Jep!! Ik was bij hoge uitzondering eens een weekendje vrij..poeh k werk namelijk elk weekend. Ben zo blij dat ik nu pas vanavond de nacht inga. Hebben we toch een soortje van weekend gehad met t gezin. Was ook nuttig, wij hebben gisterenavond toen kids op bed lagen tot half 11 gepraat over wel of niet voor die derde gaan... Het enigste wat mij wel beangstigd is, waarom het lot tarten we hebben 2 gezonde knullen (nou ja de oudste heeft wel heel veel), straks gaat het halfverwege de zw mis, of heeft het kindje wat..enz enz..maakt me nu best angstig. Mijn man ook.. En de reis naar CHina was wel een dingetje. Het is ong per persoon (boven de 2 jaar) 2500 per ticket (retour) Bejing en dan moeten we in China nog een vlucht van 3,5 uur nemen om in de provincie te komen waar onze zoon vandaan komt. Dan je hotels nog. Het leven is daar echt super goedkoop! Ik kocht daar kleding voor mijn zoontje van ong 2 euro per broekje of shirtje. En schoentjes kosten nog geen 7 euro. Uit eten met 2 volwassenen en dan J. was nog geen 8 euro, en dan zat je echt bommetje vol. We hebben gerekend en gezegd dat we naar China willen als J. ongeveer 15/16 jaar is. En dat we dan met zn allen gaan. Als ze eenmaal allebei/alledrie op school zitten, kan ik van mijn 20 uur meer gaan werken, 28 of ms 32 uur. Dan sparen we natuurlijk een boel meer. Wij zaten meer in het nu. Wat als er NU vandaag een derde bijkwam. Gaat ook wel, maar dan is hte veeeeeeeel drukker. En ik denk niet handig met de jongste die je nog altijd moet tillen, alles aan het ontdekken en leren is. Straks zijn we zeg 1,5 jaar verder (als het nog eens mag lukken en goed mag gaan)kids anderhalf jaar ouder, wat zelfstandiger... Het lucht wel op, nu we echt alles op een rij gezet hebben. Ook wat een baby kost. T kostte ons echt wel 220 euro per maand of meer, kreeg HA voeding 2 pakken en een beetje per week was al 24 euro per week. Flesje cinababy ging er ook wel 1 per week doorheen ivm krampjes, en die zijn ook rond 8 euro uit mijn hoofd. Maar ik deed hem ook alleen pampers aan. INmiddels ben ik erachter dan etos luiers ook goed zijn En meer dan de helft goedkoper. Volgens het Nibud ' kost' een kind 17% van je netto salaris per maand. ALs je 2 kids hebt is dat 26% en elk volgende kind telt daar 7% bij op omdat je alles al in huis hebt en alles doorschuift of kan schuiven. Stom he dat we dat zo uitgerekend hebben..maar ja we willen ze ook wat bieden .. Oh en verder, man wil ms liever nieuwe rietjes bestellen ipv icsi als de onze weg zijn....omdat dit minder belastend is voor mij en dus voor ons gezin.
Dat snap ik! Prachtig zoontje heb je! Wow wat een ogen..!! Hoe gaat het verder met je ex en alles erom heen?
Pippeke: Heb je kunnen genieten van je weekendje aan zee? Hoop het echt voor je! Bloempje: vandaag gaat menopur van start? Spannend hihi...Zet m op. Hoe gaat het prikken nu?
Haai Dames . Wat zijn jullie leuk op FB . Jammer dat ik twoboys niet zie, ik zie mooie zoontjes maar geen fotootje van jou . Graag foto . Twoboys, ik vind het juist heeeeeeeeeeel goed al die berekeningen. Hoeveel mensen beginnen wel niet aan kinderen maar kunnen ze vervolgens niks bieden???? Vind het juist heel goed!! En met J. naar China op z'n 15e of 16e....oh wat een mooi vooruitzicht!!! Een reis die die nooit zal vergeten. Die hij wel zal vergeten als jullie gaan als hij 6jr is. En sparen voor zo'n reis, geweldig....heb je een doel om te sparen en zal voor jullie als gezin een super ervaring zijn!! Pippeke, lekker reisje gehad??? Prachtig weer in ieder geval!! Swimming, hoest met jou? Bloemetje, ja ja.....je gaat een kipje worden . Lekker broeden . De 13e 1e echo???? Ben zoooooooooooo benieuwd hoeveel follikels je gaat hebben . Ook, heeft een prachtig kind!!! Een heeeeeeeeeeeel knap jongetje met de mooiste ogen ooit!!! Knappe mama knappe zoon . Hier eindelijk een dagje vrij....pffffff, werk zoveel!!! Morgen alweer de nachtdienst in.....overdag wel vrij. Verder alles ok hier.... Mijn zoontje heeft z'n 1e tandje!! Dus ja, ook was slapeloze nachten!! Ik ga per okt wel van 32u naar 28u per week werken .
Hier gaat alles goed. Lekker weekend gehad en vandaag nog lekker een dagje niks. En eventjes 2uurtjes werken. Over een week is het gesprek. O wat zijn we benieuwd, maar we zeggen elke keer tegen elkaar komt wel goed schatje. En dan over 3weken starten. Spannend. Ik moet het alleen wel laten om op internet te gaan speuren. Over hoe snel na iui zwanger. Pff daar wordt ie niet vrolijk van zeg
hoi! twas leuk! echt het idee gehad alsof we vakantie gehad hebben! hebben we wel ook 1 dag, maar niet 2 weken ofzo. lekker opgelaaien. maar ...paniek! ik kan er niet in! ik kan er niet in! ik kan er niet in! de fb pagina bedoel ik!... help! ik wil ook! nu ff eten en de hondjes ophalen. ik reageer later weer. xxx
Oppeppertje: hier 5 iui D gehad en ging zo: 1 zw, 2 niet , 3 zw, 4 niet, 5 zwanger en die zit nu in t zwembadje
Ojeeee! Dat klopt want alles is helemaal beveiligd! Ik moet jou nu toevoegen maar ik kan alleen bestaande 'vrienden' toevoegen. Ik stuur jou wel even prive mijn naam, worden we vrienden en kan ik je toevoegen. Leuk
Super fijn dat t zo afgesloten is! Kan je tenminste vertellen wat je wil wat je hier niet kan plaatsen.
Ja he Swimming! Zolang je als vrouw geen al te ingewikkelde problemen hebt zijn de kansen best ruim hoor. Las net op UZG dat het wel iets minder per maand is qua slagingskans dan via de natuurlijke weg met goed zaad, ivm ontdooien van het zaad.. En ik las wat, wat me wel even blij maakte: als je binnen je 6 pogingen IUI D zwanger raakt, worden je rietjes kostenloos 3 jaar bewaard!!!!!!! Dat zou betekenen....dat er ms nog wat voor ons ligt in Gent dat kan dus een volle broer of zus worden van T.
Wauw dat is goed nieuws twoboys dat zou heel fijn zijn!!! Swimming, ik was bij S de 1e iui-d zwanger. Voor een 2e lukte het helaas niet in 2011 hoogstwaarschijnlijk door de stress.
Ik helaas wat minder goede iui-D ervaring. 7x iui-D waarvan 4 met hormonen. En nïet zwanger geraakt. Waarom? Geen flauw idee. Ik heb geen gekke dingen. Raar hè. 1e ICSI wel zwanger.