Wie start er ook met ivf, IUI of icsi in Sept/ Okt/Nov 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Bedankt voor jullie reacties meiden:)

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Oh meiden..Hebben jullie het ook?

Je wil gewoon nu aan de slag.....je wil gewoon nu maar bezig zijn zodat er gewoon maar uberhaupt kans is dat je zwanger raakt, zolang je niet begonnen bent, is die kans nihil..

Bloempje, hoe voel jij je? Nu emotioneel gezien?
    Jij bent er het dichtst bij van ons op dit moment...woehieeee...spannend meis!!

EN vandaag Pippeke...spannend gesprek...zet m op! Ik denk aan je!

Swimming, je leest op internet meer de doemcenarios dan degene die direct slagen ;) ja soms duurt het wat langer, maar dat maakt niet uit, als het maar lukt..

Ik ben er helemaal onrustig door.

Mijn man is helemaal hyper de pieper, die heeft zoveel zin in een derde hahaha..gewoon leukom te zien.

oke...kwilooknu ;) (beginnen met behandeling)

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Even praktisch:

Moet ik nou een verwijsbrief meenemen of omdat je daar al onder behandeling bent, bewezen is dat je het ziekenhuis nodig hebt om zwanger te worden? Anders kan ik nog een keertje langs de ha.. blehh :(

4. pippeke

pippeke Niet meer actief

ik zou het niet weten! Anders bel je ze toch even?
    Voor mn schroeven eruit operatie had ikwel opnieuw een verwijzing nodig. Ik was al op eigen houtje bij de orthopeed geweest.... Maar ff een belletje naar mn ha en hij stuurde het op. Zo gepiept.

Over 2 uur zit ik er! Hihi! Dit is nog niet eng, en alleen maar fijn. Toch zit ik zo weer op de wc vrees ik...
    Heb de afgelopen weken al regelmatig loperamide gesnoept... Kan ik straks echt niet doen als ik met de behandelingen bezig ben.
    Xxx tot vanavond (overdag geen wifi vandaag)

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Heel veel succes pippeke ! Denk aan je!

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Meiden,

De uroloog had gebeld. Ik hoef niet getest te worden of het vrm virus, want de donor heeft dat niet. Zaad uitslag was goed. Hij gaat morgen en maandag doneren, as maandag afspraak psy en 3sept starten. De gynocoloog heeft dit alles bevestigd. Alles gaat tot nog toe goed, hopelijk gaat het nog even door:)

Nu de dagen aftellen.....

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Geweldig nieuws!!!

Wij ons gesprek op 3 sept, ben er nou al nerveus voor...

Hooooop zoooo dat onze rietjes er nog zijn, en als ik het zo lees (als je dus een gezond kindje op de wereld zet behouden ze gratis 3 jaar je rietjes) dus dan moeten we er nog hebben!!!!

Geen gedoe met icsi en gewoon kans op een vol broertje of zusje voor in elk geval de jongste.

Nu 4 vreselijk drukke weken voro de boeg, veel werken, oudste zijn gips de 21 eraf dan met een spalkje verder, en de 30e moet hij weer onder narcose op dagopname Gent voor de volgende behandeling......

Nou dan is het alweer 3 sept haha...

Dus deze weken zullen wel omvliegen denk ik, gelukkig.

Dan heeeeeerlijk naar het Gardameer van 14/28 sept. Vertrekken de 13e sept.

Gaat nu op moed..

Mijn man loopt op wolkjes die is zo blij dat we alles op een rij hebben en echt 2000000% voor de derde spruit gaan :D ikke ook!!
    Jammer dat mijn ouders niet echt superenthousiast zijn......

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Jammer dat je ouders minder enthousiast zijn. Hopelijk komt dat staks als je zwanger bent.

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Jawel dat komt wel...lees wel vaker dat mensen anders reageren dan wanneer het je eerste is...jammer want elk kindje is even gewenst! Maakt nu uit of het het eerste is of het zesde..bij wijze van ;)

10. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hey Meiden,

Ik wil me graag bij jullie voegen.
    Voorlopig verwacht ik nog niet heel erg veel te posten, omdat de behandeling nog erg ver weg is, maar ik heb toch wel regelmatig de behoefte om even mijn ei kwijt te kunnen en de ervaringen van anderen te lezen.
    Eind oktober beginnen wij met prikken, dus het is voor mijn gevoel echt nog zoo vreselijk ver weg!

Intussen probeer ik met sporten en gezond eten nog een beetje af te vallen, zodat ik in redelijk goede conditie ben voordat we beginnen.

Ik merk dat ik het trouwens steeds zwaarder krijg met wachten. De onzekerheid begint me echt op te breken. Hebben jullie dat ook, dat je gewoon bijna niet meer durft te hopen dat de volgende poging wel lukt, gewoon uit angst weer teleurgesteld te worden?

Verder wil ik iedereen heel veel succes wensen de komende periode en probeer ik het allemaal zo goed mogelijk in de gaten te houden :)

11. Inieminie

Inieminie Lid

5 feb 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik wil me ook graag bij jullie voegen. In September heb ik startgesprek in Genk, mogelijk IVF daarna. Wellicht dat zij eerst nog een cyclus met hormooninjecties proberen. Al met al erg spannend, een emotionele rollercoaster..

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en geluk! Dat iedereen snel een kleintje in de armen mag sluiten!!

12. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Hoi Nana86 en Inieminie,
    Gezellig dat jullie mee komen kletsen!
    Jullie hebben beiden al een lange weg achter de rug zie ik in jullie handtekening. Snap dat de teleurstellingen erg groot zijn iedere keer. Hopelijk kunnen we allemaal volgend jaar een klein wondertje in onze armen houden.. Wachten is ook niet mijn sterkste kant hoor ;)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Welkom meid!!
    Mag ik vragen waar jij dan woont:D
    Ik ben in Genk bevallen in 2010.
    En heb met mijn ex in 2007 onderzoeken daar gehad.

14. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ha meiden. Welkom helaas :(

Maar we hebben besloten dat dit topic strakjes " baby boom 2014 " heet ;)

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nana meid ook welkom hier.
    Ik snap dat het wachten je opbreekt.
    Ik hoop dat het snel november voor je is!

Twoboys ik wil wel graag starten maar heb er rust bij om in feb te starten.
    Vandaag op mijn werk geweest, niet over contract , maar over een collega wat eigenlijk constant op me let ( in mijn nek hijgt) en was eigenlijk bang dat ze iets over me was gaan zeggen op het werk.
    Maar er waren vanaf dat ik op de plaats werk vanaf sept '12 nog nooit een klacht over me geweest.
    Dus waren erg tevreden.
    Dus volgende keer vragen na contract;)

16. pippeke

pippeke Niet meer actief

Hoi dames! Genoeg meegemaakt zo te zien helaas..

One mooi om te horen dat er geen klachten waren. Tja werk hebben is wel erg belangrijk... zeker als kostwinnaar. Fijn dat je er vrede mee hebt als het Feb word.

17. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik me bij jullie voegen? Na een miskraam in april, wat heel verdrietig was. Kan ik weer beginnen met een ICSI! Eind augustus start ik met de deca en 12 september de 1e echo en starten met Menopur. Verder heb ik geen partner wel een groot moederhart ;)
    En die nwe titel: baby boom 2014 lijkt mij een suoer idee!! Succes allemaal!

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hoi Flo! Welkom !!

Verdrietig van je miskraam :(

Deze poging gaat m worden!!!

19. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)dank je twoboys!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Flo welkom!
    Wat erg van je miskraam.

Jij bent dus ook een BAM in spƩ:D net als ik.

Deel Deze Pagina