Hoi Anne, Haha geeft niet hoor, ik wist er eerst ook helemaal niets van af! Het houd in dat ze gaan kijken of ze bij mijn vriend uit zijn bijbal of zaadbal zelf zaadjes kunnen weghalen.. Groetjes!
@ twoboys hmhmh doe ik toch iets niet goed. Ik krijg het niet uit het tuitje vd spuit. Het spuiten gaat goed, wil de tijd wel vooruit zetten, kom maar met die echo! Dank je Zonnestraal!! Succes Anne met de prikinstructie. ( ik vind het meevallen hoor) Welkom Inzet!
@flor als het goed is blijft er bij iedereen een beetje achter in het tuitje van de spuit zolang je de spuit maar helemaal indrukt en niet meer verder kan drukken.
Welkom Inzet! Heel veel succes morgen! Misschien komen jij en twoboys elkaar nog wel tegen? Zou wel heel toevallig zijn! Anne spannend hoor, gaat het bijna beginnen. Mijn menstruatie duurde ook 2/3 dagen langer dan normaal haha. Waarschijnlijk gewoon door de stress en spanning. De foto die op facebook staat (wij hebben een besloten groepje dus familie/vrienden kunnen er niks van zien) is op te zien dat die hartstikke positief is!! Whieeehoeee!! Toch wacht ik nog netjes tot woensdag want dat is mijn officiële test datum. Flo succes met prikken.. ik vond het achteraf allemaal wel mee vallen met dat spuiten maar was ook wel heeeel blij dat ik er weer vanaf was!
Zie onderschrift. Aanstaande cyclus met clomid zonder insiminatie omdat donorzaad nog niet is vrijgegeven. Ze houden mijn cyclus bij met echo's en willen zien hoe me lichaam daarop reageerd. Volgende cyclus als het goed is met insiminatie. Een kleine teleurstelling dus, maar er blijven 3 kansen over dit jaar
Bloem!! Mis ik iets??? Ben je zwanger?? (voel me wel wat blond dat ik dat niet door had) De hormonen werken, ben wat korteraf dan anders hihi.
@Flo, Jaaaa ik ben zwanger!! 1e ICSI gewoon meteen raak, heel bijzonder! En toch sta ik nog doodsangsten uit.. weet dat het ook ineens mis kan gaan. Waarschijnlijk geloof ik het pas echt als ik over een week of 3 een kloppend hartje kan horen. Morgen krijg ik een datum te horen.. Super spannend!
@bloem jippie de eerste van ons clubje is zwanger. Super super gefeliciteerd kers verse mama en papa. Nu lekker genieten meid. Gaan we hier een nod/zwanger lijstje bijhouden? Is misschien wel leuk toch?
Bloemmmmmmmieeeeee: GEWELDIG HE!! Ja die angst...blijf je hele zwangerschap wel houden in meer of mindere mate hoor. Ik zeg altijd geniet van de roze momentjes Meestal net na een controle. Dan teer je daar weer een week of wat op en dan ga je weer zorgen maken totdat je weer even contact maakt met je beebje Vanaf een weekje of 20 ga je het voelen en dan nog...maak je je zorgen, voel ik hem wel? Of niet? Of te weinig? Duussss...die onzekerheid is gewoon inherent aan het zwanger ZIJN! Jij krijgt over 9 maanden een babytje Bloempje!!!!!!
Ons gesprek vandaag TOPPIE!! Op dit moment hebben we nog 1 strootje van onze donor in de vriezer liggen. Nou is het zo dat een donor max aan 6 gezinnen een set strootjes mag doneren. Mochten er bij die stellen kindjes ontstaan, en ze willen nog meerdere kindjes maar de rietjes zijn op...is er voor die 6 stellen een reserve aangelegd door die ene zelfde donor. Dat gaan we nu uitzoeken, zijn er voor ons nog van die rietjes of zijn die al opgebruikt? De arts zei dat ze nu alles op alles gaat zetten om onze jongste een genetisch volle broer of zus te willen geven. Ze gaat hiervoor alles uit de kast trekken wat eigenlijk normaal niet nodig is bij mij. Dwz, als we nog maar 1 rietje hebben en de reserve op is, zal ik IVF/ICSI ondergaan om alle kansen optimaal te benutten op een genetisch brusje. ZIjn er nog strootjes voor ons, dan gaat ze 1 cyclus proberen zoals we altijd deden, in eigen cyclus en alleen met pregnyl. Ben ik dan niet zwanger gaat ze clomid er tegen aan gooien om de eisprong te helpen (die is eigenlijk gewoon goed) om de kansen zo groot mogelijk te maken. Mochten we dan bij het laatste strootje nog geen zwangerschap hebben gekregen zal overgegaan worden op IVF/ICSI. Normaal gesproken zouden ze dit niet doen, het is medisch niet noodzakelijk. Maar omdat ze het belang ziet van een genetisch vol brusje voro de jongste gaat ze alles op alles zetten om dat voor elkaar te krijgen. Ze heef nu ook mijn eicelreserves laten prikken, mijn TPO weer, schildklier weer (heb Hashimoto) en ze heef me doroverwezen naar haar collega prof Tsjoen om hem dat stukje te laten doen, en nog een berg wat ik dus niet meer weet. Heb nu echt het idee dat ze er vol voor gaan. Dat heb ik voorheen nooit zo ervaren. Geeft me een boost van heb ik jou daar. In elk geval over een week of 4 weten we of er nog reserves zijn voor ons, dus of we met ICSI starten of met iui. Dan zou het nog een week of 4 duren eer de rietjes hier zijn. ALs er geen reserves zijn moet ik nog een keer terug op prikinstructies en even echo voor de IVF/ICSI..... Ik heb er zin in niet gewoon meer hahahahah... Ons derde wondertje komt er aan!!! Nog even een paar weken geduld!
Goede morgen allemaal, Bloem wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd! Swinming, nog even een maand geduld dus... Pfff dat ken ik... Wachten wachten wachten... Gelukkig komt aan al het wachten een eind! Nod lijstje lijkt me wel handig! Gewoon even overzichtje wie waar mee bezig is en belangrijke data etc... Flo, hoe vind je het prikken? Wat merk je aan de hormonen? Twoboys, spannend!! Fijn dat ze zich zo inzetten! Hier nog steeds geen menstruatie... Grrrr... Hoop dat het vandaag komt!
Bloem wat goed meid!! Wat super Twoboys dat jullie zo'n goed gesprek en onderzoeken hebben gehad! Go girl!! Anne en nog ff wachten, grrr dat is zo in de MMM. balen voor je. Prikken gaat goed, eigenlijk nooit problemen mee gehad. Het enige is dat ik er om moet denken. De hormonen werken hahah beetje kribbig en geestelijk moe. Dus rust en regelmaat! Beetje mediteren.