme rit moesten rijden voor dit gesprek.

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Tegelijk gepost dames, zie mijn bericht :)

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Bedankt meiden. Ik voel wel een beetje spanning bij me opkomen, mar ik hoef me dus geen druk te maken over alle vragen die ze gaan stellen. Toch blijft et spannend, want je moet natuurlijk wel een goede indruk achter laten. Hun beslissen uiteindelijk ook mee of wij door mogen voor iui-d.

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    One; Wanneer gaat die narigheid plaatsvinden? Delen van de inboedel? Pff dan heb je m weer in levende lijve naast je..getsie! Zorg je wel dat je niet alleen bent dan?
    Ik zou hem niet vertrouwen meer na al je verhalen.

Bloem: ik ben zooooo benieuwd hoe het van binnen gaat bij je hihihi...wat je aan het broeden bent allemaal!!

Zonnebloem: wat lief dat je dat zegt..ja het is gewoon onze droom...lukt het niet, ook goed!!

Dank je meiden, hihi ja een klein chinees manneke, en een grote hollandse knul erbij...haha die donor moet wel 2.10 geweest zijn, zo groot is hij ;)

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Haha we zijn allemaal tegelijk hiero ;)

9. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Dat is wel heeeel toevallig, met zijn 3e tegelijk gepost!! haha

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wat een toeval zeg:)

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Haha en daarna tegelijk weer verdwenen ;)

Swimming komt goed hoor dat gesprek! Zeker in jullie geval met n bekende donor (dat waren jullie toch)?

Bloempje hoe ging het vanavond?

Pippeke, lieverd, komt t door wat we schrijven hier dar je even minder op het forum wil komen? Zenuwen zijn heel begrijpelijk hoor..het is ook Zo spannend zeker als je zo n angst voor naalden hebt..
    Gewoon je hart blijven luchten hier, kan zo helpen van je af te schrijven.

Kruip m'n bedje in was bij n vriendin die anorexia heeft ..Pfff ze us er niet best aan toe :(

12. pippeke

pippeke Niet meer actief

niet schuldig voelen hoor! En gewoon dat soort dingen blijven typen!

Ik weet niet of het daaraan ligt, maar ja ik moet het toch weten! Ik kan me er wel voor afsluiten en niet lezen wat er op mn pad komt maar dan schrik ik straks ineens heel veel. Ergens vind ik het ook wel interessant.
    Maar misschien is het niet goed om 5 x per dag het forum te checken. Zeker net bij het wakker worden en voor het slapen gaan niet.

Of zoiets. Ik weet het ook niet. Ik zal het binnenkort eens aan mn psych vragen!

Xxxx!

13. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Goed idee om het voor te leggen bij de psyg.

Je leest hier heel veel en omdat het nog zo abstract is, is het moeilijk voor te stellen heo et werkelijk zit. En kan ik me voorstellen dat het je heel nerveus maakt.

Wat je zegt, en dat had ik zelf wel, je leest heel veel, nooit zal het t zelfde zijn bij jou want elke vrouw is uniek, maar je komt tijdens de behandeling wel veel herkenning tegen en dan is het niet eng, want je had er al over gehoord.

Nog weekje dan mag je naar de psyg, toch wel fijn he?

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @twoboys ja dat zijn we.

15. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Denk dat ze dan door gaan vragen hoe je het in de toekomst gaat zien, of je niet bang bent dat je man jaloers gaat worden, zeker als de mannen in 1 ruimte samen met je kindje(s) zit.

Dat soort dingen kan je denk ik verwachten. Bij ons was dat ook zo, alleen omdat onze donor anoniem is, hoeven we op evt confrontaties niets voor te bereiden.

Nu vind ik het ook wel jammer, had graag tzt willen weten wie ons zo geholpen heeft en ik ben heel nieuwsgierig hoe de donor er uit ziet. Had wel gewild dat we de mogelijkheid zouden hebben tot vinden van de donor. Dat kan dus niet.

16. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Dames hoe gaat het met jullie vandaag?

Pippeke, het forum is ook gewoon een beetje verslavend! Ik herken mezelf wel in wat jij zegt. Voordat ik ga slapen even kijken, als ik wakker wordt even kijken. Als ik op het werk even tijd heb kijk ik ook even. En maar neuzen naar dingen die je nog niet weet over het traject.. Het forum zou verboden moeten worden hihi.

Ik heb vandaag maar even wat spullen ingeslagen namelijk de Dagravit mama en baby vitamines en A.vogel tarwekiemolie capsules. Foliumzuur slikte ik uiteraard al. Hebben jullie ervaring met de tarwekiemolie capsules?

17. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Bloem hihi, ik heb die vraag toevallig op pagina 1 onderaan ook gesteld :)..ik heb het niet gekocht ivm hahsimoto die ik heb. Maar schijnt goed te zijn voor de innesteling.

Hier dubbele dosis foliumzuur sinds een maand. Moest dat van Gent vorige keer ook doen, een dubbele portie.

Ga denk ik de zwanger worden van de etos er bij nemen. Maar ik kom elke dag in etos voor de kids en durf het dus niet zo goed te halen....denk dat ik mijn ma er maar om stuur...

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Oh verslaving..hihi,..ik ben natuurlijk altijd overdag thuis en de pc staat altijd aan, ook staat de zw pagina altijd open...incl facebook. Ik las af en toe pauzes in op een dag en dan surf ik hier of op facebook rond ;)

Op mijn werk zit ik gewoon al die tijd hier om mijn tijd te doden, snachts is er op wat s.eks adv niets op tv ;)

19. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Haha dat doet me ergens aan herinneren twoboys.. Toen ik nog in het ziekenhuis werkte waren er altijd wel mensen die in slaap vielen met de tv aan. Dan stonden er dus ook altijd van de 0900 advertenties aan met gillende vrouwen in een 4 persoons kamer. Ik deed dan ook altijd maar snel de tv uit haha ;) VRESELIJK!

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Bedankt meiden voor jullie reacties. We hebben de bevestiging van het gesprek binnen. Nog 1,5 week :)

Deel Deze Pagina