Wie start er ook met ivf, IUI of icsi in Sept/ Okt/Nov 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Butterfly welkom, spannend hoor! Hoe oud ben je als ik vragen mag?
    Ik ben in april 36 geworden... Afgelopen jaar ook 2 keer zwanger geweest maar beide keren een bbz :(

Voor mij ook de eerste keer prikken... Vind het ook erg spannend! Ik krijg de 27e de prikinstructie, welk ziekenhuis ga je naartoe?

2. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ben er recent 42 geworden :( dus de kans is niet zo groot meer..
    Maar het is al eens gelukt, dus we hebben hoop.

We zijn van België en gaan in Leuven...
    Jij ?

Ik start met het korte protocol, dus direct op dag 2 decapeptyl..

3. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag een echo gehad. Ben voorzichtig optimistisch, 5 grote en 5 kleine follikels. Hopen dat het lekker doorgroeit en dan zaterdag weer controle. Vorige keer vielen er iedere keer een paar af en tenslotte had ik er maar 1 over.

4. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Spannend Flo, klinkt al goed! Nog even goed door broeden en hopelijk doen de kleintjes dan straks ook mee :D

5. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met je Bloem??

6. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Spannend Flo! Het begin is er iig!

Butterfly, wij gaan voor behandeling naar het VU, hier doen ze niet aan kort protocol, dus zit nu nog aan mijn pilmaand... Bij mij ook nog eens een weekje langer ivm vakantie..
    Ik start 1 okt met de deca!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Butterfly jullie in leuven:)
    Daar rijdt ik langs als ik naar brussel ga.

Flo wat spannend meid!

We zijn hier vroeger teruggekomen ( gisteren) omdat het weer er niet geweldig was en de kleine ook naar huis wilde.
    Op de camping vroeg een kindje ( 3) aan mij en waar is zijn vader, oei wist ff niet wat ik ermee moest .
    De tijd begint te komen met de vragen.

We zouden maandag naar de notaris gaan maar nu gaat dit niet door, de 14e is het nu zover.
    In de brief van de notaris staat vanalles om mee te nemen pfffffff.
    En ff 500 euro betalen, uhm en hoe wel??
    Telkens als ik wat heb gespaard gaat het weer weg en ik wil echt op mijn eigen volgend jaar!!

8. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Flo lief dat je het vraagt!

Met mij gaat alles goed en hopelijk met de kleine spruit in mijn buik ook :D Woensdag heb ik de 1e echo. Ik ben de dagen nu echt aan het aftellen!!

Wel flink wat kwaaltjes maar weet dat het er bij hoort. Maar soms is het wel even pittig in combinatie met het werken/huishouding etc.

9. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh meiden, net terug uit het zhuis. Nog steeds 5 grote en een aantal kleinere die nog kunnen groeien. Dus ben blij en opgelucht!! Maandag weer echo. Woens- of donderdag de punctie en alles wordt dan aangeprikt zei ze. Eng....en ook benieuwd of het lukt. Voel me net een ballontje dat lek is geprikt, zo spannend was het....nu bijkomen! fijn weekend!
    Bloem alweer 7 weken....succes met de kwaaltjes!

10. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    MIjn lichaam is zo raar, opeens maar 4 grote follikels, waar blijven ze?? De kleinere hangen er nog, hoop dat die ook meekomen met de punctie. Vanavond pregnyl zetten en dan woensdag om 9.30 punctie. Owww ben zo bang.... Gelukkig extra slaapmiddel geregeld. Duim voor me!

11. pippeke

pippeke Niet meer actief

Gaat het wel door dan? Het zijn niet zoveel folikkels toch? Je hebt er maar 1 goeie nodig natuurlijk...

Veel sterkte en succes met de punctie! Ik zal duimen. Rustig aan doen verder hoor!

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier is de eisprong geweest. Woensdag laatste ech en dan me ongi afwachten. Daarna gaan we ECHT beginnen.

13. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor Pippeke het gaat door! 3 is het minimum. Dus in ieder geval 4 en wie weet nog meer! Bovendien zit ik aan het maximum vd menopur. Ik ga er voor!!!

Zet 'm op Swimming!!

14. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Goede middag allemaal,

One of kind, pff... balen dat dat soort dingen zoveel geld moeten kosten he?

Bloem veel plezier met de echo morgen!

Flo, heel veel succes! Spannend hoor... Wel gek dat het er nu in ene 4 zijn? Wist niet dat dat kon!

15. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Heel veel succes morgen Flo! Wat vreemd dat je eitjes ineens verdwijnen. Hopelijk is er morgen alsnog een mooie opbrengst!!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bloem wauw je schiet op meid , hoe voel je je nu?

17. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Flo hoe is het gegaan meid? Hopelijk niet te veel pijn gehad?

Ik ben nog aan het wachten.. nog 20 minuten en dan mogen we de auto in voor de 1e echo. Heb vannacht geen oog dicht gedaan door de spanning (en ook door een verkouden dus snurkende man naast me). Aaaaah ik ben zo nerveus!!

18. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Bloemmetje, we willen een echo zien hier!!!! :D

Flo, je kunt liever 4 goede rijpe follikels hebben dan 15 minder goede en rijpe. Als je wat minder aantal follikels hebt, zijn vaak wel kwalitatief beter!!

Mijn cry0-poging is van start!! :D

19. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lieve berichtjes hier, dank je wel!!

Punctie was pijnlijk, wel te doen met een lieve verpleger naast me. Helaas was er al 1 eerder gesprongen dan men gedacht had... dus toen waren er nog 3. En er zijn er 2 over gebleven. Vrijdag de uitslag en dan als het goed is de tp. Ben moe, zus is net weg, is bij me geweest tijdens de ingreep en daarna mee naar huis. Ga zo lekker slapen!

Zonnestraal Hoe gaat een cryo in zijn werk, ook hormonen ed spuiten?
    Bloem hoe was het vandaag?

20. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Flo.. Kanjer! Punctie is inderdaad niet fijn maar je hebt het gelukkig achter de rug :( Let maar goed op jezelf!
    Weet je nou of beide eitjes ook geïnsemineerd zijn? En nu dus over 3 dagen waarschijnlijk de terugplaatsing? Spannend!

Ik heb goed nieuws :D
    Vandaag de kleine uk mogen bewonderen en een mooi kloppend hartje gezien. Wij zitten op een roze wolk!

Deel Deze Pagina