Hahaha heb ik het ook gemist.... Hier heb ik het drukjes. Maar moet vanaf vannacht weer 4 nachten werken, kan ik hier eens lekker bijlezen en bijbabbelen, vier nachten lang. De scholen zijn begonnen dus ben weer in de ren-je-rot-modus en slaapjes erom heen plannen enzo.. Ben alle kleren van iedereen aan het uitzoeken, opruimen, doorschuiven, en nieuwe kopen Nog 3 weken tot aan Gent.. Ik ga twijfelen meiden....niet zo zeer onze wens....maar meer alles er om heen... De onzekerheid, hoelang we er over gaan doen eer het weer lukt, al die echos, heen en weer gereis naar het ziekenhuis, onzekerheid of het miskraam wordt, die ontzettende vermoeidheid/belabberdheid d eeerste maanden in combie met 2 kids, die negen onzekere maanden................. ik ga er door twijfelen.... waarom niet gewoon lekker bij onze 2 kindjes houden???? Maar dan mijn gevoel schreeuwt gewoon DOEN WE GAAN VOOR DE DERDE>... We praten nergens anders meer over. Ik zeg ook....waarom niet geowon es gaan leven en genieten, zonder al die stress door de mmm. Als we nou zonder die mmm zwanger konden worden had ik die twijfels niet... Bah dipje...ben ongesteld , ms ligt het daar aan hormonen
Die sterren regen was volgens mij de afgelopen nachten, het was helder. Ik heb er over gdroomd hahah en het was prachtig! Vannacht wel buiten gekeken er was een prachtige sterrenhemel. Jammer genoeg geen vallende. One als ik je verhaal zo hoor zeg ik doen. Je kan altijd nog stoppen als het je teveel wordt. Bloem gaat het goed? Bijna de punctie hoe is dat voor je? Ik ben er zo bang voor. Vandaag is het werkende leven weer begonnen, wel in een lekker rustig tempo en een half dagje. Dinsdag zijn de kiinderen er weer, dan gaan we echt los!
Flo, dat kan zeker, stoppen, altijd natuurlijk. Maar we hebben het over het krijgen van nog een kindje via de mmm....dan heb je wel een dippen Bespreek mijn twijfels even hier ALs ik elke keer gestopt was als ik in een dip zat, had ik nu mijn 2 knappe knullen niet gehad.
Twoboys, ik snap je onzekere momentje! Je moet voor een kleintje natuurlijk weer een hoop opgeven en je opgebouwde structuur en regelmaat is ook weer in de war. Ook die onzekerheden van het wel/niet zwanger zijn zullen weer veel energie van je gaan vragen. Aangezien jullie wens ZO groot is zal ik persoonlijk er echt voor gaan. Nu kan het namelijk nog.. Het zou toch zo jammer zijn als je straks 45 bent en denkt had ik maar..? Maarja ik heb natuurlijk makkelijk praten. Mijn wens voor de 1e is zo ontzettend groot dat ik er misschien niet helemaal realistisch naar kan kijken. Ik spoor iedereen aan om het gewoon te doen! Hoe meer zwangeren hoe meer vreugd! (Mits het lukt) Het is een moeilijk dilemma.. En de hormoontjes zullen nu inderdaad ook wel zijn aandeel hebben hihi.
Flo, lief dat je het vraagt! Ik ben vandaag gebeld en heb zaterdag om 10.00 uur de punctie. Vanavond moet ik de pregnyl gaan spuiten. En als ik er al aan denk krijg ik al kriebels in mijn buik, brr! Ik lees overal positieve en negatieve verhalen. Tijdens mijn 2e FM draaide mijn eierstok weg, ben vreselijk bang dat dit tijdens de punctie ook gaat gebeuren. Volgens de verpleegkundige zijn draaiende eierstokken niet heel gunstig, en dat ze heel hard op je buik moeten gaan drukken. Zo wordt ik wel bang gemaakt!
Haha snap het helemaal hoor!!! De wens voor een derde is net zo groot als voor die eerste Das moeilijk uit te leggen maar dat verlangen is even groot. Maar soms heb ik dipdagen. Had ik voorheen ook hoor. Nu ben ik inmiddels weer opgevrolijkt, zonnetje is doorgebroken hier en heeft me weer doen lachen. EN het is wat je zegt, als we er voor willen gaan, dan moeten we NU actie ondernemen ivm mijn leeftijd van bijna 35 en voor leeftijdsverschil tussen de oudste en evt derde.
Gezien Pippeke!! DIkke knuffel!!!!!!!!! Zit op mijn werk, kan er niet op reageren Bloempje YOU GO GIRL!!!!!
Je zal morgen maar een punctie hebben Hihihi..Bloem!! Je bijt de spits af meid!! Ben zoooooooooooooooooooooooooooooooo benieuwd naar je opbrengst wat je gekweekt hebt!! Zaadjes zijn al ingevroren he?
Twoboys lieverd snap het wel je angst of twijfels. Maar dat komt helemaal goed. Ook wij vliegen zo weer de MMM in!! En als het met iui mag lukken, iui vond ik persoonlijk a peace of cake. Komt echt goed hoor!!!! Bloem wauw morgen al punctie wat spannend zeg. Wegdraaiende eierstokken mmm klinkt niet zo lekker nee. Maar vind dat ze je niet zo bang moeten maken:x Pippeke hoe voel jij je nu meid?? Swimming dat is super nieuws dat jullie toch september mogen beginnen dan. Anderen sorry als ik jullie vergeet nu niet met opzet, ik wil ff snel reageren Hier is mijn lichaam ineens van de wap al een 3 maanden. Normaal precies 28 dagen cyclus nu soms 25.26 of 27 Mijn amh was 4.27 dus nog volop eicellen wat is loos
Ook, kan dat stress zijn dat je cyclus van slag is? En juist als de stress minder is komen er klachten.
Twoboys, ik had weeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een hele tekst getypt en weg GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :x:x:x. Anyway, ik snap jouw twijfels wel hoor. Ik heb zelf na de bevalling het donorzaad laten vernietigen omdat ik wist dat ik zou gaan twijfelen om weer de MMM in te gaan. En ik wil ECHT NIET de hele MMM in. Het heeft teveel gekost. En m'n wens is uitgekomen. Een gezond zoontje...en wat voor 1 . Toen ik in de MMM zat dacht ik vaak: al is het maar 1 kindje, please laat me 1 kindje krijgen...dan zal ik verder niet zeuren . Eenmaal na de bevalling was ik een rollercoaster van emoties, terwijl ik veel kan hebben hoor, heb al het 1 en ander achter de kiezen. Maar een kut zwangerschap: bloeding, 2x van trap gevallen met als gevolg dat ik niet meer kon zitten, BI, uitdroging. En een kut bevalling: 30u bezig geweest en alles uit de kast getrokken met een ruggeprik die verkeerd zat . Uiteindelijk een spoedkeizersnede met als klap op de vuurpijl: B.eau een moeizame start. Vooral dat laatste is erin gehakt, ik dacht echt hij gaat dood!! Ik hoorde hem niet huilen en ze waren een tijdje bezig kamertje naast me op de ok. Af-schuwe-lijk!! Uiteindelijk met zo'n beademingsapparaatje kwam B.eau bij en ademde zelf...pfffffffffffff.....heb toen de hele ok bij elkaar gejankt. Ik vond het ook gemeen, waarom de MMM èn zo'n zwangerschap èn zo'n bevalling. Als ik verhalen lees van andere MMM-meisjes komt ellende in en na de bevalling veel voor. Waarom??? Na de bevalling: dit wil ik nooit meer!! Een gezin met z'n 3-en vinnik prima!!! En ik herstelde en begon me goed te voelen. Met enorm veel liefde voor B.eau....die ik dus een broertje of zusje gun . Hiervoor wil ik de cryo's proberen, en lukt dit niet....dan zal ik verdrietig zijn, maar door B.eau er snel weer overheen komen. Mijn droom van 2 kindjes was sinds de MMM voorbij. Mijn man onvruchtbaar, we dachten even van oh we blijven kinderloos. En toch een kindje mogen krijgen . Dus een droom toch uitgekomen. Ik weet zeker dat als ik het donorzaad nog had de twijfels waren gekomen. Ik ben 36jr. Speelt ook mee. Maar nu kan ik geen twijfels meer hebben en dat geeft wel een soort van rust. Snap je een beetje van wat ik bedoel???? Dit staat los van hoe anderen erin staan....en die begrijp ik maar al te goed!!! Ik kan jou dus niks adviseren, alleen....denk je dat als je het niet doet dat je spijt gaat krijgen??? Dat je achterom gaat kijken en denkt van: had ik maar toch wel....??? Want dan moet je wel verder denk ik, en misschien doe je een poging en ben je gelijk al zwanger . En zo niet, dan kun je altijd nog stoppen. Hele dikke knuffel, dit zijn moeilijke dingen. In het andere forum waar ik schrijf ook veel verdriet over de beslissing wel of geen 2e kindje.
Ooooh ik ben zo nerveus! Ik heb de hele nacht gedroomd over de punctie.. werd ook niet uitgerust wakker. Als ik er al aan denk draait me maag weer om. De zaadjes zijn inderdaad al ingevroren. Moet zeggen dat ik dat ook wel heel spannend vind hoor, of ze er wel goed uitkomen. Hij heeft al weinig goede zaadjes dus dat is ook weer spannend!
Bloemetje, hoe laat heb je de punctie??? Ik denk aan je morgen meis!! En hoor je daarna hoeveel eicellen ze hebben gevonden??? Kan me voorstellen hoe gespannen je bent....was ik ook zo erg voor de punctie...pffff, heb een deja vu geloof ik.
Bloem zet 'm op morgen!! Twoboys, ik schreef de verkeerde naam, nee bedoelde niet dat je bij elke twijfel moet stoppen. Juist niet wat ik wel bedoelde: ga erin en als het echt niet meer gaat dan kan je altijd nog zeggen ik stop. Zonnestraal wat een verhaal, pfffff, kippenvel. Ik heb heel lang gedacht: geen partner, geen kinderen. Tot ik 3 jaar geleden een homostel tegen kwam en toen dacht ik owww ja zo kan het ook! Tot het moment dat ik zwanger ben geweest heb ik getwijfeld, kan ik dit wel, is het wel goed voor een kind, doe ik er wel goed aan, is het niet heel ego van me, red ik het financieel, hoe doe ik het met opvang????? Duizend vragen, twijfels en overdenkingen. Wat ik zeg tot ik heb gevoeld dat ik zwanger was, owww wat was dat mooi! Heb me nog nooit zo blij gevoeld!!!
Zonnestraal ik denk het idd. Daarom dat ik ook met het gedoe met het huis en het contract van werk beter kan wachten tot feb. Want goed zal het niet zijn voor zwanger te raken. Ben denk ik niet voor niks niet zwanger geraakt van een 2e toen terwijl bij S direct Ik snap je redenatie wel. Flo dat heb je altijd die gedachten had dat zelfs ook bij S. Maar ach hij is heeeeeeeeeeeeel gelukkig en mijn vader, de buurman en vrienden die zijn het mannenfiguur voor hem gaat prima! Bloempje zet hem op meid!!!!!!!!!!!!!
Dikke success bloem! Krijg je een roesje?? Ik ga morgen heel veel aan je denken! Je bent gewoon dinsdag misschien wel zwanger!! Whaaa! Zonnestraal wat een verhaal zeg! Ik snap je uitleg. Nog 3 cryos, wie weet lukt het gewoon! One ik zou ook denken dat het aan de stres ligt. Maar superveel dagen scheelt het ook niet toch? 1 of 2 dagen korter is nog niet heel erg toch? Maar misschien is dat meer mijn perspectief...met mn 101 dagen. Hier gaat het goed. Ook in mn koppie. Als ik bedenk wat we dinsdag behandeld hebben bij de psych en als ik daaraan terug denk heb ik een veel rustiger gevoel bij dat stukje verleden. Toch wel alsof het nu wel verwerkt is denk ik. Op naar dinsdag!
Nou Bloempje, eventjes hier maar , ik hoop dat je nu diep in dromenland ligt....te dromen over die wolk van een baby die je over een maandje of 9 in je armen mag gaan houden........ Snap dat je nerveus bent hoor, je weet gewoon niet wat je te wachten staat!! Laat je man je hand vasthouden, mag jij knijpen De zaadjes ontdooien en dan een paar prachtige emmys maken....meteen maar voor een cryo brusje Ik denk aan je!!! Ik wens je nu alvast sucses, ik duik morgenochtend mijn bedje weer in en soms ben ik te moe om wat te typen.. Zoek je morgen weer op hoor !! Zet M Op ....mama!!